Beantwoord

Problemen met ontvangen verificatie-sms PayPal



Toon eerste reactie

188 reacties

Ik heb momenteel ook dit probleem, contact gezocht met een Moderator.

9 mei, 16.23

9 mei, 16.24

9 mei, 16.25

Is hier al een oplossing voor?

Ik kan al dagen niet betalen en het begint nu wel irritant te worden. Kan me niet voorstellen dat dit zo lang moet duren?
Zelfde probleem hier;

Wél ontvangen op

7 juli 13:55 uur
3 juli 14:47 uur
16 juni 20:02 uur

Niet ontvangen meerdere keren gisteren en vandaag om b.v. 8:47

Off-topic - Ik zie dat onze IT afdeling een profiel voor me heeft aangemaakt met het mobiele nummer als naam. Is dat nog te wijzigen?
Ik heb gisteren met iemand van de technische dienst gesproken, die mij iets meer heeft uitgelegd over het probleem.
In mijn eigen woorden, mits ik alles goed begrepen heb:
de SMS wordt verstuurd, maar komt niet eens aan op het T-Mobile netwerk. Ergens lijkt een routeringsprobleem te ontstaan bij telefoonnummers die ooit geporteerd zijn.

Om de kosten zo laag mogelijk te houden zal de verzendende kant een zo optimaal mogelijk routeringspad kiezen, echter lijkt in dit geval dus het probleem te zijn dat er ergens een provider is die dus de routeringstabellen niet op orde heeft en verdwijnen de SMSjes in een zwart gat als deze via die provider lopen. Soms gaat de route wel via die provider, soms ook niet. Daarom komt een enkele keer het SMSje wel gewoon binnen.
T-Mobile heeft geprobeerd contact te zoeken met die provider, maar dat schijnt erg lastig te zijn.

Kortom: in dit geval is T-mobile afhankelijk van de snelheid van reageren van die provider.
Reputatie 7
Badge +9
Hi allemaal,

Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb voor iedereen een case aangemaakt en onze technische afdeling gaat dit verder oppakken. Hopelijk wordt het zo snel mogelijk opgelost!
Reputatie 7
Hoi allemaal!

Ik werd net meteen al benaderd door onze collega van de technische afdeling die hier hard mee bezig is!

Hij wil graag van ieder van jullie het volgende ontvangen:

  • 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam.
  • Met alleen een datum kan hij geen onderzoek uitvoeren, dus het exacte tijdstip is hierin erg belangrijk.
Alvast hartstikke bedankt voor jullie voorbeelden!

Onze tip op dit moment is om contact op te nemen met PayPal zodat zij de verificatieverplichting kunnen verwijderen. Zo kunnen jullie toch nog de rekening in.
@MTL Ik heb ook het betreffende probleem met niet ontvangen van SMS berichten van PayPal. Bij mij ging het om het voor het eerst registreren van mijn mobiele telefoonnummer om later 2-step verificatie te kunnen inschakelen.

Mijn mobiel nummer is echter nooit geporteerd geweest. Ik heb vroeger voor T-Mobile gewerkt en heb één van de nummers uit de eerst uitgegeven nummerreeks van Ben (de voorloper van T-Mobile).
Reputatie 1
Hoi allemaal!

Ik werd net meteen al benaderd door onze collega van de technische afdeling die hier hard mee bezig is!

Hij wil graag van ieder van jullie het volgende ontvangen:

  • 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam.
  • Met alleen een datum kan hij geen onderzoek uitvoeren, dus het exacte tijdstip is hierin erg belangrijk.
Alvast hartstikke bedankt voor jullie voorbeelden!

Onze tip op dit moment is om contact op te nemen met PayPal zodat zij de verificatieverplichting kunnen verwijderen. Zo kunnen jullie toch nog de rekening in.


Ik hoop dat dit een grap is.. Hoewel SMS two factor absoluut niet het meest veilige is is dit het wel bij :Paypal. Je zegt dus eigenlijk nu dat de tip van T-mobile is je beveiliging te verlagen bij een financiële instelling?!(je kunt je ook laten bellen voor deze verificatie dat werkt wel! Dat zou mijn tip zijn 🙂 )

19 juli 2018 23:09 en 23:10 sms komt niet aan.
Reputatie 7
Hoi Sandermm,

Kun je mij in een privéberichtje jouw naam, adres, geboortedatum en het betreffende telefoonnummer toesturen? Je account is namelijk niet aan jouw nummer gekoppeld zie ik. Thanks alvast, dan zet ik dit door naar mijn collega!

En bedankt voor jouw tip, dat is dan inderdaad nog beter!
Ik krijg ook al ongeveer 2 weken geen sms verificatie van paypal, maar ik heb zojuist wel een verificatie van digid gekregen.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Ahmet,

Zou je ons het volgende kunnen geven; 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam. Dan maken wij een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken. Je kan ook ook contact opnemen met PayPal zodat zij de verificatieverplichting kunnen verwijderen. Zo kun je alsnog gebruik maken van je rekening.
Hallo,

Ook ik heb dit probleem al een week.
Vandaag opnieuw tussen 16:45 en 17:00 3x geprobeerd.
Telefoon al opnieuw opgestart. Dat was ook geen oplossing.

Ik hoor graag wat er aan gedaan kan worden.

Gr. Jacob
Reputatie 7
Badge +9
Hi Jacob,

Dankjewel voor het doorgeven! Ik heb voor jou ook een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Zodra er een oplossing zullen zij dit aan jou terugkoppelen!

Ik ook heb problemen met PayPal verificatie SMSes. Ik heb net nogmaals geprobeerd, nogsteeds geen geluk.

Tijdstippen: 18-09-2020 11:37 11:38 11:42

Reputatie 2
Hallo,

Bij deze ook mijn data waarop ik geprobeerd heb een SMS-code te ontvangen van Paypal maar niet is binnengekomen;

22 juli om 15:14, 16:57 en 20:55 uur.

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

Mvg,

Wesley
Reputatie 1
Hoi,

Hier ook sinds een week of twee hetzelfde probleem.
Laatste pogingen: vandaag (23-7) tussen 12:00 en 13:30.
Hier ook hetzelfde probleem, al minstens 3 weken overigens. Dacht dat de storing zich wel op zou lossen, maar deze blijft blijkbaar aan. Graag instructies wat te doen om dit op te lossen.
Hier hetzelfde probleem al een tijdje, vanochtend 24 juli tussen 09.35, 09,40 en 09.44 een aantal keer codes opgevraagd via Paypal site en webwinkel.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Wesley, M76 en Kenneth,

Bedankt voor de voorbeelden. Ik heb voor jullie een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken!

@Rovanu; Zou jij ons 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen kunnen geven waarop dit probleem voorkwam? Zo kunnen we een case voor je aanmaken en kan onze technische afdeling het voor je oplossen. We zien je reactie graag tegemoet!
Ik ben blij dat ik bij PayPal nog een tweede telefoonnummer van een andere provider als verificatie heb opgegeven. Ik had een heel groot probleem gehad met alleen T-mobile. Probleem is nog steeds niet opgelost.
Ook hier het zelfde probleem. Al weken geen paypal SMS. In het begin kwamen ze soms nog na een halve dag wachten maar nu zit ik vast aan de alternatieve telefoon verificatie.
Vandaag 19:45 20:05 20:10.
Ik snap alleen niet waarom iedereen dit soort voorbeelden moet doorgeven. Kunnen jullie zelf niks testen? Vooral met iets wat al zo lang speelt mag er onderhand wel duidelijk zijn wat het probleem is.
Zelfde probleem, 4+ weken gaande en het lijkt alleen zo te zijn voor PayPal verificatie. Al contact gehad met PayPal's support voordat ik hier kwam en die gaven ook aan dat het waarschijnlijk aan de provider lag.

Om 3 recente pogingen te geven, vandaag 25/07, 2 keer tussen 4:50 and 5:06 en 23/07 rond 10:25.

De laatste datum en tijdstip dat het wel werkte en ik een sms had ontvangen was 14 Juni, 10:24

Als velen dit probleem ondervinden zie ik persoonlijk niet in hoe dit zo lang kan duren om het globaal op te lossen.
Reputatie 7
Hoi Digibetus en Ferizo,

Dankjulliewel voor de voorbeelden! Ik heb ook deze meteen doorgezet.

Ik snap heel goed dat het lijkt alsof we het alláaang opgelost zouden kunnen hebben, maar dit soort problemen zijn vaak veel complexer dan ze in eerste instantie lijken! Daarom helpt het onze specialisten enorm dat jullie deze voorbeelden aandragen, zodat zij het onderzoek kunnen voortzetten. Daarom nogmaals bedankt voor jullie input!
Reputatie 6

Bedankt voor de voorbeelden @Alex.B1 Dit heb ik zojuist doorgezet naar onze specialisten! Wanneer het onderzoek is afgerond, nemen zij persoonlijk contact op met jou. Laat je even weten wanneer het is opgelost? :smile:

Reageer