Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 79 reacties
  • 1430 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MaZZie, goed dat je het nagaat, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik heb al onze systemen afgespeurd, alleen kreeg ik geen duidelijk beeld over de huidige situatie. Hierom heb ik net als Lisa navraag voor je opgestart en ik vermoed hier binnenkort antwoord op te krijgen. Mogelijk wordt je hier nog over gebeld door de afdeling die over glasvezelopleveringen gaat, maar anders zal ik zeker bij je erop terugkomen.

Hoe dan ook ga ik dit voor je ophelderen!

Zelfde vraag maar dan vanuit Noordhoven, Zoetermeer. 2 Maanden gelezen is er glasvezel in de straat gekomen. Er is een schouwing geweest zo een 1,5 maand geleden. Daarna niets meer vernomen.

Reputatie 7

Hi @michielrp, allereerst: welkom op de Community! Super dat je hier een topic hebt aangemaakt. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om te zien of ik je van meer duidelijkheid kan voorzien, want ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Zelf zie ik niet direct een concrete status terug die ik met je kan delen, dus ik heb aangeklopt bij één van mijn collega's voor een update. Zodra ik hier een reactie op heb gekregen, dan koppel ik die hier aan je terug. Ik hoop dat ik je snel kan verblijden met goed nieuws! 😊

Super leuk om te lezen dat ook jij graag over wilt gaan op Glasvezel @Michel_1970! En tof om te zien hoe goed jij in jouw eigen topic al verder bent geholpen. 

Reputatie 4

Hoi @michielrp , vanmorgen toevallig ook een post geplaatst met het verzoek hoe te handelen zodra de glasvezelkabel onder de tegels ligt. Hier (aan de andere kant van Rdam) zijn ze bij ons in de wijk ook begonnen. Ben benieuwd op de reacties van de moderators naar jouw vraag.