aansluiten glasvezelkabel


op 30 maart 2023 heb ik een abonnement internet en tv besteld, op 16 mei zou in de middag guidion en volkerwessel komen om de installatie te maken, guidion kwam als 1e die wilde meteen omdraaien ik zie geen gvk ik ben weg. ik zeg installeer het aar volkerwessel komt zometeen om de gvk binnen te brengen en aan te sluiten dan is alles klaar , hoef je niet meer terug te komen dat heeft de monteur gedaan, volkerwessel is niet geweest deze gebeld, uw afspraak is geannuleerd door t-mobile bel die maar even

nu heb ik al vele malen gebeld de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en zoeken alles uit.

oplossing bel volkerwessel maar die kunnen het oplossen voor u, heb inmiddels 3x volkerwessel gebeld

die komt niet kan geen opdracht invoeren omdat er een verkeerde code staat u moet bij t mobile zijn

en zo ga ik al dagen heen en weer tussen het kastje en de muur !!!! oja ik heb gebruikgemaakt van de opzeg service die heeft voor het gemak mijn abonnement per 14 mei opgezegd, dus vanaf die dag dus geen internet en tv meer van ziggo, helemaal niks heb ik nu dus krijg wel een mail van t mobile dat mijn abonnement vanaf 11 mei actief is??????????

ben er klaar mee!!!

 u kunt wel een voucher krijgen voor onbeperkt internet ooo u heeft geen t mobile simkaart nee helaas dan kan het niet. ik heb zelf maar een telefoon ergens geregeld en een t mobile simkaart gekocht kan ik in ieder geval toch gebruik maken van een voucher.

vandaag wederom kontakt gehad via facebook met de klantenservice. helaas u moet echt bij volkerwessel zijn 

 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @tilanus50, heel fijn dat je uitgebreid de situatie uitlegt en sorry dat dit nog speelt, het liefst zag ik je nu al zorgeloos genieten! In het dossier zie ik dat er bij Volker & Wessels nog veel onduidelijkheid heerst over wat er nog moet gebeuren aan de aansluiting. Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. Ik zal ook de informatie die jij hier doorgeeft toevoegen aan het dossier en ik ga weer extra druk op de ketel zetten.

Hiermee hoop ik zo snel mogelijk een doorbraak voor je te forceren, wij zitten Volker & Wessels voor je op de hielen!

Bekijk origineel

108 reacties

Reputatie 1

Ondanks alle "ellende" qua het aansluiten en afspraken, nu even een positief berichtje.. 

Onlangs een pakketje mogen ontvangen, waarschijnlijk omdat mijn tel batterij dood gaat van de hotspot maken. 

Een mobiel hotspot kastje (in bruikleen)

Met een aardige memo erop "met vriendelijke groet: L.   T-mobile"

👍🏼

Reputatie 1

18e zouden wij gebeld worden, met info over het verloop.. Helaas niets gehoord. 

Hier al iets bekend?

T-mobile blijft in mijn ogen toch nog steeds de verantwoordelijke.. Al word de schuld steeds naar andere geschoven!

Het word nu echt een beetje van de zotte, anders misschien toch even een bezoek brengen aan de waldorpstraat, misschien dat we daar meer serieus genomen worden. 

Reputatie 1

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Donderdag zal er een meeting plaats vinden.. Wachten we daar maar even op. 

Iig bedankt voor de moeite! 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, volkerwessel is de aannemer in opdracht van netbeheerder. Weet je toevallig wie de netbeheerder is?

T-mobile huurt alleen de lijn van de verschillende glasvezel netbeheerders in Nederland.  Net zoals b.v. Energie Direct stroom kan leveren via alle elektriciteit netbeheerders in Nederland zoals Stedin en Eneco.

de netbeheerder is niet bekend bij mij, ik ga vandaag t mobile bellen , en anders maandag volkerwessel

die kunnen het weten.

@Trep

wat ben je toch een ontzettende geluks🐦

 

 

HelaasTrep,

ik heb geen bericht geen goed en geen fout.

ik heb maandag wel contact gehad met Thijs van de afd. Fiber, die had een toezegging gekregen van VWT dat ze z.s.m. contact met mij zouden op nemen, Thijs zegt dat die dinsdag rond 12:00 zou bellen om te controleren of dat gedaan zou zijn.

wat denk je??

juist niemand heeft er nog gebeld !

ik had van Tommie een e mail adres gekregen van een medewerker van VWT die heb ik gemaild 2,5 weken gelden.

wat denk je?

geen reactie.

ik denk dat ik dit jaar geen aansluiting meer krijg.

het schijnt zo te zijn dat VWT overhoop ligt met KPN (de nieuwe investeerder en T-mobile.) dus dat zal voorlopig nog wel niet over zijn.

het zal wel over geld gaan.

 

U wel goed bericht gehad?

(zeg nee!)

😉

Reputatie 1

Dan ben je zeker te brutaal?

Oooh nee hoor, was juist zeer lovend! 

@Trep,

 

dat is goed bericht voor je.

waar heb je het escalatie team L en S gevonden?

dat wil ik ook wel een !

Reputatie 7
Badge +9

@Trep dat kan ik op dit moment nog niet zien. Wel zie ik dat je telefonisch afspraken hebt gemaakt over de installatie.

 

Over mobiel kan ik je vrij weinig vertellen, dan moet je bij onze mobiele afdeling zijn. Op dit moment zijn er nog geen gemaakte kosten, het ocntract gaat pas in als jij online bent. Daarom valt er ook niks te compenseren. Als je eenmaal up and running bent kunnen we kijken naar een eventuele en passende vergoeding. Daar kan ik alleen op dit moment nog niks over zeggen. Het moet namelijk eerst opgelost worden!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren. 

 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Beste Cal,

vandaag met volker wessel gebeld de opdracht staat nog steeds op geanuleerd.

dus graag even wat meer actie

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, bedankt voor de terugkoppeling. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat er een nieuw ticket aangemaakt is. Hopelijk wordt VWT nu goed aangestuurd.

 

Trep heeft op je topic gereageerd omdat hij een gerelateerd probleem heeft, daarom zie je die reacties voorbijkomen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, het verbaast mij dat je nog steeds niet opgeleverd bent. Ik heb dit nogmaals doorgespeeld naar Fiber en ik heb expliciet gevraagd of iemand dit nu op zich kan nemen. Ze gaan je dan ook een update geven over de situatie. Ik hoop oprecht dat er nu vooruitgang in zal komen. Dit mag absoluut niet zo lang duren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. 

@Trep 

helaas Trep ook hier niets meer vernomen buiten bovenstaande reactie van Tommie,

uiteraard is T mobile de verantwoordelijke die is de opdrachtgever daar hebben wij een overeenkomst mee afgesloten. en niet met Guidion of Volker Wessels Telecom.

maar je wordt wel als klant daar naar toe verwezen, bel ze maar even .

Ja HALLO T mobile ga het zelf eens regelen met je onderaannemers!

maar zoals je merkt is dat echt een stap te ver voor ze.

ze krijgen het niet geregeld, incapabel op alle fronten noemen ze dat.

nu weet ik ook waarom ze mijn abonnement bij Ziggo voortijdig opgezegd hebben, ik kan nu namelijk geen kant meer op.

ik ben nu al 15 WEKEN bezig om het geregeld te krijgen.

SCHANDALIG !!

ga jullie SCHAMEN!!!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tilanus50, heel fijn dat je uitgebreid de situatie uitlegt en sorry dat dit nog speelt, het liefst zag ik je nu al zorgeloos genieten! In het dossier zie ik dat er bij Volker & Wessels nog veel onduidelijkheid heerst over wat er nog moet gebeuren aan de aansluiting. Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. Ik zal ook de informatie die jij hier doorgeeft toevoegen aan het dossier en ik ga weer extra druk op de ketel zetten.

Hiermee hoop ik zo snel mogelijk een doorbraak voor je te forceren, wij zitten Volker & Wessels voor je op de hielen!

je mag hier niet alles type

ook niet in nette bewoordingen.

dan wordt je post gewoon niet gepost

 

dus wees braaf als je typt en volg als een mak schaap de aanwijzingen

van de medewerkers

en wacht rustig af tot je aan de beurt bent om een aansluiting te krijgen.

 

je moet dan wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel geduld hebben

ik heb al 35 dagen geduld, maar als ik andere topics hier lees sta ik nog onderaan de ladder der wanhoop

Reputatie 7
Badge +5

Hi @tilanus50 en @Trep, ik heb voor jullie beide navraag gedaan. De bouwvak is inmiddels afgelopen, jij zal dus snel wat moeten horen @tilanus50. Ik wacht het antwoord van mijn collega's af. Het kan zijn dat ze bellen maar als ze dat niet doen hoor je de update snel van mij in dit topic!

Reputatie 3

Ik zit dit zo te lezen en het klinkt allemaal erg bekend. Ik wacht vandaag al 2448 uur (102 dagen) op een werkende glasvezelaansluiting.

Ik hoop maar dat glasvezel niet kan bederven want als dat zo doorgaat staat er straks dik de schimmel op.

Mijn hele verhaal staat hier. https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/hoe-krijg-ik-een-werkende-glasvezel-aansluiting-354514

Vind het allemaal dramatisch slecht van tmobile.

Je moet overal zelf achteraan.

Totaal geen communicatie.

Altijd maar afschuiven op andere partijen.

Als die andere partijenbhun werk niet goed doen moet je ze er op aanspreken of afscheid van nemen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tilanus50, zoals @Cal zegt: Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. 

We hebben op dit moment een uitvraag staan met spoed! Hier is echter nog niet op gereageerd. Ik moet de reactie hierop afwachten. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je opgenomen wordt!

Reageer