Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Goedemiddag, 

We hebben meerdere TV boxen, waarvan 2 voor onze pubers. Nu is 1 van onze pubers zijn afstandsbediening kwijt, alles op de kop gezet maar geen idee waar hij gebleven is. 😖

Zouden jullie deze crisis kunnen oplossen? 😉😂

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

@dodojuice Als je meerdere keren op Source drukt, kun je dan scrollen door de lijst of sluit hij dan? Bij sommige merken TV's kun je met de source-knop door de lijst scrollen, maar bij sommige niet. Als dat niet gaat, is er geen andere optie dan de TV-afstandsbediening te gebruiken. De pijltjestoetsen zijn alleen voor de TV-box en daar kun je de TV niet mee bedienen.

Hallo, onze afstandsbediening blijft steeds haperen en nieuwe batterijen helpen niet. Bepaalde knoppen, waaronde de uitknop werkt heel slecht.

Kunnen wij een nieuwe toegestuurd krijgen?

 

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt. Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen?

Beste t-mobile

ik ben bij afstandbediening kwijt ik heb heel me huis al op zijn kop gezet gehad alles van zijn plek af gehaald nu denk ik dat Mijn dochter van 1,5 waarschijnlijk de afstandbediening in de prullenbak  heeft gegooid en nu heb ik dus geen afstandbediening meer :blush:  hoe kan ik een nieuwe aanvragen ?

 

mvg

Charlene 

 

 

Hi, 

onze afstandsbediening is kapot na een val van de trap. Zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

groeten, 

boris 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sim1991, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze zal binnen vier tot zeven werkdagen in de brievenbus liggen. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄

Hoi @Biancahummel, daar gaan we gelijk wat aan doen! Heb je alle stappen op pagina één doorlopen en blijft de afstandsbediening defect? Stuur me in dat geval een privéberichtje met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe ab toegestuurd krijgt!

UPDATE: ook naar jou is een nieuwe ab onderweg @Biancahummel. We hebben het middels privéberichten kortgesloten. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

Beste klantenservice,

Onze afstandsbediening is helaas stuk gevallen. Wij begrijpen uit deze topic dat we hier een nieuwe kunnen aanvragen.

Bij voorbaat dank!

 

Reputatie 6

Hoi @CHRIS2008, dat méén je niet! Is het verder wel een lief konijn of altijd een beetje stout? Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening besteld, deze zal met een aantal dagen in de bus vallen. Wel op een veilige plek bewaren hè!

Reputatie 1

Ik heb alle twee de boxen aangesloten en ben klaar voor de overstap naar het nieuwe platform. Ben benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden.

Heb geen problemen met de tv box, enkel alleen met de afstandsbediening.  

 

Reputatie 7
Hoi Fbrouwer,



Dat is zeker mogelijk. Ik zorg er graag voor dat jij zo snel mogelijk weer kunt zappen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Hi @lindahilbrink Heb je de afstandsbediening inmiddels weer terug gevonden? Zo niet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

Hallo,

Na de verhuizing zijn wij de afstandsbediening van de tv box kwijt geraakt. Het zou heel fijn zijn als wij een andere afstandsbediening zouden toegestuurd krijgen.

B.v.d!

Reputatie 7
Badge +16

@borisnauta De nieuwe afstandsbediening zal normaal gesproken binnen maximaal 5 werkdagen op de mat liggen! 

Hallo 

Onze afstandsbediening van Vodafone reageert niet meer.

Nieuwe batterijen geprobeerd en via de setup lukt ook niet.

Links bovenin blijft continu het lampje branden,

Niets helpt.

Kunt u ons een nieuwe opsturen.

Hoi,

mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb alle stappen die al doorlopen maar helaas geen succes.

zou ik een nieuwe opgestuurd mogen krijgen?

 

Groet,

Jakob

Reputatie 7

Hi @Mirj4m, super goed dat je dit aangeeft! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij op wekelijkse basis de batterijen moet verwisselen van de afstandsbediening. Ik weet niet welke batterijen jij nu gebruikt, maar ik zou proberen of betere/duurdere batterijen dit probleem verhelpen. Gebruik jij dezelfde batterijen als je ouders? Wellicht hebben zij dé oplossing voor dit probleem! 😁 Mocht dit zo blijven aanhouden, laat het dan vooral weer weten. Dan ga ik kijken of jij wellicht een nieuwe afstandsbediening nodig hebt. 

Reputatie 7

Hi @Alexandra106, great that you already tried different steps to solve this issue! Did you also change the batteries? Maybe that's what causing this problem. I also want to check if the TV Box isn't behind a door or some other obstacle. Can you please confirm this? 

I want to ask if you want to perform a factory reset of the TV Box. If you press the reset button on the back for ten seconds with a paperclip (or hairpin, toothpick, needle or cocktail stick). The TV Box will restart now. You clearly feel that you are pressing a button. The reset takes about three minutes. I really hope this will be the solution! 

 

 

Geachte heer/mevrouw,

Helaas zijn wij onze afstandsbediening kwijt geraakt. Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen? 
 

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Zee

Hi @Yanna, thanks voor het aangeven! Ik heb goed nieuws: zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Het pakketje is binnen twee tot vijf werkdagen bij je binnen. Laat je weten of de bovenstaande problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met de nieuwe afstandsbediening? 😁

Hi, ik heb nog altijd niets gehoord of ontvangen. Is de afstandsbediening onderweg? :) 

Hi @Lisa @Boris zie mijn berichten hierboven. Inmiddels 1,5 week geleden zou er een nieuwe afstandsbediening mijn kant op kopen en ik heb nog altijd niets ontvangen..

 

Reputatie 7

Hi @Druif53, helemaal top dat je hier het seintje geeft! Ik maak dit graag voor je in orde. Voordat ik dat doe, wil ik eerst nog even de voorwaarden met je delen:

In jouw My T-Mobile Thuis kun je na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat je wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul je opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een akkoord van je. Vervolgens ga ik dan voor je aan de slag en kun je hier binnen twee weken van genieten! 😁

Reputatie 7
Badge +9

@JohnWB heel goed dat je dit aankaart!

Ik ben direct gaan kijken en zie dat het naar je oude adres opgestuurd is. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd naar het juiste adres. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ababab42 heb je alle tips in de openingspost getest? Daarmee zou het moeten lukken. Mocht dit allemaal niks uithalen, kan ik een nieuwe afstandsbediening naar je toesturen. Ik zie trouwens ook nog dat je een Aria 7X TV Box hebt. Momenteel hebben we ook de vernieuwde Mediabox. Als je wil, kan ik ook jouw TV Box swappen voor een Mediabox. Mocht je eerst meer willen weten over de Mediabox? Check dan dit topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Laat maar weten of ik iets voor je hierin kan betekenen! 😊

Reputatie 2
3 afstandbedieningen die nu alle niet meer werken. Die toetsen die veel gebruikt worden zijn defect.

Hoe kan ik er 3 nieuwe bemachtigen voor de entone???

Reageer