Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

1121 reacties

Reputatie 1

Hoi @DawidW, dat is geen enkel probleem, maak ik graag voor je in orde! Wat me wel opvalt is dat je op 19 maart een gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice waarbij je aan zou hebben gegeven juist TV te willen behouden. Klopt dit?

Ik heb op 19 maart met je vriend gesproken. Het is mogelijk dat ik de vraag verkeerd heb begrepen. Ik wil me afmelden voor  het tv-pakket.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DawidW, dat is geen enkel probleem, maak ik graag voor je in orde! Wat me wel opvalt is dat je op 19 maart een gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice waarbij je aan zou hebben gegeven juist TV te willen behouden. Klopt dit?

Reputatie 1

Hi. Ik heb internet en tv. Ik wil een verzoek indienen om het tv-pakket uit te schakelen.

En moet ik het tv-pakket retourneren?

Reputatie 7
Badge +7

Daar geef ik je volledig gelijk in @sjokotof! Ik leg jouw feedback neer bij de afdeling die erover gaat. Bedankt voor je PM, ik ga ermee aan de slag. Je hoort zo van me! :wink:

Ik PM je zo de gegevens, dank.

Ja, bij Ziggo (beheer voor paar mensen hun account daar) krijg je eerst het te betalen totaal te zien voor je op bevestiging klikt als je een abonnement wijzigt. Bij MyT-MobileThuis zag ik dat niet, ik kan daar meteen bevestigen zonder dat ik bv die vervallen 5 Euro korting voorgerekend zie. Dat kan nmm beter.

Reputatie 7
Badge +7

Mag ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN in een PM? Dan controleer ik via een diepere check wat mogelijk is op je adres (en wellicht toekomstig). De overzetting naar onze eigen infra (ODF) is niet per definitie gebonden aan nieuwe klanten. We proberen om heel Nederland op ons eigen netwerk aan te sluiten, maar dat gebeurt gefaseerd. We zijn nu op grote schaal in Den Haag bezig (Segbroek) om daar overal Glasvezel neer te leggen. Dat is in een afrondende fase. Daarna is op termijn een ander gedeelte van Nederland aan de beurt. We kiezen er niet bewust voor om sommige klanten wel de mogelijkheid te geven en andere niet. Sorry als we je dat idee gegeven hebben. Wat betreft het geven van een totaalbedrag voordat een wijziging ingaat: doel je op My T-Mobile Thuis?

 

Dank je, Jason. Nee, ik zit niet echt te wachten op een aanbieding met mobiel inbegrepen, dat heb ik nog elders lopen. Maar ook in dat geval komt er eerst die 5 Euro van de weggevallen korting bij...

Ja, ik weet hoe het werkt mbt die 1Gbps. Erg jammer dat jullie niet voor bestaande klanten (in mijn geval sinds 2014 meen ik) de overzetting uitvoeren naar jullie eigen infra ipv die van kpn, alleen voor nieuwe.

Voor mij lijkt dus niks anders over te blijven dan weg bij T-Mobile of eeuwig op die 50Mbps hangen.

Bij Ziggo ziet de klant overigens bij wijziging een totaalbedrag voordat de wijziging ingaat, dan kun je beter zien wat de gevolgen zijn en hoef je niet een vraag op een forum te stellen. Dat zou bij jullie ook kunnen, toch?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @sjokotof, top dat je aan de bel trekt en erg verstandig om het eerst te vragen! Wanneer je overgaat op een nieuw prijsplan/nieuw contract, dan vervallen de kortingen op je vorige abonnementsprijs. Je gaat zogezegd een volledig nieuw jaarcontract aan met andere voorwaarden. Met ons nieuwe Klantvoordeel kan het echter zo zijn dat je nog voordeliger uit bent. Dan combineer je namelijk Mobiel + Thuis van T-Mobile en daalt de maandprijs aanzienlijk. Gaaf toch! :smile:

Wat betreft de hogere snelheid wanneer je uitgelogd bent: op basis van jouw adres, doet onze postcodecheck een controle om uit te vinden wat de maximale snelheid is op jouw adres. Als je uitgelogd bent, zie je dus de standaard maximale snelheid en dat is 1 Gbit/s met Internet Premium. Als ik je ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! Stay safe and strong.

Betreft snelheidsupgrade vanaf oud abonnement.

Wil voor het internetgedeelte van mijn glasvezelabonnement van 50 naar 100 Mbps (het maximum op dit adres, blijkbaar, hoewel ik waneer niet ingelogd wél voor een sneller nieuw abo kan kiezen), maar kan niet terugvinden of ik dan mijn 5 Euro korting (gratis Entone) kwijtraak.

Kan iemand van T-Mobile me informeren?

Op dit moment maak je gebruik van een verouderd prijsplan. Bij het wijzigen van je internetsnelheid ga je automatisch over naar ons nieuwe prijsplan. Dat kan betekenen dat je voor dezelfde internetsnelheid een andere prijs gaat betalen.


Actie: Gratis Interactieve TV Box € -5,00

(Ik had elders zelf een topic aangemaakt, dat kan wat mij betreft weg, later zag ik dit topic)

Reputatie 7
Badge +7

Hi @soufianez318, because you still have the 6 month discount period active, which ends on April 16th, I’ll make sure your subscription will only consist of Internet from April 17th onward! :wink: Can I please ask that you send the modem and TV Box back to our return address? You’ll receive an e-mail on how to actually do that shortly. Enjoy your subscription and have an amazing week!

Hello,

 

i want to switch my subscription from internet, tv and telephone 3x1to internet only.

 

best,

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Robort, geen zorgen! Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Vanaf 11 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Wanneer je het in de toekomst weer wilt activeren en van TV wilt genieten, geef een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe stuur ik de box terug?. Thanks! :grin:

Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn TV abonnement willen opzeggen. 

Helaas lukt het niet via mijn "mijn tmobile" 

Al vast bedankt

Met vriendenlijke groet,

Robort

Reputatie 7
Badge +7

@rvdgeer Graag gedaan en wat gaaf dat je applicatiemanager bent, dan snap je de werkwijze en het plan erachter inderdaad! :smile: De melding is inderdaad wat voorbarig, heb het bij een klein aantal klanten voorbij zien komen en duidt erop dat er aan de achterkant een hoop gebeurt om gestalte te krijgen binnen de My T-Mobile Thuis omgeving. Sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld! 

Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:

Bedankt @Jason voor de informatie. Als Functioneel Applicatiemanager heb ik veel te maken met het testen en implementeren van nieuwe functionaliteit. Ik snap jouw antwoord daarom ook helemaal!

Het ziet er naar uit dat ik het beste nog even kan afwachten.

(Klopt het dat de ‘Cloud Opnemen’ melding die ik zie wanneer ik mijn TV-Box(en) wil wijzigen dus eigenlijk nog wat voorbarig is? de link leidt me namelijk terug naar het scherm waarin ik kan kiezen uit ‘TV-pakketten’ en ‘TV Box(en)’, maar ‘Cloud Opnemen’ ontbreekt daar nog.)
 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:

Momenteel heb ik een Entone harddiskrecorder voor (€10,- minus €5,- korting 🙂 € 5,- per maand.
Wanneer ik zou overstappen naar een standaard tv box, kan ik dan cloud opnemen? Zo ja, welke tv box krijg ik dan en wat kost me dat?

En is dit dan onderdeel van het nieuwe tv platform van T-Mobile? Of is dat nog niet actief.

Ik vraag dit vooral omdat ik niet wil overstappen net voordat er iets nieuws gelanceerd wordt en ik mooie nieuwe functionaliteit misloop. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +7

@Berjan1986 Het is gelukt, vanaf 6 april zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog wel verzoeken de TV Box aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug? Alvast bedankt! :smile:

 

@jarsiv Dat heb ik gelijk voor je geregeld. Per 9 april aanstaande zal Vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mocht je dit weer willen wijzigen in de toekomst, geef een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account! :wink:

Hallo,

zouden jullie op mijn abbo vast bellen kunnen uitzetten

 

mvg

Hallo, ik wil graag mijn tv abonnement opzeggen. Dus alleen Internet behouden. Jammer dat je wel kan toevoegen maar niet zelfstandig kan opzeggen via mijn account.

 

met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +17

@SkyesAngel 

Een tweede tv box zal je 5 euro per maand kosten of je moet hem terug sturen zoals Jason al aangaf.

Als je unlimited mobiel hebt dan betaal je 25 euro voor het snelst mogelijke internet dat T-Mobile aanbiedt op jouw adres en 25 of 26 euro voor unlimited mobiel (2 of 1 jaar.). €15 Voor televisie en €2,50 Voor vast bellen.

5 euro korting op internet als je een niet unlimited mobiel abonnement hebt met €2,50 korting en 2GB

Als je telefonisch verlengd dan kunnen ze je meestal nog een pakketkorting aanbieden, dit zal wel iets lager zijn dan als een nieuwe klant. Hiervoor kun je bellen naar 0800 0419. Mobiel kan je ook makkelijk online verlengen of via 0800 8104.

Reputatie 1

@Waqqas 

Dank je wel voor je informatie :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +17

@yoda747 

Een wijziging aan je internetsnelheid zal geen effect hebben op de duur van je abonnement dus je abonnement blijft gewoon tot volgende maand lopen.

 

Reputatie 1

@Waqqas Dank je voor je reactie,

Nu zit ik sinds 29 april 2019 met dit abonnement dus volgende maand 1 jaar, weet jij als ik dit gaat aanpassen naar die 1000/1000 dat dit dan weer voor 1 jaar wordt verlengt? 

Weer nog uit de ziggo tijd dat als je daar een bepaalde aanpassing deed je er weer voor 1 jaar aan vast zat, weet niet hoe dit bij T-Mobile is.

 

Reputatie 7
Badge +17

@yoda747 

Die €10,27 komt te vervallen omdat dit zeker nog een oude korting is. 1000 Mbps zal je dus €40,00 kosten maar dan ben je alsnog een euro goedkoper uit met een hogere snelheid.

Reageer