[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 1
@WhySoSerious

Ja meteen de test, ik doe mee 😀
Reputatie 4
@Sterre

Is het niet mogelijk om een aantal mensen te uitnodigen om het te testen? Zo kun je samen de bugs eruit halen. Volgens mij is zoiets eerder gedaan.
Reputatie 4
@MartinJ1956

We gaan je missen als kiespijn. Doei!🖐️
Goedemiddag!

Wat ik nog wel graag zou willen zien in de app is om bij 18:9 schermen het beeld op het volledige scherm kan bekijken zonder de dikke zwarte balken aan de zijkanten. 🙂
Reputatie 7
Hi MartinJ1956,

Ik hoop dat ik je frustratie bij je weg kan nemen. In onze informatie hebben we altijd aangegeven dat de TV Anywhere App op tablets en mobiels te kijken is. We begrijpen dat ook op een laptop kijken fijn is. We willen daarom nu een weg inslaan met de TV Anywhere App om op een officiële manier via de browser te kunnen kijken, in plaats van via onofficiële omwegen. Daar zijn we druk mee bezig. Hans-Juriën gaf in eerste instantie medio augustus aan, maar we willen geen half werk aanleveren, dus moeten we langer doorwerken en wordt het september. Maar het komt er echt!
Reputatie 1
@stefan.1997

Hoi Stefan,
Dat wist ik dus niet, Een app die Anywhere (overal ) en vervolgens op een laptop niet werkt.
Na diverse discussies met de klantenservice werd me door HUN ( t-mobile ) een tip aan de hand gedaan om dit toch mogelijk te maken dmv Bluestacks ( emulator ) en ja het werkte en goed ook, Ik dus helemaal happy. Maar ja toen kwam er een of andere slimme vogel met een update, en toen werkte het niet meer.
En juist hierom ben ik juist zo pissig om, Als ze de oude App gewoon nog hadden mee laten lopen tot er een oplossing is. Nee gewoon de kop in de wind en gewoon doorzetten.
Daarnaast is het internet niet 100% stabiel, moet regelmatig modem resetten omdat er weer geen kontact was. Wifi die er regelmatig mee ophoud. Dat alle bij elkaar, daar word je niet vrolijk van.
En dat alles bij elkaar genomen heeft ons negatief gemaakt over t-mobile.
Reputatie 6
Badge
@MartinJ1956 toen je voor T-MOBILE koos wist je ook al dat het niet mogelijk was om op een PC te kijken. Dus is het niet eerlijk om achteraf te blijven zeuren. Kijk ik wil ook meer zenders en mogelijkheden. Maar T-Mobile is een redelijk nieuwe en budget provider. Wil je meer en snellere innovatie dan moet je bij de durdere Ziggo's en KPN's zijn.

Of ja kan natuurlijk gewoon geduldig op je beurt wachten en bij T-Mobile blijven. Maar als je zo negatief blijft zou ik zeker overstappen!!
Reputatie 1
@Sterre

Eerst wat het beging augustus, Toen half augustus en nu word het al septmeber..
Gaat echt lekker. Nu al maanden zonder TV op mijn PC.
Nou van mij part komt ie helemaal niet meer. Die paar maanden hou ik ook nog wel vol en dan is het bye bye Tmobile
Reputatie 7
@jibbewillem extra duidelijk, toch 😁 ?
@Sterre grappig dat je het jaartal erbij zegt 😜
Reputatie 7
Hi WhySoSerious,

Leuk dat je zo enthousiast bent over deze functie! Ik heb hetzelfde. Hans-Juriën is momenteel lekker van zijn verlof aan het genieten, dus geef ik je graag een update. Ik heb het voor je nagevraagd bij het TV-team. Zij zijn nog druk bezig met het onderzoeken en implementeren, waarschijnlijk komt de desktopversie van TV Anywhere in september 2018 beschikbaar. Aftellen, dus!
Reputatie 4
Nog nieuwe updates over webclient voor PC/Laptop?
Reputatie 7
Badge
Voorlopig hanteren we nog hetzelfde zenderaanbod.
Reputatie 4
Oké bedankt voor de update en krijgen we dan ook meer zenders? Of hetzelfde als in de app?
Reputatie 7
Badge
@HJHome , dank voor je bericht. We hebben binnenkort nog een kleine update van de Android app en dan zullen we iedereen weer informeren over het feit dat de app op de meeste Android apparaten goed zou moeten werken. Ik verwacht dat deze update eind augustus beschikbaar is.

@WhySoSerious , @MartinJ1956: We hadden de planning om de 'Webclient' voor PC/Laptop midden augustus (ja, echt in 2018) te introduceren. Er moeten echter nog een paar bugs opgelost worden, voordat we jullie ook echt blij kunnen maken met deze nieuwe toevoeging😉 Denk dat het nu rond eind augustus wordt. Hopelijk kunnen jullie dus nog heel even wachten? We werken er hard aan!
Reputatie 5
Beste T-Mobile
Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.

1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"

2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"

Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.

De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?


Beste T-Mobile en Hans,

Ik las in het forum over de server update van 20 juli.
Toch nog maar een keer proberen of het nu wel werkt bij mij, ondanks de andere foutmelding

En ja, alles werkt weer naar behoren.
Dankjewel en misschien een idee om dit te melden aan andere Android gebruikers?
Reputatie 1
Ze hebben gezegd in Augustus ergens, maar vrees het ergste want ze hebben het jaartal er niet bij gezegd 🙂
Reputatie 4
Is er al een datum in augustus voor TV via computer/laptop? En kan ik dan ook MTV Brand New zien? Ik werk veel achter de computer en vind dit wel een leuke muziek zender voor op de achtergrond. Xite vind ik niks met die Nederlandse hiphop muziek.
Hoi Edwin, inderdaad, ik heb een iPad Pro. Bij veel andere apps werkt deze functionaliteit en het is inderdaad heel handig. Soms wil je gewoon even op een website iets opzoeken terwijl je video dan in een klein venster doorspeelt.
Ik hoop dan ook dat het inderdaad weer ingebouwd wordt. Gek dat men zich hier niet van bewust was, anders hadden ze het vast wel meegenomen.
Groet,
PJ
Reputatie 3
Hoi Peter,

Ik herinner mij dat er inderdaad bepaalde Ipads zijn die ondersteunen wat jij omschrijft; video verder kijken in de hoek van het scherm terwijl je andere dingen doet. Ik las dat het gaat om de iPad Air 2 en de iPad Pro. Als het goed is heb jij dus een van deze modellen?

Ik wist zelf ook niet dat dit kon, maar duidelijk is dat de oude versie van de app dit dus wel ondersteunde op jouw ipad, maar de nieuwe versie van TV anywhere dus niet.

Het is voor mij ook de eerste keer dat iemand naar deze functie vraagt, maar ik snap hoe handig het kan zijn dus ik heb gelijk een mail gestuurd naar de TV specialist met de vraag/suggestie om 'Picture in Picture' (zo heet dat) weer toe te voegen.

We zijn constant bezig om de app te verbeteren, en mijn hoop is dat deze suggestie ook zal worden meegenomen in een volgende update van de app. Voor nu zal je TV fullscreen moeten kijken.

Groeten van Edwin
Goedemorgen, bedankt voor de (late) reactie, maar ik verwacht dat T-Mobile Thuis dit weet! Het is immers jullie product. En ook: probeer het anders even, dan kunt u het zien en weet u het ook.
Reputatie 7
Hoi Peterjanvandijk,

Bedankt voor je melding. Ik moet je eerlijk zeggen dat je de eerste bent die hier melding van maakt, ik heb dit nog niet eerder gehoord! Helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, vermoed ik dat deze functie uit de nieuwste versie is gehaald...
Hoe kan ik de nieuwe app in hemelsnaam minimaliseren op m’n iPad? Bij de oude app kon dit gewoon met de home button, dan verscheen het beeld in een klein venstertje op het scherm. Maar als ik dat nu doe bij de nieuwe app, dan sluit hij gewoon af. Zo iirritant en waarom wordt dit niet ergens duidelijk gemaakt?
Werkt weer super dankzij deze oplossing!
Reputatie 7
Badge
Afgelopen nacht is de tijdelijke oplossing geactiveerd. Ik hoor graag of hierdoor de 'exoplayer' foutmelding verdwenen is en dat TV Anywhere ook op de betreffende Android toestellen nu wel goed werkt.