Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Reputatie 1

Hallo,

Onze afstandsbediening reageert niet of nauwelijks meer. Reset , nieuwe batterijen het mag nog steeds niet baten. Waar kan ik een nieuwe bestellen?

Met vriendelijke groet,

Linda

klantnr: XXXX

Afstandsbediening is uit elkaar gevallen en doet het niet goed meer,pakt de toetsen steeds niet en zit los(vastgemaakt met plakband).

zou daarom graag een nieuwe ontvangen.
Ik ben mijn afstandsbediening kwijt

Ik heb sinds vandaag mijn aansluiting bij t mobile maar bij installatie blijkt dat mijn TV Box niet werkt met de afstandsbediening.

Maar hij reageert totaal niet op de afstandsbediening.

Op de tv reageert de afstandsbediening wel, 

Heb overigens 1 box met opname functie, deze werkt niet.

En 1 box zonder opname functie, uitwisselen van de afstandsbediening heeft helaas geen nut.

 

Kan ik op een of andere manier toch zorgen dat de box met opname functie reageert op de afstandsbediening?

Helaas heeft onze hond met de ab gespeeld zou ik een nieuwe kunnen bestellen. 

 

Hallo, mijn afstandbediening is helaas kwijt. Ik hoop een nieuwe te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groet, Simone!

Hallo, 

Mijn afstandsbediening heeft uit het niets het leven gegeven. De batterijen vervangen, tv box gereset, poging tot afstandsbediening resetten maar hij reageert helemaal nergens meer op. Er gaat nog geen lampje branden. 

Reputatie 7

Hi @Tim Lentfert, jij bent hier helemaal aan het juiste adres! Ik heb er gelijk één jouw kant opgestuurd. Je hoeft de deurbel niet in de gaten te houden, want binnen enkele dagen vind jij het pakketje in de brievenbus. Veel plezier ermee en een mooie dag vandaag! 🎈

Reputatie 1

Goedemiddag 

 

Ik zal graag een nieuwe afstandsbediening willen van jullie ik ben mij afstandsbediening kwijt 

 

groeten samirah temmerman 

Hoi, 

Mijn afstandbediening is door mijn konijn volledig kapot geknaagd. Kan ik een nieuwe krijgen?

groet,

Renee

Hoi,
De afstandsbediening werkt helaas niet meer, zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?

Mvg, Rick

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kasty, top dat je het hier aangeeft, zo kunnen we je helpen! Ervaar je met de TV Box zelf problemen of gaat het puur om de afstandsbediening? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bartio en @saskiaalexan, jullie zitten in hét topic waarin je een verzoek kunt plaatsen dus helemaal aan het juiste adres! Ik zal proberen het nog wat te verduidelijken via onze website. Dank voor de feedback! 😉

@Bartio Na een check zie ik dat je al via onze Klantenservice een afstandsbediening besteld hebt. Dat kan natuurlijk ook. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 

@saskiaalexan Jouw nieuwe exemplaar is onderweg. De ab wordt binnen vier dagen als brievenbuspakketje geleverd. Veel kijkplezier toegewenst!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sandra Kruiger & @RBraun, dat is duidelijke taal die jullie spreken! Het klinkt inderdaad alsof er nog weinig tekenen van leven in de afstandsbedieningen zijn. Daarom zorg ik ervoor dat jullie allebei een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgen. Hopelijk zijn ze waardige vervangers voor de oude veteranen! 😉

Hi @R.Isabelle Geen zorgen: ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd! Deze wordt per brievenbuspost naar je toe gestuurd en hier hoef je niet voor thuis te blijven. 

Allerliefste Marley: ik wil jou graag vragen om de nieuwe afstandsbediening met rust te laten, ik denk dat jouw baasjes daar heel blij mee zullen zijn. Als je ze lief aankijkt willen ze misschien nog wel een nieuw speeltje voor je halen! 😄 

Wat fijn! Hartstikke bedankt. 😊

Hahaha ik heb het haar doorgegeven hoor! Ze kan niets beloven, maar zal zeker haar best doen. 😉 Hoewel dat soms wel een beetje lastig is voor een zwarte labradorpup van 7 maanden. En dat nieuwe speeltje is al onderweg! 😜

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Lbohnsack, goed dat je dit laat weten! Ik heb je melding in dit topic gezet, dit is het verzameltopic voor vragen over de afstandsbediening. Top dat je zelf al zoveel getest hebt! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Je ontvangt deze binnen enkele dagen via de brievenbus. Dit komt helemaal goed!

@Demi van Odido 

Hij ontkoppeld niet ik kan de box evengoed aan/uit schakelen met de AB, hij blijft gewoon hangen op het koppel scherm. Verder zie ik hem niet in de Bluetooth lijst (zowel bekende als onbekende apparaten) staan. Ook het verwijderen en herplaatsen van de batterijen helpt niet. Waterschade? Hij is nieuw uit de doos het zou mij verbazen. Ik wacht de nieuwe AB even af en ga die proberen. 
 

super bedankt voor de reactie

Reputatie 7
Hoi Michelle DjeShe,



Dat klinkt niet handig! Gelukkig heb je hem enigszins bij elkaar kunnen houden door middel van plakband. Ik help je graag aan een hele afstandsbediening. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik een gratis nieuwe naar je op.

Hallo T-Mobile, onze afstandbediening heeft het na jaren trouwe dienst de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, met bijbehorende ouderdomskwalen. Diverse knoppen reageren niet meer, waardoor Guide, zappen en geluidsbediening niet of nauwelijks meer mogelijk is.

Graag zouden we weer een zuigeling in de familie opnemen. Kan ons een nieuwe afstandsbediening verstrekt worden?

Reputatie 7
Badge +16

@Jongman2802 Top dat je alles geprobeerd hebt! Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Houd rekening met een leveringstijd van gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.

 

@Ulehake Wat een boefje! Ze zien er ook zo smakelijk uit die afstandsbedieningen. :wink: Binnen 5 werkdagen ontvang je een nieuwe ab!

Me afstandbediening  is stuk waar kan ik een nieuwe aanvragen

Hoi @Jason,

Helaas ben ik de afstandsbediening van mijn TV box kwijt. Vermoedelijk is deze bij een grote schoonmaak perongeluk in de prullenbak beland. Het gaat om de TV box van toen het nog Vodafone thuis was; een Entone 510b. Zouden jullie mij een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen? Ik ga je zo gelijk in een privebericht de benodigde gegevens sturen. 

Alvast bedankt. Groet, Lidewij

Reputatie 2

helaas heb ik nog niets mogen ontvangen Jason 
kijk vriendelijke groet , Karel

Hello,

 

Since 2 days my tv box doesn't want to switch on. It's only red lamp. I had followed all the advices included reset modem, checking cables, took them out from stop contact etc.

Tried to make a reset of remote control …

Anyway there is no action of remote control to the tv box. 

My tv doesn't see at all tv box, so can't be  connected and eventually show any progress (problem) on the tv screen. 

Any advice more?

Thanks!

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen. Hij reageert nergens meer op. Nieuwe batterijen en reset al geprobeerd. 

Reageer