Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3172 reacties

Beste, ook hier is de afstandsbediening misplaatst al 2 weken door de jongste. Kunt u een nieuwe doen toekomen?

 

mvg,

 

M1234

Reputatie 7

Hi @herkehimself, hier gaan we gelijk wat aan doen! Top dat je ook direct aan de bel trekt in dit topic. Ik ben zojuist voor je aan de slag gegaan en binnen enkele dagen ontvang jij een nieuwe afstandsbediening, zodat jij weer zonder problemen alle toetsen kunt gebruiken. Heel veel zap-plezier alvast en maak er een mooie dag van! 🎈

Reputatie 1

Vandaag heb ik de nieuwe afstandsbediening ontvangen, dank voor de super snelle service. Een nieuwe afstandsbediening bediening heeft het probleem echter niet verholpen. Ook met de nieuwe afstandsbediening is het helaas niet mogelijk te zappen naar een andere zender. Ook de guide knop op de nieuwe afstandsbediening werkt niet. Net als op de oude werken knoppen als volume en de aan uit knop wel. De box heb ik inmiddels ook al een keer stroom vrij gemaakt en na een aantal minuten opnieuw opgestart, helaas ook zonder resultaat. Ik ben dank ook bang dat het probleem toch in de mediabox zit. 


met vriendelijke groet,
Pieter de Rek

Reputatie 2

Hey @Jomanda, dat is inderdaad lastig!

Kan je op dit moment nog wel tv kijken? Zo niet, dan stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening op. Het is ook niet erg om de TV Box retour te sturen zonder afstandsbediening omdat je deze kwijt bent geraakt. Ik lees graag of ik je een nieuwe toe moet sturen!

 

Hallo Tommie, als het retour turen zonder afstandbediening geen probleem is maakt het niet uit.

Ik kijk op dit moment toch via de app.

Wacht wel even op de retour instructies.

Maar bedankt voor het meedenken.

Jo!

Reputatie 1
De afstandsbediening is helaas stuk. Graag zou ik een nieuwe ontvangen
Goedemorgen,



Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening, die van ons is defect.



En het stappenplan heb ik al geprobeerd.. werkt helaas niet. Echt stuk dus..



Alvast bedankt.



Mvg,

Martijn

Dag, ik ben mijn afstandsbediening kwijt en zou graag een nieuwe ontvangen. Bedankt alvast!

Hoi,

mijn hond heeft vannacht lekker op de afstandsbediening lopen knauwen.. waardoor hij niet meer goed werkt, ofja bepaalde knoppen zijn er niet meer ;-)

zou ik een nieuwe mogen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @NL04433, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd alsjeblieft rekening met een maximale levertijd van vier tot zeven werkdagen. Veel kijkplezier toegewenst straks en stay safe!

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één.

Reputatie 7
Badge +1

Graag zou ik voor mijn Entone 510 een nieuwe afstandsbediening ontvangen aangezien diverse toetsen slecht of nauwelijks werken.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank

De STB van mijn afstandsbediening weigert meestal. Ik moet hard drukken en beetje bewegen om de knop (soms) te kunnen gebruiken. Graag ontvang ik een nieuwe. 

 

mijn afstandbediening, die ik destijds van Vodafonethuis bij mijn Entone hd recorder heb ontvangen, werkt niet goed meer. Een aantal van de bovenste knopjes, waaronder Menu en TV en doorspeoelen werken niet meer. Het lampje brand ook niet als ik op de knopjes druk. Andere knoppen werken wel gewoon.
Goedemorgen,



Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening, die van ons is defect.



En het stappenplan heb ik al geprobeerd.. werkt helaas niet.



Alvast bedankt.



Mvg,

Martijn
Reputatie 7
Badge +5

Kan gebeuren @Noussie! Geen zorgen, er is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Je ontvangt 'm binnen een paar werkdagen, gewoon door de brievenbus. Dit geldt ook voor jou @Bakkiek, bij jou valt hij binnenkort ook op de mat!

 

Ik wil graag hetzelfde voor jou doen @Vien, maar ik mis jouw gegevens. Wil je mij een privébericht sturen, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kom ik er zo snel mogelijk aan!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @dorieke, picture or it didn’t happen! :stuck_out_tongue_winking_eye: We sturen een nieuwe, dog-proof afstandsbediening naar je toe. Houd rekening met, onder normale omstandigheden, maximaal 5 werkdagen levertijd. Stay safe! 💪

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening bestellen 

 

Reputatie 1

Goedemorgen,

De batterij van me afstandsbedieningen is leeg maar ik krijg het klepje niet los. Heb van alles al geprobeerd. Zelf kapot maken en ook dat lukt niet. 

Kan ik aub een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

 

Groetjes Sarah

 

Ik wil graag en nieuwe afstandsbediening mijn hond dacht dat speelgoed was..

dus alle knoppen zijn er afgebeten

Reputatie 3

Hoi @Martje0109,

Als ik het goed begrijp, kon je tot voor kort de Sonos Beam bedienen met de afstandsbediening van T-Mobile, maar nu niet meer? Dat zou door een update kunnen komen. Welke TV-box heb je? De Aria 610x of de 7x? Dat staat op een sticker op de onderkant. Die laatste is ruim een week geleden geüpdatet. Misschien heeft dat ervoor gezorgd dat het nu niet meer werkt. Kun je voor de zekerheid ook controleren of je TV en de Sonos up-to-date zijn?

Welk merk TV heb je? De TM-afstandsbediening kun je volgens mij niet direct aan de Sonos koppelen. Mijn vermoeden is dat hij via de TV was gekoppeld en je zo indirect de Sonos kon bedienen. Zou je volgens deze instructies de afstandsbediening opnieuw kunnen koppelen? Ik zou hem voor de zekerheid eerst resetten (zie de laatste pagina) en dan opnieuw koppelen door eerst de methode zonder codes te proberen en als dat niet lukt het met codes te doen.

Ik hoop dat het gaat lukken om alles weer met elkaar te verbinden!

Hi Ik heb de Aria 610x en Samsung tv uit 2014. Ik heb het tv kastje gereset. De tv instellingen bekeken en die lijken ook up to date. Het klopt dat ik de Sonos via mijn tv bedien. Ik heb de T afstandsbediening geprobeerd te resetten of opnieuw te verbinden met en zonder codes maar het haalt allemaal niks uit. Zijn er nog meer opties?

Reputatie 7
Badge +16

@Jomanda Je kunt de afstandsbediening in dit geval gewoon behouden, dat is geen enkel probleem! 

 

@Julesavg Heb je alle stappen doorlopen om het probleem te verhelpen? Meestal helpt het om de ab opnieuw te koppelen of om de batterijen te vervangen. Mocht ook dit niet helpen, dan stuur ik je natuurlijk met alle plezier een nieuw exemplaar toe, laat het me weten! 😄

Goedenavond,

Zou het mogelijk zijn om een nieuwe afstandsbediening voor onze tv box te ontvangen ? Onze labrador pup dacht dat de onze wel lekker zou smaken en heeft tot de laatste onderdelen aan toe geprobeerd te eten. (uiteindelijk niks gegeten) maar nu zitten wij zonder afstandsbediening :-( 

Alvast bedankt,

Mvg John 

Reputatie 7
@Rowdy2904 Helpt het om de batterijen nog even een keer uit de afstandsbediening te halen en er weer in te doen? Als je het geknipper echt niet kan verhelpen laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!



@sigridboer1968 Wat is er precies stuk? In veel gevallen helpt het om de afstandsbediening een reset te geven zoals beschreven in dit topic. Mocht het niet lukken laat mij dan even weten waar je op vastloopt, dan kijk ik graag met je mee.



@simonejdn Heb je de stappen voor de reset en het opnieuw koppelen in dit topic geprobeerd? Ook voor jou geldt, in veel gevallen helpt het om de afstandsbediening een reset te geven zoals beschreven in dit topic. Mocht het niet lukken laat mij dan even weten waar je op vastloopt, dan kijk ik graag met je mee! 🙂
Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening voor de tvbox. Ik heb er nog 1 van de vodafone box en steeds meer knoppen reageren niet meer. Resetten, nieuwe batterijen, niks helpt.

M.vr.gr.

Laura

Hallo, 

 

Zouden jullie zo spoedig mogelijk een nieuwe afstandsbediening kunnen sturen? Onze doet het niet meer is een aantal keren gevallen en is helemaal uit elkaar. Zonder afstandsbediening kunnen wij moeilijk tv kijken....

Wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen. Oude is stuk en werkt niet meer. Nieuwe batterijen, resetten, (ont)koppelen helpen niet. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?

 

Reageer