Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Diana2022, dat is absoluut een mogelijkheid! Ik ga ervoor zorgen dat je snel weer van een nieuwe kan genieten. Hopelijk ziet ‘ie er ditmaal minder smakelijk uit! 😉

Goedenavond,

 

Afstand bediening met grijze knop nog uit het vodafone tijdperk (voor de overname door t-mobile)

al langere tijd werkt de STB knop niet meer, ook de setup knop werkt niet. bij gebruik van andere knoppen licht ook het LEDje op, bij setup en STB blijft deze uit.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Machiel de Gruijter, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er komt een afstandsbediening met magenta knop jouw kant op - die met de grijze knop wordt niet meer geleverd. Deze nieuwe ab werkt exact hetzelfde maar heeft extra functies. Zie voor alle mogelijkheden onze website: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis. Veel kijkplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 📺

Hoi @Machiel de Gruijter, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er komt een afstandsbediening met magenta knop jouw kant op - die met de grijze knop wordt niet meer geleverd. Deze nieuwe ab werkt exact hetzelfde maar heeft extra functies. Zie voor alle mogelijkheden onze website: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis. Veel kijkplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 📺

ontvangen en werkt fantastisch

Goedendag,

 

Mijn afstandsbediening werkt niet meer.

Ik heb degene met de grijze knop en heb alles al gebrobeerd. Ik kan alleen de tv en de ontvanger aanzetten ermee en het geluid doen, de rest van de knoppen werken niet meer.

Groet,

Wendy

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wen3008, bedankt voor het melden! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening besteld. Deze wordt binnen maximaal drie werkdagen als brievenbuspakketje geleverd. Het is de ab met de magenta knop, maar deze werkt precies hetzelfde. Veel kijkplezier toegewenst! 😄📺

​​​​​@Jason Top! super bedankt! 🙃

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! 😉

Wij zijn onze afstandsbediening kwijt (met de magenta knop). We zouden graag een nieuwe opgestuurd krijgen.

Reputatie 7
Badge +4

Dat wil ik absoluut voor je regelen @iarvl, er komt vliegensvlug een nieuwe jouw kant op en ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

Hallo! Onze afstandsbediening heeft al een tijdje kuren. Ik heb meerdere dingen geprobeerd (batterijen, instellen, TV Box herstarten) maar niks werkt tot nu toe...

 

Ik weet niet precies wat het is, maar vaak werkt “naar onderen” en “5” het niet. Vanavond werkt bijvoorbeeld ook “naar boven” niet waardoor ons geduld op is en ik hier een bericht post 🙄 Het gekke is, af en toe werkt alles even. Overigens wel steeds minder frequent.

 

Volgens mij hebben wij de afstandsbediening met magenta knop.

Goedemorgen, de afstandsbediening van mijn moeder doet het niet meer. We hebben hem al gerest en van alles geprobeerd maar nog steeds werkt deze niet. Ze heeft de afstandsbediening met de witte knop in het midden. Kunnen jullie een nieuwe opsturen naar haar? Alvast bedankt, met vriendelijke groeten Debby

Reputatie 7
Badge +16

@Asharon en @Anneke14 Goedemorgen! Ik heb twee nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op gestuurd. Binnen een paar dagen ontvangen jullie deze als brievenbuspakketje. Alvast veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 😄📺

Beste CrisTien,

Mijn afstandsbediening is kapot. De cijfers, volume en kanalenknoppen werken niet meer. Ook werkt de aan/uitknop nog amper. 

Kunnen jullie een nieuwe naar mij opsturen?

Alvast bedankt.

Mvg,

Marloes 

@Cheyenne 

Ik heb mijn gegevens gestuurd voor een nieuwe afstandsbedieningen, maar helaas nog niet ontvangen! Kun je kijken hoe dit zit? Alvast bedankt!

Groetjes,

Kelly 

Reputatie 7
Badge +4

Dat is zeer zekers voor je te regelen @MK39! Ik ga ervoor zorgen dat er snel eentje met bubbeltjesplastic jouw kant op komt. Je zal 'm snel maar zacht op de mat horen vallen! 😉

 

Goed dat je dit hier aangeeft @Kella123! Excuus, Cheyenne is minder aanwezig op de Community. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN naar mij in een privébericht kunnen sturen? Dan zorg ik ervoor dat er vliegensvlug eentje jouw kant op komt! 😃

@ Cal 

Dank je wel. Ik ga met smart bij de brievenbus zitten wachten 😃

Goedenmiddag, ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

alvast bedankt.

 

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. M'n dochter heeft m in een boze bui door de kamer geslingerd. Wat zijn de kosten? Ik bereken ze door aan haar!

Reputatie 7
Badge +4

Ik zorg er graag voor dat jullie elkaar weer vinden @Elmardieden, er komt snel een nieuwe afstandsbediening jouw kant op! 😃

 

Dat zal geen zachte landing zijn geweest @Bazzjazz! Op zich is de afstandsbediening sowieso gratis, maar anders zeg ik er gewoon dat ik ‘m cadeau doe voor haar verjaardag, hopelijk is de band tussen je dochter en de afstandsbediening dan beter. 😜

Goeiendag,

Mijn afstandsbediening is helaas kapot en kan nu dus geen tv meer kijken. Hij doet helemaal niks meer, heeft waarschijnlijk net een keer teveel de vloer ontmoet. Heb van alles geprobeerd maar tot de conclusie gekomen dat het einde verhaal is

Is het mogelijk een ander te ontvangen/bestellen?

Mvg,

Thomas

Reputatie 7
Badge +4

Ik stuur er zelfs heel graag eentje naar je op @ThomasChloe! Ik zal ervoor zorgen dat er wat bubbeltjesplastic meekomt, mag je zelf bepalen of het erom blijft zitten voor extra val bescherming. 😜

Alvast veel plezier met de nieuwe afstandsbediening! 

Hoi,

Ik heb de nieuwe afstandbediening ontvangen en gekoppeld aan mn tv. Dit werkt (aan/uit, volume en av) maar elke andere knop die ik indruk gebeurd er niks. Dus kan niet naar andere zenders, geen gids bekijken, menu noet bekijken etc.

 

Hoe los ik dit op? 

 

Groetjes Wendy

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wen3008, dit klinkt alsof de afstandsbediening niet goed gekoppeld is. Je kunt dit oplossen via onderstaande stappen:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Ik wil graag een nieuwe afstand bediening bestellen, omdat mijn zoontje er mee aan de haal is gegaan en hij nu niks meer doet.. 

Reageer