Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

743 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi @BramenMariko, ik heb TV en vast Bellen per 11-6 uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox. De TV Box kun je retoursturen op de volgende manier: Retourinstructie.

Hoi @JorikC, ik heb gevraagd of er binnenkort even contact opgenomen kan worden met jou. Dan bespreken we meteen een verlenging en de toevoeging van TV. Bedankt voor je berichtje!

Dag @WillemVlasbloem, ik heb vast Bellen per 13-6 uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit inmiddels in je inbox!
Beste dames/heren,

Ik wil graag mijn vaste telefonie opzeggen. Omdat het (vreemd genoeg) goedkoper was om dit de eerste 6 maanden toe te voegen aan mijn abonnement heb ik hiervoor gekozen. Mij is toen verteld dat het na 6 maanden opgezegd kan worden.
Via Mijn T-Mobile Thuis kan ik het helaas niet zelf doen. Daarom het verzoek om dit op deze manier op te zeggen. TV en Internet wil ik uiteraard wel graag houden.
Hi T-Mobile,

Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis (en een T-Mobile Up mobiel abonnement). Aangezien ik liever niet nog een extra TV kastje wilde, ben ik een tijd geleden overgestapt van de TV van T-Mobile Thuis naar NLZiet op de Apple TV, maar NLZiet bevalt toch niet zo goed en ik zag dat T-Mobile nu ook een Apple TV app heeft.

Aangezien mijn T-Mobile Thuis contract-termijn ook allang voorbij is (27-5-2017), ben ik benieuwd of ik een aantrekkelijk verlengaanbod kan krijgen met Internet en de TV service.
Ik hoef nog steeds dat IPTV kastje niet, omdat ik begrepen heb ik ook gewoon TV moet kunnen kijken via m'n Apple TV.

Groeten,
Jorik
Beste meneer/mevrouw,

Ik zou graag zo snel mogelijk mijn Tv- en vast bellen abonnement stop willen zetten, aangezien de zesmaandendeal er op zit en wij hier weinig tot geen gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Bram
Reputatie 6
Badge +7
@Andrey A Dat kan zeker, ik heb het Vast Bellen pakket voor je geactiveerd! :)

@Eline01 de boete zelf kan ik jammer genoeg niet stopzetten, hier komt dus een factuur voor. Maar geen zorgen, stuur mij weer even een bericht zodra de factuur klaar staat, dan zal ik deze meteen verrekenen!
@Brian vandaag heb ik wederom een brief ontvangen dat de tvbox nog niet ontvangen is en dat de €90,- boete op een volgende factuur toegevoegd gaat worden. Is dit wel te stoppen? Dan is het afgesloten, alvast bedankt!
Kan je a.u.b. Vast Bellen Start voor mij aan te zetten?
Reputatie 6
Badge +7
@Nina53 Dat kan ik zeker voor je doen, je moet de TV Box dan alleen wel naar ons terug sturen, gaat dat lukken? En per wanneer wil het het TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het voor je aan!

@ISmit1980 Ik heb het Vast bellen pakket voor je stopgezet per 04-06-2019!

@Eldert87 Voor jou heb ik de pakketten per 03-06-2019 stopgezet.
Ik zou graag mijn tv abonnement en vaste telefoon willen opzeggen per 3 juni as.
Ik maak hier namelijk geen gebruik van.
Danku danku
Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen willen opzeggen. Kunnen jullie dit regelen?

Met vriendelijke groet,
Iwan Smit.
Beste T-Mobile,

In verband met een langdurige vakantie in het buitenland wil ik graag z.s.m. mijn TV-pakket (tijdelijk) opzeggen (ik ben in oktober weer terug). Alvast bedankt!

Groet,
Nihada
Klantnummer : GEC34377
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Eline01, graag gedaan hoor! Het te veel betaalde wordt inderdaad verrekend met je factuur van mei. Ik kan de factuur nog niet inzien maar ik zie het maandbedrag al wel staan en deze is een stuk lager dus zo te zien heeft de verrekening al plaats gevonden :)
@Brian bedankt voor het registreren. Worden de kosten die voor de maand april in rekening zijn gebracht verrekend met de kosten van mei of komt hiervoor een credit nota? Ik betaal deze maand namelijk wel voor interactieve tv terwijl ik dit sinds eind maart niet meer heb. Ik hoor graag van je.
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Nina53 ik heb zojuist je vast Bellen pakket uitgezet per 1 juni. Je kunt jammer genoeg niet je abonnement tijdelijk bevriezen, wél kun je gedurende je vakantie je TV pakket probleemloos uitzetten. Je betaalt dan alleen voor je internet abonnement. Neem wel ruim één maand van tevoren contact met ons op zodat we dit voor je in orde kunnen maken. Dit in verband met de één maand opzegtermijn.☺
Beste T-Mobile,

Ik ben een aantal maanden op vakantie en zou graag mijn abonnement willen bevriezen/tijdelijk stopzetten. Hoe kan ik dit regelen?

Tevens wil ik graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement halen.

Groet,
Nihada
Klantnummer : GEC34377
Reputatie 6
Badge +7
@AndredeJong3 Dat pas ik graag voor je aan! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?

@Eline01 Bedankt voor het verzendbewijs, ik heb deze geregistreerd. Ik kan de boete niet tegen houden maar stuur weer even een bericht zodra je de factuur hebt ontvangen, dan vergoed ik de kosten voor je!
@Brian Bedankt voor je bericht. Vervelend dat jullie de box niet ontvangen hebben. De track&trace code geeft aan dat deze op 1 april bezorgd is. Bijgevoegd de foto van het verzendbewijs. Alvast bedankt voor het verwerken!

goedenavond. mijn eerste 6 maanden zitten er bijna op (05-05-2019 als het goed is), dus zou graag vast bellen willen opzeggen.

vriendelijke groeten,

A de Jong
Reputatie 6
Badge +7
@Eline01 Geen zorgen, het eventueel in rekening gebrachte wordt automatisch verrekend op je volgende factuur! Ik heb meteen even met je meegekeken maar ik zie dat wij de TV Box nooit ontvangen hebben. Heb je toevallgi het verzendbewijs nog? Hiermee kan ik de eventuele boete meteen voor je vergoeden.

@Stickeric Ik heb het TV pakket voor je stopgezet per 28-05-2019!

@Kersten58 Voor jou heb ik het Vast bellen pakket stopgezet op dezelfde datum.

@H45N Voor jou heb ik beide pakketten stopgezet op 28-05-2019 🙂
Bij deze wil ik mijn TV en Telefoon pakket stopzetten, en alleen gebruik blijven maken van de Internet verbinding. Dit mag per direct, ik heb de eerste 6 maanden van het abonnement er op zitten.

Alvast bedankt!
Beste,

Ik wil het vastbellen van T-Mobile thuis opzeggen. We maken er geen gebruik van.

Met vriendelijke groet,
Tinie
@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.

Bedankt voor u snelle antwoord, bij deze wil ik mijn TV pakket stopzetten.
Hallo,

3 maart ben ik geholpen door jullie en is vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement gehaald. De kosten hiervoor staan echter nog wel op mijn april factuur (interactie tv box is op 1 april bij jullie afgeleverd door PostNL, deze moest voor 4 april binnen zijn). Kunnen jullie dit corrigeren? Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten Eline
Reputatie 6
Badge +7
@davidvisser Oeps, ik was zo te zien niet helemaal wakker. Ik zie dat mijn collega inmiddels ook het TV pakket stop heeft gezet per 30-05!

@Gijs L Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 22-05-2019! Ik kan het Klantvoordeel jammer genoeg niet met terugwerkende kracht voor je toepassen. Na het activeren van Klantvoordeel sturen we je ook nog een extra e-mail om je er aan te helpen herinneren dat je het adres ook voor je mobiele abonnement aan moet passen :)

@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.
Hallo,
Als ik interactive TV uit mijn abonnement wil, wat worden dan mijn maandelijkse kosten?
Zodat ik alleen nog maar T-mobile thuis internet heb.
En blijft klantvoordeel meer snelheid wel actief?

Reageer