Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

1105 reacties

Gezien mijn kinderen steeds meer gebruik maken van media over internet en niet meer van televisie wil ik graag 1 tv-box inleveren. scheelt ook weer 5euro/maand.
Reputatie 7
Badge +7
@ellesvh Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit betreffende topic zodat we alles gebundeld kunnen houden. Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Wat wil je doen met het TV pakket? Wil je de huidige TV Box met opnamefunctie omwisselen voor een TV zonder opnamefunctie of wil je het gehele TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het graag voor je aan! :)

@MilouFvW Ik heb jouw TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn. Je maakte geen gebruik van een Bellen pakket dus hier hoefts niet aan gewijzigd te worden ;)

@DonMega Dit pas ik graag voor je aan maar ik heb jouw klantgegevens nog niet. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste cijfers van je rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan!

@mwd1985 Scherp gezien! 🙂 Dit komt niet door je pakket wijziging maar dit is een inflatiecorrectie van 1.7% voor dit jaar. Hierdoor stijgt je maandbedrag iets maar we passen deze correctie ook toe op eventuele korting die je ontvangt (niet te zien op My T-Mobile wel op je komende factuur). Zo ontvang je nu geen € 2,50 korting meer maar € 2,54 korting. Ik hoop dat ik het zo wat heb kunnen verduidelijken!

@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!


Hartelijk dank. Ik zie echter dat de basis prijs voor internet 50 nu geen 32,50 euro, maar 33,05 euro is geworden en interactieve tv van 15,00 naar 15,25 per maand. Geen megabedragen, maar ik zou toch even willen checken waarom dit is en of dit wel klopt. Bedankt alvast.
Reputatie 7
Badge +7
@Melisje1992 Dat doe ik graag voor je! Ik heb het Bellen pakket uitgezet met de standaard maand opzegtermijn. Je Bellen pakket stopt per 07-02-2019 :)

@kaaaa Je kan Uitzending Gemist ook zonder opnamefunctie gebruiken dus dat gaat helemaal lukken. Bij het afsluiten van je abonnement kan je kiezen voor 6 maanden extra korting of inderdaad een gratis tweede TV Box. Als je al gebruikt maakt van de 6 maanden korting en later een tweede TV Box toevoegt dan houd je je 6 maanden korting maar betaal je voor de tweede TV Box. Laat mij nog even weten wat je voorkeur heeft, dan stuur ik de nieuwe TV Box naar je op!

@jrwpullen De 4de TV Box komt naar je toe!

@W89 Wat leuk dat jullie samen gaan wonen! Om je abonnement kosteloos op te kunnen zeggen heb ik een verhuisbewijs nodig maar deze kan je jammer genoeg niet doorsturen via een privébericht op onze Community. Je kan ons het beste even een privébericht sturen via Twitter of Facebook met je volledige adres, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, een verhuisbewijs (bijvoorbeeld de opzegging van je huur of een uitreksel van de gemeente) én per welke datum je het contract stop wil zetten, dan gaan we dit meteen voor je regelen.

@xibalba Als simpele Moderator kan ik je geen aanbod voor een verlenging doen 🙂 Je kan het beste even telefonisch contact opnemen via ons gratis nummer 0800 0419, hier zit één van mijn collega's voor je klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!

@barkie Dat kan zeker! Ik heb de TV Box zojuist omgeruild voor een exemplaar zonder opnamefunctie en deze komt naar je toe. Hier zit ook een retourdoos bij zodat je de huidige TV Box naar ons terug kan sturen.

@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!

@M_matsoe Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn, dus ook per 07-02-2019. Ik heb dit meteen voor je in gang gezet dus per 07-02-2019 stopt ook jouw Bellen pakket.

@antonl1911 I'm happy to provide you with more information! The changes you initiated on 6-12-2018 took effect on 04-01-2019. Your invoice was already made before that but don't worry, the amount that was overcharged will be corrected on your invoice from February!

@byang117 Ik heb je TV pakket opgezegd met een maand opzegtermijn, hij zal stoppen op 07-02-2018. Je ontvangt een retourdoos om je TV Box naar ons retour te sturen!

@Woutiejjj Ook voor jou heb ik je pakket aangepast. Per 07-02-2019 stopt je Bellen pakket en heb je één TV Box minder. Je ontvangt de retourdoos om de TV Box terug te kunnen sturen.
  • Vast Bellen wijzigen naar onbeperkt bellen
Hoi! Afgelopen jaar in mei heb ik mobile thuis contract afgesloten. Toen was het financieel gezien, een mooie deal. Helaas zit de periode met korting er nu al tijdje op en ben ik genoodzaakt om de tv af te sluiten en indien die nog open staat ook de vaste telefoonlijn. Kan dat via dit forum gewijzigd worden dat ik enkel internet behoud?

Vriendelijke groetjes milou
Hallo,

Ik zou graag 1 TV Box minder willen en opzeggen van vast bellen want dat gebruik ik uiteindelijk niet.

mvg,

Wouter
Goedenavond,

Graag zou ik mijn TV abonnement willen opzeggen. Ik gebruik de box nauwelijks. Internet wil ik wel behouden.

Groeten,
Why are you trying to withdraw 57.5 EUR for the January if I removed my TV and calls on 6 of December?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @MarlinHooijer,

Bedankt voor de gegevens. De TV Box is onderweg! 🙂
Hallo,

Ik wil graag het vast bellen stopzetten. Kan dit per datum dat de korting verloopt?
Goedemiddag medewerker(s) van T-mobile,

Graag zou ik vast bellen uit mijn alles in 1 abonnement willen opzeggen, daar ik geen gebruik maak van de vaste lijn.

Ik hoor graag hoe verder, bedankt!
Beste T-Mobile,

Ik heb een Interactieve TV Box met harddiskrecorder, maar deze zou ik graag willen opzeggen voor één zonder harddiskrecorder (dit gebruik ik nooit). Kunnen jullie dit regelen?
Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe contract voor internet. Televisie en bellen heb ik niet meer nodig. Ik ben tevreden met glasvezel van T-Mobile, maar ga graag nog wat stappen omhoog qua snelheid.
Hebben jullie een leuk aanbod om te verlengen en te wijzigen?

mvg
Hi,

Ik wil graag m'n abonnement opzeggen wegens samenwonen. Kan dat via deze weg?
Hallo,
Ik wil een 4e interactieve tv box bestellen (zonder opname).
Is het mogelijk om met de normale box uitzending gemist te kijken? Zo ja dan is de normale box voldoende
Is een 2etv box bij een all in abonnement niet gratis?
Hallo,

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen. Zouden jullie het vast bellen willen uitzetten? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @kaaaa,

Een extra TV Box met opnamefunctie kost € 10,- per maand extra. Eentje zonder opnamefunctie kost € 5,- per maand. Welke zal het worden? 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Youssefb85, ik heb vast Bellen en TV (en het extra TV pakket) per 2 februari uit je pakket gehaald. Zie inbox voor de bevestiging. Je ontvangt binnenkort een retourdoos voor de TV Box.

Hi @Pjoxy, daar help ik je graag bij! Ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Jasper176, ik heb het direct voor je in orde gemaakt, zie e-mail. Per 2-2 stopt jouw TV abonnement. De retourdoos komt eind van de maand jouw kant op!

Hoi @bouwesch daar help ik je graag bij, maar ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Smietz, ik zie dat je al contact hebt gehad en dat de wijziging in behandeling is. Alles wordt in orde gemaakt!

Hoi @Sahit, ik help je graag met jouw twee verzoeken! Allereerst de afstandsbediening. Graag probeer ik eerst de stappen uit dit topic: afstandbediening reset. Ik hoop dat deze hiermee direct weer volledig werkt. Helpt het niet, laat het mij dan weten! Je kunt inderdaad de TV Box omruilen (dan krijg je overigens ook een nieuwe afstandsbediening). Dit kost € 5,- per maand meer voor de opnamefunctie. Laat mij weten of je dit wenst!

Hoi @MarlinHooijer, dat regel ik graag voor je! Wil je een TV Box met (€ 10,- extra per maand) of zonder (€ 5,-) opnamefunctie? Wil je ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen, dan heb ik alles compleet!
Graag ontvang ik een tweede tv box
Wat verschilt het in prijs met of zonder interactief?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Stickeric, dat maak ik graag voor je in orde! Met een maand opzegtermijn heb ik vast Bellen uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @aicha1967, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Je kunt de twee TV Boxen retourneren middels de retourpakket dat jouw kant opkomt. je kunt ook een doosje van de super gebruiken of een oude schoenendoos. Dat kan met het adres uit dit topic: retourpakket.
Hoi T mobile ik ben tevreden over t mobile thuis, maar gebruik de vaste telefoon en de opname functie niet. deze wil ik graag opzeggen.
Hi!

Ik wil graag een derde tv box bestellen, kunnen jullie mij helpen?

Gr.
Goedendag,

ik wil iets toevoegen aan de afspraak die ik 15 januari heb staan voor de installatie, namelijk: een nieuwe afstandsbediening voor het tv kastje want de terugspoelknop heeft nooit gewerkt. Is dit nog mogelijk?

En dan nog een extra vraag: kunnen we upgraden naar een kastje met opnemen? Zo ja, hoeveel kost dat extra?

Ik hoor het graag, thanks!

Reageer