Beantwoord

Terugkijken werkt niet



Toon eerste reactie

145 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, zoals jullie inmiddels weten, ervaren momenteel we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Dit topic is het centrale topic, blijf daarom af en toe een kijkje nemen. Zodra er updates zijn, geven we dat meteen hier door. Bedankt voor jullie geduld!

Reputatie 7

Hi @thijnjacobs, ik had het liefst gelezen dat je helemaal tevreden zou zijn over deze vergoeding! Dankjewel dat je dit aangeeft. Ik licht graag aan je toe hoe ik op deze compensatie ben gekomen. Ik heb nergens in de systemen kunnen vinden dat jij vaker last hebt gehad van problemen, vandaar dat ik dit hier niet helemaal in heb kunnen meenemen. Uiteraard geloof ik je op je woord en wilde ik dan ook graag coulant zijn. Jij maakt gebruik van de actie dat je 6 maanden gratis tv hebt, dus daar bovenop wilde ik je nog eens een mooie extra geven. Ik hoop dat ik het je zo heb kunnen toelichten dat je deze keuze snapt, want het laatste wat ik wil is dat je je beledigd voelt. Ik wilde je hier juist extra blij mee maken! 

Ik zou je ook heel graag willen vragen of jij nog de volgende aanvullingen voor mij hebt, voor het onderzoek dat momenteel loopt voor de geluid problemen. Kan jij het volgende terugkoppelen:

  • Op welke zenders speelt dit probleem?
  • Heb jij een voorbeeld van een programma?
  • Op welke tijden speelt dit probleem zich af? 

Dankjewel! 😊

Hi @Raazz, heel fijn dat jij dit topic hebt gevonden en mij hiervoor aan de mouw trekt! Momenteel is dit issue vol in onderzoek en ik hoop hier dan ook snel wat over te kunnen delen. Ik blijf dit onderzoek goed monitoren en zal alle updates die hieruit voort komen, hier delen. Ook de problemen die zich voordoen met het geluid zijn bij ons aan het licht gekomen. Zou jij ter aanvulling nog het volgende aan mij kunnen laten weten:

  • Op welke zenders speelt dit probleem?
  • Heb jij een voorbeeld van een programma?
  • Op welke tijden speelt dit probleem zich af? 

Als je dit aan mij door kan geven, dan zet ik dit direct weer door! Super dat je het trucje met doorspoelen hebt ontdekt. Wat betreft de compensatie: als de problemen helemaal zijn verdwenen, dan ga ik graag de compensatie voor je in orde maken. Ook jij hebt namelijk recht op een vergoeding voor deze periode. Mocht je nog andere vragen hebben, stel die dan gerust! 🎈

 

Hi,

 

Ook hier last van al die bovengenoemde problemen, reset hier en daar werkt allemaal niet, 
ja voor even er moet iets permanents gedaan worden! Als ik op het werk 2 keer hetzelfde probleem voor mijn kiezen krijg los ik het op! 
Is irritant voor mij maar ook de “interne klant” …..wat gaat nu de oplossing worden?

 

Mvg,

 

Guido

Reputatie 7

Hi @thijnjacobs, ik kom heel graag nog even op je terug! Wij zijn nu volop bezig om de issues die spelen zo snel mogelijk te verhelpen, zodat jij weer ongestoord kunt genieten. Ik hoop dan ook heel snel te kunnen mededelen dat de genoemde issues uit dit topic verholpen zijn. Goed om te weten dat het probleem op beide TV Boxen speelt. Ik kan je jammer genoeg niet voorzien van een andere tegemoetkoming en heb in orde gemaakt waar jij recht op hebt. Wij zorgen ervoor dat de coulance altijd in verhouding is met de missende diensten en hierdoor wil ik niet eenzelfde vergoeding bieden als klanten die bijvoorbeeld geen beeld ervaren, omdat ik voor iedereen graag een eerlijke en rechtvaardige compensatie regel. Ik duim dat ik binnenkort kan mededelen dat alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen, want jij hoort ongestoord te genieten. Verder kan ik je voor nu niet verder helpen, excuses hiervoor!

Hi @cre8ions, merci voor het aanstippen! Super dat je zelf al stappen hebt ondernomen door de boel te resetten, al had ik gehoopt dat dit mogelijk het probleem bij je zou verhelpen. Onze technische dienst heeft genoeg voorbeelden doorgekregen en is druk bezig om dit issue aan te vliegen en op te lossen. Zodra er updates uit dit onderzoek rollen, dan melden wij die hier om jullie op de hoogte te brengen. Ik duim dat ik snel meer kan delen!

Hi @Musica, dankjewel voor je uitgebreide toelichting! Ik vind het echt heel rot om te lezen dat jouw kijkplezier minder is geworden door deze issues. Ik hoop dan ook echt dat de oplossing voor deze problemen snel aan het licht komt, zodat jij zonder problemen kunt Terug Kijken en Begin Gemist kunt kijken. Mijn excuses dat jij al zo lang met verschillende problemen kampt. Het blijkt echt een gecompliceerd issue te zijn, die nog volop in onderzoek is. Zodra er een nieuwe update uit het onderzoek rolt, dan vermelden wij die hier. Weet ook dat jij recht hebt op een compensatie, zodra alles weer tip top werkt. Ik hoop dat het kijkplezier snel weer toeneemt, nogmaals sorry! 

Terugkijken lukt (nog steeds) niet bij CC trouwens (alweer).. 

Tijdje terug kon je enkele afleveringen terugkijken, maar nu vandaag kan ik weer helemaal niets terugkijken.. 

Helaas moet ik ook melden dat ik geen enkel programma neer kan terugkijken. 

Vind dit wel héél lastig omdat het wel eens voorkom dat ik een programma niet kan opnemen omdat ik plotseling wordt weggeroepen en als ik dan later op programma terugkijken drukt krijg ik de bekende melding Error fout probeer het later nog eens :-(

O ja... Begin gemist doet het ook niet.. zelfde verhaal ..

Reputatie 7
Badge +16

@Guido_Melis Je hebt helemaal gelijk en we werken er oprecht keihard aan om dit te verhelpen. Omdat het bij meerdere zenders en programma’s tegelijk gebeurt, is het ietwat lastiger te duiden waar het precies vandaan komt, maar ik kan je garanderen dat dit nooit betekent dat we er minder aandacht aan besteden. We willen dat jullie de optimale ervaring voorgeschoteld krijgen en zonder Terug Kijken is dat niet het geval. Goed dat je je meldt, we pakken het op met de onderzoekers!

Dag @Jemodak @HFS @Raazz @Laura_van_kessel en @thijnjacobs,

 

Ik heb voor jullie allen een opdracht gemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen dit (als geheel) nu in onderzoek nemen en overeenkomsten opsporen. Dit is de beste manier om dit probleem boven water te krijgen. Het iljkt erop dat dit iets is wat in het netwerk zit (dus niet bij jullie individueel), maar ook lang niet bij al onze klanten ervaren wordt. Het is voor nu nog puzzelen wat er precies speelt. Bedankt voor al jullie reacties en doorlopen van stappen!

 

@BeMu, aangezien jij nog op het oude netwerk zit, speelt er bij jou iets anders. Zou je het modem en de TV BOx kort van de stroom willen halen? Werkt het Terug Kijken hierna weer goed?

 

@HFS jij zit toch op het nieuwe platform, vandaar dat ik je hierboven heb meegenomen. 

 

@thijnjacobs, speelt dit issue bij jou trouwens op beide TV Boxen? 
 

dag Sander,

ik heb nog niets verder vernomen.

ik kan ook niet meer simpel pauzeren.

Super irritant begint het te worden.

vriendelijke groeten,

laura van kessel

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

Ik heb ook nog steeds last van dit probleem al bijna twee weken nu….

Vervelend is dit…

bij mij is dat het zelfde 

hier het zelfde probleem met terug kijken 

om de week wel de stekker eruit  gehaald ,en gereset

kasje verwisseld en nog meer 

maar als ik hier zoveel mensen ziet met de zelfde  klachten misschien moet T-mobile even de stekker eruit trekken  en hun systeem even goed nakijken   

 

Hartstikke bedankt voor jouw toelichtingen @Koppie74! Daar kunnen de techneuten zeer zeker wat mee, ik zet het meteen door, top! 👍

Hopelijk komt er zeer spoedig een definitieve fix.

Hallo @Jason,

 

Ik heb hier nog steeds last van. Is hier al een oplossing voor?

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik heb ook dit probleem. Alle opgenomen programma's in de cloud moet je eerst terugspoelen naar het begin voordat je ze kan kijken. Erg irritant om soms 1,5 uur terug te spoelen) Op rtl4 gaat het helemaal niet. Het gekke is dat ik op de ipad met de tv anywhere  app geen probleem heb. Alleen met de tv box en Samsung App (beta) gaat dit niet goed. Ik heb een glasvezel verbinding met 1GB. Deze werkt naar behoren. 

Hoi!

Ik moet me helaas ook bij dit gesprek voegen; alleen bij TLC werkt het terugkijken naar behoren. Alle resets in de “oplossingen” geprobeerd, updates zijn uitgevoerd, helaas zonder oplossing. Natuurlijk weten we niet álle zenders waar het niet bij werkt, maar sowieso niet bij alle rtl-zenders en Comedy Central.

Ben benieuwd wat het is!

Groeten,

Laura

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Koppie74, welkom op de Community!

Bij welke zenders heb je hier last van? Ik heb een lijnmeting gedaan om te zien of ik het probleem in de verbinding kan herkennen, maar zie verder geen afwijkingen naar voren komen. Wat me wel opvalt, is dat het modem al een paar weken onafgebroken online is. Dat zegt op zich niet zoveel, maar betekent wel dat daarin wellicht nog een obstructie kan liggen. Zou je eens een herstart willen uitvoeren op de volgende manier, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Indien dit ook niet het gewenste resultaat teweeg brengt, kunnen we jouw case doorzetten naar onze technische dienst zodat het opgelost kan worden. Sorry voor het ongemak!

 

 

Zender:
Spike

Probleem:
Terugkijken van programma's (die tot voor kort (begin September) teruggekeken konden worden).

Platform(en):
1. T-Mobile TV (ontvanger)
2. TV Anywhere (webbased omgeving)
3. T-Mobile TV Android App
4. Samsung SmartTV (Tizen) Beta app.

 

Reputatie 7

Super om te lezen @Thea65! Heel graag gedaan en jij bedankt voor deze update. Veel kijk-plezier en een mooie avond gewenst! ✨

@Lisa , ja we kunnen ook weer terugkijken op RTL7. Heel fijn hoe dit opgepakt is op dit forum. Bedankt!

Groeten,

Thalitha

Reputatie 1

Ik heb het ook met terugkijken via tv gids bij elke zender. Doe nu de tip van op 1 drukken maar fijn is het niet.

Hi @thijnjacobs, ik kom heel graag nog even op je terug! Wij zijn nu volop bezig om de issues die spelen zo snel mogelijk te verhelpen, zodat jij weer ongestoord kunt genieten. Ik hoop dan ook heel snel te kunnen mededelen dat de genoemde issues uit dit topic verholpen zijn. Goed om te weten dat het probleem op beide TV Boxen speelt. Ik kan je jammer genoeg niet voorzien van een andere tegemoetkoming en heb in orde gemaakt waar jij recht op hebt. Wij zorgen ervoor dat de coulance altijd in verhouding is met de missende diensten en hierdoor wil ik niet eenzelfde vergoeding bieden als klanten die bijvoorbeeld geen beeld ervaren, omdat ik voor iedereen graag een eerlijke en rechtvaardige compensatie regel. Ik duim dat ik binnenkort kan mededelen dat alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen, want jij hoort ongestoord te genieten. Verder kan ik je voor nu niet verder helpen, excuses hiervoor!

Hi @cre8ions, merci voor het aanstippen! Super dat je zelf al stappen hebt ondernomen door de boel te resetten, al had ik gehoopt dat dit mogelijk het probleem bij je zou verhelpen. Onze technische dienst heeft genoeg voorbeelden doorgekregen en is druk bezig om dit issue aan te vliegen en op te lossen. Zodra er updates uit dit onderzoek rollen, dan melden wij die hier om jullie op de hoogte te brengen. Ik duim dat ik snel meer kan delen!

Hi @Musica, dankjewel voor je uitgebreide toelichting! Ik vind het echt heel rot om te lezen dat jouw kijkplezier minder is geworden door deze issues. Ik hoop dan ook echt dat de oplossing voor deze problemen snel aan het licht komt, zodat jij zonder problemen kunt Terug Kijken en Begin Gemist kunt kijken. Mijn excuses dat jij al zo lang met verschillende problemen kampt. Het blijkt echt een gecompliceerd issue te zijn, die nog volop in onderzoek is. Zodra er een nieuwe update uit het onderzoek rolt, dan vermelden wij die hier. Weet ook dat jij recht hebt op een compensatie, zodra alles weer tip top werkt. Ik hoop dat het kijkplezier snel weer toeneemt, nogmaals sorry! 

Hoi Lisa, heel teleurstellend dit. De geboden coulance is op geen enkele manier in verhouding met de ergernissen die wij de afgelopen maanden hebben gehad en nog steeds hebben. Aangezien T-Mobile niet levert wat ze contractueel beloofd hebben lijkt dit sterk op contractbreuk… Als zaken niet snel verbeteren dan ben ik z.s.m. vertrokken bij T-Mobile. Ben er klaar mee...

Helaas, toch nog niet helemaal verholpen. Nieuw probleem. Bij het kijken van een opname stopt op een gegeven moment het geluid terwijl het beeld verder loopt. De enige manier om dit op te lossen is door de opname te beëindigen en opnieuw op te starten… Hoewel minder vervelend dan de initiële problemen is dit toch hinderlijk… Meer mensen met deze ervaring?

Hi @thijnjacobs, merci voor het aangeven! Kan je aangeven wat jij een gepaste compensatie zou vinden? Ik ga mijn best doen om te kijken wat ik voor je kan betekenen, zodat we hier samen uitkomen. 

Hoi Lisa,

Momenteel heb ik een TV pakket van 15 EU per maand, Cloud opnemen van 5 EU per maand en een extra TV box van 5 EU per maand.

Sinds de start van mijn abonnement hebben de diensten m.b.t. het TV pakket en het Cloud opnemen niet naar behoren gewerkt. Ik zou het niet meer dan redelijk vinden dat, zolang deze diensten niet werken zoals contractueel is afgesproken, deze kosten niet in rekening worden gebracht.

Dus een compensatie van 20 EU per maand voor de maanden mei, juni, juli, augustus en september. In totaal dus 100 EU. Of een verlenging van de Pakketkorting TV (eerste 6 mnd €15 korting p.mnd) naar 12 maanden zou ook een mogelijkheid zijn.

Ik hoor graag van je.

ben nu overgezet naar nieuwe platformsysteem tot nu toe werkt dat heel goed

dus ik ben er blij mee 

Had gelezen dat je als het vastloopt dat je even 1 in moet drukken dan gaat hij 2 minuuut verder wel goed.

Het werkt! 😁

Moet niet mogen maar beter dat alles terugspoelen. Thx!

Meestal kon ik films van RTL8 wel terugkijken, maar nu niet meer. 
Op zich geen probleem daarmee. 
Maar het nadeel, ik keek Murder, She Wrote, en het einde niet kunnen zien omdat jullie de laatste paar minuten al het nieuwe programma starten. Maar als dat een film/serie is die je niet terug mag/kan kijken, mis je dus de laatste paar minuten.. Ik weet niet of het eronder valt? 
En verschillende series zijn nog steeds niet terug te bekijken van CC, al is een gedeelte wel terug te bekijken. Klopt het dat het aanbod beperkt word of is het toch nog een fout?

Trouwens, regelmatig hapert het nu en loopt het vast. Klopt dit ook? Iemand anders dit probleem? En ja, ik heb de box van de stroom gehaald en opnieuw opgestart etc.

 

Reageer