Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7842 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

240 reacties

Hi @Sven-Odido,

Ik krijg helaas ook de hueneme-negev foutcode. Zou je ook de update bij mij kunnen uitvoeren?

alvast bedankt!

groet,

Ibrahim 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Marchi091 @sten78986 @Ibrahim27070 Ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Hi! @Teresa van Odido,

Kan het zijn dat de update nog niet in doorgevoerd gister of vrijdag? 
 

Bij mij is het helaas nog niet opgelost! 
 

Groetjes Tom

Reputatie 6
Badge +2

@Tomab7 Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Je staat wel op de lijst, maar de update is inderdaad nog niet uitgestuurd. Ik verwacht dat dit later vandaag of uiterlijk morgen zal gebeuren. 

@Teresa van Odido Much appreciated!! 
 

Ik kom er zelf namelijk niet uit, en m’n data bundle vindt het ook niet heel leuk ;). 
 

Fijne dag! 

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem zoals vele anderen hier voor mij ook hebben. Sinds zaterdag odido en kan niet meer verbinden met cod. Graag de push naar mijn modem, zodat ik ook weer fijn kan gamen.

Alvast bedankt!

Groet Jeroen

Ik heb het zelfde probleem! Graag hulp :)

Ik heb hetzelfde probleem. Graag zou ik een update op mijn router ontvangen. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Trimmah, @Atasoyb & @nickdewit, heel fijn dat jullie aansluiten bij dit topic, ik zorg er graag voor dat ook jullie snel de update ontvangen! Wat het doeleinde ook mag zijn: ik ben er zeker van dat jullie apparaten weer springlevend zullen zijn na de update.

Ik ga het papierwerk invullen, jullie zullen binnen 48 uur weer ongeremd kunnen genieten! 

Hier hetzelfde probleem. COD werkt niet meer sinds overstap naar Odido. Graag firmware’s update. 
 

mijn klantnr is XXXXXXX.

ps… moet ik daarnaast nog wat anders doen? ben leek op dit gebied 😟

alvadt bedankt.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.


 

Reputatie 6
Badge +2

@Bobic01 Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

@Bobic01

Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug keren!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen.

Alvast bedankt. 

Reputatie 6
Badge +2

@Bobvdh Tuurlijk, ik heb je er op gezet! 

Ik heb hetzelfde probleem. Net telefonisch contact gehad met odido maar daar hadden ze geen idee. Zouden jullie mijn modem ook kunnen updaten? Alvast bedankt!

Goede avond

 

kan ik aub ook een update op m’n modem krijgen?

geen enkel apparaat in huis kan gamen :-(

Reputatie 6
Badge +2

@Niels4991 @Dhc158 Ik heb jullie allebei gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. 

@Teresa van Odido  dank je wel!

hoe kan het dat dit niet automatisch al gebeurd?

ik heb het uitdrukkelijk gevraagd van te voren en de monteur wist dat we gingen gamen maar lijkt alsof je niet standaard al kan gamen aan de hoeveelheid mensen te zien

Bedoel je neemt geen glasvezel voor YouTube te kijken? 
 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Dhc158 Goede vraag! Op dit moment zijn we bezig om dit grootschalig te implementeren, maar dit gebeurd in batches. 

De monteur kan de update niet voor je uitsturen, dit wordt echt vanuit ons gedaan. 

Ah ok!

want de medewerker klantenservice heeft geen flauw idee wat ik bedoel als ik dit meld en dit kunnen zij ook niet zegt ze

 

apart toch 🤣😅

 

dit is nu de 3e dag dat niemand weet wat ie moet doen

odido internet klantenservice zegt dat m’n server b8 ofzo staat en naar 10 moet

en begrijp me niet verkeerd want ik word super vriendelijk geholpen maar dit zou niet mogen gebeuren toch 

technische dienst is steeds al weg.. hoor nu binnen 3 werkdagen iets, maar dan is t al volgende week 

probeer t morgenochtend nog 1x anders ga ik terug ziggo

had t nadrukkelijk gevraagd en gezegd dat ik niet zonder internet wil

nu al 3 dagen onmogelijk te verbinden met ps5 ;-( 

3 gamers in huis zowel pc als ps5 en diverse games dus t ligt niet alleen aan call of duty…

toen ik over werd gehaald om naar Odido te gaan zei ik al dat ik bang was zonder internet te komen zitten maar zou echt niet gebeuren….

Kan geeneens op wifi op de ps5 omdat t signaal te zwak is zegt ie terwijl ie naast de router staat

 

vind dit echt jammer!! 

 

Goede morgen 

 

@Sven-Odido @Teresa van Odido 

ik heb nu dag 4 dat ik momenten online kan (uur per dag) met ping 145 ms of m’n signaal te zwak is en afstoot zelfs wifi op 20 cm afstand

net wederom gebeld klantenservice maar het is echt afwachten op die firmware update push naar mn modem

Gisteren zou naar verwachting de update uitgestuurd worden maar heb nog niks en reset me wezenloos 😅

Zou iemand me kunnen helpen aub? 

 

Reputatie 4
Badge

Goede morgen 

 

@Sven-Odido @Teresa van Odido 

ik heb nu dag 4 dat ik momenten online kan (uur per dag) met ping 145 ms of m’n signaal te zwak is en afstoot zelfs wifi op 20 cm afstand

net wederom gebeld klantenservice maar het is echt afwachten op die firmware update push naar mn modem

Gisteren zou naar verwachting de update uitgestuurd worden maar heb nog niks en reset me wezenloos 😅

Zou iemand me kunnen helpen aub? 

 

Als je op de lijst staat komt de update vanzelf, en herstart de router zichzelf ook. Continu zelf herstarten zou dat wellicht in de weg kunnen zitten, als de router daardoor offline is op het moment dat de update gepusht zou worden.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Dhc158, de update is naar je modem gepushed door Sven. Deze moet er nu op staan. Je kunt het modem anders voor de zekerheid herstarten. Maakt dit uit?

@Cheyenne van Odido @Sven-Odido 

 

Bedankt! Het is zeker gelukt… 💪🏻

 

Dag,

Hier hetzelfde probleem, kan de update ook hier gepusht worden?

Alvast bedankt

 

Reageer