Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3158 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SvanWijk, ooh jeetje die heb ik nog niet eerder gehoord: ik stuur je een nieuwe afstandsbediening toe! 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @valeriee, pics or it didn't happen! Grapje natuurlijk (of niet?)! 😋🐕

Er komt een nieuwe ab aan. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vijf werkdagen levertijd - meestal ontvang je je ab binnen drie werkdagen. Veel kijkplezier straks en geef je viervoeter maar een lekker botje.

P.s. een foto van de trouwe blaffer is niet ongewenst!  😁

Hoi, ik zou graag een nieuwe afstandbediening willen aanvragen. De hond was uitgekeken op zijn bot en speeltjes, dus is maar aan de afstandbediening begonnen. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?

Reputatie 7

Hi @DENI2321, super om te lezen! 🎈 Heel graag gedaan en nog veel kijk-plezier. 

Reputatie 1

Mijn afstandbediening is stuk

Beste T-Mobile.

 

Onze afstandsbediening doet het al ruim een maand heel slecht. Reageert amper ergens meer op.

alle stappen doorgelopen , resetten , batterijen vervangen etc.

willen jullie een nieuwe afstandsbediening opsturen ? 
alvast bedankt!

Reputatie 1

Hoi @Richard_1966, er komt een nieuw exemplaar aan; deze zal binnen een paar dagen bezorgd worden als brievenbuspakketje. Veel kijkplezier toegewenst straks! 📺

 

Hoi Jason

Ik hoorde dat mijn schoonmoeder (we hebben een huis met inwoning) met haar afstandsbediening hetzelfde probleem heeft. Ook die heb ik geprobeerd opnieuw te koppelen maar reageert net zo slecht als de onze (even oud) Zou je voor haar ook een nieuwe kunnen opsturen? Alvast onze hartelijke dank!

 

Mvgr. Richard

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @maartjeyke, dan kunnen wij met een gerust hart een nieuwe afstandsbediening opsturen. Het pakketje komt zo snel mogelijk jouw kant op! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 1
mijn afstandsbediening is door de hond opgevreten , kan ik een nieuwe krijgen.
Hoi!

Helaas ben ik zo stom geweest om m'n afstandsbediening van een hoge kast af te laten vallen. Ding ligt nu in aardig wat stukken en reparatie is zo te zien geen oplossing meer 😞 Hoe kan ik een nieuwe bestellen? En hoeveel kost dit?

Onze afstandbediening is gevallen en is niet meer te repareren. Kunnen we een nieuwe ontvangen

 

Groet

Reputatie 1

Goeden dag

Ik heb een probleem, mijn afstandsbediening van mijn interactieve box werkt niet meer.

Is het mogelijk dat er een nieuwe naar mij opgestuurd wordt

Het is voor de amulet model515b       s/n  XXXX

XXXX

XXXX

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar topic plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 1

Hoi Jason,

 

Nee ik begrijp er ook niets van. Maar bedankt voor het opsturen. Nog een fijne dag.

 

Groetjes Sarah 

Goedenavond,

Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening willen opsturen? De oude is helaas kapot.

Bedankt alvast! 

Mijn afstandsbediening is kapot. Wat nu?

Ha Jason, koppelen hielp niet als ook batterijen vervangen. Dus als je een nieuweb wilt versturen, heel graag.. 

Reputatie 1
De afstandsbediening is helaas stuk. Graag zou ik een nieuwe ontvangen@Rowdy2904 Helpt het om de batterijen nog even een keer uit de afstandsbediening te halen en er weer in te doen? Als je het geknipper echt niet kan verhelpen laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!



@sigridboer1968 Wat is er precies stuk? In veel gevallen helpt het om de afstandsbediening een reset te geven zoals beschreven in dit topic. Mocht het niet lukken laat mij dan even weten waar je op vastloopt, dan kijk ik graag met je mee.



@simonejdn Heb je de stappen voor de reset en het opnieuw koppelen in dit topic geprobeerd? Ook voor jou geldt, in veel gevallen helpt het om de afstandsbediening een reset te geven zoals beschreven in dit topic. Mocht het niet lukken laat mij dan even weten waar je op vastloopt, dan kijk ik graag met je mee! :)


hond heeft hem opgevreten .... haha
Reputatie 7
Hoi @KarenB, ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest. Het pakketje is gisteren aan de bezorger overgedragen. Deze zal dus gisteren (11 juni) of vandaag bezorgd zijn of worden.



Hoi @Antogino, ik heb een afstandsbediening voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen!



Hoi @Vos84, ook voor jou is een fonkelnieuwe afstandsbediening onderweg.



Hoi @Tessii, komt eraan!



@allemaal er zijn geen kosten verbonden aan het vervangen van een defecte afstandsbediening!



Je kunt tijdens het wachten gebruikmaken van TV Anywhere op mobiel/tablet of laptop/PC.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel of tablet. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! ;)

Hoi, is het mogelijk een nieuw afstandsbediening(grijze knop) op te sturen.

Mijn hond heeft huidige namelijk als bot/speelgoed gezien.

Grtjes, Jiliany

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sgtmhj, wat is er precies mis met de afstandsbediening die je nu hebt? Heb je al alle stappen doorgenomen die op pagina één staan? Vaak helpt een nieuwe set batterijen of het opnieuw koppelen van de ab aan je TV Box en/of TV. Indien dit ook niet werkt, stuur ik je graag een nieuwe toe. Laat me weten wat ik voor je kan doen! 

Hoi @HTu, er is een nieuwe ab naar je onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier toegewenst!

Hoi @Dries1952, heb jij ook alles geprobeerd? Zo ja: dan stuur ik je ook graag een nieuwe toe. Geef alsjeblieft een seintje, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op!

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één! 😉

Reputatie 7
Badge +16

Laten we het er maar op houden dat het een fabricagefout is geweest, of misschien hield je afstandsbediening gewoon niet van batterijen natuurlijk. Nee gekkigheid, geen enkel probleem, heel graag gedaan! @SvanWijk Thanks, jij ook nog een mooie dag toegewenst!

Hallo, onze afstandsbediening is kapot. Geeft geen signaal meer door. Ook niet na alle mogelijke stappen doorgenomen te hebben

Goedemorgen,

Onze afstandsbediening is kapot en ik zou graag een nieuwe ontvangen.

 

Groeten,

Jason

Reputatie 7
Badge +5

Ik help je graag @Naomii020! Heb je de reset en het vervangen van de batterijen al getest? Als dit niets uitmaakt, vervang ik de afstandsbediening. Ik zie trouwens dat je twee TV Boxen hebt, ik ga er vanuit dat de andere afstandsbediening wel goed werkt? Laat het weten!

Reputatie 1
graag wil ik weten of de nieuwe is opgestuurd

Reageer