TV Anywhere app Apple TV



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

103 reacties

Reputatie 1

Jouw ticket komt in een queue. Ook kunnen tickets intern worden doorgezet. Als je de Zyxell weghaalt voordat een eindconclusie is getrokken, loopt een onderzoeksafdeling tegen een 'unknown' modem aan en wordt het ticket weer gesloten. Ik zou totdat het is opgelost de Zyxell niet weer weghalen.

@robger888 het zou inderdaad het fijnst zijn als je de apparatuur kunt aansluiten totdat het probleem opgelost is, anders is de kans aanwezig dat het onderzoek vertraging oploopt en dat zou zonde zijn!

Ik begrijp dat het voor jullie handig is, het zou alleen een kleine moeite zijn dat er even een bericht wordt gedaan op het moment dat er aan wordt gewerkt. Ik heb hier een aantal vlans en met het Zyxcel modem werken die nou eenmaal niet. Vlans waar bijv. ook de kinderen op zitten voor school, vanuit huis wordt gewerkt en noem het maar op. Het modem van Zyxcel aangesloten houden voor onbepaalde tijd maakt dat bijzonder lastig, zoals jullie vast begrijpen. Een aannemer kondigt ook aan wanneer die je huis komt verbouwen, niet? Morgenochtend sluit ik hem weer aan, toevallig is dan iedereen het huis uit dus niet zo’n probleem. Eind van de middag gaat ‘ie er weer af, zodat iedereen thuis weer z’n ding kan doen. 

Reputatie 7

Hi @robger888, merci voor deze aanvulling! Ik kan me jouw voorstel zeker begrijpen, maar dit kan ik jammer genoeg niet afstemmen met de technische dienst. De technische dienst meet op meerdere momenten de verbinding door voor een zo goed mogelijk resultaat en doet dit dus niet standaard op één moment. Als dit het geval was, dan had ik het graag met hen afgestemd. Weet dus dat het 't handigste is om tijdens het volledige onderzoek de apparatuur aan te laten staan, totdat dit is afgerond. Al kan ik me uiteraard voorstellen dat dit minder prettig werkt, dus daar heb ik zeker begrip voor. Zojuist ben ik gelijk weer gaan kijken of er al een nieuwe update te zien is en momenteel zijn mijn collega's van de technische dienst nog in afwachting van onze IT-afdeling. Zij doen er alles aan om tot de oplossing te komen. Dankjewel voor jouw geduld en medewerking tot nu toe! 😊

 

 

Reputatie 1

Ik snap dat het teleurstellend is en voel je sentiment, zeker omdat het al een flinke tijd gaande is. Wanneer we echter meermaals aangeven dat de Zyxel continu aangesloten moet blijven en de onderzoekers vervolgens een aantal keer geen T-Mobile apparatuur aangesloten zien, kunnen zij niets verrichten. Dan kan het probleem ook niet gereproduceerd worden en kunnen we niet overgaan tot een werkbare workaround. 

Mag ik je verzoeken om toch de Zyxel nu aangesloten te laten, alsjeblieft? Dan zet ik het onderzoek stante pede weer open. 

Zoals aangegeven, de Zyxcel is aangesloten.