Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 februari 2018
  • 256 reacties
  • 58868 Bekeken
[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Toon eerste reactie

256 reacties

Wij krijgen zojuist een aanmaning om binnen acht dagen de producten van T-Mobile thuis terug te sturen in de door ons ontvangen dozen. Wij hebben deze dozen niet ontvangen. De verhuizing is wel doorgegeven, dus jullie zouden het juiste adres moeten hebben. Het zou kunnen dat de dozen niet in onze brievenbus passen (het is een hangende bus), maar het zou netjes zijn als we hier dan even over gebeld worden, voor er gedreigd wordt met een dikke boete. De spullen liggen klaar om verzonden te worden, maar dan moeten we wel de betreffende dozen daarvoor hebben. Graag een oplossing.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi @gvgestel, dit zoek ik graag tot op de bodem voor je uit! Als je mij een privébericht stuurt met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, ga ik aan de slag. Wél kan jij iets voor mij doen wat mijn zoektocht een stuk makkelijker zou maken. Mocht ik het modem namelijk niet zelf kunnen vinden, heb ik van jou het PostNL verzendbewijs nodig. Hier staat een 3S code op, waarmee ik de zending kan opsporen. Zou je deze willen toevoegen aan jouw bericht? Mijn dank is groot! Tot snel! 😀
Reputatie 5
Badge +2

Hi @Susandb, allereerst hartelijk bedankt voor het retourneren van de apparatuur! Geen zorgen, ik heb ervoor gezorgd dat de deadline uitgesteld is, aangezien wij graag met je meedenken tijdens deze extreem drukke tijden bij PostNL. Hierdoor zou ik je verder niet meer om het pakket bekommeren, dat gaat helemaal goedkomen namelijk. Mocht je nog verdere vragen hebben, ik beantwoord ze graag voor je. Voor nu alvast een mooie kerst gewenst!

Hoi, ik heb zojuist onderstaande bevestiging ontvangen over mijn retourzending:



Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.



Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:



1 modem

1 Interactieve TV Box(en),

0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder



Is dit nou een bevestiging dat alles is ontvangen? Aangezien er bij onderstaande TV Box een '0' staat (hoewel ik 99% zeker ben dat we maar 1 TV box hebben ontvangen). Er werd van tevoren al niet verteld welke apparatuur jullie verwachten terug te krijgen, dus hoe weet ik nou of dit alles is of dat ik nog een rekening kan verwachten?
Hoi T-Mobile,



Wij hebben alle appartuur terug gestuurd en nu blijkt er 1 mediaplayer te weinig terug gestuurd te zijn....

Hoe kan dit, en hoe kunnen wij dit controleren?



Rob
Reputatie 7
Badge +8
@simonevand Ik kan je bij deze bevestigen dat we alles ontvangen hebben :)



@rvdvelde3 Ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi @Sterre,

During my moving I think my return box got lost.

Is that possible to send me another return box to my new address?



This also delayed my return, I hope you understand and happy new year.



Daniel
Ik kreeg de onderstaande mail:

Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.



Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:



1 modem

2 Interactieve TV Box(en),

0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder



Dit is ook precies wat ik opgestuurd had, alleen zag ik de afstandsbedieningen van de TV boxen nog liggen (die zaten dacht ik ook in het pakket). Moet ik die ook nog opsturen, of zal ik die in een wecycle bak stoppen?
Reputatie 6
Badge +2
Hey @MikeMu,



Ah dat kan zelfs de beste overkomen! Je hoeft ze niet meer apart naar ons retour te sturen. Inleveren bij een Wecycle bak is een prima alternatief en beter voor het milieu.👍
Wij hebben per 8 Mei ons contract met jullie opgezegd en nu ontvangen we gisteren, 27 Maart, een email van T-Mobile dat we binnen 30 dagen na ontvangst van deze email alle apparatuur moeten terugsturen anders krijgen we een boete. Aangezien we nog tot 8 Mei klant zijn bij jullie mag ik aannemen dat de email zou moeten aangeven dat we na 8 Mei de apparatuur binnen 30 dagen moeten retourneren???? We zouden dit graag per email bevestigd zien om problemen achteraf te voorkomen. Wel een beetje vreemd om nu al zo'n email te sturen.
Ik heb van jullie al een mail gekregen, hoe ik de apparatuur naar jullie terug moet sturen.. hierin staat echter binnen 30 dagen nadat u deze mail heeft gehad, anders worden er kosten in rekening gebracht. Maar mijn abonnement loopt nog tot 7 mei, ik neem aan dus vanaf dan? Niet dat er ineens onverwachte kosten worden ingehouden van mijn rekening.



mvg W.Boot
Reputatie 7
Badge +8
Hi @duivoltje, er is een foutje in deze e-mail geslopen, excuses hiervoor! Je hoeft uiteraard de apparatuur pas 30 dagen nadat je abonnement is gestopt terug te sturen, niet nadat je de e-mail hebt ontvangen. Excuses voor de verwarring!
Beste,



ik heb mijn interactieve tv stop gezet en kreeg een mail dat ik de interactieve tv box moest terug sturen. Dat heb ik gedaan en kreeg een mail dat ze de interactieve tv box hebben ontvangen. Nu krijg ik net een nieuwe mail dat ik de spullen moet terug sturen binnen 30 dagen maar ik heb dat al gedaan.
Beste,



Ik heb 10 dagen geleden mijn modem teruggestuurd (bewijs van PostNL netjes bewaard, zie hieronder), echter net een bericht gekregen dat deze nog niet is ontvangen en dat ik binnen 8 dagen de al-verstuurde modem terug moet sturen op straffe van een boete.



Ik nog geen terugkoppeling gekregen over dat mijn pakket is ontvangen en geen emailadres van jullie kunnen vinden, dus ergens loopt het spaak:



Hello,

I have sent the modem with the return number as specified in the email to 

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

 

PostNL tracking says that

20 maart 21:30

Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender

Bezorgd op 20 maart 21:30

 

I’m not sure whether that means that it was delivered to you or not. Could you please confirm?

 

Here’s the tracking info:

 

Thanks in advance!

Reputatie 7
Badge +8
@lisapn ik vermoed dat ons bericht het terugsturen net gekruisd heeft maar maak je geen zorgen, we hebben alles inmiddels ontvangen!



@alexlieverwisper voor jou kijk ik graag na hoe het er voor staat! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik het meteen voor je na!
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb 1 tv kastje retour gestuurd naar het volgende adres:



BNS Data Logistics

o.v.v. T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 13545

4130 ZX Vianen



Nu heeft postnl nadat ik het heb ingeleverd, het retouradres veranderd en is het dus 2 straten verder afgeleverd. Mijn track en trace nr is: 3SLFVZ005422080. Toen ik hier achter kwam ben ik naar de Jumbo gegaan naar het postnl punt, deze heeft gebeld met postnl en die melden, dat hun achteraf het verzendadres kunnen wijzigen. Dit kon niet terug gedraaid worden want het pakket was al weg. Nou vraag ik me af, wat nu?





Bijgevoegd heb ik mijn verzendbewijs.
Reputatie 6
Badge +4
Inmiddels heb ik een email gehad dat jullie de apparatuur ontvangen hebben.

Ik heb aparat teruggestuurd maar ik heb bericht dat ik moet betalen voor niet terugsturen aparat ontvangen. Wat nu? 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Abhijya, welcome to the Community!

It takes a little bit longer than usual to process the return, that's why we've sent an email stating we haven't received the equipment yet. No worries though! If you can post the proof of shipment in this topic, I'll gladly register the return and complete the process. Thanks in advance! 

Hallo,



op 6 juni heb ik jullie gemaild ivm een verhuizing en verandering van mijn abonnement. In de mail staat dat ik onder andere het modem binnen 8 kalenderdagen retour moet sturen. Dit wil zeggen dat ik een tijd geen tv en internet heb. Mijn vraag is of ik dit rond de 20e naar jullie mag opsturen.

heb vaak met jullie geprobeerd te bellen, maar sta constant een half uur in de wacht.
Reputatie 1

Krijg nu ook een 4e mail van jullie dat ik mijn tv box retour moet sturen. Dit heb ik natuurlijk allang gedaan.(14-07-2020) Nu wordt er 90€ in rekening gebracht! Nou ik dacht het niet. Zie de bijgevoegde foto’s met bewijs. Ik heb dit ook al een week geleden gemeld bij de klantenservice van jullie, u krijgt binnen 6 dagen een bericht terug, nog niks gehoord. Jullie moeten echt hier eens naar jullie proces/service kijken, echt waardeloos. Als die 90€ toch ingehouden wordt is het klaar, TV kijken op die krengen was al een drama, vandaar retour gestuurd en kijk nu via Apple TV naar NL ziet enz. Ik hoor graag dat ze zijn ontvangen dan wel dat die 90€ niet wordt ingehouden. Gr, Peter

 

Hi, ik kreeg zojuist een herinneringsbrief voor het retour sturen van de apparatuur. Deze heb ik echter retour gestuurd op 26 augustus. Zie bijlage voor verzend bewijs.

Ik ontvang graag bevestiging van ontvangst. Zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat de apparatuur is ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Glassertje,



Ik zie inderdaad ook aan onze kant dat de TV Box op 4 juni is ontvangen. Het retouradres is veranderd, maar voorlopig zijn beide adressen nog gekoppeld aan ons sorteercentrum. :)



Hoi @Rick01,



We vragen de hardware pas terug nadat je abonnement op een bepaald adres is stopgezet. Dit betekent dat ook de lijn niet meer actief is. Het modem is dus vanaf die datum niet meer te gebruiken. Het verbaast mij dat je nog gebruik kunt maken van de diensten. Dit is geen enkel probleem: ik zou zegen geniet er nog even van! Ik zou aanraden om dan wel op of net voor de uiterste datum dat we de hardware retour vragen alles te versturen. Op die manier voorkom je een hoop e-mails en miscommunicatie.
Gisteren heb ik een email gekregen dat de apparatuur binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden. Maar dat heb ik al op 28-06-2019 gedaan. Barcode 3SLFV824962880 Dus het zou zeker bij jullie binnen moeten zijn

Reageer