[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Hallo,

Ik heb al jaren t-mobile mobiel en nu sinds 2 weken t-mobile thuis internet + TV. Opzicht erg blij mee met namen omdat je allerijl kortingen krijgt. Ik heb wel 4 dingetjes waar ik tegen aan loop:

  • Door mijn handicap kan ik jullie TV box niet gebruiken. Ik vindt jammer dat ik de TV box niet terug kan sturen voor wat meer korting en de keus heb om alleen te kijken via chromecast of android tv.
  • Als ik dus TV kijk via chromecast loop de stream best vaak vast. Dit had ik nooit met NLZiet. Het beeld kwaliteit van NLZiet is ook een stukje beter...... jammer!
  • Ik mist heel erg de andere zenders van FOXSports.(alleen kanaal een) nu moet ik steeds van app wisselen.
  • Ik gebruik dus geen TV box door mijn beperking eigenlijk doe ik alles via een Nvidia Shield (android TV) Kunnen jullie misschien ook een TV app maken voor een android TV zoals een Nvidia Shield? Ik merkt de laatste tijd dat steeds meer mensen van de oude chromecast over gaan naar een android tv box en of een Nvidia Shield.
Reputatie 7
Badge
@CMisker

Dank voor je positieve reactie. Ik kan nog niet alle details met je delen, maar doe m'n best 😀

Streams zijn volgens mij 720P met een bitrate van iets meer dan 4 Mbps. Terugkijken (7 dagen), verder kijken, pauzeren en doorspoelen (waar het mag), zoekfunctie etc. zullen inderdaad beschikbaar zijn. In principe dus dezelfde functies die je nu ook op een smartphone of tablet kunt gebruiken met TV Anywhere.

Op alle apparaten wij waar binnenkort TV Anywhere zullen aanbieden zal het zenderaanbod hetzelfde zijn (29 zenders).
Hi Allemaal,
...
  • Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
In de laatste week van juni en anders de eerste week van juli. De app draait al als een zonnetje, maar we moeten nog een paar kleine dingen oplossen voor we de app live kunnen zetten.
...
Groet,

Hans-Juriën

Dat is echt top! Ik kan niet wachten. Ik beta test nu de NLZiet app, en dat is wel OK.

Kan je al iets meer vertellen over de kwaliteit van de stream, is het full-HD (technische specificaties?) of in ieder geval 720p met hoge bitrate?

Qua look&feel: Het gaat er vast zo uit zien zoals de knippr app was, ongeveer? Das prima, was een zeer blije gebruiker. Iets meer t-mobile branding. :-)

Zitten de functies zoals verder kijken, vooruit (waar dat mag) en terugspoelen, live pauzeren, zoeken op serienaam, er ook in?
En, en dat vind ik wel leuk van NLZiet, je kan series volgen, om gemakkelijk te zien wanneer er weer een nieuwe aflevering is van jouw favoriete serie, zit dat er ook in?
En.. dit is vast al gezegd.. maar zitten alle zender die nu in de TV Anywhere app zitten, ook in de apple tv app?
Reputatie 7
Badge +4
@Mitat01 kijk. Een antwoord voor jou. Structurele oplossing voor het probleem en dus ondersteuning is onderweg. 🙂
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor je reactie @Hans-Juriën. ik zie de veranderingen graag tegemoet. Voral 7 dagen terug kijken is erg gewenst. Gaan jullie de apple Tv 4 of 4k ook met een speciale aanbieding aanbieden?
Reputatie 7
Badge
Hi Allemaal,

Hierbij wat inzicht in de zaken die we binnenkort zullen gaan leveren - hopelijk geeft dit een goed beeld van wat zich momenteel 'in onze keuken' afspeelt 😏

  • Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
Vorige week hebben we Disney Channel als 29ste zender toegevoegd. In tegenstelling tot wat er soms gesuggereerd wordt, worden de 3 NPO 'GOS' kanalen niet meegeteld in dit aantal. Dan zouden we namelijk op 32 zenders zitten. Wanneer we weer nieuwe zenders toevoegen, zal dit gemeld worden.

  • Wanneer komt Airplay beschikbaar?
We verwachten een nieuwe versie van de iOS app eind juli / begin augustus beschikbaar te hebben waarin Airplay gelukkig weer volledig zal worden ondersteund. Zodra we concrete datum hebben, zal ik dit hier melden.

  • Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.

  • Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app
Gevoelig punt 😉. Laat ik het zo stellen: wij willen dit zeker graag toevoegen - zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden. Deal?!

  • Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
In de laatste week van juni en anders de eerste week van juli. De app draait al als een zonnetje, maar we moeten nog een paar kleine dingen oplossen voor we de app live kunnen zetten.

Tenslotte: we verwachten medio augustus TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop!! Dan kunnen dus alle emulators of andere creatieve oplossingen de zolder op. Iedereen kan dan ook bij T-Mobile Thuis TV kijken op PC of Laptop, gewoon zoals je zou mogen verwachten van een TV-aanbieder 😅

Groet,

Hans-Juriën
Reputatie 7
Badge +4
Dat weet ik niet. Noch wat erin zit. Wellicht kan webcare je hier een antwoord op geven?
T-Mobile werkt zeker mee aan het verbeteren van de dienst. Maar daarin moeten ze wel keuzes maken. Ze kunnen niet alles ad hoc even snel tussendoor doen. Zo werkt het niet. Het wordt geprioriteerd aan de hand van input, zoals beleid, marktonderzoeken, maar ook directer vanuit dit forum (bv community wishlist). Daarmee ervaar ik ze juist als toegankelijker voor feedback, dan sommige andere providers die ik heb mogen ervaren.

Eerlijk is eerlijk; T-Mobile is qua dienstenaanbod nog bezig met het groeien, maar ze hebben een prima basis gecreëerd. Dat deze nog niet aan alle verwachtingen kan voldoen is niet raar. Zoveel mensen, zoveel wensen. Met de hints, tips en tricks doen ze hun best om zoveel mogelijk te bieden. Hetzij tussendoor hetzij in de komende grotere release.



laat ik mn hoop op de volgende release vestigen, wanneer is die er dan na het wk?
Reputatie 7
Badge +4
T-Mobile werkt zeker mee aan het verbeteren van de dienst. Maar daarin moeten ze wel keuzes maken. Ze kunnen niet alles ad hoc even snel tussendoor doen. Zo werkt het niet. Het wordt geprioriteerd aan de hand van input, zoals beleid, marktonderzoeken, maar ook directer vanuit dit forum (bv community wishlist). Daarmee ervaar ik ze juist als toegankelijker voor feedback, dan sommige andere providers die ik heb mogen ervaren.

Eerlijk is eerlijk; T-Mobile is qua dienstenaanbod nog bezig met het groeien, maar ze hebben een prima basis gecreëerd. Dat deze nog niet aan alle verwachtingen kan voldoen is niet raar. Zoveel mensen, zoveel wensen. Met de hints, tips en tricks doen ze hun best om zoveel mogelijk te bieden. Hetzij tussendoor hetzij in de komende grotere release.
Reputatie 6
Badge
Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.

TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.

Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.
dus heel eerlijk gezegd zit ik er toch eigenlijk aan vast en ben genaaid, misschien kan je het leuker verwoorden, maar komt op het zelfde neer.andere provider over tmobile router wordt lastig en moet een nog vager provider zoeken.

@mitat01

Zo slecht is het nou ook weer niet. Ik vind je wel heel negatief. Het is niet realistisch om een nieuwe speler als T-MOBILE te vergelijken met oud meubilair als KPN en Ziggo. Ik ben wel met je eens dat T-Mobile iets sneller moet inoveren.

Als je problemen ervaart met de diensten zoals tv en internet dan weet ik uit eigen ervaring dat T-MOBILE grbrand is om het op te lossen zolang je maar constructief aangeeft wat er niet goed gaat.
Reputatie 7
Badge +4
Dat de keuze beperkt is, ontken ik ook niet. Maar je hebt wel een keuze. NLziet is een betrouwbare partij, maar ben er minder in thuis qua mogelijkheden (zoals kijken via laptop). Vandaar dat ik wat voorzichtig ben. Dienstverleners als die partij zijn juist gericht op mensen die dit soort diensten flexibel en "mobiel" willen gebruiken. Zonder vast te zitten aan vaste netwerken. Ik geef je enkel een mogelijkheid om uit te zoeken. Nee heb je en wellicht kunnen zij wel de service bieden, die jij zo graag wil hebben.

Andere optie is zorgen dat je vraag op de community wishlist staat (zeker doen!) en afwachten. Hetzij op een update van T-Mobile of van medegebruikers die het voor elkaar krijgen.
Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.

TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.

Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.



dus heel eerlijk gezegd zit ik er toch eigenlijk aan vast en ben genaaid, misschien kan je het leuker verwoorden, maar komt op het zelfde neer.andere provider over tmobile router wordt lastig en moet een nog vager provider zoeken.
Reputatie 7
Badge +4
Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.

TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.

Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.
Maar er staat hetzelfde. Je internetdienst kun je niet uitzetten zonder extra kosten te betalen. Je TV dienst is een additionele dienst en kun je opzeggen. Wel met een opzegtermijn van ik dacht 1 maand. Webcare kan je hierbij helpen. Anders via My T-Mobile.


dus ik kan mn tv abonnement opzeggen en een andere provider voor mijn tv zoeken.
2 van de 4 poorten zijn voor de tv dus waarschijnlijk een andere vlan worden die dan ook gewoon internet.
kan een andere provider over de zelde router of moet ik dan nog appart een andere router van de tv provider krijgenen mn abonnement kosten zullen dan ook lager moeten zijn dus overgaan op alleen internet.
Reputatie 7
Badge +4
Maar er staat hetzelfde. Je internetdienst kun je niet uitzetten zonder extra kosten te betalen. Je TV dienst is een additionele dienst en kun je opzeggen. Wel met een opzegtermijn van ik dacht 1 maand. Webcare kan je hierbij helpen. Anders via My T-Mobile.

Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.Ik zou gewoon in de voorwaarden van je overeenkomst kijken en niet specifiek naar een helpdesker luisteren. In mijn voorwaarden staat het vrij duidelijk verwoord:


Tussentijds opzeggen of wijzigen
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar. Voor de televisie- en/of telefoniedienst van T-Mobile Thuis geldt een contractduur van één (1) maand. Je kunt gedurende je contractduur je internetdienst opzeggen, houd er dan wel rekening mee dat in dat geval de resterende maandtermijnen (van het goedkoopste internetabonnement) in rekening worden gebracht. Tussentijds opzeggen en/of wijzigen van de televisie- en/of telefoniedienst is per direct mogelijk. Dit geldt echter niet voor de extra zenderpakketten, deze zijn maandelijks aan te passen.


thnx in ieder geval voor het nakijken maar voor mij geldt:
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar.
en ik heb dus een tv en internet abonnement en is in gegaan vanaf april voor de update van tvanywhere toen het nog gewoon normaal werkte.
Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.

Ik zou gewoon in de voorwaarden van je overeenkomst kijken en niet specifiek naar een helpdesker luisteren. In mijn voorwaarden staat het vrij duidelijk verwoord:

Tussentijds opzeggen of wijzigen
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar. Voor de televisie- en/of telefoniedienst van T-Mobile Thuis geldt een contractduur van één (1) maand. Je kunt gedurende je contractduur je internetdienst opzeggen, houd er dan wel rekening mee dat in dat geval de resterende maandtermijnen (van het goedkoopste internetabonnement) in rekening worden gebracht. Tussentijds opzeggen en/of wijzigen van de televisie- en/of telefoniedienst is per direct mogelijk. Dit geldt echter niet voor de extra zenderpakketten, deze zijn maandelijks aan te passen.

ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.
Je kunt TV toch altijd opzeggen? Bij mij is alleen de internetverbinding van vaste looptijd.



Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.

ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.

Je kunt TV toch altijd opzeggen? Bij mij is alleen de internetverbinding van vaste looptijd.
Hoi @mitat01

Ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet helemaal goed gaat met jouw abonnement. Ik kan niet het TV Anywhere product wijzigen, maar graag geef ik je uitleg over de app om misvattingen te voorkomen. En als er iets niet goed werkt, reken dan maar dat ik voor je klaar sta om het op te lossen! We gaan voor tevreden klanten en daar werk ik graag en hard voor.



Hoi Sander je hebt gelijk TV ANYWHERE APP WERKT NIET!!!!!!!
maar het is een extra dienst dus een extratje als jullie het oplossen geen verplichting voor jullie dus hoeven jullie hety niet zo snel op te lossen, of misschien wel niet!!!!!
bij een paar klanten werkt het dus negeer de rest die in het forum schrijft over de tv anywhere app maar.
zet gewoon de tv anywhere app ernaast of werk eraan dat het elke android machine werkt.
en kom alsjeblieft niet met beveiling blabla wetgeving blabla en andere regelementen terug andere providers hebben nergens last van welke wetgeving dan ook. maak het mogelijk dat je gewoon via windows kan kijken of elke andoid machine.
ik heb jullie helpdesk meerdere keren gebeld uiteindelijk Kenny gesproken kennie helpen zei hij en kon geen ticket aanmaken dat het opgelost kon worden zwartbeeld geen geluid is een bekende probleem al een paar maanden, dus hoef er geen ticket voor aangemaakt te worden. hoef geen compensatie te komen van t-mobile het is EXTRA Dienst want ik heb internet en tv abonnement en geen tv anywhere abonnement dat is een GUNST van jullie, dus valt er ook niks op te verhalen. maar is wel goed genoeg om er reklame voor te maken.
ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.
Reputatie 7
@stefan.1997

Als ik de GOS zenders erbij tel, dan kom ik op 32. Maar ik ben het met je eens, het is een beetje flauw om die mee te tellen. Dat doen we dus ook niet!
Reputatie 7
Hoi @mitat01

Ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet helemaal goed gaat met jouw abonnement. Ik kan niet het TV Anywhere product wijzigen, maar graag geef ik je uitleg over de app om misvattingen te voorkomen. En als er iets niet goed werkt, reken dan maar dat ik voor je klaar sta om het op te lossen! We gaan voor tevreden klanten en daar werk ik graag en hard voor.
Reputatie 6
Badge

Ja alleen is die uitbreiding naar 29 een lachertje aangezien de meeste zenders bijv NPO 1 2 en 3 GOS gewoon kopieen zij. Van de normale npo zenders.
Reputatie 7
@jwijnings

De koppeling met Chromecast heeft altijd goed gewerkt. Zowel in de oude versie als na de update. De beeldkwaliteit is voldoende. Voor optimaal resultaat zal ik altijd een TV Box adviseren: dan heb je het scherpste TV beeld van Nederland!

@stefan.1997

Zoals ik het begrijp zal Airplay niet meer terugkomen, omdat de TV Anywhere app in Apple TV beschikbaar komt. Het heeft dan geen nut meer om te streamen met je mobiel. We voegen constant nieuwe zenders toe aan de app. Zoals je in deze post kan zien, waren de kanalen uitgebreid naar 23. Met update zaten we op 28 zenders en onlangs hebben uitgebreid naar 29! En we gaan door met uitbreiden!
Ik vind de tv anywhere app erg beperkt. Er zijn weinig zenders beschikbaar en streamen naar de apple tv is verdwenen sinds de update. Ook wacht ik met smart op de apple tv app. Wanneer kunnen we die nou verwachten? Zo moeilijk is het toch niet om de oude knippr app magenta te maken?

Dus:
-Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
-Wanneer komt Airplay beschikbaar?
-Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
-Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app.
-Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???



stefan je moet effe wachten het komt allemaal goed.
je moet effe wachten tot je abonement klaar is en je naar een andere provider kan overtsappen, dan komt het goed Ziggo ofzo of KPN of weet ik veel welke in ieder geval alles is beter dan t-mobilos of hoe dit bagger bedrijf ook heet.
oja je moet nog wel elke maand je abonement betalen want daar hoeven ze niet op te wachten, dat wordt wel netjes optijd afgeschreven, door deze stelletje PRUTSERSSSS