Info

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Toon eerste reactie

673 reacties

Sinds de laatste storing crasht de app als ik door de zenderlijst scroll op mijn Apple TV 4K dit is de zenderlijst als je op de rechter knop drukt. Herinstalleren van de app heeft niet gewerkt. Zijn er meer mensen die dit ervaren op hun Apple TV 4K?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bergeman, leuk om te horen dat je gebruikt maakt van veel functionaliteit van ons abonnement! Heb je al geprobeerd om de T-Mobile TV App opnieuw te installeren? In dat geval wil ik je graag de volgende vragen stellen:

  • Welk merk TV heb je?
  • Welk type van het merk heb je?
  • Welke versie van de T-Mobile TV App heb je geïnstalleerd?

Vervolgens kan ik verder voor je gaan puzzelen!

Heb het volgende probleem:

in de t-mobile tv app: via de nvidia shield kan ik alleen mijn shield afstandsbediening gebruiken en niet mijn philips afstandsbediening. Als ik via het smart gedeelte van mijn philips tv de t-mobile tv app start werkt de philips afstandsbediening wel.

Vraag:

  1. is er een beta of vorige versie van de t-mobile tv app die ik op de shield kan installeren zodat mijn philips afstandsbediening wel werkt? Zo ja, waar kan ik die app downloaden/installeren?
  2. Zo nee, is het mogelijk dat t-mobile ondersteuning toevoegt, zodat de philips afstandsbediening wel werkt in de nvidia shield t-mobile app?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @blackfiction, welkom op onze Community!

Dit klopt inderdaad, de tv of media box waar je de app op hebt geïnstalleerd, die afstandsbediening dient ook gebruikt te worden om de app mee te besturen. Op dit moment staat het niet op de lijst en ik weet ook niet in hoeverre de mogelijkheid daarin is. Je zou eventueel in dit topic de vraag kunnen stellen:  

 

 

Dit topic wordt regelmatig bekeken, wat de klanten graag willen zien. Niet altijd maar vaak wordt hier ook wat mee gedaan!

Reputatie 1

Hoi!

 

-De Samsung afstandsbediening.

-versie 1.0.16

-alle zenders

-dagelijks

-de tv app is niet geïnstalleerd op andere apparaten

-modem resetten, app opnieuw geïnstalleerd, alle stappen doorlopen zoals beschreven op internet

-op alle apparaten: telefoons, tv, iPad, tablet, laptop

 

Ik hoor graag hoe nu verder. Momenteel al 3 dagen helemaal geen gebruik kunnen maken van de app. Opent helemaal niet meer.

 

Groetjes,

Annerieke

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Shulaf, ik wil dit graag voor je doorzetten naar de techneuten! 😊 Hiervoor heb ik wel nog wat informatie nodig:

-Welke afstandsbediening gebruik je?
-Als je ook TV Boxen hebt, vermeld hier dan de MAC-adressen:

-Wat is het merk van de TV?
-Welk type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
-Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
-Wat is de software versie?
-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?
-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box)
-Ben je verbonden met een T-Mobile Thuis netwerk?

 

Groetjes, Ishana

Reputatie 3

Nu weer de nieuwe versie ( v2.0.3583 ) deze morgen???

Werkt goed trouwens 🤔

 

Hier ook weer de nieuwe versie.

Ik heb een philips tv (pos9002) met de standaard afstandsbediening. Als ik de t-mobile tv app op mijn tv gebruik dan worden toetsaanslagen regelmatig dubbel aangeslagen. Dus op de d-pad naar links gaat 2x naar links, de ok knop gaat twee keer etc. Hierdoor is navigeren echt praktisch onmogelijk. Andere apps (netflix, disney+, amazon prime, eurosport player, ziggo go) hebben dit probleem niet. Het gebeurt alleen in de t-mobile app.

Reputatie 1

Dat probleem heb ik ook. Type Philips 43pus7304

Reputatie 2

Korte vraag ik gebruik nu al een week de app via chromecast met Google tv werkt perfect, vind alles veel sneller dan de decoders. Alleen wat me opvalt is als ik een zender kijk ik op ok knop druk en dan instellingen ik daar de kwaliteit kan aanpassen staat standaard op auto,maar als ik dit verander naar 1080p….. is dit elke keer weer weg en staat het weer op auto. In menu onder instellingen heb je deze instelling niet veranderen zoals op de decoder. Zou handig zijn als hij de instelling onthoud.

 

ik test het nog even een paar weken en als het stabiel blijft zoals nu zeg ik me decoders op.

@Waqqas dank voor de reactie. Ik zal dan deze week contact opnemen met T-Mobile. Ik heb 14 dagen bedenktijd, dus dan wil ik óf de garantie dat het voor die tijd geregeld is óf niet hoeven te betalen voor tv als het niet geregeld is óf een dongel in gratis bruikleen tot het wel geregeld is en als dat allemaal niet mogelijk is, alsnog mijn tv abonnement (of volledig abonnement) opzeggen.

Reputatie 2

Super fijn dat de Android TV app nu beschikbaar is!

Helaas kan ik niet zappen met mijn afstandsbediening (CH+, CH-). Deze knopjes zijn gemapped aan page up en page down, maar helaas herkent de app deze commands niet. Zou het op prijs stellen als de ontwikkelaars dit toevoegen zouden kunnen!

Reputatie 5
Badge

@Lisa Inmiddels zijn we 4 maanden verder en zijn de geluidsproblemen van de TV app en de RTL zenders nog steeds niet opgelost?

 

Hoi,

 

vandaag de app op onze Samsung tv geïnstalleerd. 
ik loop tegen een aantal punten aan en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?

 

  1. zodra ik de tv aanzet komt deze in het tv menu terecht hdmi 1. Ik heb aangevinkt dat de laatst gebruikte app gestart dient te worden, maar dat gebeurt niet. Iemand de oplossing?

    2. zodra ik de app handmatig start, start deze op NPO 1 en dan heb ik de eerste tien seconden “versneld” beeld…. Daarna is het wel in orde. Is hier nog iets aan te doen?

 

alvast bedankt voor jullie reactie!

Helaas geen enkele reactie mogen ontvangen…

Reputatie 7
Badge +9

Hey @jverbeek93, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat jij ongestoord tv kunt kijken. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en ik zie dat je een eigen router/switch aangesloten hebt met een aantal Deco's. Zou je alles kunnen loskoppelen en de TV met het modem kunnen verbinden en de app kunnen testen? Is het toevallig mogelijk om je tv bedraad aan te sluiten direct op het modem? Het lijkt er namelijk op dat je tv geen goede verbinding kan krijgen met je netwerk. 

Reputatie 1

2 dagen lang heel veel plezier gehad aan de nieuwe T-mobile TV app voor Android TV
Alleen sinds gisteren zijn de regionale zenders niet meer te bereiken, melding er is iets mis gegaan, Kies je doorgaan krijg je de zelfde melding. 
Ook de regionale tv app wilde niet dus dacht even dat er een storing is bij de regionale zenders, echter op de Tv Anywhere app draait de regionale zender prima! maar dus niet (meer) op de nieuwe TV App
Sinds vandaag is ook nr 18 op zwart gegaan waar de zender van de maand draait. 
Zit eigenlijk niet te wachten om weer over te gaan op kabels en bakjes.
Betreft een Panasonic TX-50JXW834
Hoop dat T-Mobile dit snel kan oplossen

Reputatie 7

Hi @Leonsneeuw en @veraensonnyg, ik heb jammer genoeg geen concrete update binnengekregen - anders dan dat we het meteen te horen krijgen als die eraan komt! Ik ga duimen dat ik jullie snel het goede nieuws kan delen. 

Heb de app vandaag geïnstalleerd op onze Samsung tv. Ik vind alleen de beta versie. Werkt in principe goed alleen npo 1, 2 & 3 hebben geen geluid. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Is het al bekend of,en xo ja wanneer deze app ook beschikbaar komt voor webos van LG?

Betekent dit dat er nog helemaal niet aan gewerkt wordt? Of dat er nog niet bekend is wanneer het af gaat zijn?

hiermee lopen jullie echt serieus achter op concurrenten en het maakt de ervaring een stuk slechter. Die Tv kast is namelijk ook 1 van de slechtste die er is, het werkt totaal niet samen met Sonos en de normale TV afstandsbediening

Reputatie 3

@Lisa ik heb sinds kort de AppleTV Tmobile TV app. Ik ben tevreden over de beeldkwaliteit maar heb wel enkele suggesties:

1) als ik de favorieten heb ingesteld wil ik alleen maar die favorieten zien en dus niet apart weer op een knop hoeven drukken om te kunnen kiezen of ik de favorieten wil zien​​​​​​​.​​​​​​​

2  als ik de beeldkwaliteit zelf wil instellen (dus niet op auto laten staan) wil ik dat niet iedere keer weer hoeven te doen en beter nog de beeldinstellingen in het algemene settingsmenu plaatsen voor alle zenders

3 in de TV gids staan rechtsboven opties maar die kan ik niet bereiken dus ik kan er niets mee

IK hoop dat je hier naar wilt kijken, bedankt alvast

 

 

 

Reputatie 7

Hi @Bobb84, merci voor je terugkoppeling en tof dat jij erg tevreden bent over de app! Ik wil dit heel graag voor je oplossen. Graag hoor ik van je of jij een Samsung Smart TV's vanaf bouwjaar 2018 in je bezit hebt? Kan je daarnaast aangeven of jij voldoet aan de onderste voorwaarden? 

  1. Is de smart-tv verbonden met het eigen T-Mobile Thuis netwerk? 
  2. Gebruik je de goede tv-inloggegevens?
  3. Is de versie van de app van de klant helemaal up-to-date? 

Kan je daarnaast aangeven op welke datum incluslief tijdstippen jij dit hebt getest en welke zenders jij allemaal hebt geprobeerd? Als je dit door kan geven, dan ga ik verder op zoek naar de oplossing hiervoor! 💪

Hi @Renze-lwd, top dat je je dit afvraagt! De bèta versie is gelijk aan de publieke versie, afgezien van het icoontje. Deze moet namelijk nog worden aangepast, maar is verder hetzelfde! Weet jij zo voldoende? 😊

Reputatie 7

Hi @Jaapblankestijn, graag geef ik je nog wat extra duidelijkheid! Er bleek een paar weken terug een fout te zijn ontdekt, want eigenlijk hoorde het helemaal niet te kunnen om met elke connectie de T-Mobile TV App te kunnen gebruiken. Aan onze kant is deze ‘fout’ hersteld en dat is de reden waarom dit niet meer bij sommige connecties werkt. Is hiermee jouw vraag beantwoord? 😊

Hi @johnnyvdlaar, super dat je hier meteen voor aan de bel trekt! Hier gaan we wat aan doen, want dit klinkt inderdaad niet goed. Heel goed dat jij hetzelfde aangeeft @Jaapblankestijn. Zouden jullie de onderstaande vragen kunnen beantwoorden? Dan dien ik graag een verzoek in voor onze technische dienst:

  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Dit is de vinden bij de instellingen van de tv. 
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? 
  • Kunnen jullie voorbeelden van zenders/programma's noemen waarbij dit probleem zich voordoet inclusief het tijdstip? 
  • Op welke datum is dit probleem begonnen?
  • Hebben jullie zelf al iets geprobeerd om dit probleem op te lossen? 
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten? 

Als jullie hierop terug kunnen komen, dan ga ik meteen verder voor jullie aan de slag! 💪

Hi @Fibre, wat fijn om te lezen dat de App via de Chromecast perfect werkt! Heel terecht punt van je. Dit heb ik voor je nagevraagd bij één van mijn collega's, want ik weet dat dit al eens eerder is aangestipt. Zodra ik hier een reactie op krijg, dan laat ik dat aan je weten! 

Reputatie 7
Badge +1

Is er eventueel nog een kans dat er een app komt voor LG Oled tv's en dan met name voor modellen welke uitgebracht zijn in de loop van 2021 en later, ik had het opgezocht maar kon er zo gauw niks over vinden.

Reputatie 4

Helaas te vroeg gejuicht, nog steeds geen menu nu ineens weer. En ga me nou niet vragen welke versie software TV en app etc. Zorg gewoon voor werkende app, ook op Samsung Neo Qled tv's.

Waar het misgaat is het feit dat de App gewoon slecht in elkaar steekt. Na TV uitgezet te hebben, diende ik TV app opnieuw op te starten, zonder melding overigens. Daarna wel weer menu op te roepen. Valt geen touw aan vast te knopen dus. 

 

Reputatie 2

Hi @pip81, hele terechte vraag van je! Er is zeker een onderzoek ingeschoten aan de hand van jouw gegevens. Ik houd het onderzoek voor jou en @tonlabee nog steeds in de gaten. Jammer genoeg kan ik nog geen update met jullie delen, mijn collega's zijn hier achter de schermen nog steeds druk mee bezig. Ik heb morgen een tv meeting en dan ga ik checken of er schot in de zaak komt, want ik wil namelijk dat jullie duidelijkheid hierover krijgen. Momenteel is er dus nog geen oplossing of oorzaak bekend die ik met je kan delen, maar dit issue staat nog steeds op mijn radar. Ik had echt gehoopt dat het onderzoek minder lang duurde, sorry hiervoor! 

@Lisa, Ik heb afgelopen maand geen enkele update gezien betreffende het probleem dat ik ervaar. Er waren voor mij en nog iemand meldingen gedaan van het issue, maar inmiddels is het best al een lange tijd stil. Is er zicht op een oplossing? Nee is ook gewoon een antwoord hoor. Prima als het niet goed gaat werken. Dan weet ik dat en zoek ik wat anders.

Reageer