Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Hi @BramR, yes - dat kan zeker! 😁 Alle knoppen horen zonder problemen te werken, dus ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen heb je deze al in huis. Veel kijk-plezier! 

Super bedankt! 👍

Hallo, mijn afstandsbediening is kapot is het ook mogelijk om een nieuwe te krijgen?

Beste, ik ben al een langere tijd mijn afstandsbediening kwijt. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

 

P. Beck

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @a.b.boer en @Priscillabeck1991, jullie nieuwe afstandsbedieningen zijn besteld en worden binnen maximaal vijf dagen geleverd - over het algemeen is de levering binnen twee tot vier dagen! 😉

Hoi @Patrick426, graag stuur ik jou ook een nieuw exemplaar toe, maar voordat we zover zijn, wil ik nog zeker weten dat je de tips op pagina één doorlopen hebt - wat is er precies kapot aan de ab?

Hallo,

Mijn hond heeft helaas uit protest voor het uurtje alleen zijn mijn afstandsbediening kapot gemaakt.

Zou ik een nieuwe mogen a.u.b.

 

Mvg Ricardo

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ricardodh, die afstandsbedieningen blijven toch lekkere hapjes ongeacht hoe ze eruitzien! 😉

Ik stuur meteen een nieuw exemplaar op. Deze komt binnen vier dagen bij jou binnen. Alvast een prachtig weekend toegewenst!

@jason je bent een topper!

Goedenavond, mijn afstandsbediening heeft het nu echt volledig begeven. Zouden jullie mij een nieuw exemplaar kunnen toesturen? Hartelijk dank alvast! 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @JudithSchrama, jammer dat een gewaardeerd lid van de familie vervangen moet worden! 😜 Ik ga ervoor zorgen dat er snel een waardige vervanger voor je in de brievenbus ligt en je weer snel ongeremd kan genieten. Hopelijk bouw je snel weer een band op met het nieuwe familielid!

Reputatie 2

Goedemiddag moderators, medewerkers etc….

Mijn afstandsbediening(OUD exemplaar) op de slaapkamer heeft het begeven. Alle toetsen werken behalve de ¨stb¨en de ¨tv¨ knop, die reageren nergens meer op, ook het rode lampje doet het dan niet als ik één van de twee indruk.

Nu heb ik nog een afstandsbediening(NIEUW exemplaar) omdat ik meerdere TV´s heb en die gebruik ik nu even maar dat geeft ook maar ergernis, lig ik in bed en dan denk ik, o ja, de afstandsbediening doet het niet en moet ik mijn bed weer uit naar de kamer om de andere op te halen.

Mijn vraag is of ik een andere afstandsbediening zou kunnen krijgen zodat ik weer rustig in mijn bed kan blijven liggen kijken.

Met vriendelijke groet,

Huib van Hoorn

Goedenavond,

Ik ben al een tijdje mijn afstandsbediening kwijt en hoewel SBS6 leuk is zou ik graag weer andere zenders kunnen bekijken. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe afstandsbediening te bestellen? Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Floris

Hoi @a.b.boer en @Priscillabeck1991, jullie nieuwe afstandsbedieningen zijn besteld en worden binnen maximaal vijf dagen geleverd - over het algemeen is de levering binnen twee tot vier dagen! 😉

Hoi @Patrick426, graag stuur ik jou ook een nieuw exemplaar toe, maar voordat we zover zijn, wil ik nog zeker weten dat je de tips op pagina één doorlopen hebt - wat is er precies kapot aan de ab?

Heb hem in het water lateb vallen en nu doet ie het niet meer

Hey @JudithSchrama, jammer dat een gewaardeerd lid van de familie vervangen moet worden! 😜 Ik ga ervoor zorgen dat er snel een waardige vervanger voor je in de brievenbus ligt en je weer snel ongeremd kan genieten. Hopelijk bouw je snel weer een band op met het nieuwe familielid!

Superfijn! Heel veel dank, ook namens mijn 2 pubers! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @huibvanhoorn, @FlorisPeters en @Patrick426, er komen nieuwe exemplaren aan. De brievenbuspakketjes worden binnen vier dagen geleverd! Voor nu: gebruik de handige tips op pagina één van dit topic. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Reputatie 2

Hoi @huibvanhoorn@FlorisPeters en @Patrick426, er komen nieuwe exemplaren aan. De brievenbuspakketjes worden binnen vier dagen geleverd! Voor nu: gebruik de handige tips op pagina één van dit topic. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Dank je @Jason , je maakt mij weer een gelukkig mens.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! 

 

 

 

Hallo,

Mijn afstandsbediening begint het te begeven, want ik moet wel minstens 5x hard op de knop drukken, voordat de TV-box aangaat. Het zelfde moet ik doen voor het aanzetten van de TV. Heb al 4x gloednieuwe batterijen in gedaan.
Is het tijd voor een nieuwe afstandsbediening?

John

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Junkie, zo te horen doet jouw afstandsbediening niet helemaal meer wat ‘ie zou moeten doen! Ik heb meteen een nieuw exemplaar verstuurd zodat je straks weer normaal kunt genieten van het TV-abonnement.

Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Hi, ons afstandsbediening is kapot, ik zou graag een nieuwe willen ontvangen. Kan dat via hier worden geregeld? Groetjes!

Reputatie 7

Hi @Taas51, top dat je dit aangeeft! Dit kunnen we zeker voor je regelen en heb ik zojuist in orde gemaakt voor je. Binnen een paar dagen kun je van deze gloednieuwe afstandsbediening genieten. Veel kijk-plezier! 😁

Goedenavond,

Vandaag tot de conclusie gekomen dat mijn afstandsbediening het heeft begeven. Batterijen al vervangen en ook poging gedaan tot resetten van de afstandsbediening maar dit lukt helaas niet. Ook heeft hij al heel lang geen connectie meer met mijn tv dus vermoed dat hij er wel klaar mee is en zou fijn zijn als ik een nieuwe opgestuurd zou kunnen krijgen.

Alvast bedankt. 

Reputatie 7

Hi @annemiek85, hartstikke goed dat je hiervoor in dit topic aan de bel trekt! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Dit pakketje valt binnen een paar dagen bij jou op de mat. Laat je het weten of je dan weer helemaal probleemvrij bent? 😁

Hoi,

Jammer genoeg is er iemand op de afstandsbediening gaan staan. Deze werkt niet meer zoals het hoort. De batterijen zijn vervangen maar steeds vaker moeten we knoppen meerdere keren indrukken voor resultaat.

Graah ontvang ik een nieuwe afstandsbediening.

Fijne avond!

Groetjes

Thijs

Reputatie 6

Oh nee @Thijs1990, ik hoop dat niemand een enkel verzwikt heeft? Een nieuwe afstandsbediening is onderweg, hij ligt over een paar dagen op de mat!

Ik heb sinds 2015 t-mobile thuis (toen nog vodafone). De afstandbediening van het kastje werkt niet goed meer. Alle toetsten die vaak gebruikt worden (TV, STB, VOL, 1) moet je heel hard indrukken om een reactie te krijgen of doen helemaal niets meer. Andere knoppen doen het nog wel prima, batterijen al vervangen, afstandbediening gereset etc, dat helpt allemaal niet. Waarschijnlijk zijn de koolstof contacten versleten.

Is het mogelijk om een nieuwe afstandbediening op te sturen? Als ik de foto's bekijk is het zo te zien het model met de grijze knoppen bovenaan.

Reageer