[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 7
@jibbewillem extra duidelijk, toch 😁 ?
Reputatie 1
@WhySoSerious

Ja meteen de test, ik doe mee 😀
Reputatie 6
Badge
ik heb 2x Apple tv 4. Waar de app natuurlijk al lang op staat. En ik ben fan!! Ook heb ik 1x een Apple Tv 3. Daar wil ik graag AirPlay op kunnen gebruiken ☺️
Reputatie 7
Badge
Aan Airplay wordt inderdaad nog gewerkt. Ik had gehoopt dat we een nieuwe update van de app al in september konden aanbieden, maar er zijn nog een paar problemen die opgelost moeten worden. Het heeft prio, dus hopelijk kunnen we snel melden dat Airplay er echt komt!
Reputatie 7
Hey @DennisAmeling ik kan je jammer genoeg niet verblijden met een nieuwtje hierover. Wanneer er weer spannende updates aanstaande zijn voor TV Anywhere dan delen we dat maar al te graag.☺️
Hier hetzelfde. App opent prima, alleen tv kijken werkt niet.

Geen beeld, maar de melding er is iets fout gegaan.

Google Pixel, Android 8.1
Reputatie 1
Werkt prima hier op iPad Air en iPhone X op zowel WiFi als 4G. Ik moet nog wel een beetje wennen aan de nieuwe interface. Maar de eerste indruk is zeker positief.

De verbeterpuntjes die ik kon ontdekken zijn:
- Jammer dat het vooruitspoelen niet bij alle zenders werkt. Maar bij de oude iOS app was voorruit en achteruit spoelen pas echt dramatisch.
- Ik zie in de gids alleen nog maar de zenders die ook in de app te bekijken zijn en niet meer alle zenders.
- bij de oude app kon je de app op de iPad naar de achtergrond sturen waarna er dan een klein scherm overbleef. Zo kon je bijvoorbeeld je mail lezen en tocht tv blijven kijken. Dat werkt niet meer.

Tot slot hoop ik echt dat er snel ook een Apple TV versie komt. Voor al nu NLziet ook aan het testen is op Apple TV.
Reputatie 7
Badge
Er wordt gesproken over 29 zenders, ik tel er echter maar 26 het verschil zit in de GOS zenders van de publieke omroep, zo is NPO1 gelijk aan NPO1 GOS en daarom is NPO1 GOS geen aparte zender.
Wat ik wel mis t.o.v. vorige versie dat je niet meer naar links kunt swipen om een andere zender te kijken

Excl. de NPO GOS kanalen zijn het nu 28 zenders. Verwacht dat de 29ste snel toegevoegd wordt. In de nieuwe versie kan je op twee manieren 'zappen':
- Naar links of naar rechts swipen om naar het vorige of volgende kanaal te gaan.
- Je scherm draaien (bij smartphone) waar je meteen via de zenderlogo's kunt zappen naar het betreffende kanaal. Op een tablet kan je onderaan meteen scrollen door de zenderlijst om een andere zender te kiezen.
Reputatie 7
Dag allen,

De melding (error, er is iets mis gegaan) heeft mogelijk nog een andere oorzaak. Deze melding speelt alleen op Android. Het heeft dus niet per se iets te maken met de internetverbinding. We zijn druk doende om te achterhalen wat de oorzaak is om deze vervolgens weg te nemen. Wij willen niets liever dan dat iedereen overal en onbeperkt van onze nieuwe TV Anywhere kan genieten!
Reputatie 7
Badge +1
Op de iPhone 6s werkt het ook goed, misschien een idee om net als bij Ziggo het aantal te kijken zenders koppelen aan je abonnement? dus ook als de klant Ziggo sport of Fox sport afneemt deze ook.
Hoe is het mogelijk een Update ???
Geen HD meer mogelijk, niet langer als maximaal 2 minuten kijken en het beeld gaat op zwart.
En dat geld voor mijn LG G6, mijn Kodi naar mijn TV, en mijn windows 10 laptop met Blackstack.
op alle drie de platforms werkte de oude app perfekt, weet niet hoe T-Mobile zo'n Update van een app aan zijn klanten durft op te dringen, want dat is het, 31 mei werkt de oude app niet meer en zit je opgescheept met dit bagger progie.

Bedankt T-Mobile, ik zit op mijn boot dus mooi zonder TV, had beter mijn Digitenne kunnen houden.
Reputatie 1
En anders roep ik iedere gedupeerde op zo snel mogelijk zijn of haar abonnement bij T-mobile op te zeggen. Eens kijken hoe snel het allemaal wel weer gaat werken.
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.
Reputatie 2
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.

Versie T Mobile TV Anywhere_v1.0.1 loopt wel door en geen melding van "Er is iets fout gegaan"
Dus T-MOBILE graag oude versie terug in de playstore!
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?

@Ronaldus58, de versie die op apkpure staat is enkel geschikt voor Android toestellen, heb nog niets kunnen vinden voor IOS toestellen wat betreft de oude versie.


Dankjewel voor de moeite!
Reputatie 1
Ik gebruik de iOS app nu een paar dagen en iets intensiever dan bij mijn eerste post op zowel mijn iPad als iPhone.

Is het een verandering vergeleken met de oude app? Zeker. Maar is het een verbetering? Nog niet. Voor mijn gevoel zit er wel potentie in de app, maar heeft dit nog de nodige aanpassingen nodig.

Positief
  • 7 dagen terugkijken
  • Vooruitspoelen. Alleen jammer dat het maar een paar zenders zijn en dat het niet meteen duidelijk is welke dat zijn. Ik snap dat de zenders hier inspraak over hebben. Maar bied dan de keuze om naar 'live' te springen.
  • Niet langer die bloedirritante schermvullende melding bij het schakelen van 4G naar WiFi en v.v. 😃
  • Zender voor- of achteruit gaan is charmant opgezet. Maar niet wanneer een gepauzeerd programma bekeken word. Een melding zoals op TV zou handig zijn.

Negatief
  • Beeldkwaliteit - de app schaalt heel snel en vaak terug naar een lagere kwaliteit op zowel -Mobile WiFi als 4G. De oude app deed dit veel beter onder dezelfde omstandigheden.
  • Beeld blijft vaak hangen of word zwart terwijl het geluid doorloopt. Daarna stopt ook het geluid.
  • Bij het opnieuw starten van een al begonnen programma, loopt dit vaak vast na een aantal minuten of springt het zelfs terug naar het begin van het vorige programma.
  • Bij voor- en achteruit spoelen ontbreekt een indicatie van hoever voor- of achteruit gespoeld wordt. Op de tijdbalk staat wel de begin en eindtijd, maar niet de verlopen of nog of te spelen tijd. Een thumbnail tijdens het scrollen zou ook handig zijn.
  • Onhandige interface. Het is vaak nodig om het beeld te verkleinen om bijvoorbeeld het volgende programma in de gids op te zoeken. Dat doen jullie op de set-top box beter.
  • Privacy: iedereen in hetzelfde gezin met dezelfde app kan zien welke programma's bekeken worden. Waarom? Hebben jullie hier over nagedacht? Wat is de reden om dit te doen?
  • Volume niet regelbaar op het scherm.
  • De Gids bevat niet langer alle zenders in het pakket maar alleen de zenders die in de app te bekijken zijn.
  • De TV Gids laat slechts drie zenders tegelijk op het scherm zien. Misschien dezelfde horizontale lay-out gebruiken als op de set-top box in plaats va deze verticale lay-out?
  • Het is nog steeds niet mogelijk om opnames via de app in te stellen danwel de opnames in de app te bekijken. Hier lopen jullie echt achter bij de concurrentie.
  • Op de iPad kan de app niet op de achtergrond actief blijven. Waarom niet? De oude app kon dit wel en jullie concurrentie ook. Dit is voor mij een van de grootste tekortkomingen.
  • In de sectie TV kijken kom je altijd in een leeg scherm met favoriete zenders terecht. Zelfs wanneer die niet ingesteld zijn. Aangezien de app geen persoonlijke profielen heeft is dit een onzinnige functie in een gezin met meerdere gebruikers.
  • Airplay werkt (nog) niet
  • Ontbreken AppleTV app.

Ik vermoed dat jullie ontzettend graag de nieuwe app de wereld in wilden duwen, om wat voor reden dan ook. Zelf vind ik de nieuwe app geen doorontwikkeling van de vorige versie, maar simpelweg een nieuwe app. Daarbij hebben jullie niet echt gekeken naar waar jullie klanten behoefte aan hebben. Er is in deze app (met uitzondering van de 7 dagen terugkijken) niet echt nieuwe functionaliteit toegevoegd. Er is vooral functionaliteit verdwenen of verandert.

Persoonlijk denk ik dat het beter zou zijn geweest om deze app naast de oude app te releasen om zo feedback van jullie klanten te krijgen. Nu kiezen jullie er bewust voor jullie klanten een onvolwassen product voor te schotelen. Aangezien de kosten voor deze dienst in de abonnementskosten zitten verwerkt vind ik dit eigenlijk niet heel erg netjes van T-Mobile.

Ik denk dat ik voorlopig maar weer de Ziggo app ga gebruiken. Of ik wacht tot NLZiet hun AppleTV app klaar heeft (nu in Beta test) en dan T-Mobile TV eruit en alleen nog maar Internet. Telefonie kan dan ook weg.
Reputatie 7
Badge
Aan het begin van de avond is er een aanpassing in het netwerk doorgevoerd. Hierdoor is een belangrijke oorzaak van de verstoringen weggenomen. Daarnaast wordt er nog verder gekeken of er nog bepaalde verstoringen zijn die verholpen moeten worden. Bij mij werkt Chromecast (i.c.m. een iPhone) nu eindelijk zoals het hoort 🙂 Hoor graag of anderen dit ook zo ervaren? Straks nog even kijken of het nu ook goed werkt op mijn Huawei P10....
Reputatie 2
Aan het begin van de avond is er een aanpassing in het netwerk doorgevoerd. Hierdoor is een belangrijke oorzaak van de verstoringen weggenomen. Daarnaast wordt er nog verder gekeken of er nog bepaalde verstoringen zijn die verholpen moeten worden. Bij mij werkt Chromecast (i.c.m. een iPhone) nu eindelijk zoals het hoort 🙂 Hoor graag of anderen dit ook zo ervaren? Straks nog even kijken of het nu ook goed werkt op mijn Huawei P10....

Op een Huawei mediapad loopt ie door (Android)
Op een Samsung 10.1 2016 Tablet nog niet geprobeerd. Neem aan dat ie daar nu ook op doorloopt.
Reputatie 7
Hi Stream4you, goed om te horen dat de aanpassing heeft geholpen! We blijven er uiteraard dicht op zitten om de overige issues óók zo snel mogelijk op te lossen.
Reputatie 1
@here

Mijn excuses. Mijn melding dat het verholpen is, blijkt niet te kloppen. Ik heb daarom met de gegevens uit dit topic het opnieuw aangemeld. Ik pas uiteraard ook direct mijn bericht aan. Het is dus wederom in onderzoek.

@stream4you

Al is dit een bijzondere oplossing: ik juich 'm van harte toe. Zolang jullie hier weer een werkende TV app mee verkrijgen, ben ik blij. Ik zal je bericht meer nadruk geven en verwijzen naar jouw oplossing.

To be continued!



Oplossing?? Wat stream4u doet is eigenlijk om te huilen.. HIj moet namelijk zelf doen wat T-mobile behoort te doen.
Change terug draaien!

En de projectmanager verantwoordelijk voor deze enorme blunder ontslaan!

En vervolgens gaan onderzoeken wat er mis is gegaan in de migratie / upgrade van de Knippr app naar het Tmobile platform -> analyseren -> verbeteren -> opnieuw lanceren

zo moeilijk is het allemaal niet..

ooit van de loden leeuw gehoord voor reclames..
als die er was voor appmigraties.. zou T-mobile hem verdienen..

stelletje amateurs..

zal eens een mail sturen naar DT kijken of ze daar ook op de hoogte zijn van dit gekluns
Reputatie 7
Badge
@hatto52, heb jij ondertussen nu versie 2.0.1 geïnstalleerd maar nog steeds geen goede beeldkwaliteit? Of heb je deze versie nog niet kunnen installeren omdat deze niet beschikbaar was?
Beste allemaal,
Vanmiddag 2.0.1 geinstalleerd maar nog steeds geen tv op mobiel:

Zie bijlage, ik heb de app al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd????

Ik weet het niet meer hoor, wel irritant

:?
Reputatie 7
Badge +4
Kleine tip; Het gebruik van persoonlijke gegevens als een telefoonnummer in een bericht of forumnaam is niet raadzaam. Het forum is openbaar en dergelijke gegevens kunnen tenminste leiden tot spam. Ik raad je dus ten zeerste aan jouw forumnaam te wijzigen.
Beste allemaal,
Vanmiddag 2.0.1 geinstalleerd maar nog steeds geen tv op mobiel:

Zie bijlage, ik heb de app al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd????

Ik weet het niet meer hoor, wel irritant

:?


Zelfde verhaal hier.
Reputatie 7
Badge
Hallo Sander lezen jullie wel wat posters hier plaatsen?? 2.0.1 werkt ook niet goed, geen HD kwaliteit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen.
Heb je mijn privébericht gezien? Ben benieuwd of je nu wel een verbetering ziet op de apparaten die jij gebruikt?