Ik heb haperend/slecht beeld

Ik heb haperend/slecht beeld

Toon eerste reactie

443 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor je snelle reactie @Bigoak! Top dat alles verder uitgesloten is. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat je een afspraak kunt maken met een monteur - je zal een e-mail of SMS ontvangen binnen een uur. Hij zal de TV Box en het signaal op locatie onderzoeken. De oplossing is dus onderweg! 😄

@Sterre



Jij zegt box gereset maar probleem is nog steeds aanwezig!
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Siebren84 

Is de tv box verder rechtstreeks op de modem aangesloten of zit hier een switch of powerline setje tussen? De internetkabel kan je misschien ook eens vervangen.

Blijft internet en wifi verder wel goed werken?

Reputatie 3

Hi @IJmuiden, excuses voor de late reactie - ik heb dit gisteren met een collega besproken! Hoe graag ik ook zou willen dat je nog heel lang met veel plezier bij ons blijft, wil ik je de mogelijkheid geven om kosteloos jouw contract op te zeggen. Je hoort zonder problemen van tv te genieten, dus hierin wil ik coulant richting jou. Laat jij het weten per wanneer jij dit zou willen? Dan maak ik dit in orde. Nogmaals bedankt voor jouw geduld en begrip van de afgelopen periode. Ter dubbelcheck: wil jij het gehele abonnement opzeggen of enkel tv? 

Hi @Remus5504, super leuk dat je onlangs ook TV aan jouw abonnement hebt toegevoegd! Dankjewel voor de heldere toelichting, dit gaan we zo snel mogelijk fixen. Top dat je zelf al verschillende stappen hebt uitgevoerd, al had ik hoopt dat deze het probleem zouden verhelpen. Heel fijn dat je ook via het Zyxel modem de TV Box hebt getest. Zou je toch nog eens de TV Box rechtstreeks kunnen aansluiten en mij dan een seintje kunnen geven? Dan ga ik de verbinding checken om te zien of ik iets opvallends zie. 

Ik wil graag een verzoek indienen bij onze technische dienst en ook hier dient de TV Box dan rechtstreeks te zijn aangesloten. Weet dat ik er alles ga doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Ook maak ik een vergoeding voor je in orde voor tv, zodra jij weer beeld hebt.

 

 

Hoi @Lisa, Bedankt (voor de iet wat late) reactie en dan wil ik het gehele abonnement opzeggen. Als jij mij wilt vertellen waar ik mijn opzeg datum moet doorgeven en ik een bevestiging krijg dat er geen kosten aan verbonden zijn zal ik de datum doorgeven.

Mvgr. IJmuiden

Reputatie 7
Hi @Soetekouw,



Dan gaan we verder op zoek naar de oplossing! Heb je de fabrieksreset van jouw modem al kunnen uitvoeren?
Reputatie 2

Dank voor je snelle reactie @Bigoak! Top dat alles verder uitgesloten is. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat je een afspraak kunt maken met een monteur - je zal een e-mail of SMS ontvangen binnen een uur. Hij zal de TV Box en het signaal op locatie onderzoeken. De oplossing is dus onderweg! 😄

Alleen jammer dat dit niet even kort gesloten wordt. Ik heb een email gehad dat ze me gebeld hebben en met mij hebben afgesproken om een monteur langs te sturen. Ik heb echter geen telefonisch contact gehad want dan had ik kunnen melden dat een monteur niet nodig is. Ik heb alle oorzaken, behalve de box, uitgesloten. Ik heb geen enkel probleem als de box wel werkt. Ook mijn internet, komende vanuit het modem, valt niet weg als de box zwart beeld geeft (ik kan immers op de tv app verder kijken). 

In de maand voordat de box op zwart ging, heb ik regelmatig 's ochtends geconstateerd dat de box aan stond terwijl deze door mij de avond ervoor op standby gezet heb. Ook staat de box vaak op kanaal 1 terwijl deze de avond ervoor op een ander kanaal stond. Aangezien jullie, in tegenstelling tot andere providers, wel een bericht sturen dat er een (firmware) update komt, kan dat niet het geval zijn. 

Ik zal de monteur af moeten zeggen want vanwege mijn werkzaamheden en geplande vakanties, kan ik tot begin oktober niet overdag thuis zijn. 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je terugkoppeling @Remus5504; geen probleem dat het langer duurde, juist top dat je het nog aangeeft! 😊👍

Ik zit ook met het bovenstaande probleem en heb het afgelopen vrijdag pas laten aansluiten. Welgeteld 2 dagen goed beeld gehad, toen lichtjes aan het haperen en nu half beeld wat wegvalt. Alle stappen zijn doorlopen en er is geen storing.



Dus wat nu?
Reputatie 7

Hi @Bigoak, merci dat je dit aangeeft! Ik vlieg dit graag op een andere manier aan. Zojuist heb ik het verzoek van de monteur gecanceld, zodat je dit zelf niet hoeft te doen. In plaats van een monteur aan te sturen, heb ik een onderzoek ingeschoten voor onze technische dienst. Hopelijk kunnen zij de oplossing voor jou bieden en hoeft er geen monteur aan te pas te komen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit in ieder geval de komende dagen voor je in de gaten houden, zodat je hier geen omkijken naar hebt. Hopelijk kan ik je snel verblijden met een update. Ik houd je op de hoogte! 💪

Reputatie 7
Hi, @MissJames



We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: http://t-mobile.nl/thuisstoring.
Reputatie 3

Beste, het is weer even geleden dat ik wat van mij heb laten lezen maar ik ga toch maar weer even op het toetsenbord tikken. De problemen die ik eerder aangaf zijn er nog steeds alleen het opnemen en terug kijken van de opnames gaat tot dusver goed. Wat betreft de andere klachten, is er al zicht op verbetering want de eerder genoemde klachten zijn er nog steeds.

Gr. IJmuiden  

@Siddartha en @Paul.C,



Super dat jullie bovenstaande stappen zo precies opgevolgd hebben. Nu zie ik dat er een storing is geweest in Noord Limburg waar er een blokkerige beeld voor TV werd verstuurd. Dt probleem is vannacht gelukkig verholpen!



Kunnen jullie checken of het TV beeld bij jullie ook hersteld is? Zo nee, dan wil ik nog het volgende van jullie vragen:

-Nog eenmaal de TV Box van de stroom halen.

-Kun je met een andere internetkabel (UTP) testen?

-Kun je jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers in een privébericht aan mij sturen?



Ik ben heeeel benieuwd!




In oost Gelderland is het nog steeds ellende met het signaal helaas. De tv werkt slecht en de rest werkt gewoon top.
Reputatie 7
Hoi @n.schaart en @Elessar



We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Wij werken hard aan de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7

Hi @IJmuiden, dankjewel voor de aanvulling! Je kunt hier jouw opzegdatum doorgeven en dan maken wij dat voor je in orde. Via deze weg kan ik ook de bevestiging geven dat er geen kosten aan verbonden zijn. Zodra alles is opgezegd, krijg je hier de bevestigingsmail van. Ik hoor het graag van je. 

Reputatie 1
Bij mij ook al een aantal dagen haperend beeld. ook met opgenomen programma’s

heel vervelend.

woon in gelderland

Goedemiddag, ik kan nog steeds alleen Ned 1,2 en 3 kijken, de radio doet het gewoon en het menu en opgenomen programma’s doen het ook gewoon. 
 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

groetjes Barbara 

Reputatie 7
Hoi gabrielle,



Gelukkig is het algemene probleem met het TV-beeld opgelost. Merk jij dit in jouw TV-kijkgemak ook? Zo niet, kun je dan de reset proberen? Ik hoor graag of jij weer fijn TV kunt kijken!
Reputatie 7
Badge +8

Hi @PCEvers zou je de HDMI-poort willen controleren en de internetkabel of alles goed zit? Mocht alles goed zitten, zou je dan een andere LAN-poort op het modem willen testen? Bijvoorbeeld LAN-poort 3? Het valt mij ook op dat het TV signaal schommelt. Staat de TV Box wel rechtstreeks verbonden op het modem? Zo ja, zou je eventueel willen testen ook met een andere Internetkabel? Wellicht ook dat dit kan helpen!

Een andere TV Box kan eventueel ook een oplossing bieden, echter een nieuwe TV Box zal dan een Amino Aria 610 zijn. Deze heeft echter geen opnamefunctie. Ik hoop dat het met deze stappen in ieder geval wordt opgelost en anders kijken we uiteraard voor vervolgstappen!

Reputatie 7
Hoi @gvanderpol



We ontvangen momenteel meerdere meldingen rondom TV. We hebben het in onderzoek en houden iedereen in dit topic op de hoogte: Problemen TV Thuis. Excuus voor het ongemak.
Reputatie 7

Hi @JeroenGroenouwe, wat super om te lezen! 😁 Top je weer van goed beeld geniet, daar ben ik blij om. 

Wat betreft het modem: heel fijn als je de reset zou willen uitvoeren. Zojuist checkte ik jouw verbinding en klopt het dat je deze nog niet hebt uitgevoerd? Goed dat je zo alert bent en de downloadsnelheid onlangs hebt gemeten. Gelukkig zit deze weer op de juiste snelheid. Mocht deze toch nog eens laag uitvallen, trek dan vooral weer aan de bel. Dan ga ik je vragen om een speedtest uit te voeren, zodat er een onderzoek gestart kan worden om dit structureel op te lossen. Maak er alvast een heel mooi weekend van! 

Reputatie 3

Hi @IJmuiden, dankjewel voor de aanvulling! Je kunt hier jouw opzegdatum doorgeven en dan maken wij dat voor je in orde. Via deze weg kan ik ook de bevestiging geven dat er geen kosten aan verbonden zijn. Zodra alles is opgezegd, krijg je hier de bevestigingsmail van. Ik hoor het graag van je. 

Hoi @Lisa, Bedankt voor je reactie en ik laat zo spoedig mogelijk de datum weten.

Mvgr. IJmuiden

Weer zo,n antwoord



Probleem heb ik ook maar even de netwerk beheerder gemaild en dit was hun antwoord

Hartelijk dank voor uw e-mail.



Ik heb het voor u nagekeken, maar in heel Denekamp hebben wij op dit moment geen enkele openstaande storing.



Mocht deze storing in het glasvezel netwerk zitten is hier bij ons dus tot op heden nog geen melding van binnen gekomen van geen enkele provider.



Mij vertellen ze steeds dat ze er mee bezig zijn, wie verteld nu de waarheid!!!!
Reputatie 3

Hoi @Lisa, De opzeg datum wordt 19-09-2022 hopende je voldoende geïnformeerd te hebben hiermee vertrouw ik op een voorspoedige afwikkeling zoals afgesproken.

Mvgr. IJmuiden 

ik heb sinds de laatste updates last van beeld wat op zwart gaat. Meestal voor een paar seconden en dan gaat het weer gewoon verder. Alle stappen al meerdere keren doorlopen, maar het probleem blijft. Verder geen foutcodes of iets dergelijks.
Reputatie 7
Hi @Davecaenen, daar gaan we naar kijken! Gaat je beeld helemaal op zwart (zie je ook geen menu) of zie je wel een menu en hoor je geluid maar zie je alleen geen beeld? Maak je toevallig gebruik van Powerline adapters/Devolo's?



Ik heb je TV verbinding op afstand bekeken en ik zie nagenoeg geen storing. Als je ook geen menu en geluid hebt zou je dan eens een andere HDMI-kabel willen testen? Als je wel een menu en geluid hebt zou je dan onderstaande stappen eens uit willen voeren en een andere netwerkpoort willen testen?



1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.

2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).

3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.

4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.



Ik hoor graag wat het resultaat is!

Reageer