Info

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Toon eerste reactie

673 reacties

Reputatie 7

Hi @Fibre en @ThijsK95, ik wil jullie graag laten weten dat ik jullie punten onlangs heb doorgezet naar onze tv-specialisten! Het duurt iets langer voordat ik hier een reactie op zal krijgen, omdat twee collega’s uit het TV Team momenteel op vakantie zijn. Als jullie op een ander punt duiden, geef die dan ook vooral door. Wanneer ik hier een update over binnenkrijg, dan laat ik die aan jullie weten. Ik houd jullie dus op de hoogte omtrent dit issue! 

Hi @johnnyvdlaar, voor jou heb ik de afgelopen tijd het verzoek in de gaten gehouden! Het onderzoek is momenteel gepauzeerd, omdat het mijn collega's niet lukt om het probleem te reproduceren. Zou je hier een video kunnen delen waarin het probleem zichtbaar wordt/is? Dit zou hen onwijs helpen, dankjewel! 

Hi, @MetaframeNL, excuses dat je deze e-mail hebt ontvangen! Dit is zo te zien niet kloppend en zoals ik in het andere topic aangaf ligt dit issue momenteel bij de leverancier: Versneld beeld en geluid na pauzeren | T-Mobile Community. Het wordt dus verder uitgepluisd. Dankjewel voor het melden, want dit ga ik mijn collega aankaarten.

Hi all, ook heb ik wat nieuws over de Smart TV App voor de LG TV's! Het is nog wat abstract, maar ik kan laten weten dat dit er dit jaar nog aan gaat komen. Leuk nieuws dus! 

Reputatie 2

@Lisa dit advies zal ik volgen. Die tip van het hard afsluiten van de App kende ik niet. Als ik nieuwe feedback heb laat ik van mij horen.

Reputatie 3

lipsync problemen

Ik heb een Chromecast met Google TV en daarop de TV App. Het geluid van alle apps zoals Netflix, NPO, Youtube etc werkt goed. Beeld is in sync met geluid en de lipsync klopt dus.

Behalve met de t mobile TV app. Als ik google zie ik ontzettend veel meldingen van lipsync problemen met t-mobile spullen (ook stb en tv anywhere). Is het mogelijk om ergens de lipsync in te stellen van de TV App, want het is zo niet te zoen om TV te kijken via de app.

Reputatie 3

Hoi @Lisa 

Ja hoor is duidelijk, 

Dank je wel, 

@Fishermann 

 

Reputatie 7

Hi @R. Spreeuwenberg, wat balen om te lezen dat de tip niet heeft gewerkt! Heel fijn dat je aangeeft afstandsbediening je hebt, want zo heb ik meteen een verzoek kunnen indienen bij de technische dienst. Zou jij ter aanvulling nog kunnen laten weten welke tv jij precies hebt? Dankjewel alvast! Ik blijf dit onderzoek voor je in de gaten houden en hoop snel iets met je te kunnen delen. Zodra er een update uitrolt, dan ben je de eerste die het hoort! 😊

Hi @pip81, hele terechte vraag van je! Er is zeker een onderzoek ingeschoten aan de hand van jouw gegevens. Ik houd het onderzoek voor jou en @tonlabee nog steeds in de gaten. Jammer genoeg kan ik nog geen update met jullie delen, mijn collega's zijn hier achter de schermen nog steeds druk mee bezig. Ik heb morgen een tv meeting en dan ga ik checken of er schot in de zaak komt, want ik wil namelijk dat jullie duidelijkheid hierover krijgen. Momenteel is er dus nog geen oplossing of oorzaak bekend die ik met je kan delen, maar dit issue staat nog steeds op mijn radar. Ik had echt gehoopt dat het onderzoek minder lang duurde, sorry hiervoor! 

Reputatie 2

Hi @T-easer, merci voor de aanvulling en super dat jij gelijk de tips hebt uitgevoerd! Ik wil er graag voor zorgen dat jij zo snel mogelijk van deze melding af komt. Zou jij eens de App willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Ik hoor graag of dit het probleem structureel heeft opgelost! 😊

Hi @HereIsTom, goed dat je dit aangeeft! Kan je aangeven of dit zich echt bij Terug Kijken voordoet of bij Begin Gemist? Heb jij daarnaast ook al geprobeerd om de App even te herstarten op de onderstaande manier? 

  • Devices > instellingen
  • Apps > gedwongen stop
  • De app zal nu afsluiten. Je kan de app opnieuw openen in het Home-scherm.

Ik hoor het graag van je! 

Super dat jij al verder op weg bent geholpen @Fishermann! Als jij de Chromecast gebruikt heb jij precies dezelfde mogelijkheden. Is het zo helemaal duidelijk voor je? ✨

@Lisa thanks voor de tip. App opnieuw geïnstalleerd, nu even wachten om te kijken of de melding terugkomt. 

Reputatie 4

Oh en nog een grote ergernis. Als ik via begin gemist kijk naar bijv. Rtl4 en bijv. op gids of per ongeluk een ander knopje klik dan kan ik vaak niet meer terug naar de plek waar ik aan het kijken was. Bij de publieke omroep is dat niet erg want ik kan dat programma opnieuw starten en naar het goede punt spoelen, maar bij de commerciëlen mag dat niet. Ik heb maar 1/3 van het rtl4 debat gezien zondag, want ik ga niet alles inclusief reclame opnieuw kijken. Bij ziggo kun je terug naar waar je gebleven was, maar odido tv heeft dat niet. Komt dat nog? Of is er een andere manier?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag, Ik heb een Google TV Chromecast gekocht.

Werkt super, met deze Chromecast kan je dus ook op een oudere tv apps van o.a. Van TMT downloaden   En je kunt de afstandsbediening van je TV gebruiken.

Netflix, YouTube, TMT etc kijken zonder dat je het moet streamen van je mobiel.

Kan nu een box terugsturen. 
 

 

@Shulaf erg vreemd dat de app crashed. Heb je de laatste software update gedaan van de Apple TV?

We hebben wel een app voor LG, deze is alleen nog in beta. In dit topic lees je daar meer over: 

 

 

Ok ik begreep juist dat deze app er niet was, ga hem proberen. Uiteraard heb ik de laatste versie 16.5 zoals in mijn vorige bericht genoemd👍🏼

Reputatie 2

Hallo @Lisa

Ik heb een BN59 01357B afstandsbediening.
 

Reputatie 2

Op dit moment werkt de TV - Anywere app niet meer. (al paar dagen trouwens)
De app start niet meer op (telefoon Sony Experia 5 mII)
Lees al meer reacties hier over met zelfde probleem, ook na een schone installatie. 
De TV-App werkt wel.

@Jason ik dacht dat er een melding zou komen wanneer de app voor LG beschikbaar zou komen maar geen bericht ontvangen. 
Jammer dat het niet is doorgegeven maar goed zal de feedback in het ander topic plaatsen als ik die heb.

Reputatie 7

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Reputatie 1

@Lisa hoi lisa, inmiddels na bijna 8 maanden nog steeds geen oplossing, hebben we besloten om het opnemen op te zeggen en de tv kast ook terug te sturen. Ik hoop dat het menu eens een keer gaat werken want anders ga ik binnenkort ook het tv abonnement afsluiten. Zeker als ik ook nu bericht krijg dat de abonnementen fors gaan stijgen maar een probleem als deze schijnbaar niet op te lossen valt. Is er al iets meer bekend over dit probleem? Aangezien er ook beloofd is om gecompenseerd te worden voor zolang dit probleem duurt weet ik niet hoelang dit nog uitgesteld moet worden. 

Sinds kort moet ik iedere keer opnieuw inloggen  op de t mobile app op de tv als ik de tv aanzet. Voorheen had ik hier nooit last van

Reputatie 7
Badge +14

Tv anywhere app werkt hier prima. Gebruik een Oneplus pro 8.

Reputatie 7

Hi @Valentijn77, merci voor de heldere melding! Dit issue is ook opnieuw door onze technische dienst gesignaleerd. Ze zoeken nog extra voorbeelden, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Dit is jammer genoeg niet een instelling die je zelf kunt instellen. Ik wil graag bij je checken of je gebruikmaakt van externe audio-apparatuur? Als je daarnaast op de volgende punten kunt terugkomen, dan ga ik een verzoek inschieten bij onze technische dienst:

  • Op welk apparaat stream je TV Anywhere (bijvoorbeeld Samsung Galaxy S7)? 
  • Welke iOS versie of Android versie heb je? 
  • Ervaar je dit ook als je niet streamt naar de tv en echt puur op de telefoon/tablet zelf kijkt? 
  • Ervaar je dit op elke zender of zijn er specifieke zenders waarbij dit extra opvalt? Als je hierbij ook enkele programma's zou kunnen noemen, dan zou dat top zijn.
  • Sinds wanneer zijn deze problemen bij je begonnen (datum en tijdstip)? 

Als je hierop terug kunt komen, dan ga ik hier verder voor je achteraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen! 💪

Reputatie 5

In de Samsung app. als je een lopende opname kijkt en na bijv. 10 minuten vooruit wilt dmv de cijfertoetsen dan werkt dit onvoorstelbaar. Je komt dan op een andere plek in de opname terecht dan het aantal minuten dat je intoetst.

Ik gebruik nu de back of return knop om de APP af te sluiten. Dat lukt, maar helaas blijft het probleem. Moet nog steeds in ongeveer de helft van het aantal keren dat ik de tv aanzet de tv of app herstarten (vaak nog steeds vaak tot 4x toe) voordat ik de tv gids of opnamen kan raadplegen.

Ben benieuwd naar de update over dit item.

@Demi Ik heb het ook op de andere kanalen gecheckt. De ondertiteling blijkt op geen enkel kanaal te werken. 

 

 

Reputatie 1

Wanneer verwachten jullie de app op Samsung 2017 modellen te lanceren? Ik kan me herinneren dat dit vooralsnog niet is gedaan vanwege audio problemen, maar ondertussen zijn we alweer een paar maanden verder.

Dan kan ik binnenkort wellicht van mijn settopboxen af. :)

Reputatie 1

 

Hi @Wouzzie.w, super leuk dat jij hier zo nieuwsgierig naar bent! Ik ga hier vandaag tijdens een tv meeting navraag naar doen voor jou. Hopelijk kan ik je hier dan meer over vertellen. Heel tof dat jij ook graag zou mee willen testen tegen die tijd, merci! 

Hi @Lisa, was er nog nieuws over de LG-app? :-) 

Reputatie 7

Update 21-12-2022: 

Voor Android smart-tv's en voor Amazon Fire TV is versie 1.3.2121 mogelijk om te testen. Je kunt deze versie testen via een Android toestel: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl. Of je kunt ervoor kiezen om te testen via de webbrowser: https://play.google.com/apps/testing/com.tmobile.tv.nl. Mochten jullie ergens tegenaan lopen of problemen ervaren? Laat dan vooral feedback achter in het onderstaande topic: 

 

Reputatie 7

Hi @Zwolly68, heel erg bedankt nog voor deze aanvulling! Ook dit is weer doorgezet naar de leverancier. Heel fijn dat je dit kon laten weten. 

Ik draai de Odido tv App op een Shield Tv Pro. Gaat allemaal prima, maar ik krijg regelmatig de app niet afgesloten. Op de afstandsbediening is de 'back' button normaal gesproken de manier om af te sluiten. Dan verschijnt de vraag of ik echt wil afsluiten. Na bevestiging sluit de app dan netjes af. Maar, regelmatig gaat de app na het indrukken van de back button naar de vorige gekozen zender, en blijft dan 'loopen' tussen de twee zenders. De afsluiten vraag komt nooit meer en ik moet via google de app 'gedwongen afsluiten'. Is dit een bekende bug? 

Reageer