aansluiten glasvezelkabel


op 30 maart 2023 heb ik een abonnement internet en tv besteld, op 16 mei zou in de middag guidion en volkerwessel komen om de installatie te maken, guidion kwam als 1e die wilde meteen omdraaien ik zie geen gvk ik ben weg. ik zeg installeer het aar volkerwessel komt zometeen om de gvk binnen te brengen en aan te sluiten dan is alles klaar , hoef je niet meer terug te komen dat heeft de monteur gedaan, volkerwessel is niet geweest deze gebeld, uw afspraak is geannuleerd door t-mobile bel die maar even

nu heb ik al vele malen gebeld de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en zoeken alles uit.

oplossing bel volkerwessel maar die kunnen het oplossen voor u, heb inmiddels 3x volkerwessel gebeld

die komt niet kan geen opdracht invoeren omdat er een verkeerde code staat u moet bij t mobile zijn

en zo ga ik al dagen heen en weer tussen het kastje en de muur !!!! oja ik heb gebruikgemaakt van de opzeg service die heeft voor het gemak mijn abonnement per 14 mei opgezegd, dus vanaf die dag dus geen internet en tv meer van ziggo, helemaal niks heb ik nu dus krijg wel een mail van t mobile dat mijn abonnement vanaf 11 mei actief is??????????

ben er klaar mee!!!

 u kunt wel een voucher krijgen voor onbeperkt internet ooo u heeft geen t mobile simkaart nee helaas dan kan het niet. ik heb zelf maar een telefoon ergens geregeld en een t mobile simkaart gekocht kan ik in ieder geval toch gebruik maken van een voucher.

vandaag wederom kontakt gehad via facebook met de klantenservice. helaas u moet echt bij volkerwessel zijn 

 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @tilanus50, heel fijn dat je uitgebreid de situatie uitlegt en sorry dat dit nog speelt, het liefst zag ik je nu al zorgeloos genieten! In het dossier zie ik dat er bij Volker & Wessels nog veel onduidelijkheid heerst over wat er nog moet gebeuren aan de aansluiting. Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. Ik zal ook de informatie die jij hier doorgeeft toevoegen aan het dossier en ik ga weer extra druk op de ketel zetten.

Hiermee hoop ik zo snel mogelijk een doorbraak voor je te forceren, wij zitten Volker & Wessels voor je op de hielen!

Bekijk origineel

108 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik ben nog maar een keer voor je gaan kijken en heb nog steeds geen terugkoppeling. Ik heb Fiber nogmaals verzocht om dit door te zetten en op te pakken. Het lijkt niet goet te gaan bij VWT maar waarom? Ik heb echt geen idee. Hopelijk krijgen we nu meer informatie over de oplevering en kan het eindelijk gerealiseerd worden.

tja, daar zit ik dan, nu 6 maanden geleden had ik een goed werkende aansluiting van Ziggo.

had toen de euvele moed om over te stappen naar t-mobile glasvezel, deze ligt voor mijn deur moet alleen nog in de meterkast binnen gebracht worden, moet niet moeilijk zijn hoor ik je denken, niets is minder waar. leef nu al 6 maanden van voucher naar voucher. het is onmogelijk om om een putje te graven van 50 cm diep en ongv 100 cm lang om de daar liggende glasvezel op te pakken en in de bestaande invoer van de meterkast te steken zodat deze aan gesloten  word op de apparatuur die al 6 maanden nutteloos in mijn meterkast hangt, ik stof het maar regelmatig af zodat het zijn nieuwe looks blijft houden.

ik droomde al van super snel up en down loaden

ik heb tig keren gebeld met  het call center,en evenals hier, allemaal mooie woorden en beloftes

helaas geen van alle zijn ze uitgekomen.

en toen kwam ODIDO het bedrijf waar alles anders beter en sneller zou gaan, ik kan u melden ze zijn net zo erg als T-mobile. zit nog steeds zonder een werkende aansluiting geen glasvezelkabel is binnen gebracht, het blijft doodstil bij ODIDO.

het geval wil dat mijn toestel dat als hotspot fungeerd problemen gaat vertonen.

dus ik zal waarschijnlijk binnen kort off line zijn als het toestel het begeeft,

want ik geloof niet dat ik dit jaar nog een aansluiting krijg, het klinkt triestig en dat is het ook !!!

kortom ik heb de moed opgegeven en berust er maar in dat een werkende aansluiting niet voor mij is weg gelegd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, het verbaast mij dat je nog steeds niet opgeleverd bent. Ik heb dit nogmaals doorgespeeld naar Fiber en ik heb expliciet gevraagd of iemand dit nu op zich kan nemen. Ze gaan je dan ook een update geven over de situatie. Ik hoop oprecht dat er nu vooruitgang in zal komen. Dit mag absoluut niet zo lang duren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. 

Hey @tilanus50, de desbetreffende persoon die zich hier mee bezig houd is hiervan op de hoogte. Ik heb hem zojuist nogmaals bericht om je op te bellen. Dit duurt inderdaad erg lang, mede door de bouwvak. Hopelijk wordt dit snel opgepakt. Weet dat ik hier echt dicht op zit!

pompidompidom,Hee Hallo,Kennen jullie me nog?ja ik ben het, Tilanus50ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf wegsucces verderik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld. 

Reputatie 4

pompidompidom,

Hee Hallo,

Kennen jullie me nog?

ja ik ben het, Tilanus50

ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf weg

succes verder

ik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld.

 

Kafkaësk dit.

Krijg je nou wel al 4 maanden steeds unlimited vouchers van Odido? Het schijnt dat Ziggo dat alleen doet bij zakelijke abonnementen. Misschien moet je naar Starlink ofzo om compleet onafhankelijk te worden van het NL providerzooitje. Wel respect voor je geduld, ik zou allang naar een andere provider zijn overgestapt.

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Aansluiting is na een lange periode wachten uiteindelijk gelukt.. Bedankt voor je bericht. 

We wachten alleen nog op een compensatie voor het 3 maanden zonder internet

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Aansluiting is na een lange periode wachten uiteindelijk gelukt.. Bedankt voor je bericht. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

pompidompidom,

Hee Hallo,

Kennen jullie me nog?

ja ik ben het, Tilanus50

ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf weg

succes verder

ik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld.

 

Reputatie 3

@tilanus50 vandaag gehoord van odf dat het bij mij nog 2 jaar kan duren. Vreemd want mijn buren hebben hebben al glasvezel internet. Maar die hebben het via de winkel aangevraagd en dat schijnt sneller te gaan volgens odf. Telefonisch of via de website bestellen schijnt geen haast te hebben. Dus die hele zooi in een doos trappen en opnieuw aanvragen in de winkel lijkt het beste. De odf medewerker vindt het ook volslagen idioot dat odildo al abonnementen verkoopt in gebieden waar ze nog helemaal niet klaar zijn.

 

Moderator edit: Let op je taalgebruik. Het is niet toegestaan om scheldwoorden of andere kwetsende uitingen te gebruiken. Bedankt!

na 4 maanden nog steeds geen aansluiting !!

heb begin augustus gebeld over het onterecht afgeschreven abonnement van july,omdat ik dus geen aansluiting heb.

het wordt terug gestort, oke thx

3e week augustus nog steeds geen geld, gebeld o. sorry is een foutje gemaakt maar het komt eraan.

nu 7 september nog steeds niks.

het gaat overal fout bij jullie he !

Reputatie 3

@Trep nou. Lekker toch? En de snelheid? Kniesoor die daar op let. Ik vier vandaag een jubileum. Het is ook de dag dat ik bijna een werkende aansluiting heb. Net als alle andere dagen.

Ben ik ff blij dat ze nu een nieuw geluid hebben en menselijker zijn.

Dus geen praatjes meer nu gaan ze echt aanpakken. Maar nog even geduld.

Reputatie 1

 En? @Trep komt er al rook uit je modem? Van al die snelheid.

HI, er branden idd wat lampjes.. De monteur was netjes optijd.. Snelheid is nog discutabel!

Maar beter dan nog 3 maanden wachten. 

Reputatie 3

 En? @Trep komt er al rook uit je modem? Van al die snelheid.

@Trep,

 

dat is goed bericht voor je.

waar heb je het escalatie team L en S gevonden?

dat wil ik ook wel een !

Reputatie 1

@tilanus50

Na zeer goed contact met escalatie team L en S.. 

Uiteindelijk het bericht dat Guidion in beeld kan komen.. Modum komt als het goed is eindelijk onze kant op 🤞🏼🤞🏼.

En afspraak met Guidion kan gemaakt worden.

Suc6... En hou jullie zeker op de hoogte. 

Reputatie 1

Dan ben je zeker te brutaal?

Oooh nee hoor, was juist zeer lovend! 

Reputatie 3

Dan ben je zeker te brutaal?

Reputatie 1

 

Ooh mijn bericht moet eerst goed gekeurd worden

Reputatie 3

Mijn vrouw heeft de toezegging gehad dat ze maandag gaan bellen als we nog niks gehoord hebben.

Want dan is het 10 werkdagen (tel daar nog 95 bij op).

Vind het zo spannend voelt als pakjesavond en kerst op 1 dag. Al zal het wel weer uitlopen op een teleurstelling.

 

HelaasTrep,

ik heb geen bericht geen goed en geen fout.

ik heb maandag wel contact gehad met Thijs van de afd. Fiber, die had een toezegging gekregen van VWT dat ze z.s.m. contact met mij zouden op nemen, Thijs zegt dat die dinsdag rond 12:00 zou bellen om te controleren of dat gedaan zou zijn.

wat denk je??

juist niemand heeft er nog gebeld !

ik had van Tommie een e mail adres gekregen van een medewerker van VWT die heb ik gemaild 2,5 weken gelden.

wat denk je?

geen reactie.

ik denk dat ik dit jaar geen aansluiting meer krijg.

het schijnt zo te zijn dat VWT overhoop ligt met KPN (de nieuwe investeerder en T-mobile.) dus dat zal voorlopig nog wel niet over zijn.

het zal wel over geld gaan.

 

U wel goed bericht gehad?

(zeg nee!)

😉

Reputatie 1

@tilanus50 U/Jij ook goed bericht? 

Reputatie 3

Ik zit dit zo te lezen en het klinkt allemaal erg bekend. Ik wacht vandaag al 2448 uur (102 dagen) op een werkende glasvezelaansluiting.

Ik hoop maar dat glasvezel niet kan bederven want als dat zo doorgaat staat er straks dik de schimmel op.

Mijn hele verhaal staat hier. https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/hoe-krijg-ik-een-werkende-glasvezel-aansluiting-354514

Vind het allemaal dramatisch slecht van tmobile.

Je moet overal zelf achteraan.

Totaal geen communicatie.

Altijd maar afschuiven op andere partijen.

Als die andere partijenbhun werk niet goed doen moet je ze er op aanspreken of afscheid van nemen.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @tilanus50 en @Trep, ik heb voor jullie beide navraag gedaan. De bouwvak is inmiddels afgelopen, jij zal dus snel wat moeten horen @tilanus50. Ik wacht het antwoord van mijn collega's af. Het kan zijn dat ze bellen maar als ze dat niet doen hoor je de update snel van mij in dit topic!

@Trep 

helaas Trep ook hier niets meer vernomen buiten bovenstaande reactie van Tommie,

uiteraard is T mobile de verantwoordelijke die is de opdrachtgever daar hebben wij een overeenkomst mee afgesloten. en niet met Guidion of Volker Wessels Telecom.

maar je wordt wel als klant daar naar toe verwezen, bel ze maar even .

Ja HALLO T mobile ga het zelf eens regelen met je onderaannemers!

maar zoals je merkt is dat echt een stap te ver voor ze.

ze krijgen het niet geregeld, incapabel op alle fronten noemen ze dat.

nu weet ik ook waarom ze mijn abonnement bij Ziggo voortijdig opgezegd hebben, ik kan nu namelijk geen kant meer op.

ik ben nu al 15 WEKEN bezig om het geregeld te krijgen.

SCHANDALIG !!

ga jullie SCHAMEN!!!

 

Reageer