Beantwoord

Glasvezel Kralingen Rotterdam

• 12 April 2022
  • 47 reacties
  • 751 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb op 29-12-21 glasvezel aangevraagd. Uiteindelijk is het eind jan begin feb bij ons in de straat gelegd, maar dat is nu zo langzamerhand ook alweer 2 maanden geleden. Wanneer kan je de afspraak om het aan te sluiten verwachten?

Michiel

icon

Beste antwoord door Cal 14 April 2022, 17:16

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 1

Cal Ze komen morgenochtend het glasvezel naar binnen trekken. dank voor je hulp..

Reputatie 1

Dank Cal. Ben net gebeld door jullie dat hij contact gaat opnemen met volker wessel om de draad naar binnen te trekken.

Reputatie 1

Het is een wonder. Ze stonden gisteren onaangekondigd voor de deur. Gelukkig was mijn vrouw thuis. Het is super strak gedaan. het is super opgeleverd. 
nu wachten op de modem

Reputatie 1

Boris dank voor je update. Ik heb zelf toch met van Gelder gesproken vanmorgen. Hoop dat het helpt van 2 kanten.

Reputatie 1

Fijn dank voor de update

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @MaZZie, goed dat je het nagaat, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik heb al onze systemen afgespeurd, alleen kreeg ik geen duidelijk beeld over de huidige situatie. Hierom heb ik net als Lisa navraag voor je opgestart en ik vermoed hier binnenkort antwoord op te krijgen. Mogelijk wordt je hier nog over gebeld door de afdeling die over glasvezelopleveringen gaat, maar anders zal ik zeker bij je erop terugkomen.

Hoe dan ook ga ik dit voor je ophelderen!

Reputatie 1

Hoi Jason,

ik heb nog niks ontvangen. Klopt dat?

michiel

Reputatie 7
Badge +2

Hi @michielrp, sorry dat je nog niks van de Fiber-afdeling hebt gehoord, Jason en ik hadden zeker op een andere uitkomst gehoopt! Ik wil graag vooruitgang boeken en daarom ga ik de Fiber-afdeling via een andere weg proberen te benaderen. Als het goed is hoor je voor het begin van het weekend meer van hen. In ieder geval wil ik dit niet loslaten, dit ga ik oplossen!

Reputatie 7
Badge +2

Dat is sneller dan ik had durven dromen, super @michielrp! 😃 Hopelijk kan Volker Wessels snel bij je langs komen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @michielrp, ik heel erg gehoopt op een update dat je inmiddels was gebeld! Excuses hiervoor en fijn dat je dit hier laat weten. Fingers crossed dat je heel snel wat hoort. Ik heb in ieder geval achter de schermen aangegeven of de druk hiervoor opgevoerd kan worden. 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @michielrp, ik zie aan deze kant dat VolkerWessels Telecom de opdracht nog niet heeft afgemeld. Het kan zijn dat er toch nog wat moet gebeuren, of dat de status simpelweg nog moet worden omgezet. Om je verder te helpen heb ik direct contact gezocht met mijn collega's van de Fiber afdeling, zij checken dit graag. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!

Reputatie 1

Goedemiddag, Helaas een maand verder en nul contact. Begin zo langzamerhand wel een beetje moedeloos te worden. vorig jaar besteld en de lijn ligt nog niet eens in huis.

Reputatie 7
Badge +14

Kleine UPDATE @michielrp: waarschijnlijk word je dinsdag of woensdag gebeld door de Fiber-afdeling met meer informatie en een update. Ik hoop van ganse harte dat er nu eindelijk wat geconcretiseerd kan worden. Voor nu: een heel mooi weekend toegewenst!

Reputatie 2

Goedemiddag, Helaas een maand verder en nul contact. Begin zo langzamerhand wel een beetje moedeloos te worden. vorig jaar besteld en de lijn ligt nog niet eens in huis.

Ondanks dat ik de mening heb dat T-mobile zorgplicht hierin heeft omdat we klant zijn van t-mobile wil ik toch de suggestie doen ( het idee opperen) dat je zelf met desbetreffende (onder(onder) aannemer ( Van Gelder ?)contact legt om enig voortgang in de situatie te krijgen, hoe vervelend het ook klinkt

Denk dat het de snelste manier is om voortgang in de situatie te krijgen

Reputatie 1

Goedemorgen Jason, helaas niks gehoord vorige week. We is er iemand bij mij voor de deur al het glasvezel op elkaar aan het aansluiten. Alles zou hierna moeten werken. Ik hoop dat ze snel contact met me opnemen

Reputatie 1

Op zich een goed plan. Ik heb alleen helaas geen gegevens. Mocht jij die hebben hoor ik het graag

Reputatie 2

Op zich een goed plan. Ik heb alleen helaas geen gegevens. Mocht jij die hebben hoor ik het graag

Helaas heb ik deze gegevens niet, omdat aan deze kant van de rivier er een andere partij de taak heeft toebedeeld gekregen ( ondanks dat men allemaal geLieerd is aan vwt).

Maar ik denk dat 1 van de moderators op dit en van dit forum via een privébericht deze gegevens wel kunnen verschaffen.

Als ik het goed heb ( don't shoot the messenger) wordt dit ook benoemd ergens in een topic in op dit forum, maar denk dat het snelste is als 1 van de moderators hierop antwoord kan geven

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @michielrp, dit heeft lang geduurd inderdaad. Fijn om te lezen dat er nu dan eindelijk - al zij het onaangekondigd - iemand langsgekomen is voor de oplevering. Het installatiepakket zal volgende week verstuurd worden! 

Reputatie 1

En we zijn weer een week verder. Idd gebeld door je collega dat van Gelder zou gaan bellen. Helaas niks gehoord. ook geen gemiste oproepen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @michielrp, graag wil ik je laten weten dat ik weer heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of zij al een concrete update kunnen delen die ik aan je door kan geven! Ik zie namelijk nog geen update terug achter de schermen. Mijn collega gaf aan dat dit nog wel even kan duren, maar dat hij niet weet hoe lang. Hoe graag ik je ook had willen voorzien van duidelijkheid, is het voor nu dus echt een kwestie van afwachten. Excuses hiervoor! ❤

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp,

Thanks voor je update! Dit kan en mag niet de bedoeling zijn geweest, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik heb opnieuw contact opgenomen met onze Glasvezelexperts, om ervoor te zorgen dat er contact wordt opgenomen met de onderaannemer en jij de duidelijkheid krijgt die je van ons kan verwachten. Dat hoef je niet zelf te doen, maar wij dienen ervoor te zorgen dat je helemaal up-to-date bent. We gaan dit voor je na! 

Reputatie 7
Badge +14

@michielrp Fijn dat er nu eindelijk een huisaansluiting kan worden gerealiseerd! Bedankt voor het melden van de update en veel plezier straks met de actieve glasvezelverbinding. Is het vanmorgen allemaal goed gegaan? 😄

Reputatie 7
Badge +4

Hi @michielrp, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie! Ik heb aangeklopt bij een andere afdeling die hopelijk inhoudelijk een update met mij kan delen, zodat ik die hier kan plaatsen. Zodra ik iets hoor, dan laat ik het aan je weten! 🎊

Reputatie 1

helaas. ze hadden niet doorgekregen dat hij nog door de voortuin moest. Ze zijn weer vertrokken.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @MaZZie, inmiddels ben ik meer voor je te weten gekomen en het blijkt dat de lokale wijkcentrale door wateroverlast pas eind maart in gebruik kon worden genomen. Hierdoor heeft de uitrol van de wijkcentrale naar de woningen vertraging opgelopen. Inmiddels kunnen wij weer op volle sterkte aan de slag en ik vermoed dat je onze aannemer de komende weken veel in jouw omgeving zal tegenkomen. Zodra wij bij jou in de buurt komen nemen wij zeker contact met je op. Wij zullen ervoor zorgen dat de glasvezelverbinding werkt als een zonnetje!

Reageer