Info

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Toon eerste reactie

673 reacties

Reputatie 7

Hi @Annerieke van den Beld, ik hoop dat je van een heel fijn weekend hebt genoten! Super dat je dit zo snel kon aanvullen! Check - helemaal helder zo. Graag kom ik hieronder op alle punten bij jou terug, zodat we dit zo snel mogelijk verder kunnen aanpakken:

  • Ik weet nog niet wanneer deze update eraan komt, maar het staat op de planning. Zodra ik hier een datum over binnenkrijg, dan deel ik die hier met alle liefde met jullie. 
  • Zou je ook een filmpje kunnen aanleveren waarbij de wisselende kwaliteit van het beeld te zien is? Als je dit via een WeTransfer-link zou kunnen delen, dan zou dat super zijn. Ervaar je daarnaast op bepaalde zenders een mindere kwaliteit dan bij andere zenders? Als je specifieke voorbeelden hebt, dan helpt dat enorm. 
  • Het is uiteraard niet de bedoeling dat je op dagelijkse basis alles moet herstarten. Kan je aangeven wat er aan vooraf gaat alles herstart dient te worden? Zie je een bepaalde foutmelding of is het na een specifieke handeling dat de App niet meer reageert? Ik probeer de situatie zo duidelijk mogelijk te schetsen, zodat de technische dienst weet hoe wij dit kunnen gaan oplossen. 
  • Ik ben ontzettend blij dat de andere Apps inmiddels niet meer ‘lijden’ onder de Smart TV App, super fijn!
  • Ervaar jij via de bekabelde verbinding geen problemen of maak je enkel gebruik van de wifi? Als het echt enkel de wifi betreft, dan wil ik je heel graag verwijzen naar het volgende wiki artikel dat veel wifi-problemen tackelt: https://community.t-mobile.nl/wifi-535/hoe-verbeter-ik-mijn-wifi-276063. Kun je deze stappen bij langs lopen? 
  • Ook helemaal top dat het issue met de synchronsatie bij jou is verholpen, yay. 

Ik ben ontzettend blij dat er op verschillende vlakken al een verbetering heeft plaatsgevonden! Nu zorgen we dat de resterende punten ook nog opgelost gaan worden.

Reputatie 7

Hi @Roos90, dankjewel voor jouw berichtje! Ik heb je vandaag van een reactie voorzien in het onderstaande topic: 

Ik spreek je daar graag verder, zodat we het overzichtelijk houden! 😊

@CasCOD 

Het (afsluiten) van de app gaat met de home knop.

Het afsluiten van de app met de back knop werkt eenmaal.

Zodra je een andere zender kiest is de back knop naar de vorige zender.

Dit heb ik als wens aangegeven om een uit knop toe te voegen in de Odido TV app.

 

 

Reputatie 2

Hier zojuist geprobeerd.
Versie A2.4.0
Ook gekeken of er eventueel een update is (nog niet).

Bedacht me, misschien heeft het te maken dat er te veel apparaten zijn aangemeld.
Kijk of ik online daar iets over kan zien. En daar eventueel mijn oude mobiel uit de lijst kan halen.
Maar kon (zo snel) geen informatie daar vinden in mijn gegevens.
 

 

Hallo Lisa, helaas probleem van haperende tv gids vandaag wederom terug. Heb tv weer 3x moeten resetten!

  @tonlabee,  @Zwolly68@Bart en Marian@Mart1967@murcje,@maxvanderburg  @tonlabee en @Zwolly68

Ook ik moet constateren dat er niets is opgelost. Ik krijg nog steeds regelmatig een zandloper als ik naar menu of tv-gids ga. App helemaal afsluiten(soms meerdere keren) is enig oplossing.

Reputatie 7

Hi @johnnyvdlaar, thanks voor de terugkoppeling! Weet dat ik er ook graag voor zorg dat de Smart TV App zonder problemen bij je werkt. Dus mocht jij nog in de gelegenheid zijn om een video te sturen, dan zet ik dat met liefde door. Voor nu alvast een fijn weekend! 😊

Hi @Annerieke van den Beld, heel erg bedankt voor jouw heldere reactie! Ik had graag een andere ervaring gelezen, dus ik ben heel blij dat je hier aanklopt. Ik ga je dan ook gelijk verder helpen. Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw opgestart? Super dat je ook al het één en ander aan belangrijke informatie deelt. Zou je dit nog kunnen aanvullen met het volgende? 

  • Welke afstandsbediening gebruik je? 
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd?
  • Bij welke zenders ervaar je deze issues? 
  • Op welke datum en welk tijdstip deden deze problemen zich onder anderen voor? 
  • Doet dit probleem zich ook voor bij andere apparaten?
  • Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen? 
  • Ervaar jij op al jouw apparaten dat het internet af en toe wegvalt of enkel op de tv? 

Ik hoor het graag van je, zodat ik verder aan de slag kan. Als jij dit kan aanvullen, dan zet ik enkele punten van jouw lijstje ook alvast gelijk door naar onze tv-specialisten! 💪

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, tof om te lezen dat je de kwaliteit de laatste tijd een stuk beter vindt! Er wordt momenteel inderdaad nog steeds druk gewerkt aan de kwaliteit van de app. Wat betreft jouw issue met het Dolby geluid. Wil je eens proberen om dit aan te passen naar ‘Stereo’? Zijn de hiccups dan verdwenen of blijf jij ditzelfde probleem behouden? Ik hoor het heel graag van je! 💪

Reputatie 2

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Hi @Lisa probleem helaas niet opgelost. Ik kreeg weer die melding dat er geen verbinding  is. Andere apps op de tv kunnen gewoon verbinden. Na herstart werkt alles weer 

Hoi,

 

vandaag de app op onze Samsung tv geïnstalleerd. 
ik loop tegen een aantal punten aan en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?

 

  1. zodra ik de tv aanzet komt deze in het tv menu terecht hdmi 1. Ik heb aangevinkt dat de laatst gebruikte app gestart dient te worden, maar dat gebeurt niet. Iemand de oplossing?

    2. zodra ik de app handmatig start, start deze op NPO 1 en dan heb ik de eerste tien seconden “versneld” beeld…. Daarna is het wel in orde. Is hier nog iets aan te doen?

 

alvast bedankt voor jullie reactie!

Reputatie 5
Badge

Hallo @Lisa, nee als hij op stereo staat heb ik geen last van de hikups, dus alleen met het Dolby geluid en de RTL zenders.

Reputatie 2

Hi @T-easer, helemaal super! Fingers crossed dat dit heeft geholpen. Laat het zeker even weten als dit dé oplossing was! 

Hi @Lisa probleem helaas niet opgelost. Ik kreeg weer die melding dat er geen verbinding  is. Andere apps op de tv kunnen gewoon verbinden. Na herstart werkt alles weer en zo gaat dat iedere keer weer 

 

Reputatie 7

Hi @rhfwillems, we hebben deze aankondiging in het onderstaande topic geplaatst:

Excuses als je ervan uitging dat je hier een melding over zou krijgen. Gelukkig ben je nu van het nieuws op de hoogte. Hartstikke fijn dat je jouw feedback met ons wilt delen, dankjewel! 😊

Reputatie 2

@Tommie van Odido ik zie dat je 1e reactie verwijderd is!? En dat nu alleen nog de onconcrete term 'spoedig' is blijven staan. Is dit de 'nieuwe' werkwijze van Odido? Klantvriendelijk?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Macksku, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Er is geen reactie verwijderd, dit kan ik namelijk aan de achterkant bekijken.

Reputatie 2

@Tommie van Odido houd jij je maar vast aan je gemanipuleerde inhoud. Ik regel het wel via de juiste instanties. 

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, super dat je dit gelijk hebt uitgeprobeerd! Ik heb jouw vraag uitgezet bij één van mijn collega's en laat het aan je weten zodra ik hier een reactie op heb gekregen. Hopelijk is hier een oplossing voor! 

Reputatie 1

Zojuist heeft mijn Samsung tv het begeven, en heb ik een nieuwe LG tv gekocht.

Nu zie ik dat LG (nog) niet gesupport wordt? Is er bekend wanneer en of dit wel nog komt? Ik zou eventueel ook graag aan een test hiervoor mee doen.

Is er al meer bekend over de T-mobile app op LG televisies? Ik wil namelijk heel graag een LG tv kopen met black friday. 

Reputatie 7

Hi @T-easer, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst om hier verder in te duiken. Hopelijk is er hier een fix voor, zodat jij snel van dit probleem af bent. Ik blijf dit voor je in de gaten houden. Houd er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat er een uitkomst uit het onderzoek rolt. Zou jij alleen nog kunnen aangeven welke afstandsbediening jij bij de Samsung The Frame hebt? Dan maak ik dit voor je in orde! 💪

 

Reputatie 1

Hoi Lisa, hieronder mijn gegevens. 

  • Welke afstandsbediening gebruik je? Samsung BN59-01311B
  • Welke tv heb je? Samsung TV QE50Q65T, bekabeld aangesloten
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv zelf)?
    T-NKLDEUC-2303.1, BT - S
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd (ga in de App naar ‘account’, ‘instellingen’ en dan naar ‘over')?
    Video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20211029-0491
  • Speelt dit probleem zich ook af op andere apparaten? Ik heb maar 1 Smart TV die geschikt is voor de T-Mobile TV App
  • Wat heb je zelf al geprobeerd om dit issue op te lossen? 
    T-Mobile TV App opnieuw installeren, maar zonder resultaat.

Video (WeTransfer link 105MB)
https://wetransfer.com/downloads/c8f82cdeb1ff0b7029691f4d4f82a29f20221113092531/7bb14537e4580a41d8b56db5f22daec820221113092555/f0c9cb

Reputatie 1

Werkt inderdaad ontzettend mooi, alles met 1 afstandsbediening!
Alleen het menu (met de Ok Knop) is wel erg omslachtig om de tv gids in beeld te krijgen.
Toch een vraag, ik gebruik nu de tv app op android Tv van Panasonic ongeveer 5 weken.
Iedere week vallen de regionale zenders weg

Foutmelding Regionale omroepen

De Enige oplossing is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, daarna werken de zenders wel weer allemaal voor ongeveer 5 dagen..
Zou het erg jammer vinden om de losse decoder weer te moeten gebruiken, dus is er iemand bekend met dit probleem en is er een andere oplossing dan de app opnieuw installeren.
Het enige voordeel is nu dat ik mijn inloggegevens ondertussen uit mijn hoofd weet..

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, zoals beloofd zou ik er bij je op terugkomen zodra ik een bericht doorkreeg van mijn collega! Ik heb goed nieuws: we zijn ermee bezig om dit te verhelpen en hopelijk is dit in de volgende update opgelost. Weet jij voor nu voldoende? 😊

Goedenavond. Sinds vandaag hebben we hier tmobile thuis icm met tv app op onze tv. Het valt me op dat er met enige regelmaat een zwart scherm voorkomt en of het beeld verspringt. Kan ik hier iets aan doen? Ik kan probleemloos 4K Netflix streamen via de netflix app op onze tv. Dank voor jullie reactie. 

Reputatie 7

Hi @peter-keetfm, helemaal top dat je eruit bent gekomen! Excuses dat ik je dit niet kon vertellen, want toen genoot ik al van het weekend. Bevalt de nieuwe versie tot nu toe? Ik hoor graag jouw bevindingen! 💪

Reputatie 7

Hi allemaal, jammer genoeg is er vrijdag geen update binnengekomen omtrent het onderzoek met de ladende tv-gids! Ik chase dit nu dagelijks, dus zodra ik deze update doorkrijg van mijn collega dan laat ik het weten. Excuses voor de vertraging. We zijn ermee bezig! 

Hi @RobbieJes, heel erg bedankt voor de moeite - top! Ik wilde jouw informatie meteen doorzetten, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan regel ik dit direct voor je. 

Hi @Leonsneeuw en @veraensonnyg, ik heb meteen om een nieuwe status update gevraagd bij de tv-specialisten! Ik kan me voorstellen dat dit fijn is om te weten voor de Black Friday deals die eraan komen, dus hopelijk kan ik jullie snel verblijden met meer nieuws. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 

Reageer