Ik ga overstappen van Ziggo naar T-mobilethuis. Ik vind geen ISRA aansluiting in mijn huis. Alles gaat nu via de kabel. Er komt een kabel bij t raamzijde binnen. In de meterkast zit niets . Gr. Johan
Beste antwoord door Jhanadam
Bekijk origineelIk ga overstappen van Ziggo naar T-mobilethuis. Ik vind geen ISRA aansluiting in mijn huis. Alles gaat nu via de kabel. Er komt een kabel bij t raamzijde binnen. In de meterkast zit niets . Gr. Johan
Beste antwoord door Jhanadam
Bekijk origineelJa ik heb wel de overstap service gebeld en heb ook een bevestiging mail van jullie ontvangen op 30 aug. dat de overstap is geaccepteerd en dat ik niet zonder aansluitingsluiting zou komen . Betekent dat ook nu het lastiger wordt?
Je hebt volgens mij geen overstapservice gebruikt omdat je verbinding al actief is en Ziggo loopt ook nog?
Ik denk dat je dan zelf even moet bellen maar dit is iets voor T-Mobile om samen met KPN op te lossen denk ik.
Ik weet nu niet wat er gaat gebeuren. Komt er iemand langs of moet ik iets anders doen? Klantenservice bellen of Ziggo om niet zonder aansluiting te zitten? Gr. Johan
Het lijkt lastiger worden dan verwacht, lukt het jullie om bij ziggo de beëindiging te verschuiven of is dat iets wat ik zelf moet proberen? Ben bang dat ze het als een nieuw contract gaan zien en er naast de periode extra daardoor meer kosten zullen zijn. J
Ik woon op 3 hoog bovenste etage dus het kan een van de onder buren zijn waar het actief is.
Graag er is in al die jaren verbouwd en aangezien alles via Ziggo/kabel ging kan hij op de oude plaats 'verdwenen' zijn. Het telefooncontact wat er nu nog zit was verbonden met de ziggobox. Gr. Johan
Hi
Dit is actief op 29ste? Is het mogelijk gelijktijdig nog Ziggo te hebben in Oktober en kunnen jullie dit regelen via de overstap service? J
Ziet er inderdaad niet uit als een telefoonkabel, een monteur kan helaas pas langskomen wanneer het T-Mobile abonnement actief is om het ISRA punt of de KPN kabel te vinden.
Dit lijkt een tvkabel als je naar de verleng aansluiting kijkt. Ben altijd al bij chello aangesloten voor internet. J
Nee alleen bij t raam komt een draad binnen waar nu bij ziggo alles geregeld is. Postcode chech geeft aan dat er een dsl aansluiting is op dit adres. J
Ik heb wel het contact waar de telefoonstekker in ging maar dat zit met draad verbonden met de ziggo box en zo kan gebeld worden. J
Hallo
Heb je niks van onderstaande in de meterkast of woonkamer bijvoorbeeld? Je kan ook een telefoonkabel tegenkomen die nergens op is aangesloten en moet worden hersteld.
En de postcodecheck van T-Mobile geeft ook aan dat er DSL beschikbaar is?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.