[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim



Toon eerste reactie

179 reacties

Heeft iemand al een oplossing (of oorzaak) gevonden van het niet kunnen aanzetten van multisim? Lukt op twee horloges niet ( ik op 48.5 en mijn vriendin op 48.1)… wil heel graag twee abonnementen
 

@ArnoBens 
Dan heb je waarschijnlijk net als ik de bèta van iOS 15.2 op je iPhone staan. Deze heeft inderdaad 48.5 als provider instellingen. Multisim wordt nog niet ondersteund in 45.8. Het enige wat je kunt doen is je iPhone downgraden naar iOS 15.1, mits je Apple Watch niet op beta 8.3 draait. Let op je iPhone installeert schoon en je bent dus alles kwijt.

Anders rest je niks anders dan te wachten tot 48.5 ondersteund wordt.

Stefan, bedankt voor je reactie, maar mijn vriendin zit gewoon op de laatste normale versie (en geeft 48.1 aan) en hier krijg ik ook dezelfde melding…


Maakt je vriendin gebruik van dualsim op haar iPhone. Zet de eSIM dan even uit. Start de telefoon opnieuw op en probeer het nogmaals. 
 

Op welke WatchOS versie draait de Apple Watch? 8.1 of 8.3? 

 

Mijn vriendin gewoon de laatste ‘’normale’’ versie; iPhone 15.1 watch 8.1

ik zit zelf wel op beta, (15.2 en 8.3) maar wij hebben beide hetzelfde probleem.

Reputatie 6
Badge

Heeft iemand al een oplossing (of oorzaak) gevonden van het niet kunnen aanzetten van multisim? Lukt op twee horloges niet ( ik op 48.5 en mijn vriendin op 48.1)… wil heel graag twee abonnementen
 

@ArnoBens 
Dan heb je waarschijnlijk net als ik de bèta van iOS 15.2 op je iPhone staan. Deze heeft inderdaad 48.5 als provider instellingen. Multisim wordt nog niet ondersteund in 45.8. Het enige wat je kunt doen is je iPhone downgraden naar iOS 15.1, mits je Apple Watch niet op beta 8.3 draait. Let op je iPhone installeert schoon en je bent dus alles kwijt.

Anders rest je niks anders dan te wachten tot 48.5 ondersteund wordt.

Stefan, bedankt voor je reactie, maar mijn vriendin zit gewoon op de laatste normale versie (en geeft 48.1 aan) en hier krijg ik ook dezelfde melding…


Maakt je vriendin gebruik van dualsim op haar iPhone. Zet de eSIM dan even uit. Start de telefoon opnieuw op en probeer het nogmaals. 
 

Op welke WatchOS versie draait de Apple Watch? 8.1 of 8.3? 

 

Mijn vriendin gewoon de laatste ‘’normale’’ versie; iPhone 15.1 watch 8.1

ik zit zelf wel op beta, (15.2 en 8.3) maar wij hebben beide hetzelfde probleem.

Dat is inderdaad heel vreemd. Dan weet ik het ook even niet meer 🙈

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Reputatie 2

Ik krijg zojuist een sms dat ik mijn 45 black op kan halen in de winkel! Hoop voor jullie ook snel reactie 

Ik krijg zojuist een sms dat ik mijn 45 black op kan halen in de winkel! Hoop voor jullie ook snel reactie 

Top om te horen, veel plezier er mee en hopen dat wij ook nog wat informatie krijgen, want als je informatie wilt van t-mobile weet niemand iets :p

hoop dan ook wel een sms te ontvangen vandaag, had direct na beschikbaarheid de bestelling gedaan.

 

Ik ben ook gebeld, kan hem ophalen in de winkel

Reputatie 2

Ik krijg zojuist een sms dat ik mijn 45 black op kan halen in de winkel! Hoop voor jullie ook snel reactie 

Top om te horen, veel plezier er mee en hopen dat wij ook nog wat informatie krijgen, want als je informatie wilt van t-mobile weet niemand iets :p

hoop dan ook wel een sms te ontvangen vandaag, had direct na beschikbaarheid de bestelling gedaan.

 

Ja dat is het hem dus, met iedere release (ook de iPhones) kan altijd wel wat zijn maar als ze nou is openlijk communiceren, ipv je krijgt een sms als hij binnen is, ja dat zou gisteren zijn. Is het dan morgen of volgende week…..

hoop voor je dat je ook snel wat hoort

 

“ communicatie is motivatie “

Ik hoop dat de 41 mm zwart ook snel binnen gaat komen 🤞🏻

Reputatie 6
Badge

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Reputatie 6
Badge

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Hallo Robert, ik had inderdaad hetzelfde probleem. 

Beta profiel verwijderd en daarna via iTunes weer terug naar de laatste ‘’normale’’ versie en alles werkt nu super

p.s. het is voldoende om alleen je iPhone terug te zetten (watch staat nu nog op 8.3 maar werkt prima)

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Hallo Robert, ik had inderdaad hetzelfde probleem. 

Beta profiel verwijderd en daarna via iTunes weer terug naar de laatste ‘’normale’’ versie en alles werkt nu super

p.s. het is voldoende om alleen je iPhone terug te zetten (watch staat nu nog op 8.3 maar werkt prima)

Bedankt voor de tip

 

 

@Robertapple 

Hier vind je de nodige info..succes

https://support.apple.com/nl-nl/HT203282

 

@Robertapple

Hier vind je de nodige info..succes

https://support.apple.com/nl-nl/HT203282

 

Dankjewel 

 

Hii, ik heb vandaag de Apple Watch 7 45mm besteld en er stond dat ik binnen 2 uur een e-mail zou krijgen van de AMP groep, alleen ik heb nog geen e-mail gekregen. Hoelang moet ik wachten om een bezorgdatum te kunnen inplannen? 

Iemand die de normale zwarte 45mm heeft besteld en toevallig al een mailt/bericht heeft van AMP?

Had de klantenservice gebeld en ik zou binnen een uurtje wel iets moeten ontvangen ,maar dat is inmiddels 2 uur geleden.

 

Ik had m vandaag besteld en heb nog steeds geen e-mail ontvangen. Ben inmiddels nu meer dan 2 uur aan het wachten

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Damnn….. 

pfff dat wordt afwachten dan maar 

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Damnn….. 

pfff dat wordt afwachten dan maar 

Ik heb ook de 29e al besteld en nog steeds niks gehoord omdat ze in sommige winkels nog niet eens binnen zijn 😩

Reputatie 6
Badge

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Hallo Robert, ik had inderdaad hetzelfde probleem. 

Beta profiel verwijderd en daarna via iTunes weer terug naar de laatste ‘’normale’’ versie en alles werkt nu super

p.s. het is voldoende om alleen je iPhone terug te zetten (watch staat nu nog op 8.3 maar werkt prima)

Goed om te lezen. Dan ga ik dat misschien ook wel doen. 

Reputatie 6
Badge

.

Op de site van T-mobile staat dat de Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) direct leverbaar is. Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst, maar blijkt dat het helemaal niet op voorraad is. Levertijd van ongeveer 4 weken heb ik begrepen van de klantenservice. Status op de site staat op dit moment nog steeds op leverbaar. Erg jammer.

Reageer