Beantwoord

Geluid niet synchroon Veronica

  • 14 February 2023
  • 63 reacties
  • 1148 Bekeken


Toon eerste reactie

63 reacties

Reputatie 1

Hoi @petervvv, super fijn om te horen! Wij horen graag ook van anderen of het bij jullie opgelost is. Alvast bedankt en een fijn weekend toegewenst! Groetjes, Ishana

Jammer genoeg is het bij mij, net als bij anderen weer terug.

Kan je dit weer aankaarten bij jullie TV-team?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tukster73, @Eric70 & @petervvv, graag ontvang ik van jullie een programma en tijdstip waar jullie dit op ervaren. Dan kan ik het doorzetten en hopelijk snel voor jullie oplossen! Alvast bedankt. 

Reputatie 1

Vikingschool 14.50 uur Veronica/Disney XD

Reputatie 2

Hi Tommie,

Ik ervaar het alleen bij Veronica en ook alleen op de dolby digital audio track (stereo is wel synchroon); overigens bij elk veronica programma (net even gechecked). 

Reputatie 1

Hey @tukster73@Eric70 & @petervvv, graag ontvang ik van jullie een programma en tijdstip waar jullie dit op ervaren. Dan kan ik het doorzetten en hopelijk snel voor jullie oplossen! Alvast bedankt. 

Vikingschool 14.50 uur Veronica/Disney XD

Reputatie 1

Vikingschool 14.50 uur Veronica/Disney XD

Hier hetzelfde! Sinds gisterenochtend!

Reputatie 1

Ik had het bij de film Knight&Day  op dinsdag 20:25 tot 22:39

Maar ook nu King of Queens om 18:26

Eigenlijk de hele tijd door

Zelfde probleem hier al 2 dagen

Sinds deze week loopt geluid van Veronica niet synchroon. Op TV-box met audio setting Dolby AC.

 

Entone Amulet 5xx (HD recorder) HDMI uitgang naar TV ingang HDMI ARC.

Dolby AC => Veronica niet synchroon.

Stereo => Veronica wel synchroon.

 

Het is alleen de Veronica stream. Blijkbaar is wordt de 5.1 audio niet goed gecodeerd in de stream.

Wordt de Veronica stream in een ander formaat verzonden dan ander streams?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Thanks all, ik heb het doorgezet naar ons TV-team!

Reputatie 1

Thanks all, ik heb het doorgezet naar ons TV-team!

Het loopt inmiddels weer goed!

Reputatie 7
Badge

Thanks all, ik heb het doorgezet naar ons TV-team!

Het loopt inmiddels weer goed!

Klopt. Probleem bleek uiteindelijk in het bronsignaal te zitten. Dit is door onze leverancier vanmiddag opgelost.

Reputatie 1

Ja goed werk

Reageer