Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 79 reacties
  • 1430 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 1

En we zijn weer een week verder. Idd gebeld door je collega dat van Gelder zou gaan bellen. Helaas niks gehoord. ook geen gemiste oproepen.

 

Reputatie 7

Hi @michielrp, dit heb ik vanochtend gelijk doorgespeeld naar mijn collega! Mijn collega gaat opnieuw navraag doen bij Van Gelder om contact met jou op te laten nemen. Laat je het weten zodra je iets van hen verneemt? 🤞

Reputatie 1

Lisa,

Helaas weer een week verder zonder enig contact.

Reputatie 7

Hi @michielrp, jeetje het zit niet mee! Ik heb dit gelijk aangegeven bij mijn collega's van een andere afdeling, omdat ik hoop dat ik hiermee het proces kan versnellen. Het is niet netjes dat je voor niks zit te wachten, sorry voor deze ervaring. Ik hoop dat ik (of mijn collega) je snel van een update kan voorzien. Ik ga er alles aan doen om je meer duidelijkheid te geven! 

Reputatie 1

uiteindelijk op 23 juni gebeld voor een afspraak in de morgen van 1 juli. Heb aangegeven dat het “schietapparaat mee moesten nemen”. Hier wist mevrouw Salli van Alpha Glasvezeltechniek niks vanaf, dus de opzichter zou me bellen. niet gebeurd. Ook heb ik nog teruggesms op de bevestigingsms dat ze echt aan het schietapparaat moesten denken. Uiteindelijk zat ik vrijdagochtend te wachten. Alpha gebeld om 1000uu. Half uurtje later teruggebeld.

Nee dat klopt meneer er staat tussen 14:00 en 19:00 in de computer. Vervolgens heb ik haar gevraagd hoe ik dat had moeten weten. Daar kwam geen antwoord op. Uiteindelijk kwam er om om 1630 een monteur die bij mijn buurman gekeken heeft(die ook wacht op aansluiten). Daarna zou hij het schietapparaat gaan halen. Zoals je wellicht al ziet aankomen niks meer van de beste man vernomen.

Ben heel benieuwd of we ooit nog een glasvezel aansluiting krijgen en ondertussen blijven de kosten bij Ziggo maar doorlopen.

Reputatie 7

Hi @michielrp, ik heel erg gehoopt op een update dat je inmiddels was gebeld! Excuses hiervoor en fijn dat je dit hier laat weten. Fingers crossed dat je heel snel wat hoort. Ik heb in ieder geval achter de schermen aangegeven of de druk hiervoor opgevoerd kan worden. 

Reputatie 1

Heren, Helaas nog geen telefoontje. Door jullie inzet leek het snel te gaan, maar nu stokt het weer. Hou jullie op de hoogte

 

Reputatie 7

Hi @michielrp,

Thanks voor het informeren en duidelijke signaal. Ik sluit mij helemaal aan bij Jason als ik zeg dat de terugkoppeling vrij schrikbarend is. Wil je het ons laten weten als de aannemer contact heeft opgenomen? Mocht het niet deze week zijn, zorgen we er graag voor dat de situatie nogmaals een zetje kan krijgen. 

Reputatie 1

Jason, ze zouden het bij mijn buurman ook aanleggen. Ze hadden geen apparaat bij zich om de draad onder de bestrating in de voortuin heen te schieten. Ze gaven aan dat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak.

Reputatie 7
Badge +16

@michielrp Dat vind ik zeer schrikbarend, dit hoort de aannemer uiteraard gewoon te weten. Er is niet voor niets een schouw geweest voorafgaand aan de huisaansluiting. Daarbuiten staat het in de rapportage en dient bij elke partij, uitvoerend en beherend, bekend te zijn wat de status is van de aanleg. Afijn, ik ga je hier niet verder mee vervelen. Wat is er nu afgesproken? Hebben ze aangegeven wanneer er dan wel een vervolgbezoek kan worden voltooid?

Reputatie 1

helaas. ze hadden niet doorgekregen dat hij nog door de voortuin moest. Ze zijn weer vertrokken.

 

Reputatie 7
Badge +16

@michielrp Fijn dat er nu eindelijk een huisaansluiting kan worden gerealiseerd! Bedankt voor het melden van de update en veel plezier straks met de actieve glasvezelverbinding. Is het vanmorgen allemaal goed gegaan? 😄

Reputatie 1

Cal Ze komen morgenochtend het glasvezel naar binnen trekken. dank voor je hulp..

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat is sneller dan ik had durven dromen, super @michielrp! 😃 Hopelijk kan Volker Wessels snel bij je langs komen.

Reputatie 1

Dank Cal. Ben net gebeld door jullie dat hij contact gaat opnemen met volker wessel om de draad naar binnen te trekken.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @michielrp, sorry dat je nog niks van de Fiber-afdeling hebt gehoord, Jason en ik hadden zeker op een andere uitkomst gehoopt! Ik wil graag vooruitgang boeken en daarom ga ik de Fiber-afdeling via een andere weg proberen te benaderen. Als het goed is hoor je voor het begin van het weekend meer van hen. In ieder geval wil ik dit niet loslaten, dit ga ik oplossen!

Reputatie 1

Goedemorgen Jason, helaas niks gehoord vorige week. We is er iemand bij mij voor de deur al het glasvezel op elkaar aan het aansluiten. Alles zou hierna moeten werken. Ik hoop dat ze snel contact met me opnemen

 

Reputatie 7
Badge +16

Kleine UPDATE @michielrp: waarschijnlijk word je dinsdag of woensdag gebeld door de Fiber-afdeling met meer informatie en een update. Ik hoop van ganse harte dat er nu eindelijk wat geconcretiseerd kan worden. Voor nu: een heel mooi weekend toegewenst!

Reputatie 1

Fijn dank ben benieuwd. Wil graag over

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @michielrp, ik heb jouw case ingediend bij de uitvoerder zodat er nu echt eens grondig naar gekeken kan worden. Ook heb ik gevraagd om zo snel mogelijk een terugkoppeling met update te geven aan je zodat je ergens duidelijkheid over hebt. We wachten nu al lang genoeg zonder enige vorm van informatie. Daar kunnen mijn collega’s in dit topic overigens niets aan doen, daar het al eerder geëscaleerd is geweest - jammer genoeg nog zonder resultaat. Ik zal je op de hoogte houden en probeer hier veel vaart achter te zetten.

Reputatie 1

Lisa. We zijn weer een maand verder en uiteindelijk bijna 6 maanden na mijn aanvraag bij jullie. Zou je kunnen checken wat de status is.

 

Michiel

Reputatie 7

Hi @michielrp, graag wil ik je laten weten dat ik weer heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of zij al een concrete update kunnen delen die ik aan je door kan geven! Ik zie namelijk nog geen update terug achter de schermen. Mijn collega gaf aan dat dit nog wel even kan duren, maar dat hij niet weet hoe lang. Hoe graag ik je ook had willen voorzien van duidelijkheid, is het voor nu dus echt een kwestie van afwachten. Excuses hiervoor! ❤

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MaZZie, inmiddels ben ik meer voor je te weten gekomen en het blijkt dat de lokale wijkcentrale door wateroverlast pas eind maart in gebruik kon worden genomen. Hierdoor heeft de uitrol van de wijkcentrale naar de woningen vertraging opgelopen. Inmiddels kunnen wij weer op volle sterkte aan de slag en ik vermoed dat je onze aannemer de komende weken veel in jouw omgeving zal tegenkomen. Zodra wij bij jou in de buurt komen nemen wij zeker contact met je op. Wij zullen ervoor zorgen dat de glasvezelverbinding werkt als een zonnetje!

Reputatie 1

Fijn dank voor de update

Reputatie 7

Hi @michielrp, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie! Ik heb aangeklopt bij een andere afdeling die hopelijk inhoudelijk een update met mij kan delen, zodat ik die hier kan plaatsen. Zodra ik iets hoor, dan laat ik het aan je weten! 🎊