Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7849 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

240 reacties

@Tommie van Odido @Sven-Odido 

ik heb dit probleem ook, zou een van jullie die update ook op mijn modem kunnen doen? Alvast bedankt!

ik heb ook problemen ermee sinds ik glasvezel heb van odido zouden jullie een firmware update kunnen uitvoeren?

@Sven-Odido hoi, kunt u naar mij ook een update voor de modem sturen? Ik krijg dezelfde foutcode. Alvast bedankt!

Ik heb deze probleem ook zou het opgelost kunnen worden met de update ? Mvg

Goedendag,

 

ik zou ook graag een update van mijn modem willen hebben.

Was al een tijdje bezig om het euvel te zoeken maar kon er niet uitkomen.

Je zal me erg blij maken.

 

groetjes,

Sander

Reputatie 1

@Sven-Odido Zou je mij de update ook willen pushen?

@Tommie van Odido  ik heb het zelde probleem sinds mijn nieuwe glasvezel zou je dit kunnen oplossen? @Sven-Odido 

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 

 

Zouden jullie mij deze update ook kunnen sturen.

 

@Sven-Odido @Tommie van Odido 

Hoi @Sven-Odido@Teresa van Odido@Cheyenne van Odido, @Cal van Odido,

 

Wij hebben precies hetzelfde probleem op de ps5 en vooralsnog wil niks helpen. 

Is het mogelijk om de update ook naar ons te pushen?

Onze dank is zeer groot!

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Japie135, @devin98, @Claudia Sebregts, @Vesse, @Beeronova, @JOtti, @TomRie en @Kosss, sorry dat dit even heeft moeten duren. Jullie staan allemaal op de lijst voor de nieuwe firmware. Deze zal vermoedelijk vandaag al naar jullie worden gepushed. Dank voor het geduld voor jullie hebben gehad!

Zouden jullie de update ook bij mij willen doen?

Reputatie 6
Badge +2

@Sefaa14 Tuurkijk! Ik zet je graag op de lijst. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, koppelen aan je Community profiel? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!

@Sven-Odido @Tommie van Odido kan mijn modem ook een update krijgen aub??

Reputatie 6
Badge +2

@Jeffr9 Ik heb je op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update in de loop van de dag of morgen wordt uitgestuurd. 

@Teresa van Odido 

Wat is dit topic een uitkomst! 
 

Wil je de update ook naar onze router sturen? 
 

Groetjes Tom

Hi,

 

Mijn modem is vandaag vanzelf herstart en heb het probleem hier ook. Kan iemand de update ook pushen naar mijn modem?

 

@Tommie van Odido @Sven-Odido @Teresa van Odido 

 

ik zal mijn klantnummer vermelden.

Indien het gepusht is let me know ajb.

 

Bij voorbaat dank!

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 


zou ik ook de update kunnen krijgen? Krijg foutmelding 

 

Ik ontvang ook graag de update! 

Reputatie 6
Badge +2

@Tomab7 @Ferr0 @Lorenavberg @Slotje Ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! 😀 Ik verwacht dat de update later vanmiddag of morgen wordt uitgestuurd. 

@Sven-Odido mag ik ook a.u.b. een update 

Reputatie 6
Badge +2

@Danny_H Je staat op de lijst! 

@Danny_H Je staat op de lijst! 

@Teresa van Odido Ben blij dat ik dit onderwerp heb gevonden in de community. Sinds overgang naar ODIDO al last van het zelfde. Elke keer modem gereset om connectie te kunnen krijgen. Wilde al gaan vragen om een ander modem. Zie nu dat een Firmware het probleem oplost :-). Zou je deze aub ook naar ons willen pushen? Alvast dank!!

Reputatie 6
Badge +2

@Inprosu Ik heb je er op gezet! 😀

Hallo, 

Sinds gister heb ik ook glasvezel van Odido, call of duty deed het toen, vanaf vandaag krijg ik de melding: hueneme negev, vanalles geprobeerd zoals resetten en stekker eruit. Wat te doen? 
 

groet Chiara 

Hier hetzelfde probleem

Reageer