Beantwoord

TV box loopt voortdurend vast



Toon eerste reactie

136 reacties

Tommie, dit mag jij voor mij in gang zetten. Dankjewel 🤗 

@Jack12 goed dat je dit aankaart!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik kan al je TV Boxen uiteraard voor je omwisselen. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Ik hoef geen opname functie meer te hebben.  Gewoon dat de tv weer werkt met spoed.

@Tommie van Odido 

Bedankt voor je reactie, ik heb van alles geprobeerd afgelopen weekend, zonder resultaat. Dat is ook de reden dat ik de oude entone box terug gezet heb, daar heb ik minder problemen mee dan de nieuwe amino box.

Mijn 2 tv boxen (Entone Kamai 510 volgens mij) lopen ook steeds vast, wil ze ook graag omruilen. Reset help soms even maar na korte tijd weer melding  “er is iets misgegaan”

Hi @Appie2000, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bekend bij ons, dat sommige Kamai's na de update een foutmelding geven. Ik heb daarom besloten om je twee nieuwe TV Boxen op te sturen. Je ontvangt hier nog een bericht van. Ook is de zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joriekelasonder het zelfde geldt jou! De oude TV Boxen kunnen jullie inleveren bij een inzamelpunt, deze hoeven wij niet terug.

 

Top, dankjewel. Ze zijn inmiddels ook al binnen. Alles werkt weer perfect.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jack12, bedankt voor je reactie.

Zal ik dan alle drie de TV Boxen omruilen voor een Amino Aria? Als je geen Cloud Opnemen wilt, dit kun je later zelf aanpassen in My T-Mobile, gaat dit ook €10 per maand schelen. Je betaald nu €25 per maand voor alle TV Boxen, de Amino Aria TV Boxen kosten €5 per stuk, per maand. Kan ik dit voor je regelen? Zie graag je reactie tegemoet. 

Reputatie 7
Badge +9

@Robert A.D. ik help je hier graag mee!

Ik heb direct je TV Box omgeruild voor een Amino Aria 610. Hopelijk lost dit alles op! Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles nu weer goed werkt? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hilda Bisselink, tot mijn veronderstelling is je huidige actie: Gratis TV Box, blijven bestaan na het swappen. Je blijft dus hetzelfde betalen en ook hoef ik de €2,50 niet voor je te vergoeden. 

Wel zie ik dat je ook nog een oud modem in bezit hebt, de DrayTek. Zal ik deze ook meteen voor je vervangen naar de Zyxel T-56? Hier dient wel een monteur voor langs te komen om het mediaconverter te installeren. Geen zorgen, dit is zo gepiept. Laat je mij weten of ik dit voor je in gang kan zetten? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

@wimT11H ik dacht dat dit duidelijk was omdat je al in bezit was van twee Amino TV Boxen. We leveren geen TV Boxen meer met een harddiskrecorder. Deze ondervinden namelijk de problemen waar je tegen aan liep. De Amino kost € 5 euro per maand en de Entone met harddiskrecorder € 10. Als je gebruik zou maken van Cloud Opnemen (€ 5 per maand) zou je op het zelfde bedrag uitkomen. Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.

Dag Tommie,

hier hetzelfde probleem: de tv loopt regelmatig, nu elke paar dagen wel vast. Dan reset ik de tv box door een kleine naald in de tv box te steken en start ie weer op. Dat is geen fijne manier van tv kijken. Onze box is ook redelijk gedateerd. Het jaar waarop we die kregen weet ik niet meer, maar er staat nog ‘vodafone’ op… dat is al een tijdje terug. Zou je een nieuwe kunnen opsturen? 
Daarnaast: tv kijken is nu helemaal lastig geworden: na al die jaren heeft de afstandsbediening (LG) het begeven. Die is door spelende kinderen gesloopt. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen? Dat zou heel erg fijn zijn!

Alvast bedankt voor de moeite!!

Duidelijk en inmiddels cloud opnemen ingesteld. Wel erg vreemd dat de  T-mobile-gebruikers hier allemaal eerst individueel tegenaan moeten lopen; geen vermelding over de entone-problemen en de uitfasering bij de communicatie over het nieuwe T-Mopbile TV-app platform. 

Reputatie 2

Hey @J.B. Wind, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Ook U bedankt voor het snelle antwoord 

Super dank je wel dan pas ik nu ook even m'n abbo aan naar cloud opname.

Oeps moet even wachten tot de bestelling is afgerond 😂😂😂 maar komt goed 

Groet Jan 

Hey @Tommie net beide pakketten bezorgd en een installatieafspraak gemaakt voor donderdag as.

Groet Jan 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @J.B. Wind, bedankt voor deze terugkoppeling.

Dit is goed om te horen, zou je mij alleen nog na de installatie een terugkoppeling kunnen geven of alles nu goed werkt? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gert-Jan87, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat jullie ook nog in bezit zijn van een Entone Kamai 510. Deze ruil ik graag voor je om. Daarnaast zie ik dat je ook nog in bezit bent van een DrayTek modem. Deze is ook verouderd en hiervoor worden geen updates meer uitgestuurd. Ik stuur je daarom ook graag een nieuw modem op. Hiervoor dient wel een monteur langs te komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Kan ik dit ook direct voor je in gang zetten?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Raymond1980, ik heb besloten om je direct een nieuwe TV Box op te sturen. Je ontvang hier zo een bericht over. Je huidige Amino willen we wel graag terug. De retour informatie staat ook in de e-mail! Kan je ons een terugkoppeling geven als je de nieuwe TV Box geïnstalleerd hebt? Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gidion.1988, bedankt voor je confirmatie. 

Ik heb direct je TV Boxen omgeruild. Ook zag ik dat je nog in bezit was van een Huawei modem, deze heb ik ook voor je omgeruild naar een Zyxel T-50. Dit modem is veel stabieler! Wil je mij na de installatie een terugkoppeling geven? Je ontvangt zo een bericht over de wijzigingen en je kunt alles ook inzien in My T-Mobile! 

@Tommie van Odido

Beste Tommie,

Ik heb de 2 nieuwe tv boxen zojuist ontvangen maar de router nog niet, komt deze nog? 

Ik zal nog feedback geven over de nieuwe tv boxen.

Groet,

Sinds wij nu 2 weken het nieuwe T-Mobile TV hebben, hebben wij nu steeds dezelfde vastlopers met de Entone TV-box als @Appie2000

Met name SBS-6 is een ramp !

Fijn dat T-mobile dit erkent en oplost met een nieuwe TV-box. Kunnen wij die ook aub krijgen ?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @wimT11H, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, ik zie dat je in bezit bent van drie TV Boxen, 2x de Amino Aria 610 en 1x de Entone Amulet 515. Ervaar je dit alleen op de Enote TV Box of ook op de Amino Aria's? Ik stuur je graag een nieuwe TV Box op, zie graag je reactie hier tegemoet! 

Beste Tommie,

 

Ik heb hetzelfde probleem als de andere klanten en ook een Entone box. Zou die ook omgeruild kunnen worden?

 

Groet,

Lisanne

Doe er maar 2 , de 3de tv wordt niet meer gebruikt. Daar word alleen nog met de PS5 op gespeeld.

Krijg ik ze wel zo snel mogelijk. 

Goedenavond, mijn moeder heeft ook als enkele maanden hetzelfde probleem. 

Elke keer als ze van zender verandert, komt er een foutmelding: er is iets misgegaan, Druk op Oke. Dit duurt dan weer 10 sec of zo, en komt meerdere keren achtereen weer terug. 

graag zou zij hier ook een oplossing voor zien. 

mvg Arnold Berghorst

Hey @Gert-Jan87, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat jullie ook nog in bezit zijn van een Entone Kamai 510. Deze ruil ik graag voor je om. Daarnaast zie ik dat je ook nog in bezit bent van een DrayTek modem. Deze is ook verouderd en hiervoor worden geen updates meer uitgestuurd. Ik stuur je daarom ook graag een nieuw modem op. Hiervoor dient wel een monteur langs te komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Kan ik dit ook direct voor je in gang zetten?

Dag Tommie, dat zou heel fijn zijn als er een nieuwe box en modem komt. Monteur langs sturen lijkt me een goed idee. Zitten daar ook kosten aan verbonden? Hoe maken we een afspraak? Donderdag is vaak wel geschikt. 
En ik heb dan nog geen reactie op de afstandsbediening. Kan de monteur die wellicht ook meenemen of kun je die opsturen? 
Ik hoor graag even. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gert-Jan87, bedankt voor je snelle reactie.

Er zitten geen kosten aan verbonden en de nieuwe TV Box wordt met een nieuwe afstandsbediening geleverd! Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in Mijn Odido, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.   

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gidion.1988, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Het is niet helemaal goed gegaan met het verzenden van het modem in ons systeem. Dit heb ik nu in orde gemaakt en het modem zal uiterlijk morgen worden opgestuurd! 

Reageer