Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3158 reacties

Dag Nora,

Als ik in staat ben om zowel de tv box als het modem zelf om te wisselen (stekker er uit bij de oude apparaten en erin bij de nieuwe) dan is omruil wat mij betreft prima.

Als het een technisch verhaal wordt, dan is wellicht ondersteuning van jullie nodig. 

 

Groet,

Jan

Reputatie 7
Badge +5

Hi @ilyas38, dat gaan we oplossen! Heb je de afstandsbediening al een harde reset gegeven? In dit topic staat hoe je dat moet doen. Succes en laat mij het weten. Ik vervang anders de afstandsbediening!

Reputatie 2

Hoi,ik heb verleden week vrijdag kontakt gehad met een medewerker via de telefoon en mij toegezegd om een nieuwe afstandsbediening toe te sturen nu 1 week later nog niets ontvangen baal er erg van AUB stuur mij een nieuwe gaat om de afstandsbediening van de 4k media box.

 

Goedemiddag, heb al bijna een week geen TV nu door een afstandsbediening die niet meer werkt. Heb hier onlangs al contact over gehad. Alle stappen al geprobeerd en niks helpt.

Er zou een vervangende afstandsbediening verzondn worden, maar hier nog niks van ontvangen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @lmgrijpma, dat klinkt als een lastige situatie, ik ga ervoor zorgen dat er snel een waardige vervanger jouw kant op komt! We verpakken 'm in een mooie envelop en je hoort de afstandsbediening komende week bij je op de mat vallen. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

 

Hoi @Ben1953, sorry voor de vertraging in de postbezorging, ik zie dat de afstandsbediening alsnog vanochtend bij je op de mat is gevallen! 😃 Ik wens je daarom een leuke marathon TV-kijk zondag toe!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Youri94, ik help je graag aan een nieuwe afstandsbediening! Ik heb meteen je dossier erbij gepakt en ik zie dat de afstandsbediening vrijdag op de post is gedaan. We hebben de afstandsbediening alleen zonder Track & Trace code verstuurd. Door Koningsdag heb ik het vermoeden dat de afstandsbediening nog elk moment bezorgd kan worden. Ik neem aan dat je ook al je postvak hebt gecontroleerd?

Ik ben benieuwd, mocht de afstandsbediening er niet snel zijn dan kunnen we absoluut nog een afstandsbediening opsturen!

Graag als kan een 2x nieuwe afstandsbediening voor beide boxen.1

Ik was er al 1 kwijt .maar nu niets meer.

Esmeralda 

@Tommie van Odido tot op heden hebben wij nog geen afstandsbediening ontvangen. Enig idee wanneer wij deze kunnen verwachten?

hoor het graag.

mvg

Reputatie 2

Hoi Cal ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar hier is niets bezorgd,ik zit nog steeds te wachten op de afstandsbediening 🙁🙁

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hendrixenflierman, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag snel weer genieten van je Mediabox! Ook bij jou heb ik sterk het vermoeden dat er door Koningsdag vertraging is opgelopen. Wij hebben de afstandsbediening namelijk donderdag voor je verstuurd zonder Track & Trace code. Ik neem aan dat je jouw brievenbus ook al hebt geleegd?

Ik ben benieuwd, anders duurt het zo lang dat ik graag een reserve afstandsbediening naar je opstuur!

Mijn afstandsbediening werkt al een tijdje niet meer. Was gevallen en sindsdien doet hij niks meer. Batterijen vervangen, zit goed in elkaar maar hij is helaas overleden. Hoe kan ik een nieuwe bestellen? Alvast bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ben1953, de afstandsbediening komt in de brievenbus. Hier staat dat het op 24-03 om 07:19 is afgeleverd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @esmeraldaj, welkom op onze Community!

Ik heb je meteen twee nieuwe afstandsbedieningen opgestuurd. Deze passen door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier. 

Reputatie 2

Hoi Tommie,de 24e dat was gisteren op een zondag dan bezorgt de post niet en vandaag ook niet dus ik zal morgen de 26e afwachten of het dan afgeleverd word,je hoort van mij.

Gr Ben

Hi @ilyas38, dat gaan we oplossen! Heb je de afstandsbediening al een harde reset gegeven? In dit topic staat hoe je dat moet doen. Succes en laat mij het weten. Ik vervang anders de afstandsbediening!

Hoi, dat heb ik gedaan, maar het ligt echt aan de aan/uit knop. helaas werkt het nog steeds niet, gr, ilyas

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @ilyas38! Fijn dat je het kon proberen, ik zorg dat er snel een vervangende afstandsbediening jouw kant op komt.

Ik wens je alvast een fijn weekend! 😄

Hallo, mijn ene afstandbediening is kapot en de andere is kwijt. Heel graag 2 nieuwe opsturen.

Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad wel vreemd @Ben1953. Laat maar weten of de afstandsbediening bezorgd wordt, anders stuur ik je een nieuwe toe! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ehdmaatmann, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct twee nieuwe exemplaren opgestuurd. Deze passen in de brievenbus dus je hoeft hier niet voor thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier! 

Hi,

ik ben een nieuwe klant en heb een mediabox ontvangen nu is tijdens de installatie de afstandbediening de koppeling met de mediabox verloren en wil hij niet meer koppelen.

Ik heb geprobeerd:  Te koppelen door middel van de knop combinatie (ok/home)

                               Eerst resetten (ok/volume down) en daarna weer koppelen (ok/home)

                               Batterij er even uit en opnieuw koppelen (ok/home)

Dit heeft allemaal niet geholpen zijn er nog andere manieren die ik zou kunnen proberen, voor de duidelijkheid de installatie blijft nu hangen op het koppelen van de afstand bediening.

 

Mvg Sander

Dank je, Tommie. Graag in gang zetten. Bedankt voor de info.

Jan ten Kate 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sander 1977, fijn dat je hier hulp voor zoekt, ik zie je graag zo snel mogelijk weer van de afstandsbediening genieten! Een aantal tips waarmee je meteen weer de afstandsbediening aan de praat kan krijgen:

  • Als je de 'Home' + 'OK' knoppen 3 seconden ingedrukt houdt, zie je dan het rode lampje op de afstandsbediening twee keer achter elkaar oplichten? Dit zou genoeg moeten zijn om de koppeling te maken.
  • Mocht dit niet werken, dan raad ik graag aan om op je telefoon te kijken naar de beschikbare Bluetooth apparaten. Als de afstandsbediening het wel doet maar niet gekoppeld is aan de Mediabox, dan zie je de afstandsbediening tussen de beschikbare apparaten staan. Als je op je telefoon tussen de beschikbare Bluetooth apparaten zoekt zie je dus mogelijk de afstandsbediening die '4K TV Box Remote' heet (niet ‘4K TV Box’, dit is de TV Box zelf).
  • Als laatste: als je het stroom van de Mediabox haalt zie je dan nog het oude T-Mobile logo in beeld verschijnen? In dat geval raad ik je aan om de Mediabox kort aan te sluiten met een internetkabel. Vervolgens gaat de Mediabox updaten en binnen een kwartier zou je meteen de afstandsbediening kunnen koppelen.

Laat je weten hoe het gegaan is? Ik zie je graag zo snel mogelijk genieten van de mooiste beelden! 😄

Reputatie 2

Hoi Tommy, hij is vandaag bezorgd het is een ongebruikte met een kaartje tussen de batterijen,degene die met de 4k mediabox zat was dus wel een gebruikte vandaar dat hij niet werkte,deze geprobeert en werkt gelijk goed.

Bedankt👍👍

Hoi @Cal van Odido , Wat fijn dat je zo snel reageert.

Als ik Home +OK ingedrukt houd gaat hij continu knipperen verder zie ik zowel de AB als de TV BOX niet tussen de Bluetooth apparaten op mijn telefoon.

Een netwerk kabel is sowieso aangesloten en als ik het goed gezien heb is de box tijdens het instellen (klantnummer en TV-pin invullen ect) gaan updaten (hij startte ook opnieuw op) waarna de AB ophield te werken en de BOX nu dus op koppelen blijft hangen.

Reputatie 7
Badge +9

Ah superfijn om te horen @Ben1953! Heel veel kijkplezier. 

Reageer