Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere app crasht i.c.m. Chromecast



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

51 reacties

Beste Jason,

Ik heb de update even getest, en, ik durf het bijna niet te zeggen, het werkt perfect. Ik stream vanaf mijn Android telefoon (Galaxy 21 Ultra) naar de Google Chromecast. De problemen die @Hans oneliner beschrijft heb ik helemaal niet.

So far so good, bedankt!

Pieter

Reputatie 7
Badge +15

@Paul_Keizer 

Ik heb hier op de community wel een aantal mensen video's zien plaatsen, niet alleen YouTube maar ook zelf gemaakte video's, ik weet niet zeker welke bestandstypes ondersteund worden.

Hier inderdaad hetzelfde probleem. Voorheen was dit wel goed. Dit is sinds kort een probleem. Maar is wel vervelend.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ben TM community, dat is geen lekkere binnenkomer, sorry voor het ongemak: even goed, van harte welkom!

Het probleem met crashen is nog steeds in onderzoek en we doen ons uiterste best om dit dan toch echt eerder dan later tot een goed einde te brengen. We informeren jullie zo snel mogelijk wanneer er een zinnige update te geven is!

Ook ik heb ineens  dit probleem. 

Vanalles al gedaan,  opnieuw installeren , chromecast  opnieuw opstarten , niets helpt..

Hopelijk  komt er snel een oplossing..

 

Ik kan hier nog aan toevoegen dat als je je scherm streamt (mirror screen), het gestreamde  beeld zwart is, maar er is wel audio….

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, een kleine update vanuit onze kant: momenteel test het onderzoeksteam bepaalde aanpassingen in de besturing. We houden jullie op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, de update heeft ervoor gezorgd dat de crash niet meer optreedt, daarom hebben we besloten dit topic te sluiten.

@Hans oneliner Zou jij me nog kunnen voorzien van jouw antwoorden op de vragen, dan speel ik het meteen door naar de specialisten. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met de info, alsjeblieft?

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de updates en probleembeschrijving: we geven alles door aan het onderzoeksteam. Zodra er updates zijn vanuit onze kant, geven we dit gelijk door!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Elsxxxp, bedankt voor het melden van jouw bevindingen; heel fijn dat jij de problemen niet ervaart. Toch hebben we het gemeld bij de specialisten om dit te onderzoeken. @Hans oneliner Mocht jij in de gelegenheid zijn om bovenstaande vragen te beantwoorden, dan zet ik die graag direct door.

Hans V.: Mijn problemen zijn exact dezelfde: 2 LG TV's 1 smart, 3 chromecasts met updates:1-2-3 jaar oud, 2 LG mobieltjes updated laatste Android, 1e klas internetverbinding NOS/Portugal klachten: Meteen nieuwe router, alle 4 de mobieltjes zijn recent permanent bijgewerkt: Als de TV Anywhere werkt(NB! ALS !)blijft gecompliceerde ongestoorde WiFi-dataverbinding bij telefoneren op 3 telefoons, werken op tablet ook onberispelijk: signaal sterkte en snelheid optimaal en boven de 25 via WiFi  router: Vanaf eind februari tot heden 5-7 klachten telefoontjes(hele beleefde antwoorden die geen snars helpen, behalve de laatste 2: DE technische dienst werkt er aan. Inmiddels uitgevogeld dat er waarschijnlijk een Android-Google play software probleem is wat T-Mobile zowel-bij indien dit zo is- niet vermeldt, zowel niet weet te herstellen nu alweer ruim 1 maand: Terugkijken bijna onmogelijk, overschakelen: Dan eerst alles uit/aan zetten en dan maar vingers kruizen dat “iets” lukt, vaak dan weer op mijn andere Android mobieltje of IOS tablet en telefoon

Reputatie 7
Badge +16

Indien het niet lukt met het bestandstype of om überhaupt een video te uploaden, kun je jouw video sturen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl Zorg er alsjeblieft voor dat je jouw e-mail verstuurt vanuit het e-mailadres dat geregistreerd is bij T-Mobile voor thuis en dat je jouw klantnummer plaatst in het onderwerp/de titel. 

We hebben trouwens vernomen dat het probleem nu meermaals gereproduceerd is en dat komt mede dankzij jullie omschrijvingen: grote dank daarvoor! We proberen het nu zo snel mogelijk tot een eindfix te ontwikkelen. Hierover spoedig meer!

Reputatie 7
Badge +16

@rctroodt Heel fijn, bedankt voor je herstelmelding! Ervaar jij verder nog bugs of is het nog te vroeg om iets zinnigs te constateren? 

Ook ik heb dit probleem helaas..

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb vorige week reeds contact opgenomen met de klantenservice en het zou onderzocht worden

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jullie meldingen: zoals hierboven omschreven is, wordt het inderdaad uitvoerig onderzocht. We houden jullie op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Sinds gisteren ook hetzelfde probleem. Indien ik ga streamen blijft de TV op de gekozen zender en schakelt de app zichzelf uit.

De app geeft dan de melding op mijn telefoon:

”TV mobile TV app stopt steeds”  

Een poging om de app opnieuw te installeren heeft niets geholpen.

Apps zoals Youtube,Netflix e.d werken allemaal perfect.via Chromecast

Hartelijk dank voor uw bericht, inmiddels heb ik de update van de app uitgevoerd. Het functioneert weer als vanouds. Top 👍

 

Reputatie 2

Ik loop hier ook tegenaan. Het probleem treedt op zodra chromecast terugmeldt dat het streamen is begonnen. Op dat moment crasht de app onmiddellijk. Opnieuw starten van de app is ook niet meer mogelijk omdat hij meteen streaming detecteert en weer crasht. 

Workaround: in de Google Home app het casten stoppen. Daarna kan de TMobile app weer gestart worden om een andere zender/aflevering te selecteren.

Niet handig, maar we hopen dan ook op een snelle fix ;-)

 

Helaas hetzelfde probleem hier... Ook Android 11. Alles werkt perfect, totdat ik begin met casten. Daarna crasht de app.

Goedemorgen all,

 

Hier hetzelfde issue. Pixel 5 i.c.m Chromecast Ultra.... 

Is het een idee om dit topic op "onbeantwoord" te zetten?? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, hopelijk konden jullie genieten van een mooi, zonnig en sportief weekend! 

Het onderzoek loopt nog voort, ik zal het vanaf heden beperken tot de broodnodige updates. Alle betrokken partijen zijn met man en macht bezig om dit te bespoedigen en een eindfix in zicht te brengen.

Hetzelfde hier, zowel bij onze tablets met android 10 en 11, als mijn telefoon met android 12.

Ik ben sinds vandaag klant en vind dit een vervelende binnenkomer, ik wil geen tv kastje en alleen mijn chromecast gebruiken, maar dit kan nu dus niet. Ik word graag op de hoogte gehouden wanneer dit is opgelost en het zou fijn zijn als dit probleem eventueel tijdelijk opgevangen kan worden met toch een tv kastje, mocht het te lang duren.

Alvast dank en succes met de oplossing.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @nvdr en @tha_host, bedankt voor het melden en sorry dat het niet werkt. Er is een onderzoek gestart naar dit specifieke incident. TV Anywhere crasht inderdaad nadat de stream gestart wordt. We hopen hier spoedig een fix voor te kunnen vinden en zullen jullie in dit topic op de hoogte houden. Indien er geen updates gegeven kunnen worden, zullen we proberen er een tijdsindicatie aan te hangen. To be continued… soon!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RensH 

Misschien is de T-Mobile TV app wat voor jou?

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/alles-over-de-t-mobile-tv-app-voor-smart-tv-333670