Beantwoord

TV box loopt voortdurend vast



Toon eerste reactie

136 reacties

Sinds gisteren een actief abonnement alleen loopt inderdaad zeer frustrerend continu de TV-box vast. Zeer vreemd om een oude TV-box geleverd te krijgen als er weet van is dat deze niet goed werkt. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Rick99, ik wil graag voor je aan de slag! Vind je het goed als ik je TV Box en verouderde modem inwissel voor nieuwe apparatuur? Groetjes, Ishana

Goedendag! Ik heb exact hetzelfde probleem als eerdere reageerders: een tv-box van Entone die de hele tijd vastloopt, na de update naar het nieuwe T-Mobile TV. De oplossing is zo te lezen een nieuwe tv-box, dus die zou ik ook graag ontvangen. 

Hoi @Ishana ,

Heel graag! Alvast bedankt!

Vr. gr. Rick

Hi @Hilda Bisselink ik vervang graag jouw huidige TV Boxen door onze nieuwe Mediaboxen! Ik zie alleen dat je op dit moment een korting ontvangt op de tweede TV Box, waardoor je voor twee boxen €5 per maand betaald. Deze korting komt te vervallen zodra je van de Mediabox gebruik maakt, waardoor je voor twee boxen €7,50 per maand gaat betalen. Nu kan ik dit verschil van €2,50 voor één jaar voor je vergoeden, door een vergoeding aan te maken van eenmalig €30. Dit zal met jouw volgende factuur verrekend worden. 

Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de omwisseling gelijk voor je in orde maken! 

Hoi Nora, 

Graag ontvang ik de 2 nieuwe mediaboxen en de korting voor 1 jaar. Ik zie ze graag tegemoet.

Groet Hilda

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @TonR, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zie dat je op dit moment twee TV Boxen in bezit hebt. De Entone en de Amino, wil je beide TV Boxen omruilen naar de Mediabox? Je hebt op dit moment nog twee oude kortingen, deze kan ik jammer genoeg niet meer toevoegen. Wel kan ik de Mediabox een jaar lang voor je vergoeden. Dit zal je dan in één keer vergoed krijgen. Laat je mij weten of ik iets voor je in gang kan zetten? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gert-Jan87, dat is inderdaad niet zo handig. Het modem wordt vandaag namelijk verzonden en in de loop van de dag is er hopelijk een Track & Trace beschikbaar. Ik kan de afspraak zelf niet annuleren of verzetten, kan je dit nummer bellen en de afspraak verzetten of annuleren? Voorrangsnummer Guidion: 020-3232767. Volgens mij kunnen zij geen nieuwe afspraak inschieten, zou je mij een terugkoppeling kunnen geven of het gelukt is om de afspraak te annuleren of te verzetten? Dan kan ik namelijk een nieuwe afspraak voor je inschieten mits dit nodig is!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gidion.1988, op dit moment krijg ik ook geen goede lijnmeting. Zou je het Media Converter een powerflip kunnen geven en dan kunnen kijken of de juiste lampjes branden? Ik gok dat er iets mis is met de verbinding namelijk. 

@wimT11H bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb de swap gelijk in gang gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over, ook is de zending te volgen in My T-Mobile! Wil je mij laten weten, na de installatie, of alles als behoren weer werkt? 

Beste Tommie,

Inmiddels de Aria box ontvangen en probleemloos geïnstalleerd. TV-kijken gaat nu inderdaad weer storing loos. Viel wel op dat het precies zo'n klein kastje was als de al aanwezige 2 Amino Aria 610 boxjes. En nu blijkt dus dat de lokale opnamefunctie zoals we die hadden met de Entone Amulet 515 nu niet meer aanwezig is. DAT WAS DUS NIET DE BEDOELING ! Ik neem toch aan dat de AMINO ook een grote box met lokale opnamefunctie heeft. Wil je dit aub zo snel mogelijk herstellen ? Volgens jullie bericht over de nieuwe TV-app zou lokaal opnemen namelijk blijven en als uitbreiding tegen betaling kan er in de cloud worden opgenomen. Wij willen graag het bestaande houden, dat zit immers ook in ons abonnement.

Hey @Lisanne1308 welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat jij ook nog in bezit bent van een Entone Kamai 510, deze ruil ik graag voor je om. Wat mij ook opviel is dat je nog een oud modem hebt, de DrayTek. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit ook voor je in gang zetten? Je ontvangt daarna een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Beste Tommie,

 

Dat zou super zijn, graag!

 

Groet,

Lisanne

Hi @Berghorst, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb abonnement kunnen vinden. Ik zie dat je moeder nog steeds in bezit is van een DrayTek modem en een oude Entone Kamai 510 TV Box. Ik wissel deze graag allebei voor je om! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit voor je in gang zetten? Je ontvangt dan een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook kun je dit na de tijd terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.   

Helemaal goed. Ik zal haar inlichten dat ze haar mail in de gaten moet houden. 
Hartelijk dank voor de medewerking. 

Reageer