Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Heb ik wel een goede AB gekregen bij de opname box, wat ik ook probeer, het geluid op de box zelf wil niet harder of zachter met de geleverde AB, ik heb de AB zonder die magenta knop.

Op de Amino werkt die wel trouwens.🙄



Nog niet echt een probleem, want de AB gebruik ik niet, is er alleen voor noodgevallen als de Logitech het zou begeven, maar hoop niet dat ik straks voor een verrassing sta en er meer niet werkt als ik hem echt nodig zou hebben, ik heb hem ook nog niet gelinkt aan de TV.
Hi, mijn afstandsbediening doet het niet meer. Ik zou graag een nieuwe ontvangen.
Goedenmiddag we zijn de afstandsbediening kwijt. Zou ik een nieuwe mogen?



Mvr



Tahamata
Hi,



Mijn afstandsbediening is kwijt geraakt in de verhuizing. Kan ik een nieuwe ontvangen?



gr., Stefan
Reputatie 7
@Jantenkate Die kabouters toch 🙂 Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!



@yahoekstra @Doornekamp33 Jullie kunnen de afstandsbediening koppelen met de TV en de TV Box via de laatste stap in dit topic (zie hieronder). Het kan soms even duren totdat de afstandsbediening gaat knipperen wanneer je de SETUP knop indrukt:



Het kan zijn dat het volume van onze TV Box heel laag staat. Op vol volume hoor je nauwelijks iets. Of je hebt twee afstandsbedieningen nodig om de TV te bedienen. Dat kan makkelijker! Reset dan eerst de afstandsbediening zoals hierboven staat. Zet het volume van de TV Box daarna voluit. Als we nu de TV Box weer koppelen aan de TV, is het volume weer goed afgesteld. Het koppelen kan op twee manieren.



• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert,

• Druk 1 keer op de MUTE knop

• Druk 1 keer op de TV knop



Kun je hierna de TV nog niet aan/uitzetten met onze afstandsbediening? Koppel dan op de volgende manier:



• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje tweemaal knippert.

• Voer de code 9, 9, 1 in.

• Zap nu een kanaal verder (CH+) en wacht vijf seconden tot de TV uitgaat.

• Gaat de TV niet uit, zap opnieuw (CH+) en wacht tot de TV uitgaat. Het kan zijn dat je dit enkele keren moet herhalen. Belangrijk: wacht wel vijf seconden voordat je opnieuw zapt!

• Springt de TV uit, toets dan snel nogmaals SETUP in.



Je TV is nu gekoppeld met onze afstandsbediening. Je kunt dus nu het volume van de TV bedienen en de TV uitschakelen met onze TV knop. Yes! :D




@sanne002 Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg!



@stefanw87 Mijn collega Piotr heeft zo te zien gisteren al een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, helemaal goed!
@Brian , dat is het nu juist, heb de AB geresset omdat het geluid zo laag is via de toslink om het geluid op de box op max te zetten, wat ik ook probeer met de door jullie geleverde ab, op de box gaat het geluid niet omhoog.

Pak ik mijn eigen universele logitech dan krijg ik het geluid wel hoger op de entone, heeft trouwens geen i vloed op de toslink, zelfs op 0 blijft het geluid even hard als op 100% .
Hai,



mijn afstandsbediening is kapot, zou ik een nieuwe mogen?



groetjes,



Maxime
Reputatie 2
@Doornekamp33 Wij hebben niet op de afstandsbediening een setup knop..........wij hebben die nieuwe met een (roze) magenta knop. Hierbij moet je tv en play tegelijk indrukken en voor reset tv en stop, maar dat lukt dus niet bij beide afstandsbedieningen. Graag snel antwoord want ben het zat met twee afstandsbedieningen 😢
Reputatie 2
Ik heb deze afstand bediening maar kan hiermee mijn televisie niet aan of uit zetten.

in de beschrijving staat een korte handeling echter het magenta lampje reageert niet, in de lange beschrijving, waaronder met code nummers van tv kan proberen staat, druk de setup knop, echter in de handleiding is deze knop totaal niet te vinden.

ik moet dus de tv in of uitschakelen met de afstandsbediening van de tvgebruiken.





Dit probleem heb ik nou ook..................(nog) steeds niet opgelost!! Is vandaag de 9e juli.;-(
@yahoekstra , wat kan ik er aan oplossen, we kunnen hooguit ruilen van AB kijken of ze het dan wel 100% goed doen.



Of je schaft ook een Logitech Afstandbediening aan, ik wil niet anders meer, maar ook die gaan soms stuk.

Van mijn vorige provider 1x de AB 2 dagen nodig gehad, want ja hij gaat op zaterdagavond natuurlijk stuk.🙄🙄
Reputatie 2
@Brian sorry, had reactie bij Doornekamp gezet, moest blijkbaar bij jou....maar wij hebben dus de ab met de (roze) magenta knop, dus hebben geen knop setup. Zou met tv en play moeten gaan....niks, en resetten met tv en stop....ook niks. En we hebben twee kastjes, dus ook twee afstandsbedieningen, maar steeds met die van de tv erbij is niks. Oplossing?? Andere afstandsbedieningen....of andere kastjes met afstandsbedieningen? Zie overigens dat die met de magenta knop het ook niet doet bij anderen.
Reputatie 2
@Doornekamp33 sorry foutje, had het bericht voor Brian bedoeld
Geen probleem @yahoekstra , vond hem wel leuk om op te reageren.😁😁
Hai,



mijn afstandsbediening is helemaal kapot.

zou ik een nieuwe mogen aub?



groetjes Maxime
Goededag, mijn afstandbediening is kapot, zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?
Reputatie 7
@Doornekamp33 Hmm het zit je niet mee wat dat betreft! We zouden de afstandsbediening kunnen wisselen voor een nieuwe om te kijken of het nieuwe type nog verschil maakt?



@yahoekstra Ik heb nu ook instructies voor het koppelen en resetten van de nieuwe afstandsbediening toegevoegd. Mocht het hier nog steeds niet mee lukken laat het dan even weten!



@Maxime22 @Statisquo Wat is er precies kapot? Reageert de afstandsbediening niet meer (brandt er nog wel een lampje) of is hij echt fysiek stuk?
Mijn afstandsbediening heeft een val niet overleefd ik zou graag een nieuwe willen
@Brian fysiek, het is stukgevallen helemaal uit elkaar.

en nee het valt niet meer in elkaar te maken.

graag een nieuwe z.s.m 🙂
@Brian hij is fysiek stuk door een val. Graag een nieuwe afstandsbediening.
Reputatie 2
@Brian hoi Brian, deze stappen heb ik nu dagelijks al tien keer geprobeerd.....maar niks. Dit staat ook in de handleiding op de site. Dat is het probleem juist.....de magenta knop gaat echt niet knipperen, heb ook al geprobeerd deze minimaal vijf minuten 1 en 3 tegelijk in te drukken. Helaas.
Hoi, mijn afstandbediening is stuk.

Hij reageert alleen als ik de knopjes heel lang en diep indruk. Even lekker zappen zit er niet meer in.

Kan ik een nieuwe krijgen.



Groet

Dennis
Goedemiddag,

mijn afstandsbediening doet het niet meer . Ik heb alle stappen op de site gevolgd maar nog doet nog steeds niks.

Kan ik hiervoor een nieuwe krijgen?

Groet,

Dirk-Jan
Reputatie 7
Hey @Elles1982 , @Maxime22 , @Statisquo , @Dennis Buitelaar & @DJBos er zijn splinternieuwe afstandsbedieningen jullie kant op gestuurd! Ze komen volgende week per post bij jullie aan. 😄



Hoi @yahoekstra, sommige type TV's zijn jammer genoeg niet koppelbaar aan onze afstandsbediening. Dit kun je zonder problemen oplossen met de aanschaf van een universele afstandsbediening. Misschien is dat een optie?
Reputatie 2
Hoi @Piotr , wij hebben het geprobeerd met drie (!) merken tv's, namelijk LG, Toshiba en Philips, meen je nou echt dat geen van deze drie niet koppelbaar zijn? Geloof dat ik in een eerder topic heb gelezen hierover dat jullie techneuten nog bezig waren met een oplossing hiervoor, vreemd verhaal. Jullie kunnen zeker geen "universele" afstandsbedieningen leveren, stukje service ofzo? Gaat mij er niet om dat ik er dan twee zelf aan moet schaffen, zo duur zijn ze niet, maar het gaat om het principe.
Reputatie 7
Hi @yahoekstra, ik ben bang van niet. We leveren een afstandsbediening specifiek voor de TV Box, niet voor het TV scherm zelf.

Reageer