[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 7
Hoi @mitat01

Ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet helemaal goed gaat met jouw abonnement. Ik kan niet het TV Anywhere product wijzigen, maar graag geef ik je uitleg over de app om misvattingen te voorkomen. En als er iets niet goed werkt, reken dan maar dat ik voor je klaar sta om het op te lossen! We gaan voor tevreden klanten en daar werk ik graag en hard voor.
Reputatie 7
@stefan.1997

Als ik de GOS zenders erbij tel, dan kom ik op 32. Maar ik ben het met je eens, het is een beetje flauw om die mee te tellen. Dat doen we dus ook niet!
Hoi @mitat01

Ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet helemaal goed gaat met jouw abonnement. Ik kan niet het TV Anywhere product wijzigen, maar graag geef ik je uitleg over de app om misvattingen te voorkomen. En als er iets niet goed werkt, reken dan maar dat ik voor je klaar sta om het op te lossen! We gaan voor tevreden klanten en daar werk ik graag en hard voor.



Hoi Sander je hebt gelijk TV ANYWHERE APP WERKT NIET!!!!!!!
maar het is een extra dienst dus een extratje als jullie het oplossen geen verplichting voor jullie dus hoeven jullie hety niet zo snel op te lossen, of misschien wel niet!!!!!
bij een paar klanten werkt het dus negeer de rest die in het forum schrijft over de tv anywhere app maar.
zet gewoon de tv anywhere app ernaast of werk eraan dat het elke android machine werkt.
en kom alsjeblieft niet met beveiling blabla wetgeving blabla en andere regelementen terug andere providers hebben nergens last van welke wetgeving dan ook. maak het mogelijk dat je gewoon via windows kan kijken of elke andoid machine.
ik heb jullie helpdesk meerdere keren gebeld uiteindelijk Kenny gesproken kennie helpen zei hij en kon geen ticket aanmaken dat het opgelost kon worden zwartbeeld geen geluid is een bekende probleem al een paar maanden, dus hoef er geen ticket voor aangemaakt te worden. hoef geen compensatie te komen van t-mobile het is EXTRA Dienst want ik heb internet en tv abonnement en geen tv anywhere abonnement dat is een GUNST van jullie, dus valt er ook niks op te verhalen. maar is wel goed genoeg om er reklame voor te maken.
ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.

ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.

Je kunt TV toch altijd opzeggen? Bij mij is alleen de internetverbinding van vaste looptijd.

ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.
Je kunt TV toch altijd opzeggen? Bij mij is alleen de internetverbinding van vaste looptijd.



Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.
Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.

Ik zou gewoon in de voorwaarden van je overeenkomst kijken en niet specifiek naar een helpdesker luisteren. In mijn voorwaarden staat het vrij duidelijk verwoord:

Tussentijds opzeggen of wijzigen
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar. Voor de televisie- en/of telefoniedienst van T-Mobile Thuis geldt een contractduur van één (1) maand. Je kunt gedurende je contractduur je internetdienst opzeggen, houd er dan wel rekening mee dat in dat geval de resterende maandtermijnen (van het goedkoopste internetabonnement) in rekening worden gebracht. Tussentijds opzeggen en/of wijzigen van de televisie- en/of telefoniedienst is per direct mogelijk. Dit geldt echter niet voor de extra zenderpakketten, deze zijn maandelijks aan te passen.

Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.Ik zou gewoon in de voorwaarden van je overeenkomst kijken en niet specifiek naar een helpdesker luisteren. In mijn voorwaarden staat het vrij duidelijk verwoord:


Tussentijds opzeggen of wijzigen
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar. Voor de televisie- en/of telefoniedienst van T-Mobile Thuis geldt een contractduur van één (1) maand. Je kunt gedurende je contractduur je internetdienst opzeggen, houd er dan wel rekening mee dat in dat geval de resterende maandtermijnen (van het goedkoopste internetabonnement) in rekening worden gebracht. Tussentijds opzeggen en/of wijzigen van de televisie- en/of telefoniedienst is per direct mogelijk. Dit geldt echter niet voor de extra zenderpakketten, deze zijn maandelijks aan te passen.


thnx in ieder geval voor het nakijken maar voor mij geldt:
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar.
en ik heb dus een tv en internet abonnement en is in gegaan vanaf april voor de update van tvanywhere toen het nog gewoon normaal werkte.
Reputatie 7
Badge +4
Maar er staat hetzelfde. Je internetdienst kun je niet uitzetten zonder extra kosten te betalen. Je TV dienst is een additionele dienst en kun je opzeggen. Wel met een opzegtermijn van ik dacht 1 maand. Webcare kan je hierbij helpen. Anders via My T-Mobile.
Maar er staat hetzelfde. Je internetdienst kun je niet uitzetten zonder extra kosten te betalen. Je TV dienst is een additionele dienst en kun je opzeggen. Wel met een opzegtermijn van ik dacht 1 maand. Webcare kan je hierbij helpen. Anders via My T-Mobile.


dus ik kan mn tv abonnement opzeggen en een andere provider voor mijn tv zoeken.
2 van de 4 poorten zijn voor de tv dus waarschijnlijk een andere vlan worden die dan ook gewoon internet.
kan een andere provider over de zelde router of moet ik dan nog appart een andere router van de tv provider krijgenen mn abonnement kosten zullen dan ook lager moeten zijn dus overgaan op alleen internet.
Reputatie 7
Badge +4
Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.

TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.

Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.
Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.

TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.

Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.



dus heel eerlijk gezegd zit ik er toch eigenlijk aan vast en ben genaaid, misschien kan je het leuker verwoorden, maar komt op het zelfde neer.andere provider over tmobile router wordt lastig en moet een nog vager provider zoeken.
Reputatie 7
Badge +4
T-Mobile werkt zeker mee aan het verbeteren van de dienst. Maar daarin moeten ze wel keuzes maken. Ze kunnen niet alles ad hoc even snel tussendoor doen. Zo werkt het niet. Het wordt geprioriteerd aan de hand van input, zoals beleid, marktonderzoeken, maar ook directer vanuit dit forum (bv community wishlist). Daarmee ervaar ik ze juist als toegankelijker voor feedback, dan sommige andere providers die ik heb mogen ervaren.

Eerlijk is eerlijk; T-Mobile is qua dienstenaanbod nog bezig met het groeien, maar ze hebben een prima basis gecreëerd. Dat deze nog niet aan alle verwachtingen kan voldoen is niet raar. Zoveel mensen, zoveel wensen. Met de hints, tips en tricks doen ze hun best om zoveel mogelijk te bieden. Hetzij tussendoor hetzij in de komende grotere release.