Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 februari 2018
  • 221 reacties
  • 47769 Bekeken
[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Toon eerste reactie

221 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi @duivoltje, er is een foutje in deze e-mail geslopen, excuses hiervoor! Je hoeft uiteraard de apparatuur pas 30 dagen nadat je abonnement is gestopt terug te sturen, niet nadat je de e-mail hebt ontvangen. Excuses voor de verwarring!
Beste,



ik heb mijn interactieve tv stop gezet en kreeg een mail dat ik de interactieve tv box moest terug sturen. Dat heb ik gedaan en kreeg een mail dat ze de interactieve tv box hebben ontvangen. Nu krijg ik net een nieuwe mail dat ik de spullen moet terug sturen binnen 30 dagen maar ik heb dat al gedaan.
Beste,



Ik heb 10 dagen geleden mijn modem teruggestuurd (bewijs van PostNL netjes bewaard, zie hieronder), echter net een bericht gekregen dat deze nog niet is ontvangen en dat ik binnen 8 dagen de al-verstuurde modem terug moet sturen op straffe van een boete.



Ik nog geen terugkoppeling gekregen over dat mijn pakket is ontvangen en geen emailadres van jullie kunnen vinden, dus ergens loopt het spaak:



Reputatie 7
Badge +8
@lisapn ik vermoed dat ons bericht het terugsturen net gekruisd heeft maar maak je geen zorgen, we hebben alles inmiddels ontvangen!



@alexlieverwisper voor jou kijk ik graag na hoe het er voor staat! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik het meteen voor je na!
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb 1 tv kastje retour gestuurd naar het volgende adres:



BNS Data Logistics

o.v.v. T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 13545

4130 ZX Vianen



Nu heeft postnl nadat ik het heb ingeleverd, het retouradres veranderd en is het dus 2 straten verder afgeleverd. Mijn track en trace nr is: 3SLFVZ005422080. Toen ik hier achter kwam ben ik naar de Jumbo gegaan naar het postnl punt, deze heeft gebeld met postnl en die melden, dat hun achteraf het verzendadres kunnen wijzigen. Dit kon niet terug gedraaid worden want het pakket was al weg. Nou vraag ik me af, wat nu?





Bijgevoegd heb ik mijn verzendbewijs.
Reputatie 6
Badge +4
Inmiddels heb ik een email gehad dat jullie de apparatuur ontvangen hebben.

Ik heb aparat teruggestuurd maar ik heb bericht dat ik moet betalen voor niet terugsturen aparat ontvangen. Wat nu? 

 

Hallo,



op 6 juni heb ik jullie gemaild ivm een verhuizing en verandering van mijn abonnement. In de mail staat dat ik onder andere het modem binnen 8 kalenderdagen retour moet sturen. Dit wil zeggen dat ik een tijd geen tv en internet heb. Mijn vraag is of ik dit rond de 20e naar jullie mag opsturen.

heb vaak met jullie geprobeerd te bellen, maar sta constant een half uur in de wacht.
Reputatie 1

Krijg nu ook een 4e mail van jullie dat ik mijn tv box retour moet sturen. Dit heb ik natuurlijk allang gedaan.(14-07-2020) Nu wordt er 90€ in rekening gebracht! Nou ik dacht het niet. Zie de bijgevoegde foto’s met bewijs. Ik heb dit ook al een week geleden gemeld bij de klantenservice van jullie, u krijgt binnen 6 dagen een bericht terug, nog niks gehoord. Jullie moeten echt hier eens naar jullie proces/service kijken, echt waardeloos. Als die 90€ toch ingehouden wordt is het klaar, TV kijken op die krengen was al een drama, vandaar retour gestuurd en kijk nu via Apple TV naar NL ziet enz. Ik hoor graag dat ze zijn ontvangen dan wel dat die 90€ niet wordt ingehouden. Gr, Peter

 

Hi, ik kreeg zojuist een herinneringsbrief voor het retour sturen van de apparatuur. Deze heb ik echter retour gestuurd op 26 augustus. Zie bijlage voor verzend bewijs.

Ik ontvang graag bevestiging van ontvangst. Zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat de apparatuur is ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Glassertje,



Ik zie inderdaad ook aan onze kant dat de TV Box op 4 juni is ontvangen. Het retouradres is veranderd, maar voorlopig zijn beide adressen nog gekoppeld aan ons sorteercentrum. :)



Hoi @Rick01,



We vragen de hardware pas terug nadat je abonnement op een bepaald adres is stopgezet. Dit betekent dat ook de lijn niet meer actief is. Het modem is dus vanaf die datum niet meer te gebruiken. Het verbaast mij dat je nog gebruik kunt maken van de diensten. Dit is geen enkel probleem: ik zou zegen geniet er nog even van! Ik zou aanraden om dan wel op of net voor de uiterste datum dat we de hardware retour vragen alles te versturen. Op die manier voorkom je een hoop e-mails en miscommunicatie.
Gisteren heb ik een email gekregen dat de apparatuur binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden. Maar dat heb ik al op 28-06-2019 gedaan. Barcode 3SLFV824962880 Dus het zou zeker bij jullie binnen moeten zijn
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Ton21, ik vermoed dat het elkaar dan gekruisd heeft. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het het rekeningnummer dan kijk ik het meteen even voor je na!

@fleur81 verwerkingstijd is 2 tot 3 weken, ze zijn nog steeds veel en veel te snel met die herinneringen te versturen, zodra de echte dreig mailtjes komen zou ik nog maar eens aan de bel trekken, want dan gaat het wel fout.

Hoi, ik heb twee en een halve week geleden mijn oude apparatuur teruggestuurd. Ik heb echter nog geen melding gehad van jullie dat dit verwerkt is. Hoe lang duurt dat meestal voordat je wat hoort?

Mvgr Robin
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Robinwillems, je ontvangt geen bevestiging dat we je apparatuur ontvangen hebben maar ik heb het voor je nagekeken en we hebben alles op 08-08 binnen gekregen, het is dus helemaal gelukt! 🙂
Top, bedankt voor het nakijken!

Op 10 oktober jl. heb ik een mail ontvangen dat alle apparatuur in goede orde was ontvangen. Nu krijg ik vandaag een mail of ik het apparatuur binnen 30 dagen retour wil sturen. Ik heb niks meer dus kan niks meer sturen. En track en trace bon heb ik weg gegooid nadat ik de bevestigingsmail kreeg.

Hoi Gioia,

 

Bedankt voor je reactie ik schrok wel even ja, maar ben blij dat alles goed is.

 

Hoi@Hurkie,

 

Sorry voor de verlate reactie! 

 

Je hoeft je geen zorgen te maken, ik heb alles hier voor je nagekeken en alle apparatuur is goed binnengekomen. Ik vermoed dat het binnenkomen van de apparatuur en de mail elkaar net hebben gekruist, sorry voor de verwarring. Alles is hier in ieder geval in orde en je mag de mail als niet verzonden beschouwen. Laat je het even weten als je nog andere vragen hebt?

 

Modem gestuurd naar correct adres en volgend PostNl ontvangen bij jullie op 03-01-2020 maar nog geen bewijs van ontvang - adres was automatisch veranderd door systeem zie onder.

klantnummer : BRL63004 - Brief was in pakket met name, adres en klantnummer.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Shebje, ik heb goed nieuws: na langdurig uitpluizen en alles onderzoeken, heb ik het modem kunnen vinden bij onze distributie. Het heeft een paar telefoontjes gekost, maar dat is wel het minste dat ik kon doen voor je.

Ik ga het bedrag vergoeden en ervoor zorgen dat de factuur met de boete pas eind oktober betaald moet worden. Zo kan de vergoeding het openstaande boetebedrag rechttrekken en op 0 zetten. Hierdoor wordt het openstaande bedrag kwijtgescholden en hoef jij niets te betalen. Nogmaals, oprechte excuses voor hoe dit gelopen is!

P.s. zorg er alsjeblieft wel voor dat het reguliere maandbedrag van september (€ 41,75) betaald wordt tegen die tijd, anders komen daar weer buitengerechtelijke incassokosten op en dat willen we voorkomen.

Bedankt Piotr, maar ik zou graag willen geen boete te ontvangen. Dat verwacht ik als alles is in order.  Ook een reden waarom ik stop met T-Mobile, nooit echt netje. 

Hello, I’ve sent the modem back to T-Mobile a week ago and according to tracking information it has been received by you on the 23rd of September. However, today I’ve received an email saying that I have not returned the equipment and I will be fined. Could you please check the status of the return?

I guess you can see my klannummer in my profile. Tracking information: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ615372957-NL-1117ZZ

Thanks,

Sergey

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @dluf Zoals ik het nu zie zul jij geen boete ontvangen. Wat Piotr al aangaf: jouw modem is op 7 januari netjes retour gemeld bij ons, hartstikke bedankt daarvoor! Als we iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile: Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen!

Hoi @dluf Zoals ik het nu zie zul jij geen boete ontvangen. Wat Piotr al aangaf: jouw modem is op 7 januari netjes retour gemeld bij ons, hartstikke bedankt daarvoor! Als we iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile: Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen!


Hi Jason,

Ontvangen vannacht. Zie bijlage. En je schreef: Modem netjes retour gemeld…..  `-

Ik ben het zo zat met jullie.. en natuurlijk vanaf een no-reply adres.

 

 

Reageer