Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

220 reacties

Reputatie 1

@Lisa 

Ik ben ICTer en weet hoe het werkt… heb die man van guidion laatst ook de test laten zien in bijzijn van hem uitgevoerd en toen kwamen ook niet aan het resultaat waarvoor ik een abonnement heb afgesloten 

Reputatie 1

@Lisa 

blijven jullie nieuwe tv decoders opsturen?????

dan wacht ik namelijk ff tot ik een vrachtwagen vol heb met retour sturen 

Reputatie 7

Hi @eelloe, zoals beloofd heb ik het onderzoek goed in de gaten gehouden voor je! Ik zie dat het onderzoek vandaag is afgerond en dat er een nieuwe TV Box jouw kant op komt. Ik hoop heel erg dat jij met deze nieuwe TV Box van de problemen met het geluid af bent. In je My T-Mobile Thuis omgeving kun jij de voortgang van de bestelling van deze TV Box volgen: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het aan ons weten - zodra deze nieuwe Box up and running is - of jij weer zonder problemen tv kunt kijken? 🎈

Heel erg bedankt voor de moeite @BeMu! Ik ga hier eens verder in duiken.

Reputatie 1

Bedankt voor de info… ik wacht de levering even af en hou jullie op se hoogte omtrent de synchronisatie 

 

met vriendelijke groeten 

 

Eelco

Reputatie 7

Je bent een topper @eelloe, dankjewel! ❤

Reputatie 1

@Lisa 

 

Heel erg aardig maar die vouchers gebruik ik niet ..

 

ik heb al onbeperkt bellen en internetten op mijn mobiel…

Reputatie 7

Hi @eelloe, ah check! Yes, dat had ik ook gespot. Het handige met de voucher is alleen dat je je GB's hierbij niet hoeft op te hogen. Dus ik hoopte dat dat het toch nog prettiger voor je zou maken. Mocht je je bedenken, laat het dan vooral weten.

Reputatie 1

Waarom was deze zender wel toegankelijk via de DSL verbinding ??? En nu via glasvezel niet meer ???? 
 

dit gaat gewoon nergens over he … als je dus als bestaande klant van dsl naar glasvezel gaat raak je zenders kwijt … loopt het beeld niet synchroon met het geluid en heb je zenders die stotteren….

Reputatie 7

Hi @BeMu, zoals beloofd zou ik bij je terugkomen op het zenderoverzicht dat jij met mij deelde! Ik heb een reactie gekregen en die deel ik hier graag. Het klopt dat deze zenders gewoon nog te bekijken zijn via KPN WBA (DSL én Fiber) aansluitingen op het oude TV-platform (interactieve tv). Maar op ODF zijn deze zenders komen te vervallen. 

Aangezien we geen onderscheid maken op de website op de diverse netwerken, is er besloten om ze uit de lijst te halen. Wij hopen dat de zenders binnenkort via een andere toeleverancier weer worden toegevoegd aan het nieuwe tv platform én mogelijk ook op Interactieve TV. Dan verschijnen ze namelijk ook weer op onze website. Hopelijk heb ik het zo een beetje helder kunnen uitleggen en verklaart dit de situatie! 😊

 

Reputatie 7

Hi @eelloe ,

Dank je wel voor de update en mijn excuses dat de monteur niet eerder bij je op de stoep kon staan. Ik zie ook aan de terugkoppeling van de monteur dat er geen vertraging hiermee is opgelost. Mocht het onverhoopt weer de kop op steken, laat het ons vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Reputatie 7

Hi @eelloe, daar twijfel ik ook zeker niet aan! Heel goed dat je dit bij me aanstipt, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb alleen wel de screenshots nodig om dit verder door te kunnen zetten naar de technische dienst. Ben jij in de gelegenheid om dit hier te delen? Want ik wil dat jij zo snel mogelijk de juiste snelheid behaalt! 😊 

Reputatie 7
Badge +1

@eelloe Het verschil is dat op DSL net als op het oude glasvezel platform de streams werden geleverd door KPN, voor het nieuwe platform heeft men gekozen voor een andere opzet.

Naar mijn stellige overtuiging had beter het bestaande platform kunnen behouden op glasvezel, daar waren aanmerkelijk minder klachten over dan over het nieuwe platform, de enige reden die ik kan verzinnen dat het met geld heeft te maken,

Het goedkoopste willen zijn heeft ook nadelen, n.l. het moeten doen van concessies op kwaliteit.

Reputatie 1

@Lisa het is inmiddels 6 januari en tot op heden nog niks gehoord van guidion 

Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor deze aanvullingen! Zou je een powerflip kunnen uitvoeren om te checken of de problemen hiermee verdwijnen? Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als jij na deze stap nog exact hetzelfde ervaart, dan dien ik een verzoek in bij onze technische dienst. Als je mij dan nog kan voorzien van een specifiek voorbeeld van een zender/programma inclusief datum/tijdstip, dan zou dat super zijn. Ik wil dat dit zo snel mogelijk onderzocht en opgelost gaat worden! 💪

@Lisa Powerflip uitgevoerd. Maakt geen verschil. 23:30 SBS 6 Shownieuws 

 

Reputatie 1

Ja het TELE2 platform is echt RUK …. Daarom

ben ik ooit ook weggegaan bij hun omdat het een zooi is daar …. En dacht ik er goed aan te doen om terug te gaan naar T-Mobile …. Daar begin ik nu ook spijt van te krijgen 

Reputatie 7

Helemaal super en heel graag gedaan @eelloe! Ook hoop ik dat ik snel in dit topic kan terugkomen om duidelijkheid te geven waarom bepaalde zenders wel te zien zijn op tv en niet in het zenderoverzicht staan. Dus merci allebei voor de oplettendheid!

Reputatie 1

@Lisa …. Helaas heeft de nieuwe ontvanger cq decoder geen verbetering opgeleverd… synchronisatie is steeds niet goed..

 

ik hoop dat jullie snel een app voor LG hebben want dit is nog steeds belabberd kijken

Reputatie 1

@Lisa  er was gisteren ook zo’n piepeltje van KPN hier bij het complex en daar ging ik dus even een discussie mee aan …

 

hij was zelfs zo vriendelijk om even mede te delen dat T-Mobile gebruikt maakt van hun netwerk en wij als klanten beter voor KPN konden kiezen dan hadden wij dit probleem niet omdat andere gebruikers van het KPN netwerk achter aan in de rij worden gezet en dus geen echte rechten hebben op een goede verbinding 😡😡

Reputatie 1

@Lisa … ik heb heden ochtend gebeld en kreeg te horen dat ze zelf terug zouden bellen voor een nieuwe afspraak….

 

helaas tot op heden nog niks gehoord 😕☹️

Reputatie 7

Hi @eelloe, graag voorzie ik je van de volgende korte update! Het lukt mij nog steeds niet om er doorheen te komen, maar met deze terugkoppeling wil ik je laten weten dat dit echt onze volledige aandacht heeft. Mijn collega's en ik hebben melding gemaakt bij Guidion, omdat we willen dat de klanten zo goed en snel mogelijk worden geholpen. Zojuist hebben wij te horen gekregen dat het echt onwijs druk is, omdat ze bijna twee keer zoveel aan installaties moeten uitvoeren dan normaal. Er wordt verwacht dat begin januari weer wat dalende doorlooptijden waar te nemen zijn.

Ik had dus echt gehoopt dat ik je meer duidelijkheid kon geven, maar voor nu is het toch echt nog afwachten tot Guidion contact opneemt. Het staat echt bij ze op de radar en voor nu zou ik dus graag om geduld willen vragen. Jij hebt al super veel geduld opgebracht, dus zodra jij een afspraak hebt ingepland met Guidion ga ik kijken wat ik qua vergoeding kan betekenen voor je. 

Heel erg bedankt voor jouw begrip tot nu toe en ik hoop dat je toch wat meer duidelijkheid hebt gekregen door deze update! Laat je het weten als ik je nog ergens bij kan helpen? Ik wil je alvast hele mooie feestdagen toewensen! ✨

Hi @Vandenbroekgo, allereerst excuses voor de miscommunicatie! Mijn collega bedoelde dat wij in de algemene topics over het beeld en geluid dat niet synchroon liep, hebben laten weten dat dit euvel een tijd terug zou zijn opgelost. Omdat dit issue bij meerdere klanten speelde, hebben wij deze update in de algemene topics geplaatst en niet individueel met iedereen gedeeld. Dit was één van de algemene topics:

Omdat je aangeeft dat het bij jou nog speelt, wil ik zo snel mogelijk een nieuw verzoek voor je inschieten bij onze technische dienst. Kan je mij voorzien van concrete voorbeelden? Hiermee bedoel ik de datum, het tijdstip, de zender(s) en de programma's waarbij zich dit voordoet. Dan zorg ik dat mijn collega's hier opnieuw naar gaan kijken, want ik wil echt dat jij probleemvrij bent! ❤

Zoals ik in al mijn voorgaande berichten heb gemeld, is het probleem nog steeds niet opgelost. De voorbeelden heb ik gegeven. SBS6 voetbal inside heeft nog niet synchroon gelopen. Bij opnames staat beeld en geluid stil. Of is dat nog steeds niet mogelijk als het programma nog bezig is? De reset heb ik wederom uitgevoerd anders krijg ik helemaal geen beweging meer in mijn tv.

Hoe weet ik op welke topic ik moet kijken om te zien dat er veranderingen hebben plaatsgevonden en ik daarop kan reageren? Ik ben vanaf oktober nog niet probleemvrij geweest.

Reputatie 1

@Demi 

 

er is een pakje onderweg naar mij ??

wat zit daar in ?? Ik heb niks besteld namelijk

mvg Eelco

Reputatie 1

@Lisa helaas zoals al verwacht ….. GEEN telefoontje met een nieuwe afspraak 🤬🤬😡😡

Reputatie 7
Badge +8

@eelloe Ik heb even voor je gekeken, zo te zien is er een nieuwe TV Box naar je onderweg. Waarom deze precies is verstuurd, is voor mij nu ook niet helemaal duidelijk uit het onderzoek. We gaan er voor je achteraan en kunnen je hopelijk snel meer vertellen waarom deze gestuurd is!

Reputatie 1