Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@jean-paul1506 Door een bug in de besteltool konden wij niet eerder een ab leveren dan gepland, sorry! Je ontvang het nieuwe exemplaar deze week (waarschijnlijk woensdag).

De hond heeft de afstandsbediening vakkundig om zeep geholpen, mag ik een nieuwe?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bas92, er komt een nieuw exemplaar aan: deze zal binnen een paar dagen geleverd worden als brievenbuspakketje. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

 

Hallo!

In nog geen vijf minuten onoplettendheid heeft onze pup de afstandsbediening veranderd in een stuk afval. Kunnen wij aub een nieuwe afstandsbediening toegezonden krijgen?

Alvast bedankt!

 

Goedemorgen 

helaas heeft onze puppy onze afstandsbediening te pakken gehad en er niks meer van heel gelaten graag zou ik een nieuwe ontvangen 

het is er eentje met de grijze knoppen 

alvast bedankt 

groetjes Lenny vogel 

XXXX

 

Moderator edit - adres verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Soledad, er komt een nieuwe ab aan. Deze wordt over enkele dagen als brievenbuspakketje geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

 

Hoi @Lennyvogel2, graag stuur ik ook jou een nieuwe ab toe! Kun je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345) in je Communityprofiel zetten, alsjeblieft? Dan kan ik op basis van e-mailadres en klantnummer jouw klantprofiel erbij pakken. Thanks! 😄

Reputatie 1

@Jeroen2411 Het is dan wel opmerkelijk dat het bij beide afstandsbedieningen tegelijkertijd gebeurt, daarom is mijn vermoeden eerder dat het aan het koppelen ligt en niet zozeer aan de ab’s zelf. Het kan ook goed zijn dat de TV Box ze eventjes niet kan herkennen, anders zou je de stappen kunnen doorlopen.

Zou je de TV Box kunnen resetten via de methode die in het gelinkte artikel beschreven staat: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community → Let op! Hiermee wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Als ook dit niet werkt, dan stuur ik je meteen twee nieuwe exemplaren! 😊

Hoi, het werkt weer. Dank voor de tip!

Hoi Jason, De beide afstandsbedieningen werken dagelijks niet. Als ik ze reset en ze doen het weer, dan werken ze binnen een tijdje weer niet. Dus dat koppelen werkt telkens maar een tijdje. Ik vind het frustrerend dat het elke keer maar afwachten is of ze werken. Kan ik 2 nieuwe afstandsbedieningen ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeroen2411, dan ruil ik beide afstandsbedieningen voor je om. Is aan jou al uitgelegd dat de Amulet 515 (harddiskrecorder die je nu hebt) binnenkort omgeruild zal worden voor een Aria 610x zonder recorder? Dit gaan we doen omdat je over zult gaan op T-Mobile TV, dat is het nieuwere tv-platform dat gebruikmaakt van Cloud Opnemen in plaats van een fysieke recorder. Kan ik de overgang vast voor je in orde maken of wil je wachten tot het moment dat dit geautomatiseerd gebeurt - ik weet nog niet precies wanneer maar het zal ergens dit jaar zijn. 

Reputatie 1

Hoi Jason. Dank je. maak de overgang maar meteen in orde. Net zo makkelijk. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Jeroen2411, leuk dat je de overstap graag tegemoet ziet! Ik ga ervoor zorgen dat er snel een tweede pakket bij je voor de deur staat met daarin de nieuwe TV Box. Geef je mij een seintje zodra het gelukt is met de installatie? Dan kan ik ervoor zorgen dat je snel naar het platform van de toekomst gaat!

Helaas zijn wij sinds vorige week donderdag onze afstandsbediening kwijt. Ondertussen het hele huis ondersteboven gekeerd maar nergens gevonden. Zouden we een nieuwe kunnen krijgen? Groetjes, Ingrid 

Hallo ik heb een probleempje met een van mijn afstandsbedieningen 

ik heb 2 kastjes een in de kamer en een in de slaapkamer maar die in de slaapkamer doet het niet goed

ik heb al geprobeerd te resetten het kastje en de afstandsbediening maar niks helpt nu heb ik de afstandsbediening van de kamer op die van mn slaapkamer geprobeerd en daar werkt hij uitstekend

dus het ligt aan de afstandsbediening die op de slaapkamer ligt

kan ik een nieuwe afstandsbediening met magenta knop aanvragen?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Ingenjo en @Soesa18 Er komen nieuwe exemplaren aan, deze worden binnen enkele dagen geleverd als brievenbuspakketjes. Veel kijkplezier en alvast een mooi weekend toegewenst! 📺☀️

Ik ben helaas mijn afstandsbediening kwijt. Kan er een nieuwe opgestuurd worden?

Hoi, onze afstandsbediening doet helemaal niks meer... We hebben vanalles geprobeerd nieuwe batterijen enzo niks werkt.  We zouden graag een nieuwe krijgen want we kunnen nu niks

Hooi, 

 

Mijn afstandbediening (nieuwe versie) doet het niet meer. Alle opties geprobeerd zonder resultaat. Het lampje knippert twee keer bij indrukken van de knoppen maar de tv box reageert niet op de afstandbediening. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Leodko, @Jefery en @steefanus123 ik heb voor jullie alle drie een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komen door de brievenbus, alvast veel kijkplezier gewenst!👀👀

Dankje

Reputatie 1

Hoi @Jeroen2411, dan ruil ik beide afstandsbedieningen voor je om. Is aan jou al uitgelegd dat de Amulet 515 (harddiskrecorder die je nu hebt) binnenkort omgeruild zal worden voor een Aria 610x zonder recorder? Dit gaan we doen omdat je over zult gaan op T-Mobile TV, dat is het nieuwere tv-platform dat gebruikmaakt van Cloud Opnemen in plaats van een fysieke recorder. Kan ik de overgang vast voor je in orde maken of wil je wachten tot het moment dat dit geautomatiseerd gebeurt - ik weet nog niet precies wanneer maar het zal ergens dit jaar zijn. 

Ik heb 1 afstandsbediening ontvangen en die werkt prima:-). Stuur je de andere afstandsbediening ook nog op?

Mijn pup heeft de afstandsbediening als speelgoed gebruikt. Hij reageert nu nergens meer op, ook een reset is niet mogelijk en nieuwe batterijen helpen niet. Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening te ontvangen? Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeroen2411, ook de tweede ab komt eraan! Er ging iets mis met de besteltool waardoor we maar één bestelling tegelijk konden doen, dit is vanaf vanmorgen helemaal verholpen gelukkig - excuses voor het ongemak. Wil je nog gebruikmaken van de eventuele overstap naar het nieuwere platform of ben je content met hoe het nu werkt? 😄

 

Hoi @Marsje84, ook naar jou is een nieuw exemplaar verstuurd. Je ontvangt het brievenbuspakketje binnen enkele dagen. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

Reputatie 1

Beste Tmobile,

 

de afstandsbediening doet het niet goed meer. Het lijkt alsof de knoppen niet goed reageren. Nieuwe batterij heeft niet geholpen. Ben bang dat we een nieuwe nodig hebben. In loop tijd wordt het steeds erger. Ik hoor het graag. Groet

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DiegoTamara, slim dat je het aangeeft hier, ik help je graag aan een werkend exemplaar! Heb je ook geprobeerd om de ab opnieuw te koppelen? 

Check voor de uitleg ons handige serviceartikel: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis.

Reputatie 1

Ja . Helpt niet. De knoppen reageren steeds minder goed loop van tijd. Mn de eerst 4 cijfers. 

Reputatie 7
Badge +5

Dank @DiegoTamara! Geen zorgen, er komt een nieuwe afstandsbediening aan. Deze komt door de brievenbus en leveren we binnen een paar dagen. Ik verwacht het zeker niet, maar mocht de afstandsbediening het in de tussentijd begeven, dan is het streamen van TV Anywhere of mogelijk gebruik van de T-Mobile TV app altijd een optie!

Reageer