Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag



Toon eerste reactie

150 reacties

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

[Update 17:00]

Weet dat ik continu dit topic monitor en klantervaringen deel met onze technici. Wees gerust - dat het zondag is, heeft geen invloed op onze inzet. Ik ben graag eerlijk, ik heb weinig details en kan niet ingaan op specifieke zaken rondom het herstel. Ik weet wel dat we gisteren een tijdelijke oplossing hebben klaargezet die niet afdoende bleek. Nu wordt gekeken hoe we zowel op korte termijn als middels een permanente oplossing de capaciteit kunnen uitbreiden, zodat de normale snelheden weer gehaald worden. 

 

Voor de TV gebruikers kan ik nog TV Anywhere aanraden. Ook al haal je lagere snelheden, de kans is groter dat het beeld via onze app beter te bekijken is, omdat deze minder bandbreedte nodig heeft (3 in plaats van 6 Mbps). Dit kan net het verschil maken, ook al stream je de app weer naar je TV met een Chromecast of Apple TV. Meer informatie: TV Anywhere

Dag allemaal, 

 

[Update 17:00]

Weet dat ik continu dit topic monitor en klantervaringen deel met onze technici. Wees gerust - dat het zondag is, heeft geen invloed op onze inzet. Ik ben graag eerlijk, ik heb weinig details en kan niet ingaan op specifieke zaken rondom het herstel. Ik weet wel dat we gisteren een tijdelijke oplossing hebben klaargezet die niet afdoende bleek. Nu wordt gekeken hoe we zowel op korte termijn als middels een permanente oplossing de capaciteit kunnen uitbreiden, zodat de normale snelheden weer gehaald worden. 

 

Voor de TV gebruikers kan ik nog TV Anywhere aanraden. Ook al haal je lagere snelheden, de kans is groter dat het beeld via onze app beter te bekijken is, omdat deze minder bandbreedte nodig heeft (3 in plaats van 6 Mbps). Dit kan net het verschil maken, ook al stream je de app weer naar je TV met een Chromecast of Apple TV. Meer informatie: TV Anywhere

Dank voor de reactie.

 

TV Anywhere (via Chromecast) bood gisteravond helaas ook geen prettige oplossing. Net zo haperend als regulier.

Wat is nu daadwerkelijk het technische euvel? Toch merkwaardig dat een hele wijk hier last van heeft?

Den Haag glasvezel.

Vanavond hapert de tv steeds, beeld blijft even stilstaan. Overschakelen naar andere zender duurt te lang. reboot van kastje helpt niet.

Ben ik de enige?

Idem hierzo: al 4 dagen constante haperingen. Ben er nu wel klaar mee.’Nog even en dan opzegging wegens 'wanprestatie/niet-nakoming.

Vanaf vrijdagavond opnieuw WIFI en TV haperend in Segbroek.

Wanneer wordt dit opgelost??

Wat een drama. 4e avond op rij. 

Ik neem aan dat het bekend is dat het alleen in de avond is?

Reputatie 4

Allemaal overstappen😝

Het is nu 21/0319:22 en werkelijk, er is niet normaal TV te kijken.

Ik denk toch wel dat voorlopig een router met mobiel Internet en TV op zijn plaats is. Zeker met 2 studerende kinderen thuis.

Dat ik geen TV kan kijken tot daaraan toe, maar als zij niet kunnen werken op de laptop, hoe ga ik dat op hun scholen uitleggen ?!!

En anders zit er niets anders op dan de boel op te zeggen en een andere provider te nemen.

Nu klapt ook T-Mobile Anywhere er uit / met haperingen.

Ook fijn als je uit zakelijk oogpunt tv (voetbal) kijkt.

 

Den Haag glasvezel.

Vanavond hapert de tv steeds, beeld blijft even stilstaan. Overschakelen naar andere zender duurt te lang. reboot van kastje helpt niet.

Ben ik de enige?

Hallo,

Weet iemand hoe/waar/wanneer we een update kunnen verwachten op bovenstaand probleem? 

Na een heel weekend zonder internet wordt ik het aardig zat. Zeker met weer een week thuiswerken voor de boeg.

Hier ook al vanaf vrijdagavond traag internet en haperende TV. Hoe zit het met de oplossing?

Reputatie 1

3 dagen, Do,Vr en Za was na 23.30 uur gewoon weer alles in orde. Ik heb het vermoeden dat dit vanavond ook weer gaat gebeuren.Typisch…

 

Graag ook weer een update….

 

Reputatie 1

Op dit moment de snelheden op 2565 

Ik heb ook problemen in de Van Swindenstraat.
Volgens mij vanaf vrijdag.
10mb down max in de avond.
Streamen is niet om aan te zien.

Worden we niet gesaboteerd door de KPN crew? 
Zij zijn hier nu ook glasvezel aan het aanleggen in de wijk.

 

 

Ook van mij een melding uit Segbroek Den Haag . Sinds gisteren alhaperingen op tv en tevens de app en kijken via de PC haperde. Had gelukkig de mogelijkheid om KPN TV te kijken via het internet want dat doet het wel gewoon. Niet gedacht dat dit zou kunnen gebeuren bij glasvezel van Tmobile . Zie dat veel mensen dit probleem hebben dus blijkbaar niet feilloos maar wel met veel tamtam aangekondigd een paar maanden geleden . Nou maar kijken hoe lang dit gaat duren . 

Reputatie 2

Ik baal als een stekker. Ik heb de instelling van de Box teruggesteld naar Standaard, in de hoop dat ik in ieder geval geen hortende en stilstaande beelden zou hebben, maar zelfs met die instelling heb ik er nog last van. Kunnen we niet wegens wanprestaties voortijdig het abonnement eindigen? 2,98 Down en 123 Up

Reputatie 3

Ik baal als een stekker. Ik heb de instelling van de Box teruggesteld naar Standaard, in de hoop dat ik in ieder geval geen hortende en stilstaande beelden zou hebben, maar zelfs met die instelling heb ik er nog last van. Kunnen we niet wegens wanprestaties voortijdig het abonnement eindigen? 2,98 Down en 123 Up

1 van de vele klantenservice medewerkers die ik heb gesproken heeft mij wel eens gezegd dat je een MTQ verzoek in kunt dienen om je contract, vanwege het niet leveren, eerder op te zeggen.. Dat geldt dan alleen voor tv meen ik niet voor internet…..

Reputatie 2

Je doet anderhalf uur over een programma van een uur met al die stilstaande beelden.Ik heb het een uur volgehouden, toen de tv uitgezet en opde Ipad met Anywhere maar gekeken.

4 dagen ergernis, zou dat korting op de abonnementsprijs opleveren?

Ziet er beter uit! Nu hopen dat het vanavond ook zo blijft.

 

Reputatie 1

@sander Voor nu ziet het er goed uit, maar als ik eerlijk ben is de echte test vanavond pas. Ik ga van het positieve uit. Dus hopelijk keer ik niet meer terug in dit topic. Dank voor de update.

 

Wifi

 

 

en ethernet kabel

 

Hi Sander, klinkt als goed nieuws. Net gecheckt en snelheid lijkt er langzaamaan beter op te worden. Nu vanavond even afwachten of het ook voor het tv-signaal gaat gelden. 
Volgt er nog compensatie voor de afgelopen 4 dagen?

 

Dat zou ik ook wel willen weten ja. 

Download is weer goed maar de upload nu niet :(

 

Reputatie 1

Download is weer goed maar de upload nu niet :(

 

hier hetzelfde, 

 

Reputatie 5

@Sander Hoe kan het dan zo zijn dat dit pas boven water komt na zoveel klachten? Monitoren jullie niet actief op capaciteit? Zeker met de aanleg in Loosduinen (waar ik woon) maak ik me wel zorgen want er komen straks duizenden klanten bij op het glasnetwerk en als we elke keer een probleem hebben voordat hierop wordt geacteerd denk ik dat dat ook veel klanten (en enorm veel irritatie bij klanten) gaat kosten.

Ik heb me aangemeld voor glas hier, maar op deze manier betaal ik toch liever iets meer als jullie dit niet goed monitoren.

Ze doen pas wat als er veel geklaagd wordt en vooral met download snelheid icm TV.

Voor de rest brandjes blussen en mooi weer spelen.

Trage upload is al 3 maanden een probleem.  Had even de hoop dat de update/upgrade ook landelijk effect zou hebben,  maar helaas ijdele hoop. De upload is nog steeds BAGGER.

 

Het is gewoon SCHANDALIG hoe TM met zijn klanten omgaat.

Binnenkort komt hier Ziggo met 1GB beschikbaar.  Dan heb ik ook wel geen snelle upload maar aangezien ik ziggo nu als backup heb icm met telefonie en TV is dat dan toch de weg die ik ga kiezen. Dan gebruik ik mijn 4G verinding wel als backup.  Upload heb ik nu ook niet fatsoenlijk. Dat was nou net de reen om naar glas te gaan.  Maar als het niet werkt en je wordt keer op keer voor de gek gehouden dan is het DAAAGG TM

Snelheid is nu goed!

 

Reageer