Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Beste,



Ook onze afstandsbediening is stuk, onze kleine van 1,5 jaar was mij te snel af.

Kunnen wij een nieuwe opgestuurd krijgen?



Bij voorbaat dank.



met groet,

Kokwai




De kleine heeft nu al interesse in de techniek, lees ik! Ik zorg voor een nieuwe afstandsbediening, zodat jullie weer lekker TV kunnen kijken. Kun je mij hiervoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?


Sinds een paar dagen werkt ons digitale kastje niet meer naar behoren. De afstandsbediening geeft nog wel een lichtsignaaltje als er op een knopje wordt gedrukt, maar het signaal lijkt niet binnen te komen bij het kastje.



Ik heb bovenstaande stappen al geprobeerd te doen, maar zonder succes.



Wat nu?
Hi Andreww,



Hier ga ik je bij helpen! Heb je al geprobeerd de TV Box een harde reset te geven? Laat het me weten 🙂 !


Dit heb ik tot nog toe nog niet geprobeerd. Ik heb even gekeken naar de pagina voor een harde reset, en daarbij kwam ik erachter dat wij het Entone Amulet model hebben die alleen op afstand gereset kan worden.
Mijn afstandsbediening heeft het nu opgegeven. Hij reageerde al niet meer op de meeste cijfers.

Kan ik een nieuwe ontvangen.
Reputatie 7
Daar help ik je graag bij, Andreww. Ik kan jouw TV Box resetten op afstand. Geef je mij een seintje wanneer ik dit mag doen? Stel dat je programma's hebt opgenomen, gaan deze verloren namelijk. Ik wil je natuurlijk wel de kans geven deze nog te bekijken!
Reputatie 7
Mijn afstandsbediening heeft het nu opgegeven. Hij reageerde al niet meer op de meeste cijfers.

Kan ik een nieuwe ontvangen.




Hi Lumberjack,



We gaan hem eerst proberen tot leven te wekken! Dat is de snelste oplossing namelijk. Heb je een reset van de afstandsbediening geprobeerd? In het eerste bericht van dit topic lees je hoe je dat doet. Let me know 🙂.
Beste Sterre,



Dat is het nu net dat werkt ook niet meer, de cijfers zijn gewoon versleten. sommige werken wel en andere niet meer.

Resetten helpt niet meer.
Daar help ik je graag bij, Andreww. Ik kan jouw TV Box resetten op afstand. Geef je mij een seintje wanneer ik dit mag doen? Stel dat je programma's hebt opgenomen, gaan deze verloren namelijk. Ik wil je natuurlijk wel de kans geven deze nog te bekijken!

De reset zou op elk moment kunnen gebeuren. Op dit moment kunnen wij namelijk het volledige kastje niet besturen dus de opnames (die er overigens ook niet zijn) bekijken is ook niet mogelijk.
Reputatie 7
Dan ga ik dat met liefde voor jou doen, Andreww! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik voor de reset.
Reputatie 7
Beste Sterre,



Dat is het nu net dat werkt ook niet meer, de cijfers zijn gewoon versleten. sommige werken wel en andere niet meer.

Resetten helpt niet meer.




Goed dat je het in ieder geval probeerd hebt, Lumberjack, bedankt daarvoor! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik een nieuwe naar je opsturen.
Reputatie 2
Hallo,



Ik ben helaas 1 van mijn afstandbedieningen kwijt en ik zou graag weer een nieuwe willen krijgen.



Met vriendelijke groet,



Arthion
Reputatie 7
Hi Arthion,



Als je jouw afstandsbediening kwijt bent, kun je inderdaad lastig zappen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk weer lekker TV kunt kijken!
Afstandsbediening is uit elkaar gevallen en doet het niet goed meer,pakt de toetsen steeds niet en zit los(vastgemaakt met plakband).

zou daarom graag een nieuwe ontvangen.
Reputatie 7
Hoi Michelle DjeShe,



Dat klinkt niet handig! Gelukkig heb je hem enigszins bij elkaar kunnen houden door middel van plakband. Ik help je graag aan een hele afstandsbediening. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik een gratis nieuwe naar je op.
Ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt. Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen?
Reputatie 7
Hoi Fbrouwer,



Dat is zeker mogelijk. Ik zorg er graag voor dat jij zo snel mogelijk weer kunt zappen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 2
3 afstandbedieningen die nu alle niet meer werken. Die toetsen die veel gebruikt worden zijn defect.

Hoe kan ik er 3 nieuwe bemachtigen voor de entone???
Reputatie 7
Hi Schueler,



Ik help je graag aan werkende afstandsbedieningen. Heb je geprobeerd de TV Box even van stroom te halen en de afstandsbedieningen te resetten? In de beginpost lees je hoe je dat doet. Let me know!
Reputatie 2
Hi Sterre, bedankt voor je reactie.

Gezien ik zelf dit soort producten ontwikkel kan ik met zekerheid zeggen dat de geleidende laag op het rubber versleten is.

Het kastje(s) resetten doen we sowieso geregeld, dat is niet het probleem.

De meeste toetsen werken wel echter niet de aan/uit en ok knop. Dit is eenvoudig te controleren met de camera functie van je telefoon en het te richten op de voorkant van de afstandsbediening. Als je dan op een toets druk zie je de led aan de voorzijde flikkeren ( of niet ).

In het geval van de genoemde toetsen brand flikkert de led niet.



mvg

Ben
Onze hond heeft de afstandbediening van de vodafone thuis zender gevonden en als knaagstaaf gebruikt. hierdoor zijn een aantal knoppen onbruikbaar geworden. Graag willen wij een nieuwe afstandbediening bestellen.
Beste heer/mevrouw,



Onze afstandsbediening is na een verbouwing kwijt, kunt u ons aan een nieuwe helpen?



Alvast bedankt!
Reputatie 2
Is het mogelijk om te bellen in plaats van een bericht op dit forum???

Inmiddels 6 dagen verder en geen reactie :(



mvg Ben
Reputatie 7
Hoi @Schueler



Excuus voor de vertraging! Ik help je graag verder. Als er slechts twee knoppen niet werken, dan is vaak een reset de oplossing. Dan kun je weer direct de afstandsbediening gebruiken. De reset waar mijn collega het over had, is niet die van de TV Box, maar die van de afstandsbediening. Gaat het om de aan/uit knop van de TV, vergeet dan niet de TV weer te koppelen. Ik kopieer beide handelingen hier voor de zekerheid:



Reset

• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.

• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.

Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV.



Koppelen

• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje tweemaal knippert.

• Voer de code 9, 9, 1 in.

• Zap nu een kanaal verder (CH+) en wacht vijf seconden tot de TV uitgaat.

• Gaat de TV niet uit, zap opnieuw (CH+) en wacht tot de TV uitgaat. Het kan zijn dat je dit enkele keren moet herhalen. Belangrijk: wacht wel vijf seconden voordat je opnieuw zapt!

• Springt de TV uit, toets dan snel nogmaals SETUP in.



Lukt dit niet, wil je dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij sturen? @Erikmuller en @RobV00, willen jullie mij ook deze gegevens doorsturen in een privébericht? Dan ga ik voor jullie aan de slag!



Ennnnne, Erik, mag ik van jou een foto van de dader met de bewijslast? Wij houden van honden, helemaal als het boefjes zijn! 🐶
Reputatie 2
@Sander



Het betreft de OK toets en omhoog/laag toets werken niet. Gecontroleerd met camera en de afstandsbediening zend niets uit (led flikkert niet...).



Zal een privébericht sturen
Reputatie 7
Hoi @RobV00



Geen probleem! De nieuwe afstandsbediening is al onderweg! Binnen een paar dagen ben je herenigd met 'm. Is het gelukt met de verbouwing? In de tussentijd kun je zonder problemen gebruik maken van onze TV Anywhere App, wel zo fijn!
Helaas heeft mijn hond de afstandsbediening kapot gebeten, nu is er een heel stuk af. Ik zou heel graag een nieuwe willen bestellen.

Reageer