[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim

  • 22 October 2021
  • 179 reacties
  • 11607 Bekeken


Toon eerste reactie

179 reacties

Het is ook behoorlijk stil aan de kant van T-Mobile.
Tis ook wel gek, als ik naar Apple zal gaan morgen in Amsterdam, Haarlem, Den Haag kan ik gewoon de nieuwe Series 7 met 4G halen.
T-Mobile kan blijkbaar dus niet de watch leveren op dag van release, maar doet dit dus erna.

Ja zag ook in Duitsland alle 4g leverbaar 

maar t mobile heeft mij gezegd dat  die leverbaar is

hoop het 

 

Net even gebeld, ophalen in de winkel is (zoals al opgemerkt) niet mogelijk. Dus ik wacht maar op de mail van AMP… hopelijk lukt morgen of zaterdag alsnog :D

Net even gebeld, ophalen in de winkel is (zoals al opgemerkt) niet mogelijk. Dus ik wacht maar op de mail van AMP… hopelijk lukt morgen of zaterdag alsnog :D

Ik begrijp dat AMP overladen is met werk omdat er niks meer in de winkel kan worden opgehaald. 

Nog een vraagje. Op de site van T-Mobile kun je kiezen voor het model aluminium, silver. Maar ik begrijp dat de series 7 helemaal geen silver als kleur heeft? Althans zo staat het op de site van Apple. Hoe zit dat?

Heb net mail gehad van amp

wordt disdag gebracht

apple Watch 45mm blauw 

 

Reputatie 4
Badge +6

@Robertapple Was dinsdag pas je eerste optie?? Ik heb zelf nog geen email gehad, m’n bestelling is wel overgedragen zegt T-Mobile op de orderstatus pagina. 

@Robertapple Was dinsdag pas je eerste optie?? Ik heb zelf nog geen email gehad, m’n bestelling is wel overgedragen zegt T-Mobile op de orderstatus pagina. 

Ja dinsdag was mijn eerste optie

dus nog even wachten 

Heb net mail gehad van amp

wordt disdag gebracht

apple Watch 45mm blauw 

 

@Robertapple Was dinsdag pas je eerste optie?? Ik heb zelf nog geen email gehad, m’n bestelling is wel overgedragen zegt T-Mobile op de orderstatus pagina. 

Hier ook bericht gehad van AMP (45mm blauw). Voor bezorgen was dinsdag de eerst optie. Ophalen in Houten kan vanaf maandagochtend.

Reputatie 2

Bij mij was di 9-11 bezorgen ook de eerste optie ( 45mm blauw)

Reputatie 1

Dinsdag was voor mij ook de eerste optie. Ik ga hem maandag zelf halen in Houten. Jammer, maar ik snap het wel gezien de drukte/omstandigheden.

Zojuist de T-mobile winkel gebeld die mij vertelde dat het afhalen van de Apple horloges nog steeds mogelijk is in de winkel. (De rest van waardevolle artikelen wordt omgezet in levering). De T-mobile winkel bij mij in de buurt heeft echter nog geen voorraad ontvangen, dus het is onwaarschijnlijk dat ik het horloge morgen in huis heb!

Zojuist de T-mobile winkel gebeld die mij vertelde dat het afhalen van de Apple horloges nog steeds mogelijk is in de winkel. (De rest van waardevolle artikelen wordt omgezet in levering). De T-mobile winkel bij mij in de buurt heeft echter nog geen voorraad ontvangen, dus het is onwaarschijnlijk dat ik het horloge morgen in huis heb!

Interessant

Op mijn bestelpagina staat voor de regel dat het pakket is aangemeld bij AMP: 'Haal je jouw bestelling op in een T-Mobile Shop? Dan neemt de T-Mobile Shop contact met je op als de bestelling op voorraad is. Onderstaande stappen gelden dan niet voor jou.'

En dat inderdaad wat ik aangegeven heb

Dus wie weet

Reputatie 1

Helaas werkt de knop via de Apple Watch app nog steeds niet “configureer netwerk” om cellular aan te zetten. 
het is vandaag de dag dat tmobile cellular gewoon moet werken. 
tmobile netwerk software 47 en wil niet updaten 

Het is ook behoorlijk stil aan de kant van T-Mobile.
Tis ook wel gek, als ik naar Apple zal gaan morgen in Amsterdam, Haarlem, Den Haag kan ik gewoon de nieuwe Series 7 met 4G halen.
T-Mobile kan blijkbaar dus niet de watch leveren op dag van release, maar doet dit dus erna.

Ja zag ook in Duitsland alle 4g leverbaar 

maar t mobile heeft mij gezegd dat  die leverbaar is

hoop het 

 

Ja ze kunnen het weer niet waar maken maar het ergste vindt ik nog dat ze zeggen nee 5 november gaan wij hem leveren speciaal vrij genomen nu kan het pas dinsdag en omdat ik moet werken vanaf 14 leveren tussen 08uur en 12 uur moet ik ook nog 7,95 betalen beetje jammer weer dit gemiste kans van t-mobile 

Helaas werkt de knop via de Apple Watch app nog steeds niet “configureer netwerk” om cellular aan te zetten. 
het is vandaag de dag dat tmobile cellular gewoon moet werken. 
tmobile netwerk software 47 en wil niet updaten 

Ook hier nog geen mogelijkheid om abo te activeren. Ik zit nog steeds op aanbieder instellingen 48.5 maar geen sjoege 😞

Iemand die de normale zwarte 45mm heeft besteld en toevallig al een mailt/bericht heeft van AMP?

Had de klantenservice gebeld en ik zou binnen een uurtje wel iets moeten ontvangen ,maar dat is inmiddels 2 uur geleden.

 

Ik heb de zwarte 41 mm besteld en zou gebeld worden door de winkel wanneer ze op voorraad zouden zijn. Dat zou toch vandaag moeten zijn? is er al iemand gebeld? Ik heb voor afhalen bij winkel gekozen.

Ik heb de zwarte 41 mm besteld en zou gebeld worden door de winkel wanneer ze op voorraad zouden zijn. Dat zou toch vandaag moeten zijn? is er al iemand gebeld? Ik heb voor afhalen bij winkel gekozen.

Ik zit in dezelfde situatie. Het ding is: de ene T-Mobile medewerker zegt dat ze niks meer laten afhalen in de winkel, de andere zegt dat de watch nog gewoon afgehaald kan worden.

Maar dan moet je wel eerst bericht krijgen :)

Ik heb de zwarte 41 mm besteld en zou gebeld worden door de winkel wanneer ze op voorraad zouden zijn. Dat zou toch vandaag moeten zijn? is er al iemand gebeld? Ik heb voor afhalen bij winkel gekozen.

Ik zit in dezelfde situatie. Het ding is: de ene T-Mobile medewerker zegt dat ze niks meer laten afhalen in de winkel, de andere zegt dat de watch nog gewoon afgehaald kan worden.

Maar dan moet je wel eerst bericht krijgen :)

ja precies. Ik ga vanmiddag wel proberen de winkel zelf te bellen. Had toch wel verwacht dat ik hem dit weekend zou kunnen afhalen. 

Ik heb de zwarte 41 mm besteld en zou gebeld worden door de winkel wanneer ze op voorraad zouden zijn. Dat zou toch vandaag moeten zijn? is er al iemand gebeld? Ik heb voor afhalen bij winkel gekozen.

Ik zit in dezelfde situatie. Het ding is: de ene T-Mobile medewerker zegt dat ze niks meer laten afhalen in de winkel, de andere zegt dat de watch nog gewoon afgehaald kan worden.

Maar dan moet je wel eerst bericht krijgen :)

Heb contact gehad en ze zijn nog wel op te halen in de winkel zelf. Het is alleen afwachten wanneer ze beschikbaar zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

@T-easer  @Roel1963 

Zouden jullie de volgende stappen kunnen volgen? Ga naar instellingen > algemeen > info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1. Als er een lager nummer staat achter T-Mobile NL dan 48.1 dan ontvang je inderdaad de melding dat wij de Apple Watch niet ondersteunen. Als dit het geval is wil je dan je toestel uit- en aanzetten? Je behoort dan een melding te krijgen om een update te doen in de aanbiedersinstellingen. Mocht je deze niet krijgen ga dan naar instellingen > algemeen > software update en installeer hier de laatste versie. Dan moet het goed gaan komen!

Reputatie 6
Badge +6


Wordt dit probleem nog opgelost. Want ik heb ook nog steeds dit probleem. De klantenservice kan je ook niet helpen.  Ik heb overigens Alle stappen doorlopen. 

Ik heb mijn Apple Watch (8.1) en iPhone (15.1) beiden opnieuw opgestart nadat ik 48.1 heb geïnstalleerd en nu werkt het wel! 

Reputatie 6
Badge +6

Ik 48.5 🤷‍♂️ En het werkt niet. 

@T-easer  @Roel1963 

Zouden jullie de volgende stappen kunnen volgen? Ga naar instellingen > algemeen > info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1. Als er een lager nummer staat achter T-Mobile NL dan 48.1 dan ontvang je inderdaad de melding dat wij de Apple Watch niet ondersteunen. Als dit het geval is wil je dan je toestel uit- en aanzetten? Je behoort dan een melding te krijgen om een update te doen in de aanbiedersinstellingen. Mocht je deze niet krijgen ga dan naar instellingen > algemeen > software update en installeer hier de laatste versie. Dan moet het goed gaan komen!

Ook hier 48.5 en geen mogelijkheid om abo toe te voegen :-(

Reageer