Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

771 reacties

Hallo,
Begin van het jaar heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten (Glasvezel, TV + bellen). Vanwege de kortingen heb ik TV en bellen toegevoegd. Maar ik te weinig gebruik van TV en vast bellen, daarnaast verloopt de kortingsperiode ook binnenkort, kunnen jullie voor mij TV en vast bellen stopzetten?
Bvd!
Groet
Beste T-Mobile,

Graag zou ik mijn tv- en vaste telefonie abonnement willen opzeggen per 30/06 of 01/07/2019. Ik heb een prive bericht gestuurd naar Sander.
Hoi.
Uit pure ellende ga ik hier mijn vraag maar eens stellen.

Vanaf 16 maart ben ik klant bij t-mobile. Gedurende die tijd heeft het product (alles in 1) niet goed gewerkt. Inmiddels is het modem, de router, de kabeltjes, etc, etc al drie keer vervangen. Nog steeds valt internet meerdere keren per dag uit (en dat is niet handig met puberende kinderen en thuiswerken). Daarbij komt dat op mijn klachten/vragen slechts na 1 a 2 weken wordt gereageerd door t-mobile en vervolgens duurt het weer zo 2 weken voordat Guidion langs komt. Service uit het steenkolen tijdperk! Dat kan echt niet meer. Klanten van het kastje naar de muur sturen lukt dan weer wel, en ook met een kluitje het riet in gaat prima :-(

Kortom. Ik ben er klaar mee. Ik wil alleen nog maar weg bij T mobile Thuis. En dan wel graag kostenloos (en niet na betalen van de resterende 10 maanden zoals werd voorgesteld). Ik heb hiervoor een uitgebreide klachtenbrief geschreven, met een nette (zelfs humoristische...) chronologische toelichting op de gang van zaken én met het verzoek het abonnement te beëindigen. Die brief ligt vervolgens 10 dagen bij t-mobile. Vandaag maar weer eens gebeld. Uiterst vriendelijke mevrouw aan de lijn, en die ging wel eens even 'een notitie maken en het uitzoeken'.

Het resultaat: Guidion wil weer langskomen. Aarghhh.

Kortom; ik wil weg. Zo snel mogelijk. Zonder kosten (want de ellende heeft wel lang genoeg geduurd). Gaat er nu eindelijk iemand bij T-Mobile iets doen?
Reputatie 6
Badge +5
Hi @BramenMariko, ik heb TV en vast Bellen per 11-6 uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox. De TV Box kun je retoursturen op de volgende manier: Retourinstructie.

Hoi @JorikC, ik heb gevraagd of er binnenkort even contact opgenomen kan worden met jou. Dan bespreken we meteen een verlenging en de toevoeging van TV. Bedankt voor je berichtje!

Dag @WillemVlasbloem, ik heb vast Bellen per 13-6 uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit inmiddels in je inbox!
Beste dames/heren,

Ik wil graag mijn vaste telefonie opzeggen. Omdat het (vreemd genoeg) goedkoper was om dit de eerste 6 maanden toe te voegen aan mijn abonnement heb ik hiervoor gekozen. Mij is toen verteld dat het na 6 maanden opgezegd kan worden.
Via Mijn T-Mobile Thuis kan ik het helaas niet zelf doen. Daarom het verzoek om dit op deze manier op te zeggen. TV en Internet wil ik uiteraard wel graag houden.
Hi T-Mobile,

Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis (en een T-Mobile Up mobiel abonnement). Aangezien ik liever niet nog een extra TV kastje wilde, ben ik een tijd geleden overgestapt van de TV van T-Mobile Thuis naar NLZiet op de Apple TV, maar NLZiet bevalt toch niet zo goed en ik zag dat T-Mobile nu ook een Apple TV app heeft.

Aangezien mijn T-Mobile Thuis contract-termijn ook allang voorbij is (27-5-2017), ben ik benieuwd of ik een aantrekkelijk verlengaanbod kan krijgen met Internet en de TV service.
Ik hoef nog steeds dat IPTV kastje niet, omdat ik begrepen heb ik ook gewoon TV moet kunnen kijken via m'n Apple TV.

Groeten,
Jorik
Beste meneer/mevrouw,

Ik zou graag zo snel mogelijk mijn Tv- en vast bellen abonnement stop willen zetten, aangezien de zesmaandendeal er op zit en wij hier weinig tot geen gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Bram
Reputatie 6
Badge +7
@Andrey A Dat kan zeker, ik heb het Vast Bellen pakket voor je geactiveerd! :)

@Eline01 de boete zelf kan ik jammer genoeg niet stopzetten, hier komt dus een factuur voor. Maar geen zorgen, stuur mij weer even een bericht zodra de factuur klaar staat, dan zal ik deze meteen verrekenen!
@Brian vandaag heb ik wederom een brief ontvangen dat de tvbox nog niet ontvangen is en dat de €90,- boete op een volgende factuur toegevoegd gaat worden. Is dit wel te stoppen? Dan is het afgesloten, alvast bedankt!
Kan je a.u.b. Vast Bellen Start voor mij aan te zetten?
Reputatie 6
Badge +7
@Nina53 Dat kan ik zeker voor je doen, je moet de TV Box dan alleen wel naar ons terug sturen, gaat dat lukken? En per wanneer wil het het TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het voor je aan!

@ISmit1980 Ik heb het Vast bellen pakket voor je stopgezet per 04-06-2019!

@Eldert87 Voor jou heb ik de pakketten per 03-06-2019 stopgezet.
Ik zou graag mijn tv abonnement en vaste telefoon willen opzeggen per 3 juni as.
Ik maak hier namelijk geen gebruik van.
Danku danku
Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen willen opzeggen. Kunnen jullie dit regelen?

Met vriendelijke groet,
Iwan Smit.
Beste T-Mobile,

In verband met een langdurige vakantie in het buitenland wil ik graag z.s.m. mijn TV-pakket (tijdelijk) opzeggen (ik ben in oktober weer terug). Alvast bedankt!

Groet,
Nihada
Klantnummer : GEC34377
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Eline01, graag gedaan hoor! Het te veel betaalde wordt inderdaad verrekend met je factuur van mei. Ik kan de factuur nog niet inzien maar ik zie het maandbedrag al wel staan en deze is een stuk lager dus zo te zien heeft de verrekening al plaats gevonden :)
@Brian bedankt voor het registreren. Worden de kosten die voor de maand april in rekening zijn gebracht verrekend met de kosten van mei of komt hiervoor een credit nota? Ik betaal deze maand namelijk wel voor interactieve tv terwijl ik dit sinds eind maart niet meer heb. Ik hoor graag van je.
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Nina53 ik heb zojuist je vast Bellen pakket uitgezet per 1 juni. Je kunt jammer genoeg niet je abonnement tijdelijk bevriezen, wél kun je gedurende je vakantie je TV pakket probleemloos uitzetten. Je betaalt dan alleen voor je internet abonnement. Neem wel ruim één maand van tevoren contact met ons op zodat we dit voor je in orde kunnen maken. Dit in verband met de één maand opzegtermijn.☺
Beste T-Mobile,

Ik ben een aantal maanden op vakantie en zou graag mijn abonnement willen bevriezen/tijdelijk stopzetten. Hoe kan ik dit regelen?

Tevens wil ik graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement halen.

Groet,
Nihada
Klantnummer : GEC34377
Reputatie 6
Badge +7
@AndredeJong3 Dat pas ik graag voor je aan! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?

@Eline01 Bedankt voor het verzendbewijs, ik heb deze geregistreerd. Ik kan de boete niet tegen houden maar stuur weer even een bericht zodra je de factuur hebt ontvangen, dan vergoed ik de kosten voor je!
@Brian Bedankt voor je bericht. Vervelend dat jullie de box niet ontvangen hebben. De track&trace code geeft aan dat deze op 1 april bezorgd is. Bijgevoegd de foto van het verzendbewijs. Alvast bedankt voor het verwerken!

goedenavond. mijn eerste 6 maanden zitten er bijna op (05-05-2019 als het goed is), dus zou graag vast bellen willen opzeggen.

vriendelijke groeten,

A de Jong
Reputatie 6
Badge +7
@Eline01 Geen zorgen, het eventueel in rekening gebrachte wordt automatisch verrekend op je volgende factuur! Ik heb meteen even met je meegekeken maar ik zie dat wij de TV Box nooit ontvangen hebben. Heb je toevallgi het verzendbewijs nog? Hiermee kan ik de eventuele boete meteen voor je vergoeden.

@Stickeric Ik heb het TV pakket voor je stopgezet per 28-05-2019!

@Kersten58 Voor jou heb ik het Vast bellen pakket stopgezet op dezelfde datum.

@H45N Voor jou heb ik beide pakketten stopgezet op 28-05-2019 🙂
Bij deze wil ik mijn TV en Telefoon pakket stopzetten, en alleen gebruik blijven maken van de Internet verbinding. Dit mag per direct, ik heb de eerste 6 maanden van het abonnement er op zitten.

Alvast bedankt!
Beste,

Ik wil het vastbellen van T-Mobile thuis opzeggen. We maken er geen gebruik van.

Met vriendelijke groet,
Tinie
@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.

Bedankt voor u snelle antwoord, bij deze wil ik mijn TV pakket stopzetten.

Reageer