Beantwoord

TV box loopt voortdurend vast



Toon eerste reactie

136 reacties

Hier hetzelfde, mijn tv box Entone loopt na de update voortdurend vast en idd meestal SBS6.

Reputatie 7
Badge +9

@wimT11H bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb de swap gelijk in gang gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over, ook is de zending te volgen in My T-Mobile! Wil je mij laten weten, na de installatie, of alles als behoren weer werkt? 

graag

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wimT11H, dit issue doet zich juist voor op de Entone boxen, deze zal ik dan omruilen voor een Amino. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Dank je voor de snelle reactie. Vooralsnog merken we het alleen bij de Entone.

Als een nieuwe versie van die box beter is en de Amino Aria's blijven daar goed mee werken dan graag een nieuwe Entone box

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @wimT11H, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, ik zie dat je in bezit bent van drie TV Boxen, 2x de Amino Aria 610 en 1x de Entone Amulet 515. Ervaar je dit alleen op de Enote TV Box of ook op de Amino Aria's? Ik stuur je graag een nieuwe TV Box op, zie graag je reactie hier tegemoet! 

Sinds wij nu 2 weken het nieuwe T-Mobile TV hebben, hebben wij nu steeds dezelfde vastlopers met de Entone TV-box als @Appie2000

Met name SBS-6 is een ramp !

Fijn dat T-mobile dit erkent en oplost met een nieuwe TV-box. Kunnen wij die ook aub krijgen ?

Reputatie 7
Badge +5

Geweldig @Appie2000, dankjewel voor de update! Geniet ervan! 😄

Hi @Appie2000, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bekend bij ons, dat sommige Kamai's na de update een foutmelding geven. Ik heb daarom besloten om je twee nieuwe TV Boxen op te sturen. Je ontvangt hier nog een bericht van. Ook is de zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joriekelasonder het zelfde geldt jou! De oude TV Boxen kunnen jullie inleveren bij een inzamelpunt, deze hoeven wij niet terug.

 

Top, dankjewel. Ze zijn inmiddels ook al binnen. Alles werkt weer perfect.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Appie2000, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bekend bij ons, dat sommige Kamai's na de update een foutmelding geven. Ik heb daarom besloten om je twee nieuwe TV Boxen op te sturen. Je ontvangt hier nog een bericht van. Ook is de zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joriekelasonder het zelfde geldt jou! De oude TV Boxen kunnen jullie inleveren bij een inzamelpunt, deze hoeven wij niet terug.

Hier precies hetzelfde probleem… en lijkt ook wel dat hij steeds vaker gaat vastlopen…

Reageer