Beantwoord

overstap naar t-mobile glasvezel (knipperende PON)

  • 5 September 2022
  • 39 reacties
  • 772 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 1

Die update van de netbeheerder dat er licht op de verbinding is, was maandag ook al bekend. Zoals ik het topic ook al begon is maandag al geconstateerd dat het probleem aan tmobile kant is en niet bij kpn/Reggefiber.

Het zyxel modem heeft 1 rood lampje en de huawei heeft een knipperende PON. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roan123, er is een update vanuit de netbeheerder waarin aangegeven wordt dat er in de wijkcentrale licht komt op de verbinding. Ik zie dit echter niet terug in de lijnmeting en aan jouw vraag te zien, heb je ook geen verbinding momenteel. Kun je me vertellen welke lampjes groen zijn en branden op het modem en de witte converter, alsjeblieft? Dan geven wij dit direct door aan de techneuten.

Reputatie 1

Hoi @Lisa,

is er inmiddels al wat meer duidelijk? 

Reputatie 1

Hoi Lisa, nee helaas nog steeds een knipperende PON 

Reputatie 7

Hi @Roan123, helemaal super! 💪 Super fijn om te lezen dat je ons deze kans wilt geven. Vandaag ben ik meteen weer gaan checken of ik een update met je kan delen. Er staat een nieuwe afspraak met de netwerkbeheerder gepland voor vanavond om 19:00 uur om jou online te krijgen. Kun je ons hierna van een korte terugkoppeling voorzien in dit topic? Ik hoop ontzettend dat jouw verbinding vanavond up and running is. 

Reputatie 1

De simkaart is binnen en de voucher werkt 😁. Dank voor deze tussenoplossing, had gisteren eigenlijk al bedacht om de boel maar helemaal te annuleren en naar Ziggo kabel internet te gaan, zat ik dan wel 3 dagen zonder internet maar is het daarna wel goed. Laten we hopen dat ik dan nu de goede keuze heb gemaakt door bij tmobile te blijven en dat het snel gefixed wordt.

Reputatie 7

Hi @Roan123, heel graag gedaan! Yes, ik zit er bovenop voor je. Vanochtend heb ik nog eens een collega aan zijn mouw getrokken met het verzoek om dit proces te versnellen.

Reputatie 1

Hi @Roan123, allereerst: welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Ik had gehoopt dat de start van jouw abonnement helemaal vlekkeloos was verlopen, excuses daarvoor. Gelukkig verblijd ik je heel graag alvast met een Unlimited Data voucher voor op de sim-kaart die je morgen binnenkrijgt. Zojuist heb ik deze naar je gestuurd in een privébericht.

Mijn collega's van de technische dienst doen er alles aan om zo rap mogelijk terug te komen op de terugkoppeling van de monteur van vandaag en om jouw verbinding online te krijgen. Ik houd graag een oogje in het zeil om te zien dat je geen updates mis gaat lopen hierover. Zodra ik een terugkoppeling zie achter de schermen, dan meld ik die aan je. We gaan dit voor je fixen, zodat je van je abonnement kunt gaan genieten!

Dank je Lisa, ik heb het berichtje ontvangen, nu hopen dat het echte probleem snel opgelost word :)

Reputatie 7

Hi @Roan123, allereerst: welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Ik had gehoopt dat de start van jouw abonnement helemaal vlekkeloos was verlopen, excuses daarvoor. Gelukkig verblijd ik je heel graag alvast met een Unlimited Data voucher voor op de sim-kaart die je morgen binnenkrijgt. Zojuist heb ik deze naar je gestuurd in een privébericht.

Mijn collega's van de technische dienst doen er alles aan om zo rap mogelijk terug te komen op de terugkoppeling van de monteur van vandaag en om jouw verbinding online te krijgen. Ik houd graag een oogje in het zeil om te zien dat je geen updates mis gaat lopen hierover. Zodra ik een terugkoppeling zie achter de schermen, dan meld ik die aan je. We gaan dit voor je fixen, zodat je van je abonnement kunt gaan genieten!

 

Ik vermoed dat je de code vandaag misschien al zult krijgen, deze kan je direct (na registratie van de prepaidkaart dan) gebruiken.

Reputatie 1

Ik heb uiteindelijk maar online besteld (niet via tmobile trouwens), aangezien hier dichtbij geen t-mobile prepaid kaart te koop is, dus hopelijk heb ik morgen een t-mobile simkaart in huis.

Hoe gaat het dan verder, moet ik in dit topic een berichtje zetten, of moet ik zelf een moderator aanspreken (geen idee hoe precies hoor)

bedankt voor jouw reactie. Ik kan dus gewoon een simkaart kopen en dan wel hopen dat een moderator dit ook leest zodat ik een voucher kan krijgen.

Ja hoor, dit is geen enkel probleem!

 

Reputatie 1

Hoi Gerrit,

bedankt voor jouw reactie. Ik kan dus gewoon een simkaart kopen en dan wel hopen dat een moderator dit ook leest zodat ik een voucher kan krijgen.

 

Geen goed begin maar hopelijk wordt je als nog snel aangesloten en alles opgeleverd, maar ondanks dat… welkom !

Een moderator (T-Mobile medewerker) kan je voorzien van een voucher code zodat je onbeperkt internet tot je beschikking krijgt. Deze code is dan 7 dagen geldig. Wel heb je hier een T-Mobile, BEN of Tele2 simkaart voor nodig.

Je kunt indien je een T-Shop in de buurt hebt een prepaid simkaart kopen, als je deze hebt zou je deze gedurende de tijd dat je geen T-Mobile voor Thuis hebt toch nog gebruik maken van internet en je smartphone inzetten als hotspot. Online bestellen via de T-Mobile website kan natuurlijk ook, maar de kans dat je de simkaart pas over enkele dagen binnenkrijgt is redelijk groot en daarmee ben je dan in de tussentijd ook niet echt geholpen.

Reageer