Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Hi, probleempje. Ik had mijn afstandsbediening gekoppelt met mijn tv want dat was makkelijk voor uit en aan zetten, en zonder na te denken ook volume gekoppeld. Nou heb ik een aparte soundbar waar mijn geluid uit komt en die heeft weer een aparte afstandsbediening, waardoor ik dus niets heb aan het feit dat mijn tv harder gaat als ik de tv box harder wil zetten want het tv geluid staat uit maar externe speakers staan aan. Ik heb hem geprobeerd te resetten, dat is gelukt, hij is ontkoppelt, maar ik kan nu mijn tv box niet meer harder of zachter zetten. Kan iemand me hiermee helpen?
Onze ab doet het niet goed. De knoppen die we veel gebruiken moeten we heel stevig indrukken.

Heb de ab al gereset, maar dat helpt niet.
Hoi de afstandbediening van de tv werkt niet meer. Heb alles geprobeerd maar helaas. Graag asap een nieuwe toesturen bvd
Goedemiddag,

Helaas ben ik mijn afstandsbediening kwijt, wat te doen?

Gr. Remco
Mijn afstandsbediening is op miraculeuze wijze verdwenen, nu zou ik graag een nieuwe willen. Hoe kan ik dit regelen?
Reputatie 7
Hoi @lloydlorenzo, na een reset van de afstandsbediening zou je juist het volume op de TV Box zelf moeten bedienen. Kun je nogmaals een reset doen?



Uitleg reset:Bij de oude afstandsbediening:

• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.

Heb je een nieuwe afstandsbediening (die met een magenta knop rechtsboven), dan voer je de reset op met de volgende stappen:

• Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.

• Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet geluk




Tweede mogelijkheid:• Druk een paar seconden op de ‘SETUP-knop’ tot het rode LED lampje twee keer knippert

• Druk vervolgens één keer op de ‘MUTE-knop’

• Druk tenslotte één keer op de ‘STB-knop’




Hoi @Rene Broekman, @RDVWacanno, de nieuwe afstandsbediening komt jullie kant op!



Hoi @cik-iwb, wij leveren de TV Box met bijbehorende afstandsbediening. De afstandsbediening van de TV zelf kunnen wij niet leveren. Welk merk/logo staat er op de afstandsbediening die het niet meer doet? Gaat het om die met een T-Mobile logo? Kun je de reset uitvoeren die ik hierboven beschrijf? Kun je vervolgens precies beschrijven wat er niet werkt?



Hi @chinoukeekhout, ik bestel graag een nieuwe voor je. Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?
@Sander al 5x gedaan, werkt niet zoals ik al zei.
Sorry dat ik zo onduidelijk was maar het gaat natuurlijk om de afstandbediening van de TV Box metT-mobile logo. Het is het typ met het grijze stipje linksboven.
En ja ik heb alle mogelijkheden geprobeerd maar de TV-Box reageert op geen enkele knop. ( Batterijen zijn ook vervangen door goede nieuwe)
Reputatie 7
Hi @lloydlorenzo, ik heb zojuist de TV Box een fabrieksreset gegeven. Kun je controleren of het volume van de TV Box aanstaat? Wat zie je gebeuren als je het volume hoger/lager zet? Werkt het uitzetten van de TV nog steeds met onze afstandsbediening? Kun je deze optie ook nog proberen:

• Druk een paar seconden op de ‘SETUP-knop’ tot het rode LED lampje twee keer knippert

• Druk vervolgens één keer op de ‘MUTE-knop’

• Druk tenslotte één keer op de ‘STB-knop’



Ik hoor graag je bevindingen!
Hi @Sander, de laatste reset optie die je gaf werkte pas. Mute en standby werkte. Daarvoor gebeurde er letterlijk niets als ik volume harder of zachter zette terwijl uit en aan zette wel gewoon werkte. Heel vreemd, maar het werkt weer. Thanks!
Hallo Sander Krijg ik nog een reactie?
Graag wil ik een nieuwe afstandbediening aanvragen, we zijn hem kwijt. Alvast bedankt.
Beste Sander,



Graag ontvangen wij een nieuwe afstandbediening. De oude is overleden en geen van de bovenstaande tips werken.



Britt
Reputatie 3
Goedenavond,

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Degene die ik nu heb hapert regelmatig waardoor ik niet van zender kan veranderen of het volume kan wijzigen.

Ik heb de batterijen al een paar keer vervangen en ook de afstandsbediening een paar keer gereset maar dat werkte beide niet.

De afstandsbediening is niet gekoppeld met de tv.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Eric
Beste t-mobile medewerker,



Onlangs hebben wij tmobile thuis in huis genomen, echter werkt de afstandbediening niet naar behoren. Wij hebben problemen met de afstandbediening op de volgende punten:


  • de toets 9 werkt niet
  • de afstandbediening kan niet gekoppeld worden aan de tv wat tot grote ergenis leidt
  • de volume knoppen werken niet

de problemen blijven ook na resetten van de afstandbediening.



ik hoop dat jullie iets eraan kunnen doen.
Reputatie 7
Hoi @cik-iwb, ik begrijp dat de nieuwe afstandsbediening al onderweg is!



Hi @LindadeHaan, de nieuwe afstandsbediening komt eraan!



Hoi @brittosin, ik bestel graag een nieuwe voor je. Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?



Hi @Ecnirp, bedankt voor het doorlopen van de stappen. Ik stuur een nieuwe afstandsbediening naar je 'Big White Mansion'!



Hi @soochit, voor de zekerheid heb ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Voor het koppelen van de nieuwe AB, zie onderstaand plaatje. Hiermee moet het lukken!



Reputatie 3
Dankjewel @Sander!

😎

See-Ow-Ow-El!

What does that spell??
Beste T-mobileThuis,

Sinds vandaag doet 1 van onze afstandsbedieningen het niet meer. Het lampje brandt wel maar tv en box reageren niet meer. Alle resets en dingetjes al geprobeerd maar niets helpt. Kunnen jullie mij verder helpen? Schiet natuurlijk niet op met maar 1 afstandsbediening voor 2 tv's. De afstandsbediening is overigens pas 4 maanden oud.

Alvast bedankt !
Reputatie 4
Hi @NicolinaV, zo te zien ben je gelukkig telefonisch al geholpen door een van mijn lieftallige collega's. Fijn! Veel kijk plezier gewenst. 😄
Hi @NicolinaV, zo te zien ben je gelukkig telefonisch al geholpen door een van mijn lieftallige collega's. Fijn! Veel kijk plezier gewenst. 😄

Hoi Melisa,

Dat klopt inderdaad, afstandsbediening is onderweg 😁
Reputatie 3
Dankjewel @Sander!

😎

See-Ow-Ow-El!

What does that spell??


En vandaag ontvangen!

Dank voor de snelle service!
Goedenmiddag,



Helaas is onze afstandsbediening gesneuveld tussen de gangdeur 🙃 🙄... Hoe kan ik een andere bestellen?



Vriendelijke groet!
Reputatie 7
Hi @Vroem oei daar er zijn betere deur stoppers te bedenken 😉 Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld en hij komt jouw kant op!
onze twee afstandsbedieningen werken beiden niet meer, graag ontvangen wij twee nieuwe.



groet,

Bert

Reageer