Beantwoord

TV box loopt voortdurend vast



Toon eerste reactie

136 reacties

Reputatie 2

Hey @J.B. Wind, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Ook U bedankt voor het snelle antwoord 

Super dank je wel dan pas ik nu ook even m'n abbo aan naar cloud opname.

Oeps moet even wachten tot de bestelling is afgerond 😂😂😂 maar komt goed 

Groet Jan 

Hey @Tommie net beide pakketten bezorgd en een installatieafspraak gemaakt voor donderdag as.

Groet Jan 

 

Reputatie 2

Hey @J.B. Wind, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Ook U bedankt voor het snelle antwoord 

Super dank je wel dan pas ik nu ook even m'n abbo aan naar cloud opname.

Oeps moet even wachten tot de bestelling is afgerond 😂😂😂 maar komt goed 

Groet Jan 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @J.B. Wind, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Reputatie 2

Hey @J.B. Wind, ik heb zojuist de reset uitgevoerd. Heeft dit nu niet geholpen dan stel ik het volgende voor: Ik zie dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, dit modem is verouderd en worden geen nieuwe updates meer voor uitgestuurd. Ik stuur je graag een Zyxel T-50 op. 

Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Ook stuur ik je het liefst een nieuwe TV Box op. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Is goed zie het pakket te gemoed 

dank u wel 

Groet Jan

 

Ps: Net geprobeerd beeld blijft nog steeds even stilstaan als de laptop met een online bewerking bezig is en gezien uw reactie had u dat vast wel verwacht. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @J.B. Wind, ik heb zojuist de reset uitgevoerd. Heeft dit nu niet geholpen dan stel ik het volgende voor: Ik zie dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, dit modem is verouderd en worden geen nieuwe updates meer voor uitgestuurd. Ik stuur je graag een Zyxel T-50 op. 

Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Ook stuur ik je het liefst een nieuwe TV Box op. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Reputatie 2

Hi @J.B. Wind, dit los ik graag voor je op! Ik begrijp dat je TV Box zelf reset. Met de TV Box die jij hebt, kun je een daadwerkelijke fabriekreset niet uitvoeren. Wel ben ik benieuwd of deze reset zal helpen om je signaal te verbeteren. Heb je momenteel opnames die belangrijk zijn en die graag wilt kijken? Zo niet, geef mij dan een seintje. Ik geef deze TV Box dan vanaf een afstand deze fabriekreset. Wil je dit niet en heb je opnames die je wilt kijken, laat het mij dan ook weten. Ik check graag of er dan andere opties zijn!

@Ryan05 Ik zie meteen dat jij gebruik maakt van een verouderd model. Geen zorgen! Ik heb er direct voor gezorgd dat je een nieuwe TV Box van mij ontvangt. Hiermee kun je weer zorgeloos tv kijken. De nieuwe TV Box zal binnen vijf werkdagen geleverd worden, het aansluiten is een kwestie van het omprikken van de kabels. De oude TV Box hoeven wij niet terug, deze kun je aangeven bij een milieupunt. Dit komt goed!

Hoi, heb geen opnames die bewaard hoeven te worden.

Groet Jan 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @J.B. Wind, dit los ik graag voor je op! Ik begrijp dat je TV Box zelf reset. Met de TV Box die jij hebt, kun je een daadwerkelijke fabriekreset niet uitvoeren. Wel ben ik benieuwd of deze reset zal helpen om je signaal te verbeteren. Heb je momenteel opnames die belangrijk zijn en die graag wilt kijken? Zo niet, geef mij dan een seintje. Ik geef deze TV Box dan vanaf een afstand deze fabriekreset. Wil je dit niet en heb je opnames die je wilt kijken, laat het mij dan ook weten. Ik check graag of er dan andere opties zijn!

@Ryan05 Ik zie meteen dat jij gebruik maakt van een verouderd model. Geen zorgen! Ik heb er direct voor gezorgd dat je een nieuwe TV Box van mij ontvangt. Hiermee kun je weer zorgeloos tv kijken. De nieuwe TV Box zal binnen vijf werkdagen geleverd worden, het aansluiten is een kwestie van het omprikken van de kabels. De oude TV Box hoeven wij niet terug, deze kun je aangeven bij een milieupunt. Dit komt goed!

Reputatie 2

ook ik heb nog vaak last van het vastlopen, ik heb een powerflip gedaan maar dat heeft het probleem niet verholpen.

Welke opties zijn er nog meer?

Reputatie 2

Onze ENTONE tv box op een draytek modem heeft na de uitrol van nieuwe tv platform ook steeds vastloop momenten waardoor wij soms ook alles steeds moeten resetten ook valt het beeld stil als er tegelijkertijd tv wordt gekeken en er op een laptop of smartphone wordt gesurft via WiFi.

Reputatie 5
Badge +4

@Lisanne1308 Ik heb gelijk een nieuw modem voor je aangevraagd en de Entone Kamai voor je vervangen. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op! 

Zodra het pakket onderweg is, krijg je een e-mail met een track en trace code. Zo weet je precies wanneer je de nieuwe apparatuur zult ontvangen. Zodra deze binnen zijn kan je een afspraak inplannen met de monteur voor de installatie van het modem en de Media Converter. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Wij helpen je met alle liefde verder! 

Hey @Lisanne1308 welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat jij ook nog in bezit bent van een Entone Kamai 510, deze ruil ik graag voor je om. Wat mij ook opviel is dat je nog een oud modem hebt, de DrayTek. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit ook voor je in gang zetten? Je ontvangt daarna een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Beste Tommie,

 

Dat zou super zijn, graag!

 

Groet,

Lisanne

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lisanne1308 welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat jij ook nog in bezit bent van een Entone Kamai 510, deze ruil ik graag voor je om. Wat mij ook opviel is dat je nog een oud modem hebt, de DrayTek. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit ook voor je in gang zetten? Je ontvangt daarna een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Beste Tommie,

 

Ik heb hetzelfde probleem als de andere klanten en ook een Entone box. Zou die ook omgeruild kunnen worden?

 

Groet,

Lisanne

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PaulSe, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles direct voor je in orde gemaakt. Je zult zo een bericht over de wijzigingen ontvangen, dit is ook terug te zien in My T-Mobile! Zie graag je terugkoppeling tegemoet, als je nog ergens tegenaan loopt, hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!

Hey @PaulSe, welkom op onze Community!

Uiteraard kan ik dat. Klopt het dat het klantnummer goed staat in jouw profiel? Na aanleiding van je bericht ga ik daar wel vanuit. Wat ik voorstel is het volgende: Ik ga alles voor je omruilen, je krijgt dan twee nieuwe TV Boxen opgestuurd en een nieuw modem inclusief Media Converter. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Je ontvangt na de aanpassing een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Hallo Tommie,

Hartelijk dank voor de snelle reactie, het klantnr. staat goed.

Super als je de nieuwe spullen verzend. Als we ze binnen hebben maken we een afspraak met de monteur. Ik laat nog weten als alles is goed gegaan.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PaulSe, welkom op onze Community!

Uiteraard kan ik dat. Klopt het dat het klantnummer goed staat in jouw profiel? Na aanleiding van je bericht ga ik daar wel vanuit. Wat ik voorstel is het volgende: Ik ga alles voor je omruilen, je krijgt dan twee nieuwe TV Boxen opgestuurd en een nieuw modem inclusief Media Converter. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Je ontvangt na de aanpassing een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Hallo Tommie,

Mijn schoonmoeder (87 jaar) ondervindt de zelfde problemen. Zij heeft een DrayTek modem en twee Entone Kamai 510b boxen. Op beiden TV's loopt om de haverklap het beeld vast. Zij weet zich dan geen raad. Het enige dat helpt is de stekker eruit en weer erin (en dan lang wachten).

We hebben gebeld met de klantenservice, maar horen al dagenlang niets meer.

Kun jij ons helpen aub?

Met dank en vriendelijke groet,

Paul Seerden

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Berghorst, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles zojuist voor je in gang gezet! Je zult zo over alle wijzigingen een bericht ontvangen. Kan je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles het goed doet? 

Hi @Berghorst, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb abonnement kunnen vinden. Ik zie dat je moeder nog steeds in bezit is van een DrayTek modem en een oude Entone Kamai 510 TV Box. Ik wissel deze graag allebei voor je om! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten? Je ontvangt dan een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook kun je dit na de tijd terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.   

Helemaal goed. Ik zal haar inlichten dat ze haar mail in de gaten moet houden. 
Hartelijk dank voor de medewerking. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Berghorst, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb abonnement kunnen vinden. Ik zie dat je moeder nog steeds in bezit is van een DrayTek modem en een oude Entone Kamai 510 TV Box. Ik wissel deze graag allebei voor je om! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten? Je ontvangt dan een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook kun je dit na de tijd terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.   

Die stond idd niet helemaal goed. Nu gecorrigeerd.

 

Hi @Berghorst, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zou je voor mij het klantnummer van je moeder kunnen toevoegen aan je profiel? Dit kun je vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik namelijk kijken wat er aan de hand is en als het nodig is de TV Box voor je omruilen. Laat je mij dit weten als het gelukt is om het klantnummer toe te voegen? Alvast bedankt.

Sorry, daar vind ik niks. 
ik heb al een klantnr toegevoegd, maar dat begint niet met 3 letters. Dat zijn 10 cijfers. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Berghorst, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zou je voor mij het klantnummer van je moeder kunnen toevoegen aan je profiel? Dit kun je vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik namelijk kijken wat er aan de hand is en als het nodig is de TV Box voor je omruilen. Laat je mij dit weten als het gelukt is om het klantnummer toe te voegen? Alvast bedankt.

Goedenavond, mijn moeder heeft ook als enkele maanden hetzelfde probleem. 

Elke keer als ze van zender verandert, komt er een foutmelding: er is iets misgegaan, Druk op Oke. Dit duurt dan weer 10 sec of zo, en komt meerdere keren achtereen weer terug. 

graag zou zij hier ook een oplossing voor zien. 

mvg Arnold Berghorst

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Radvan, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb meteen de omruiling van het modem in gang gezet. Je ontvangt binnen een paar minuten een bericht om de afspraak in te plannen met de monteur en dat je een nieuw modem gaat ontvangen. Ik zal dit wat verder vooruit plannen of pas inplannen als het apparatuur binnen is! Dan weet je zeker dat alles goed zal verlopen. 

Reageer