Beantwoord

geen isra aansluiting

  • 24 September 2021
  • 40 reacties
  • 491 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

40 reacties

Ja ik heb wel de overstap service gebeld en heb ook een bevestiging mail van jullie ontvangen op 30 aug. dat de overstap is geaccepteerd en dat ik niet zonder aansluitingsluiting zou komen . Betekent dat ook nu het lastiger wordt? 

Reputatie 7
Badge +15

@Jhanadam 

Je hebt volgens mij geen overstapservice gebruikt omdat je verbinding al actief is en Ziggo loopt ook nog?

Ik denk dat je dan zelf even moet bellen maar dit is iets voor T-Mobile om samen met KPN op te lossen denk ik.

Ik weet nu niet wat er gaat gebeuren. Komt er iemand langs of moet ik iets anders doen? Klantenservice bellen of Ziggo om niet zonder aansluiting te zitten? Gr. Johan

Het lijkt lastiger worden dan verwacht, lukt het jullie om bij ziggo de beëindiging te verschuiven of is dat iets wat ik zelf moet proberen? Ben bang dat ze het als een nieuw contract gaan zien en er naast de periode extra daardoor meer kosten zullen zijn. J

 

Ik woon op 3 hoog bovenste etage dus het kan een van de onder buren zijn waar het actief is. 

Reputatie 7
Badge +15

@Jhanadam 

Heeft jouw huisnummer toevallig een toevoeging?

Graag er is in al die jaren verbouwd en aangezien alles via Ziggo/kabel ging kan hij op de oude plaats 'verdwenen' zijn. Het telefooncontact wat er nu nog zit was verbonden met de ziggobox. Gr. Johan

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Jhanadam Ik heb zojuist het abonnement bekeken en zo te zien is de DSL lijn al actief. De aansluiting zou dan zeker in huis moeten zitten. Lukt het je niet om het modem aan te sluiten, geef dan even een gil, dan stuur ik een monteur jouw kant op. Ik kan je voor nu ook niet zeggen waar de aansluiting precies zit, gezien er een afwijkend adres en/of ISRA is vastgesteld door de netwerkbeheerder. De monteur kan dit zeker weten wel vinden! Ik hoor van je.

Dit is actief op 29ste? Is het mogelijk gelijktijdig nog Ziggo te hebben in Oktober en kunnen jullie dit regelen via de overstap service? J

Reputatie 7
Badge +15

@Jhanadam

Ziet er inderdaad niet uit als een telefoonkabel, een monteur kan helaas pas langskomen wanneer het T-Mobile abonnement actief is om het ISRA punt of de KPN kabel te vinden.

Dit lijkt een tvkabel als je naar de verleng aansluiting kijkt. Ben altijd al bij chello aangesloten voor internet. J

 

Reputatie 7
Badge +15

@Jhanadam 

Kan je eens een foto maken van die kabel bij het raam?

Nee alleen bij t raam komt een draad binnen waar nu bij ziggo alles geregeld is. Postcode chech geeft aan dat er een dsl aansluiting is op dit adres. J

 

Ik heb wel het contact waar de telefoonstekker in ging maar dat zit met draad verbonden met de ziggo box en zo kan gebeld worden. J

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jhanadam 

Heb je niks van onderstaande in de meterkast of woonkamer bijvoorbeeld? Je kan ook een telefoonkabel tegenkomen die nergens op is aangesloten en moet worden hersteld.

En de postcodecheck van T-Mobile geeft ook aan dat er DSL beschikbaar is?