aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

HeyΒ @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren.Β 

Β 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privΓ©bericht.

Waarom zie ik de post van en over TREP?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, bedankt voor de terugkoppeling. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat er een nieuw ticket aangemaakt is. Hopelijk wordt VWT nu goed aangestuurd.

Β 

Trep heeft op je topic gereageerd omdat hij een gerelateerd probleem heeft, daarom zie je die reacties voorbijkomen.Β 

Reputatie 1

HeyΒ @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren.Β 

Β 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privΓ©bericht.

Morning, hoe staat het met de "Urgentie" .. Is inmiddels alweer 14 dagen geleden πŸ˜‘

Boven op de voorgaande weken.Β 

Nog steeds niets gehoord, behalve een telΒ  van 't mobile dat ze er nog geen grip hebben op deze situatie.

Inmiddels helaas ook wat dingen voor de deur gebeurd zoals diefstal en vernieling.. Helaas zonder internet geen beveiliging en camera beelden.

Β 

Reputatie 7
Badge +14

Wat vervelend dat je buurt zo achteruit is gegaan. Maar kunnen je camera's met een sd kaartje o.i.d.Β niet wat lokaal opslaan? Een technische storing kan in de toekomst ook ontstaan en dan is het toch ook niet handig als de boef weer net niet op beeld staat.

Reputatie 1

Dat klopt idd... Kan helaas geen SD card in!

Wacht nog wel op een antwoord over de vordering van onze aansluiting.Β 

Goedendag,

daar ben ik weer eens, op 16 mei zou ik aan gesloten worden,foutje gaat niet door afspraak geannuleerd door t mobile bij vwt, we zijn nuΒ Β 100 DAGENΒ Β verder ondanks vele malen bellen posten facebook etc etc 0,0 resultaat!! schande schaam jullie diep.

op 30 maart 2023 heb ik een abonnement genomen van T Mobile,

heb net de factuur van 10-6-23 bekeken er worden al kosten in rekening gebracht vanaf 11 April???

ook mei en juni worden gefactureerd dit klopt van geen kanten op 11 April zat ik nog in de bedenk tijd dus vanwaar die kosten in mei zou ik pas aangesloten worden op 16 mei wel het bijna volledige bedrag in rekening, juni wordt ook gefactureerd. na bellen en posten, het bedrag wordt verrekend met de factuur van July, op 27 July wordt het overgemaakt, het duurt dan nog wel 3 tot 5 werkdagen voor het op uw rekening staat???

welk tijdperk leven jullie, als ik een bedrag overmaak staat het na max 3 min op de rekening van de begunstigde, u begrijpt wel, het is nu 30 July het geld is er nog steeds niet, oja van het bedrag dat u terug krijgt brengen we nog wel even het abonnement van July in mindering.

ik ben schijnbaar niet duidelijk of het dringt niet door bij jullie IK HEB GEEN AANSLUITING !! AL 100 DAGEN NIET

ik eis van U dat U het abonnement bedrag van July per omgaande (dat betekent direct) terug stort op mijn rekening en dat U pas kosten van mijn rekening van mijn rekening afschrijft van af het moment dat ik een aansluiting MET signaal heb !! u maakt misbruik van de automatische incasso !! u levert niets maar wel incasseren Β SCHANDALIG !!

Β 

ik hoef geen standaard praatjes meer, we zijnΒ hard aan het werk voor u, we kloppen hard aan de deur bij vwt, ik ga het oplossen voor u en hou dit in de gaten, bla,bla,bla

ik wil mijn geld terug per direct !!!

T Mobile is een uiterst incapable bedrijf er klopt helemaal niks van de interne communicatie ,Β 

nogmaals MIJN GELD ( factuurbedrag van 10-6-2023 en deΒ abonnementskosten van July)Β Β  TERUG NIET WOENSDAG NIET DONDERDAG , MAAR DINSDAG UITERLIJK!!

Β 

Β 

voor alle duidelijkheid,Β met uiterlijk dinsdag bedoel ik dus Dinsdag 1 augustus 2023

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik ben direct voor je gaan kijken en zie in mijn systeem dat de vergoeding goedgekeurd en uitgestuurd is. Heb je dit al ontvangen? Zo niet, duurt het niet langer dan 5 werkdagen voordat je het op je rekening hebt.Β 

Reputatie 1

We zitten nu op de 45 dagen... En nog niets, geen bericht van vwt.

Ik denk dat wij niet gaan zitten wachten op de 100 dagen geen internet zoalsΒ @tilanus50

Rechtsbijstand gesproken en die gaan de meer kosten betalen, als we ergens anders een soortgelijk abbo afsluiten..Β 

Dus we wachten /kijken deze week nog aan, en dan is het toch jammer maar helaas.Β 

Gr

Hoi Trep,

je kan een ingebrekestelling sturen dan ben je na 3 weken Kosten Loos van het abonnement af.

dit heb ik overwogen maar ik wil gewoon een werkende aansluiting !

dus ik heb nog even geduld heeeeeeeeeeel even dan he ;-)

ik wens je veel sterkte in het debacle genaamd T-Mobile

Reputatie 1

Goedemorgen @TommieΒ @eric

Is er al wat bekend wanneer vwt iets gaat afmelden, en wanneer we eindelijk onze modum pakket mogen ontvangen?

Dan ook gelijk maar een datum voor het aansluiten hiervanΒ 

Ik hoor het graag.Β 

Reputatie 1

VolkerWessels heeft geen nieuwe orde ontvangen!!

Β 

Wat is dit voor amateuristisch gedoe.. Snap sowieso niet waarom er een nieuwe order geplaatst moet worden.Β 

Gewoon de oude gereed melden en hup door geven aan Guidion en modum op sturen naar de klanten die al iets te lang aan het wachten zijn!!!!

Super frusterend om zelf er steeds achter aan te moeten bellen en mailen...Β 

Dit mag volgens mij niet de bedoeling zijnΒ Β 

Kom maar op met die brochure voor een nieuwe tel uit te zoeken. Onder tusssen is dus onze tel ook gaar aan het worden.

na aanleiding van bovenstaand bericht van Trep, ben ik ook maar weer eens gaan bellen met VWT

want 2 weken geleden was er een nieuwe order ingeschoten naar VWT, ik werd gebeld door ene Lane (als ik het goed heb) van de afdeling fiber van t mobile die me dat wist te vertellen en zei verder dat VWT het door ging zetten naar hun onderaannemer.

dus wat denk je??????

het klopt meneer er zijn meerdere orders op uw adres binnen gekomen, maar ze staanΒ ook allemaal op

GEANNULEERD !!!!! wij kunnen verder niets voor u doen, maar ik ga het verder uitzoeken en zorgen dat dit niet meer kan gebeuren want het gebeurd veel te vaak. het is dus een bekend probleem bij VWT dus ook van meerdere klanten blijkt.

belt u maar even met T Mobile of ze een nieuwe opdracht sturen tuurlijk ga ik dat voor de tig x weer doen.

ondertussen zou het bedrag dat van de factuur van 10-6-2023 terug gestort zijn op mijn rekening binnen 5 werkdagen. wat denk je ????????

het is nu werkdag 6 noppes nada niksnie

ik vraag me toch werkelijk serieus af wat voor misselijk makendΒ spelletjeΒ T Mobile speeltΒ metΒ  klanten

niks leveren, wel abonnements kostenΒ Β afschrijven, niet terug storten, en vervolgens ook nog de maand July inhouden op de terug betaling, oja dat bedrag krijgt u in augustus weer terug is de melding.

IK WIL MIJN GELD TERUG,Β  ALLES!!! JULLIE LEVEREN ALLEEN EEN WANPRESTATIE VERDER NIETS, DAAR MOET JE DAN ALS NIEUWE KLANT HET MAAR MEE DOEN.

Β 

Β 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

Β 

@tilanus50Β ook dit heb ik doorgezet naar Fiber en aangedrongen om hier nu echt achteraan te gaan. Hopelijk kunnen ze dit doen. Het geld had inderdaad al gestort moeten zijn, ik ga er vanuit dat dit dan zal gebeuren als de volgende factuur zou moeten komen. In het systeem staat het in ieder geval goed dus het komt hoe dan ook terug bij jou op de rekening!

HeyΒ @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

Β 

@tilanus50Β ook dit heb ik doorgezet naar Fiber en aangedrongen om hier nu echt achteraan te gaan. Hopelijk kunnen ze dit doen. Het geld had inderdaad al gestort moeten zijn, ik ga er vanuit dat dit dan zal gebeuren als de volgende factuur zou moeten komen. In het systeem staat het in ieder geval goed dus het komt hoe dan ook terug bij jou op de rekening!

ff een nieuwtje,

Primevest (t-mobile) heeft enkele glasvezelnetwerken (127000 aansluitingen ,wijken in Den Haag,Rotterdam en Eindhoven) verkocht aan KPN ,Β  zou dit de oorzaak kunnen zijn van het debacle?vele worden gewoon niet aangesloten, dat mag KPN straks doen. we zullen binnenkort dus wel een bericht krijgen dat we voortaan met KPN moeten bellen. tot die tijd worden we zoet gehouden met de bekende praatjes en vouchers.

bron:Β KPN neemt glasvezelnetwerken over van Primevest (overons.kpn)

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50Β dit heeft geen directe impact en is hier ook niet het geval!

Reputatie 1

HeyΒ @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

Goedenmorgen,Β 

Is er al wat meer bekend.. Is de 1e order uit het systeem van VWT? .. Is de nieuwe order al geaccepteerd?Β 

Er is inmiddels al weer een paar dagen radio stilte.. En zonder internet!

Wat zijn de stappen die T'mobile gaan ondernemen om dit soort "geklungel" te voorkomen!

Ik ben uiteraard ook zeer benieuwd wat de compensatie zal zijn voor de "gedupeerde"Β 

(ik neem aan dat dit wel aan de orde is)Β 

@tilanus50

Β 

🀣🀣🀣compensatieπŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚aansluitenπŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£nieuwe orderπŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£

T-Mobile😭😭😭😫😫

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, het loopt alweer niet helemaal soepel bij VWT. Ik heb dit nogmaals aangekaart bij Fiber. Ze gaan dit doorzetten en je opbellen met een update hierover!Β 

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

Β 

14 mei 2023 is mijn abonnement bij Ziggo opgezegd door de opzeg service van T-Mobile

16 mei 2023 de afspraak om de gvk binnen te brengen is geanuleerd bij VWT door T-Mobile,

16 augustus 2023 ik moet u helaas mededelen dat er nog steeds geen gvk binnen is gebracht.

DRIE MAANDEN ZIT IK DUS AL ZONDER EEN AANSLUITING !!!!!

DRIE MAANDEN, SCHAAM JULLIE DIEP !!!!

ik (en meerder lees ik hier) zijn de speelbal van T-Mobile en VolkerWesselTelecom geworden

we zijn eerder een tijdverdrijf of een bezigheid therapie iets anders komt er niet meer in mijn gedachte naar boven met dit beleid, werk of hoe je het ook noemen wil.

je zit te kloten met een laptop om tv te kijken je leeft van voucher naar voucher

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

EEN TOPPRESTATIE T-MOBILE en VOLKER WESSEL TELECOM WEES ER TROTS OPΒ 

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, je order loopt inderdaad niet zoals we zouden willen dat het loopt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat onze Fiber afdeling je twee dagen geleden geΓ―nformeerd hebben over de status van je order. Naar verwachting zal er na 18-08 een confirmdate worden toegepast. Ik hoop echt dat het dan voorspoedig zal verlopen! Ik wil namelijk ook dat je zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment zullen we de 18e moeten afwachten en hopelijk hebben we dan een goed vooruitzicht.

Ik heb helemaal niets van de afdeling fiber vernomen dus hoe jij aan die info komt ????

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50Β ik had een andere klant voor me, excuus.Β 

Als het goed is heb je een e-mailadres gekregen van onze afdeling enΒ is er verteld dat dit in week 34 wordt opgepakt! Dit komt door de bouwvak.

het is dus niet goed!

ik heb mijn mailboxen gecheckt (inbox-spambox-verwijderde en ongewenste) hebt terug gezocht tot begin July, wat denk je?? juist geen enkele mail van de afdeling thuis.

de laatste mail van t mobile is van 4-8 over een creditering.

dus nogmaals hoe kom jij aan die info, en waarom klopt het niet?

zal ik me nu gaan verbazen?

och weet je het begint "normaal” te worden 😑

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50Β geen e-mail gekregen maar een e-mailadres van een contactpersoon van VWT. Dat is de laatste update die ik van Fiber ontvangen heb, zij geven aan je telefonisch gesproken te hebben op 14-08. Ik heb je het e-mailadres in een privΓ©bericht doorgezet.

Reageer