Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7847 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

240 reacties

@Sven-Odido na een paar weken klooien doet hij het! Super bedankt.

@Jorrtt @nsedap Als je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen. 

@GunayT @debeuker14 Update is gepushed :) 

Bedankt voor de snelle service!👍

Ik heb hetzelfde probleem met cod zou ik hierbij ook geholpen kunnen worden ?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem met cod zou ik hierbij ook geholpen kunnen worden ?

ls je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen. 

Reputatie 7
Badge +4

@nsedap update is gepushed naar je! 

@Sven-Odido zou deze update ook naar mijn router gepusht kunnen worden? Alvast bedankt 

Goedeavond @Sven-Odido,

Hier idem probleem. Zou mijn modem ook geupdate kunnen worden s.v.p.? 
 

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-Odido zou deze update ook naar mijn router gepusht kunnen worden? Alvast bedankt 

Goedeavond @Sven-Odido,

Hier idem probleem. Zou mijn modem ook geupdate kunnen worden s.v.p.? 
 

Alvast bedankt! 

Update zijn gepushed!

Ik heb ook dit probleem, kan ook mijn modem geupdate worden? 

Reputatie 7
Badge +4

@Snapshutter update is gepushed

@Snapshutter update is gepushed

Sinds de update geen internet connectie meer. Internet/Wereldbol op modem blijft rood. 

@Sven-Odido 

Wil je mij ook helpen aub? 
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..😅

Alvast dank!! 

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-Odido

Wil je mij ook helpen aub? 
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..😅

Alvast dank!! 

Update is gepushed

@Sven-Odido

Wil je mij ook helpen aub? 
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..😅

Alvast dank!! 

Update is gepushed

Hi @Sven-Odido ; Hartelijk dank voor je snelle reactie!

Ik krijg nu een melding PUGET ALTUS. 

Is dit hetzelfde probleem? of moet ik nog wat anders doen?

Klopt het dat ik het ook kan oplossen door in te loggen op modem en dan de UPnP uit te zetten als dit niet lukt?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-Odido ; Hartelijk dank voor je snelle reactie!

Ik krijg nu een melding PUGET ALTUS. 

Is dit hetzelfde probleem? of moet ik nog wat anders doen?

Klopt het dat ik het ook kan oplossen door in te loggen op modem en dan de UPnP uit te zetten als dit niet lukt?

Kan je eens proberen het modem en PS5 beide te herstarten. 

Mocht dat niet werken dan kan je inderdaad proberen om de UPnP uit te zetten. 

Goeiemiddag odido team, 

Zou ik ook de update kunnen krijgen? Heb namelijk hetzelfde probleem. 

Alvast bedankt

Hoi Sven,

Wij hebben hier precies hetzelfde probleem, zou je ook een update naar onze router kunnen pushen. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi Sven,

Wij hebben hier precies hetzelfde probleem, zou je ook een update naar onze router kunnen pushen. Alvast bedankt!

Update is gepushed!

Goeiemiddag odido team, 

Zou ik ook de update kunnen krijgen? Heb namelijk hetzelfde probleem. 

Alvast bedankt

Het klantnummer in je profiel is van mobiel, als je het aanpast naar het klantnummer van vast internet kunnen we de update pushen. 

Hey Sven-Odido,

Heb het juiste klantnummer geplaatst. 

Nogmaals bedankt. 

@Sven-Odido  hallo wij hebben het zelfde probleem bij cod huemne negev. Zeer frustrerend, zojuist met de klante service gebeld maar die vertelde dat ze geen update konden pushen.

Reputatie 4
Badge

@Sven-Odido  hallo wij hebben het zelfde probleem bij cod huemne negev. Zeer frustrerend, zojuist met de klante service gebeld maar die vertelde dat ze geen update konden pushen.

Zie deze post:

Router even 30 seconden van de stroom afhalen en hij zou de update automatisch moeten ontvangen.

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem en word maar niet gereageerd of iets gedaan 4 x naar odido gebeld en 4 x kon niemand mij helpen behalve de community waar ik het in moest zetten dus bij deze kan ik geholpen worden ???? 

@Sven-Odido hallo,

Weet niet of de update al was door gepushed maar heb nog steeds last van het zelfde probleem. 

Reputatie 4
Badge

@bjornAA  @Charon1986  Hebben jullie de stroom al even van de T-56 route af gehad? Dan zou de update automatisch moeten downloaden.

@bjornAA  @Charon1986  Hebben jullie de stroom al even van de T-56 route af gehad? Dan zou de update automatisch moeten downloaden.

Haay @henkdeleeuw heb ik ook gedaan samen met odido aan de lijn maar dit heeft niet geholpen 

Reageer