aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Reputatie 1

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Hi @Tommie , ik heb het nummer toegevoegd aan mijn profiel. Aanvraag staat wel op een ander mail adres, maar neem aan dat dit geen probleem moet geven. 

Reputatie 1

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Hi @Tommie , ik heb het nummer toegevoegd aan mijn profiel. Aanvraag staat wel op een ander mail adres, maar neem aan dat dit geen probleem moet geven. 

XXXX hier het nummer scheelt misschien wat tijd 😉

 

Moderator Edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, bedankt voor je super snelle reactie!

Ik ben direct voor je gaan kijken en je order blijft hangen. Deze moet op completed gezet worden door VWT, zo kan de bestelling doorlopen in ons systeem. Er is hier vandaag al 2x navraag naar gedaan, het zal niet lang meer duren voordat je online bent.

Reputatie 1

Hey @Trep, bedankt voor je super snelle reactie!

Ik ben direct voor je gaan kijken en je order blijft hangen. Deze moet op completed gezet worden door VWT, zo kan de bestelling doorlopen in ons systeem. Er is hier vandaag al 2x navraag naar gedaan, het zal niet lang meer duren voordat je online bent.

Dat er meerdere malen na vraag naar gedaan is kan best kloppen.. Wij hebben weer aardig wat mailtjes en telefoontje moeten plegen.. 

Uiteindelijk weer tot conclusie gekomen dat VWT onze aanleg niet heeft afgemeld.. En wij maar wachten op een modum en monteur. 

Even serieus een foto en een afmelding kan toch niet 2 weken duren.. Nou werd mij ook nog verteld dat ze eerst de verbingen moeten gaan controleren.. Ik hoop dat DHR J. d. H snel werk hiervan maakt, want blijkbaar door hun nalatigheid omdat ze de verwerking van "nieuwe tickets" niet aankunnen zitten jullie continue met ontevreden klanten.

 

Misschien een idee om op zoek te gaan naar betere/snellere samenwerking!

 

Bedankt voor je moeite. 

Reputatie 1

@Tommie  als het goed is zijn eindelijk de foto's en bevestiging gemaild.. Zou dit betekenen dat we binnen 2 dagen een pakket kunnen verwachten?

Hoe zit het met evt een nieuwe tel uitzoeken (mobiel) kan hier wat compensatie in voorkomen.. Of moeten we het gaan hebben over gereduceerde abbo kosten??

 

Of moeten we daarvoor bij een andere afdeling zijn van 't-Mobile?

 

Hoor het graag van je.. Ik ben zeer benieuwd! 

Reputatie 7
Badge +9

@Trep dat kan ik op dit moment nog niet zien. Wel zie ik dat je telefonisch afspraken hebt gemaakt over de installatie.

 

Over mobiel kan ik je vrij weinig vertellen, dan moet je bij onze mobiele afdeling zijn. Op dit moment zijn er nog geen gemaakte kosten, het ocntract gaat pas in als jij online bent. Daarom valt er ook niks te compenseren. Als je eenmaal up and running bent kunnen we kijken naar een eventuele en passende vergoeding. Daar kan ik alleen op dit moment nog niks over zeggen. Het moet namelijk eerst opgelost worden!

Reputatie 1

*UPDATE*

3 Juli bevestiging ontvangen van VWT afmelding is eindelijk gelukt.. Binnen 24 uur word het pakket verstuurt.. 48 uur later nog niets.

Weer contact opgenomen, zelfde verhaal als altijd aangehoord.. 

Nu dus geen pakket, geen afspraak met monteur.. En dit alles kan pas weer verder als we zijn aangesloten in het wijkcentrum.. Ik kan er even niet meer met mijn pet bij..

Hoelang kan zo iets nou daadwerkelijk duren.. Kast staat aan de overkant.. Kom maar met die sleutel en stuur op z'n minst gewoon het pakket op sluiten we het zelf wel aan.. Oooh nee dat kan dan weer niet ivm garantie... 

Weer een voucher aangeboden gekregen tevens ook afgeslagen. Want dit werkt dus ook niet voor thuiswerkers en online vergaderingen... 

Er moet gewoon heel snel iets veranderd gaan worden.. Momenteel al een aanvraag gedaan voor een desbetreffende manager want je kan niet boos worden op de telefonisten /medewerkers... Dit moet en zal gewoon hogerop gezocht moeten worden 

 

27 Mei aangemeld... En vandaag weer een SMS gekregen dat we zijn aangemeld... Word er ondertussen wel een beetje koekkoek van!!! 

Reputatie 1

@Tommie  goedemorgen,

Nog steeds is er geen vooruitgang ook geen status meldingen  (wel 4 sms'jes met aanmeldingen)

Heb jij een beter inzicht of een pressie middel..

Nou weer te horen gekregen dat "er eerst een kabel naar binnen gebracht moet worden" 

🥴

Reputatie 1

Beantwoord ook even het privé bericht aub.

Misschien ben je op vakantie ofzo zou zomaar kunnen.. 

Misschien kan @Cal  iets betekenen? 

Reputatie 1

Trep,

Welkom bij de club van onaangesloten gefrustreerde  klanten .

 

 

Is het bij jou opgelost?

Ben zeer benieuwd of je al gebruik aan het maken bent van alle gemakken. 

Reputatie 7
Badge +8

@Trep Tommie is vandaag vrij, maar ik heb ook gelijk voor je gekeken hoe het er nu voor staat! Ik zie echter dat VWT het nog niet bij ons heeft afgemeld, waardoor de order voor nu niet verder loopt. Het installatiepakket wordt automatisch naar jou toegestuurd zodra VWT de installatie bij ons heeft afgemeld. Ook ontvang je vanaf dan bericht van Guidion om een afspraak te maken om de apparatuur te installeren. Ik hoop oprecht ook dat dit snel gebeurt, zodat jij ook eindelijk kunt genieten van onze diensten! 

Reputatie 1

@Trep Tommie is vandaag vrij, maar ik heb ook gelijk voor je gekeken hoe het er nu voor staat! Ik zie echter dat VWT het nog niet bij ons heeft afgemeld, waardoor de order voor nu niet verder loopt. Het installatiepakket wordt automatisch naar jou toegestuurd zodra VWT de installatie bij ons heeft afgemeld. Ook ontvang je vanaf dan bericht van Guidion om een afspraak te maken om de apparatuur te installeren. Ik hoop oprecht ook dat dit snel gebeurt, zodat jij ook eindelijk kunt genieten van onze diensten! 

HI @Demi 

Heel appart, nml vorige week van VWT te horen gekregen dat het was afgemeld (foto's en aanleg kabel naar binnen en aangesloten op een kastje) 

Dit was volgens de klantenservice die we gebeld hadden ook zo.. Dus volgens mij gaat het ergens flink fout!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Dat is Super om te horen.. 

Kunnen wij wel alvast 5 nieuwe vouchers krijgen voor de aankomende week?

Ook een fijn weekend! 

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

P.S Als het dan allemaal klopt vanuit jullie kant, Hoe verklaar je dit dan?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, de afmelding is niet goed doorgekomen. Er is nu een nieuwe order ingeschoten om de afmelding goed te krijgen in ons systeem. Dit is op 05-07 gebeurt, ik ga ervan uit dat alles spoedig zal gaan verlopen! Ook heb ik je direct 5 nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Reputatie 1

Hey @Trep, de afmelding is niet goed doorgekomen. Er is nu een nieuwe order ingeschoten om de afmelding goed te krijgen in ons systeem. Dit is op 05-07 gebeurt, ik ga ervan uit dat alles spoedig zal gaan verlopen! Ook heb ik je direct 5 nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Hi, is er al wat vooruitgang??

Zitten er graag nu wel weer boven op.. Voordat we w88 en w88 en dan een keer een belletje plegen en dan krijgen te horen. "u staat nog in de wacht" oid!

 

Waar en bij wie ligt de bal atm?

Groetjes.. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Reputatie 1

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Donderdag zal er een meeting plaats vinden.. Wachten we daar maar even op. 

Iig bedankt voor de moeite! 

wederom zijn we 14 dagen verder in dit debacle, ik krijg te lezen dat er hard aan gewerkt wordt van alle kanten maar het resultaat is nog steeds 0,0 nada niksnie noppes. er is geen enige vorm van beweging te bespeuren bij wie ik ook aan de bel trek.

vanaf 14 mei afgesloten bij ziggo dank aan de opzeg service van T-Mobile

vanaf 16 mei geen aansluiting van T-Mobile opdracht geannuleerd door….. juist T-Mobile

kan ik nog kosteloos onder deze overeenkomst uit?

oja de op 21-6 afgeschreven € 131 is ook nog niet terug gestort zou 3 tot 5 werkdagen duren.

de bouwvakvakanties komen eraan Jippie !!!!

dus zal het nog wel langer gaan duren :-((

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik heb nogmaals navraag gedaan bij Fiber. Dit duurt inderdaad veel te lang, hopelijk kunnen ze jou een duidelijke update geven over de gang van zaken.

 

De creditering is goedgekeurd in mijn systeem, dit zal op 27-07 worden overgeboekt. Daarna zal het een paar werkdagen duren voordat je het terugziet op je rekening. 

Reputatie 1

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Donderdag zal er een meeting plaats vinden.. Wachten we daar maar even op. 

Iig bedankt voor de moeite! 

Goedemorgen, gisteren netjes terug gebeld door een T-Mobile medewerker na de meeting.... Helaas zijn we niet veel wijzer ervan geworden!

Word nou echt hoog tijd dat we in contact komen met een manager... Stuur mij via BP de contact gegevens of laat diegene bellen naar het nummer wat eindigt op.. 494.

Ook graag helaas 5 nieuwe vouchers. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren. 

 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

weer 5 dagen verder,

13 july een mail om afspraak te maken met Guidion, oke ik maak hier uit op dat er een nieuwe opdracht is uitgezet naar Guidion maaaaar is dit ook naar VolkerWessels gedaan?

op 14 july ( 9:20)maar even gebeld naar VWS, ja idd er staat een nieuwe opdracht uit ik ga kontakt zoeken met de planning en bel u terug, 15 july (12:10) niets gehoord ff bellen met VWS dan maar, weer andere medewerker mmm

ik zie niks is mijn collega geweest en die is met pauze ,laat hem u bellen eind van de dag niets ff bellen met VWS de 1e medewerker aan de telefoon oja dat klopt u staat hier op mijn briefje om terug te bellen ;-)

( het was al 16:50) maar ik heb nog niets van de planning gehoord zodra ik iets hoor bel ik U !.

19 july het blijft stil,VWS maar weer gebeld, weer een andere medewerker, ik zie geen nieuwe opdracht staan, ik ga kontakt opnemen met planning en bel u terug, ik vraag om een tijdsbestek, tja ergens volgende week !!! :-((

Guidion ook maar even gebeld, ja hier staat idd een nieuwe opdracht, ik zeg oke maar er is nog geen gvk binnen, dan moet u T-Mobile even bellen want dan kunnen wij nog niets doen,oke ga ik doen maar wilt u alstublieft de opdracht NIET op compleet zetten? nee nee dat doe ik niet.

T-Mobile thuis gebeld mmmm ik zie niks van een nieuwe opdracht, hij leest het de hele geschiedenis door enigste wat ik zie is dat ze de meldingen niet hebben door gezet dat ga ik voor u regelen want dit is te gek voor woorden (dat heb ik dus onderhand al TIG KEER gehoord) ze doen ze best hoor daar niet van alleen jammer dat het tot niks lijdt.

dus is er nu een nieuwe opdracht naar Volker Wessels uit gegaan of niet??

zo ja loopt het daar net zo chaotisch als bij T-Mobile? dan ben ik er weer mooi klaar mee ;_))

maar goed er zit wederom niets ander op dan wachten wachten wachten,

heee bouwvak vakantie (tegenwoordig 4 weken) dus wordt het nog langer wachten wachten wachten

:-((    :-((    :-((    :-((

 

Reageer