Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 februari 2018
  • 44 reacties
  • 17802 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
Ga je verhuizen en neem je jouw T-Mobile Thuis diensten mee? Yay! 😃 Of heb je jouw abonnement opgezegd? Nay! 😞 Of misschien wil je wel gewoon jouw TV Box omruilen voor eentje met/zonder harddiskrecorder? In al deze gevallen vragen wij je om (een deel van) je apparatuur terug te sturen. In dit topic lees je precies hoe dit werkt!


Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We gaan stoppen met het versturen van een retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😉 Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

BNS Data Logistics
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je klantgegevens erbij stopt. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Heb je nog vragen over het terugsturen van je apparatuur? Stel ze in dit topic!

44 reacties

Hi,
Dankjewel ik heb gisteren klantenservice gebeld en alles geregeld
Top! Hartelijk dank voor het uitzoeken en beantwoorden.
Reputatie 3
Badge +2
Hi @Ruben0s,

Goede vraag, maar dit is inderdaad niet nodig! Op jouw apparatuur zit namelijk een sticker, met hierop een serienummer van het apparaat. Dit serienummer is gekoppeld aan jou, zodat wij weten welk apparatuur van jou afkomstig is, handig hé!? Zo hoef jij verder nergens over na te denken! ☺ Heb je nog meer brandende vragen, stel ze gerust.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Bob,

We zien graag de kabel waarmee je het modem van stroom voorziet terug. Ook de TV Box inclusief stroomkabel, HDMI-kabel en afstandsbediening ontvangen we graag. De UTP-kabel mag je houden. Bedankt voor het terugsturen!
Nevermind, the person on the chat helped ordering another one :)

Thanks!
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Sanh, geen zorgen, dit is een foutje in de e-mail! Je kan de apparatuur binnen 30 dagen ná het stopzetten van je abonnement terug sturen, niet 30 dagen na ontvangst van de e-mail 😉 We hebben recent wat aangepast in het terug sturen waardoor deze e-mail niet klopt en dit gaan we aanpassen. Je mag dit bericht beschouwen als een bevestiging en ik heb hier ook een aantekening van gemaakt in ons systeem, excuses voor de verwarring!
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Robinwillems, je ontvangt geen bevestiging dat we je apparatuur ontvangen hebben maar ik heb het voor je nagekeken en we hebben alles op 08-08 binnen gekregen, het is dus helemaal gelukt! 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Ton21, ik vermoed dat het elkaar dan gekruisd heeft. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het het rekeningnummer dan kijk ik het meteen even voor je na!
Top, bedankt voor het nakijken!
Hallo,

op 6 juni heb ik jullie gemaild ivm een verhuizing en verandering van mijn abonnement. In de mail staat dat ik onder andere het modem binnen 8 kalenderdagen retour moet sturen. Dit wil zeggen dat ik een tijd geen tv en internet heb. Mijn vraag is of ik dit rond de 20e naar jullie mag opsturen.
heb vaak met jullie geprobeerd te bellen, maar sta constant een half uur in de wacht.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Glassertje,

Ik zie inderdaad ook aan onze kant dat de TV Box op 4 juni is ontvangen. Het retouradres is veranderd, maar voorlopig zijn beide adressen nog gekoppeld aan ons sorteercentrum. :)

Hoi @Rick01,

We vragen de hardware pas terug nadat je abonnement op een bepaald adres is stopgezet. Dit betekent dat ook de lijn niet meer actief is. Het modem is dus vanaf die datum niet meer te gebruiken. Het verbaast mij dat je nog gebruik kunt maken van de diensten. Dit is geen enkel probleem: ik zou zegen geniet er nog even van! Ik zou aanraden om dan wel op of net voor de uiterste datum dat we de hardware retour vragen alles te versturen. Op die manier voorkom je een hoop e-mails en miscommunicatie.
Gisteren heb ik een email gekregen dat de apparatuur binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden. Maar dat heb ik al op 28-06-2019 gedaan. Barcode 3SLFV824962880 Dus het zou zeker bij jullie binnen moeten zijn
Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!
Reputatie 5
Badge +3
Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter

Hi Lia,

Goed dat je dit topic hebt bekeken! De hardware die je van ons hebt gekregen is in bruinleen uitgegeven. We krijgen dus graag van jou terug: het modem, de TV Box, adapters, HDMI-kabel en de afstandsbediening. Het verzenden is gratis. Alvast bedankt voor het terugsturen!
Reputatie 5
Badge +3
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!


Hallo,

Hier de T-Mobile Thuis moderator 🙂. Ik wil graag meekijken in jouw abonnement om te zien waarom je nog geen brief en retourdoos hebt ontvangen. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zorg ik er samen met jou voor dat je opzegging goed verloopt! Ook al zie ik je natuurlijk liever niet gaan...
Hallo T-Mobile,

Ik heb de modem en het interactieve tv-kastje (incl adapters, afstandsbediening en HDMI kabel) retour verzonden. Als bevesting krijg ik een email met daarin:

0 modem
0 Interactieve TV Box(en),
1 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Waarom staat modem op 0? Deze was weldegelijk onderdeel van het pakket dat ik heb opgestuurd.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Marc,

Bedankt voor het terugzenden van de apparatuur. Ik ben het direct voor je gaan nakijken. In ons systeem staat dat ook jouw modem bij ons terecht is gekomen. Ik vermoed dat de mail eerder verstuurd was dan alle hardware verwerkt was, excuus voor de verwarring. We hebben dus alle apparatuur netjes van jou teruggekregen, dus dat is afgehandeld. Hopelijk zie ik je in de toekomst nog eens terug bij T-Mobile Thuis!
Hooi, ik heb vandaag email gekregen waar staat dat ik heb nog niet aparatuur terugestuurd en krijgt ik 75 euro boete maar ik heb nooit deze retur dozen ontvangen kan gebeuren dat die was bij mij buurman geleverd wij hebben 4 appartements met 130 nummer maar ABCD. Ik dacht dat jullie willen die modem niet terug
Reputatie 5
Badge +3
Hi blixamb,

Ik snap dat je graag uitleg wilt over deze e-mail. Ik leg je het dan ook graag uit! Alle apparatuur die je van ons ontvangt, krijg je in bruikleen. Daarom ontvangen wij deze graag terug. Zou je het modem alsnog terug willen sturen? Je kunt het ook in een oude schoenendoos doen en naar ons adres (zie de video) sturen. Zodra wij het modem binnen hebben, vergoed ik graag de boete voor je. Bewaar daarom het verzendbewijs goed! Ik hoor graag van je.
Hoef je geen klantnummer of iets dergelijks op de retourbox te zetten?
Hi, I have the similar problem, I received an email to return the modem (below), but I didn't get the returnbox and even the letter about it . I sent an email to the klantenservice and got the ticketnummer Ticket#2018082711000981, but in response they specify that response could be done in 6 days, which I don't wait. Calling is taking too much waiting for an answer, that's why I'm posting here. Could you please help me to resolve this problem, get the returnbox so I could send the equipment back?

Misschien ben je even druk geweest met andere dingen, maar we hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

1 modem
1 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 165.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Retour sturen
1. Gebruik de retourdoos die je 3 weken geleden van ons hebt ontvangen
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde Kiala Punt (www.kiala.nl) of PostNL Servicepunt (www.postnl.nl)

Verstuur ’m naar:

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT
Reputatie 5
Badge +3
Hi trampam,

I'm sad to read that you're leaving us. You don't have to wait until we send you a box, you can use for example a shoe box you don't need anymore. I see my colleague has sent a box to you. Thanks in advance for returning the modem and TV Box to us! Hope to see you at T-Mobile Thuis again soon.
Ik moet mijn bruikleenapparatuur terug zenden.
Wat hoort er allemaal bij het modem?
Moet de aansluitingen en het kastje om en op het aansluiting ook worden meegestuurd?
Lees aansluitkabel

Reageer