Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Goedenavond,

 

12 dagen geleden heb ik een post geplaatst en zou er een nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd. Tot op heden hebben wij niks ontvangen. Ik hoor graag wanneer deze komt zodat wij weer tv kunnen kijken.

 

Groet,

savannah

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fr53, goed dat je hierop terugkomt! Om je privacy te waarborgen wil ik je verzoeken om geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic te delen en daarom heb ik deze verwijderd in je vorige reactie. Daarnaast heb ik ook een afstandsbediening voor je gezocht en deze gaat snel voor je op de post. Alvast veel zapp-plezier gewenst! 😃

 

Hoi @Sv1998, logisch dat je dit navraagt! Ik heb meteen het systeem van het distributiecentrum doorgekeken en zo te zien zou de afstandsbediening al op 23e verzonden moeten zijn. Echter, ik wil dat je niet langer op de afstandsbediening hoeft te wachten en daarom heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Hopelijk landt 'ie snel bij je op de mat! 🙏

dag lieve mensen van T-mobile, 

 

onze afstandsbediening is door de hond kapot gemaakt. wij hebben nog het oude model: de smalle lange versie zonder roze knop rechtsboven. mogen wij aub een nieuwe ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @reshmaenwidjai, hopelijk heeft de afstandsbediening gesmaakt. 😜 Ik ga er voor zorgen dat er snel een gloednieuw model naar je toekomt. Zo kan je weer ongeremd zappen!  

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt en wil een nieuwe. Zou u deze willen opsturen en hoe lang duurt het voordat ik deze binnenkrijg?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @rebeccavanderham, zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Deze zal binnen vier dagen geleverd worden als brievenbuspakketje. Alvast veel kijkplezier en een mooi weekend toegewenst! 📺

Hallo,

Mijn afstandsbediening hapert steeds meer. Sommige knoppen reageren niet goed meer en moet ik ze stevig indrukken voor reactie.
Ook communceert hij zo nu en dan niet meer met het kastje. Volume doet het dan wel, alle andere knoppen niet meer. Batterijen zijn nieuw, reset helpt dan ook niet.
Het enige dat helpt is het hele kastje te resetten, maar om dat nu dagelijks 5 keer te doen… Help!

Ik heb de versie zonder magenta knop

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kasty, top dat je het hier aangeeft, zo kunnen we je helpen! Ervaar je met de TV Box zelf problemen of gaat het puur om de afstandsbediening? 

Heb geen problemen met de tv box, enkel alleen met de afstandsbediening.  

 

Reputatie 7

Hi @Kasty, merci voor de aanvulling! Goed nieuws: er komt een gloednieuwe afstandsbediening jouw kant op. Het pakketje past in de brievenbus, dus je hoeft de komende dagen de deurbel niet in de gaten te houden. Enjoy! 😊

Hi @Kasty, merci voor de aanvulling! Goed nieuws: er komt een gloednieuwe afstandsbediening jouw kant op. Het pakketje past in de brievenbus, dus je hoeft de komende dagen de deurbel niet in de gaten te houden. Enjoy! 😊

Top bedankt! 

Goedemiddag, 

Onze hond heeft vanochtend de afstandsbediening 'opgegeten' 

Er is helaas niets meer van te maken. Kunnen wij een nieuwe opgestuurd krijgen?

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @EstherBC, een nieuwe hond of een nieuwe afstandsbediening? Nee geintje natuurlijk: we nemen het je trouwe viervoeter zeker niet kwalijk. Het ziet er ook gewoon uit als een lekker hapje met al die knoppen! Ik stuur je meteen een nieuw model toe, deze wordt binnen vier dagen geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Goedemiddag @EstherBC, een nieuwe hond of een nieuwe afstandsbediening? Nee geintje natuurlijk: we nemen het je trouwe viervoeter zeker niet kwalijk. Het ziet er ook gewoon uit als een lekker hapje met al die knoppen! Ik stuur je meteen een nieuw model toe, deze wordt binnen vier dagen geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Heel erg bedankt voor de snelle reactie! Liever de nieuwe afstandsbediening, hahaha. 

Mijn afstandsbediening werkt niet goed. De ene helft werkt wel, andere knoppen moeten we hard of vaak induwen voordat er iets gebeurd . Alle tips al geprobeerd, kan ik een nieuwe krijgen?

Reputatie 3

Sinds een week werkt de volume knop op mijn T-mobile afstandsbedieing niet meer. Ik heb volgens mij de nieuwste versie met de magenta knop rechtsboven. Ik kan alleen nog maar mijn Sonos beam volumeknop gebruiken middels de Sonosapp en dit is irritant. Tot voor kort was er geen enkel probleem hier mee. Heeft dit wellicht te maken met een update en iets wat ik moet wijzigen in de instellingen? Sonos kan me hier niet bij helpen. Als ik nu mijn tv aan zet heb ik wel direct geluid. Voorheen had ik dit niet en moest ik eerst het geluid aan zetten via de afstandsbediening. Ik maak connectie via de optische kabel tussen mijn Sonos beam en tv. Volgens Sonos kan ik dit wijzigen door de beam via hdmi aan te sluiten maar alvorens ik dit ga doen wil ik zeker weten dat het niet gewoon een instelling is van mijn t-mobile kastje. Nog ter aanvulling. Als ik mijn afstandsbediening opnieuw wil koppelen aan mijn beam dan herkent hij hem helemaal niet meer. Middels een testje moet je dan je afstandsbedieining richten met de volume knop en schakelen maar dan zegt hij geen connectie te kunnen maken. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Martje0109,

Als ik het goed begrijp, kon je tot voor kort de Sonos Beam bedienen met de afstandsbediening van T-Mobile, maar nu niet meer? Dat zou door een update kunnen komen. Welke TV-box heb je? De Aria 610x of de 7x? Dat staat op een sticker op de onderkant. Die laatste is ruim een week geleden geüpdatet. Misschien heeft dat ervoor gezorgd dat het nu niet meer werkt. Kun je voor de zekerheid ook controleren of je TV en de Sonos up-to-date zijn?

Welk merk TV heb je? De TM-afstandsbediening kun je volgens mij niet direct aan de Sonos koppelen. Mijn vermoeden is dat hij via de TV was gekoppeld en je zo indirect de Sonos kon bedienen. Zou je volgens deze instructies de afstandsbediening opnieuw kunnen koppelen? Ik zou hem voor de zekerheid eerst resetten (zie de laatste pagina) en dan opnieuw koppelen door eerst de methode zonder codes te proberen en als dat niet lukt het met codes te doen.

Ik hoop dat het gaat lukken om alles weer met elkaar te verbinden!

Reputatie 7

Hi @Fklanderman, heel goed dat je dit aangeeft! Ik heb goed nieuws: er komt een gloednieuwe afstandsbediening jouw kant op. Het pakketje heb je binnen een paar dagen in huis. Veel kijk-plezier en alvast een mooi weekend!

Hi @Martje0109, top dat je via deze weg hebt aangeklopt! Heel fijn dat @TMTV jou gelijk te hulp heeft geschoten. Laat je het weten of dit heeft geresulteerd in de oplossing? 

Reputatie 3

Hoi @Martje0109,

Als ik het goed begrijp, kon je tot voor kort de Sonos Beam bedienen met de afstandsbediening van T-Mobile, maar nu niet meer? Dat zou door een update kunnen komen. Welke TV-box heb je? De Aria 610x of de 7x? Dat staat op een sticker op de onderkant. Die laatste is ruim een week geleden geüpdatet. Misschien heeft dat ervoor gezorgd dat het nu niet meer werkt. Kun je voor de zekerheid ook controleren of je TV en de Sonos up-to-date zijn?

Welk merk TV heb je? De TM-afstandsbediening kun je volgens mij niet direct aan de Sonos koppelen. Mijn vermoeden is dat hij via de TV was gekoppeld en je zo indirect de Sonos kon bedienen. Zou je volgens deze instructies de afstandsbediening opnieuw kunnen koppelen? Ik zou hem voor de zekerheid eerst resetten (zie de laatste pagina) en dan opnieuw koppelen door eerst de methode zonder codes te proberen en als dat niet lukt het met codes te doen.

Ik hoop dat het gaat lukken om alles weer met elkaar te verbinden!

Hi Ik heb de Aria 610x en Samsung tv uit 2014. Ik heb het tv kastje gereset. De tv instellingen bekeken en die lijken ook up to date. Het klopt dat ik de Sonos via mijn tv bedien. Ik heb de T afstandsbediening geprobeerd te resetten of opnieuw te verbinden met en zonder codes maar het haalt allemaal niks uit. Zijn er nog meer opties?

Beste T-Mobile.

 

Onze afstandsbediening doet het al ruim een maand heel slecht. Reageert amper ergens meer op.

alle stappen doorgelopen , resetten , batterijen vervangen etc.

willen jullie een nieuwe afstandsbediening opsturen ? 
alvast bedankt!

Mijn afstandsbediening is kapot. Wat nu?

Reputatie 7

Hi @Martje0109, super fijn dat je meteen met de tips van @TMTV aan de slag kon gaan! Heb jij hier nog een extra tip voor in petto @TMTV of @TAVL? 😊 Heel erg bedankt voor het meedenken allebei.

Hi @BB92, yes - dat wil ik zeker! 🎈 Ik heb zojuist een gloednieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd die je binnen een paar dagen in huis hebt. Dus nog heel even en dan kun je weer ongestoord in de rondte zappen. 

Hi @2806KR, daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres! 💪 Ik wilde meteen een nieuwe afstandsbediening voor jou bestellen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik op een abonnement uit dat niet meer actief is. Kun je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je regelen! 

Reputatie 7
Badge +6

@Martje0109 Dan lijkt het me toch het beste dat @Lisa je een nieuwe afstandsbediening stuurt, al is het maar om uit te sluiten dat het probleem daar ligt. Verbinden met een HDMI-kabel kan altijd nog als dat niet de oplossing blijkt te zijn, maar ik zou eerst de nieuwe afstandsbediening proberen. Wil je even laten weten of het koppelen daarmee wel lukt, zodra je hem binnen hebt?

Reputatie 7

Dankjewel voor het meedenken @TMTV, top! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd @Martje0109. Binnen een paar dagen heb je deze binnen!

Reputatie 3

Dank voor het meedenken ik ga het testen!

Reageer